MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 20:43


Petike írta:
MavericK írta: Nem tudom, hogy jo-e a topic, de valahol elkezdem.
Problema a kovetkezo.
Egyik naprol a masikra mintha elment volna az ero a motorbol. 320D, 137 paci, bar itt nem is inkabb a loero hanem a nyomatek lenne a donto.
Mi lehet az oka? Amikor odalepek akkor hallom hogy a motor elkezdi kapkodni a levegot, szivja is, de egyszeruen nem megy. Vizes uton siman leszabalyzott a kiporgesgatlo, most meg mint ha a nagymami vezetne.
Muszerfalon semmilyen motordiagnosztikai visszajelzo nem eg, mire lehet gyanakodni? Gazolajszuro? Legtomegmero? Volt mar ilyen problemaja valakinek? Ha a turbonyomassal lenne gond, azt mondtak nekem, akkor meg annyira se menne mint most.
Otlet ?



...90%, hogy a légtömegmérõd a hibás.

petike


Kosz a megerositest, akkor megprobalom ezzel kezdeni, remelem igazad van...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 20:40


MavericK írta: Nem tudom, hogy jo-e a topic, de valahol elkezdem.
Problema a kovetkezo.
Egyik naprol a masikra mintha elment volna az ero a motorbol. 320D, 137 paci, bar itt nem is inkabb a loero hanem a nyomatek lenne a donto.
Mi lehet az oka? Amikor odalepek akkor hallom hogy a motor elkezdi kapkodni a levegot, szivja is, de egyszeruen nem megy. Vizes uton siman leszabalyzott a kiporgesgatlo, most meg mint ha a nagymami vezetne.
Muszerfalon semmilyen motordiagnosztikai visszajelzo nem eg, mire lehet gyanakodni? Gazolajszuro? Legtomegmero? Volt mar ilyen problemaja valakinek? Ha a turbonyomassal lenne gond, azt mondtak nekem, akkor meg annyira se menne mint most.
Otlet ?



...90%, hogy a légtömegmérõd a hibás.

petike

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 20:10


_G_ írta: Elõre is bocs az offért! Hol lehet avatart cserélni?


profil menüben

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. január 22. csütörtök, 20:07


Nem tudom, hogy jo-e a topic, de valahol elkezdem.
Problema a kovetkezo.
Egyik naprol a masikra mintha elment volna az ero a motorbol. 320D, 137 paci, bar itt nem is inkabb a loero hanem a nyomatek lenne a donto.
Mi lehet az oka? Amikor odalepek akkor hallom hogy a motor elkezdi kapkodni a levegot, szivja is, de egyszeruen nem megy. Vizes uton siman leszabalyzott a kiporgesgatlo, most meg mint ha a nagymami vezetne.
Muszerfalon semmilyen motordiagnosztikai visszajelzo nem eg, mire lehet gyanakodni? Gazolajszuro? Legtomegmero? Volt mar ilyen problemaja valakinek? Ha a turbonyomassal lenne gond, azt mondtak nekem, akkor meg annyira se menne mint most.
Otlet ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz _G_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 21:35


Elõre is bocs az offért! Hol lehet avatart cserélni?

Arni85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Arni85

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2009. január 21. szerda, 21:28


Nem tudom hogy jo helyre irom-e,de megszeretnem kerdezni hogy szervopompa pakolast( szimeringet) hol es mennyiert kapok,esetleg nincs-e valakinek egy elado felreteve valahol az also fiokban?
Koszi elore is.

(nagyon gyengen szivarog az olaj es pont az alternatorra szivarog,ami elegge zavar)

Meg egy dolog: nem olyan regen egy ket napig csinalta az auto,hogy a turbom ugy kb. 2800- 3000 fordulatnal kapcsolt be es egeszen addig olyan volt mintha a lovak szetfuttak volna. Hatul oltari nagy fustfelho, ero meg nyomatek semmi. Aztan 3000-n folul mint akit a parittyabol kilonek,tepett. Nagyon zavaro volt,nem volt mit kezdjek vele. A szerelom tem birta teszterre tenni mert eladta igy hat muszaj varjak. Aztan a minap gondoltam eggyet es kivul -belol-motrot, mindent megmostam. Mit ad Isten helyrejott. Azota szepen duborog es megy normalisan. Chip tuning van benne 175 lovas igy, 2000- es kiadasu. Meg nem sikerult letesztelni,de folyamatban van. SZERINTETEK MI LEHET A BAJ,VAGY MI VOLT A BAJ? En a legtomegmerore gondoltam,de az ha kimegy akkor vege, ugy hogy fogalmam sincs. KOSZONTEM

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 13:13


Az enyém a forgalmi szerint euro4-es,de honnan lehet megtudni h részecskeszûrõs-e?és tényleg cserélni kell idõközönként?


státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 11:52


hát annyit hallottam, hogy bár 2004tõl már megfelelnek az EURO4 szabványnak, pont a részecskeszûrõ hiánya miatt nem kapják meg ezt a minõsítést... azt néha cserélni kell, nem? tehát akinek ilyenje van, már biztos cserélte volna.

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 03:20


Szerintem az E46 vége részecskeszûrõs, euro4es.
Az enyém német lapján fel is volt tüntetve úgy rémlik, csak lenyúlták mikor átírattam.

De pl a mobile.de-n ha belenézel a hirdetésekbe, ott a Partikelfilter a legtöbb 2004/2005s modellnél.

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2009. január 12. hétfő, 15:48


Sztem egyik e46 sem részecskeszûrõs, és igen, mindegyik diesel kipuf lefelé konyul. az e90-nél már persze más a helyzet, ott 2007 tájékán, mikor már mindegyik részecskeszûrõs volt, a dieselek is egyenes kipuf véget kaptak.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2009. január 12. hétfő, 13:15


InsectKiller írta: Dieselnél már nem lefele konyul a kipuf vége hanem úgy néz ki mint 1 benzinesé! Én így tudom legalábbis...


Ennek nincs köze a környezetvédelmi besorolásnak???
Nem úgy van, h az EURO4-es már az??? Mert ha igen, akkor a kipuf alapján nem lehet eldönteni...

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. január 12. hétfő, 12:53


Dieselnél már nem lefele konyul a kipuf vége hanem úgy néz ki mint 1 benzinesé! Én így tudom legalábbis...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 12. hétfő, 12:08


Sziasztok!
Honnan lehet megtudni h a motor részecskeszûrõs v sem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 14:45


Köszönöm a segítséget! Sajnos eladni nem tudom(hitel)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 13:58


InsectKiller írta: Nagyon egyszerû!
18D motor ki, 20D motor be!
De ha valaki tud ennél jobb és ésszerûbb megoldást akkor azt én is szívesen hallgatom!


laci318d írta: Köszönöm a részletes leírást!És hogyan lehetne a 18d-bõl 20d-t csinálni?chip nélkül.
Mi 3 verziót dógoztunk ki elsõ:Chip 318d elad , Chip pénz hozzátesz Chip 320d megvesz
chip nélkül: 318d elad,pénz hozzátesz,320d megvesz
második:InsectKiller kolléga ajánlata
harmadik: Uri Geller meghívása otthonába 318d-re ráolvasás majd varázsszó kimondása " MÚKODJ"
Reméljük valamelyik ajánlatunk elnyerte tetszését ! Forduljon hozzánk máskor is bizalommal!