MavericK fórum hozzászólásai

MavericK Elküldve: 2019-06-24 20:47 Felni csere

Udv!

Sajnos pont erre a temara nem talaltam helyet, de talan itt jo lesz.
Van egy E90-es auto, es szeretnek megszabadulni a defektturo gumiktol, de nem tudom mekkora mankokerek megy ra az autora. Egy 15-ost probaltam, az nem fer ra a hatso tengelyre sem a feknyeregtol, hat meg az elsore. A 16-os ramegy, vagy a 17-es lenne a jo?
A gyari lemezfelni az 16-os, de az szelesebb mint egy mankokerek, igy nem tudom melyiket keressem.
Van-e egyaltalan ilyen tapasztalata valakinek?

Udv: Gabor

MavericK Elküldve: 2018-03-16 09:36 E90 vásárlás

YELLOW írta:
MavericK írta: Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor


hát a 170 lovas 20i N43B20 elég bajos, haver most szív vele. elektromos vízpumpa, injektor, trafó, gyertya problémák, difi csapágy probléma. meg voltak még egyebek. bár az N45 se sokkal jobb.
sajnos az évjárat választásod behatárolja azt, hogy nehéz túl jót ajánlani.
még az újabb 6 hengeresek is jobb választások talán.
nem akartalak elkeseríteni. persze kifoghatsz jót.


Hat koszonom, bar nem sikerult okosabbnak lennem, igy tenyleg meg a 6 hengeres N52 igeretesebbnem tunik, bar mindennapi jarasra meg tul nagynak itelem.

MavericK Elküldve: 2018-03-15 22:09 E90 vásárlás

Udv!

Egy ideje nezegetek autokat, nem titok, cserelni szeretnek.
Tudom, Istenkaromlas lenne de nem csak BMW volt a listan, sot, volt ami nem is német volt, de ahogy telik-mulik az ido, kezdek visszakanyarodni "A Markahoz".

Eddig dizelem volt, 318D es most benzinesre valtok. Oka van, ne azt firtassuk mik az elonyok-hatranyok, benzines a valasztas.

Az optimalis elmeny es realis gazdasagossag keretei kozott maradva 2009-2010 koruli 318i 143 LE vagy 320i 170 LE erdekel, manualis valto, sedan vagy touring az mindegy.
Elsosorban a motorra lennek kivancsi, van-e valami amire kulonosen oda kell figyelni ebben, gondolok itt vezerlesre, milyen lanc, cserelni kell-e, vekony lancos vagy duplasoros, van-e elektronikai buktato... stb.
Nyilvan hibatlan motor nincs, itt most a nagy gyartasi gixerekre gondolok, mivel mar vagy 6 eve megvan a dizelem, nem igazan kovettem figyelemmel a masik tabor esemenyeit.

Elore is koszi

Gabor

MavericK Elküldve: 2018-02-03 14:42 Karosszéria (javítás?)

b_imi írta:
MavericK írta: Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!


A link neve


Igen Eddig en is eljutottam, ezen a linken a 10-es szamu elemre lenne szuksegem, de sajnos azt pont nem tartalmazza az alatta leirt lista, csak a rogzitesi elemeket, pattenteket, nutokat. A burkolat lenne a lenyeg

MavericK Elküldve: 2018-02-03 12:40 Karosszéria (javítás?)

Elore is elnezest, ha nem jo helyre irok, de talan a legkozelebbi az en kerdesemhez.

2005-os 318D E90-es BMW. Van a motor altt is egy muanyag burkolat, aminek a kovetkezo eleme a valto alatt folytatodik. Na ennek a burkolatnak szeretnem megtalalni a cikkszamat, de nem akadtam a nyomara.
Tudna valaki segiteni?

VIN: VB23572

Elore is koszonom ha tudtok segiteni!

MavericK Elküldve: 2017-09-12 23:13 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
MavericK írta: Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor


automata váltós? mert én arra tippelnék.


Manualis valto.

MavericK Elküldve: 2017-09-12 13:16 Mi lehet a baj?

Udv sracok!

Nekem is van egy erdekes jelensegem, amire nem tudok megoldast.
2005-os e90 318D.
Ma menet kozben egyszer csak mint ha leleptem volna a gazrol, csag gurult az auto alapjaraton.
Ha ralepek a gazra, kb 5-6 mp mire szep lassan felporog a motor, de nyomatek nincs benne, az autot nem huzza ha el szeretnek indulni vele. Motor hangja valtozatlan, fustolni nem fustol, hibakodot se a muszerfal sem computer nem ir.
Olajtekno csavar lett cserelve par napja, tegnap tettem fel a burkolatot alul. Ebben nem latok osszefuggest, de leirom, ki tudja ...
Van otlet mi okozhat hibakod nelkul ilyet?

Elore is koszi: Gabor

MavericK Elküldve: 2015-02-19 23:06 Segítsetek!

Udv!

Segitsegre lenne szuksegem, gondom a kovetkezo!

Auto: E90 2005-os 318D Sedan.
A csomagter ajton levo elektromos alkatreszek, mint pl.: rendszamtabla vilagitas, tolatolampa, kodzarofeny, csomagter ajto zarszerkezet es a hatso helyzetjelzo csomagter ajton levo felehez vezeto elektromos vezetekek a csomagter ajto alatt vannak elvezetve egy harmonika szeru gumicsoben, kb 15-20 szal vezetek.
Na most ez a cso, a szamos csomagter ajto nyitas/csukas kovetkezteben eltort, es a vezetetkek szigetelese is kezd repedni. Mielott valami szakadna vagy zarlatos lenne jo lenne kezdenem vele valamit. Ha elkezdek szalankent szigszalagozni, meg heftelni, akkor egy focilabda meretu csomo lesz mire a vegere erek.
Van ennek a vezetekkotegnek valami toldopontja, hogy az egesz kabelkoteget lehessen cserelni, vagy milyen megoldast javasoltok erre, amihez nem kell szetbombazni az auto hatuljat?

Elore is koszi a segitseget!

Gabor

MavericK Elküldve: 2013-06-28 00:26 angel eye

Udv!

E90-be szeretnek Angel Eye-t, de hagyomanyos H7-es izzos lampam van, semmi xenon, semmi tuning, meg csak karika sincs benne. Mit ajanlotok, mert sokan azt mondtak, hogy nem olyan egyszeru szetszedni a lampaburat, ha utolagosan akar az ember belerakni valamit.

MavericK Elküldve: 2013-06-05 21:14 nyomtávszélesítõ, avagy "pogácsa"

Engem E90-es tapasztalat erdekelne. Ez elott E46-osom volt, es ott egy 8 coll szeles kerek eleg pofasan nezett ki alapbol a gepen. E90-esnel a hatso kerek annyira bent van a karosszeria peremetol, hogy boven elfer rajta a nyomtavszelesito. Kerdes az, hogy mekkora. Van-e valakinek ebben tapasztalata vagy pontos adata? En elso ranezesre, hatra 16mm elol 12 mm-re gondoltam.

MavericK Elküldve: 2013-04-21 10:15 Gumiabroncs

YELLOW írta:
MavericK írta:
YELLOW írta:
MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?


legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....


A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.



nekem is 8-ason van 225 de már kicsit befelé dől a perem.
amúgy szerintem 8,5 széles már jó lehet. szerintem szélesebb felesleges. lehet mutat a germán sztájl, de annyira nem stabil az... ilyen utakon meg.


Rendben, en sem valami extrem valtoztatasra gondoltam, de akkor megfogadom a tanacsot

Koszi

MavericK Elküldve: 2013-04-20 20:29 Gumiabroncs

YELLOW írta:
MavericK írta: Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?


legalább azt írd le milyen széles , vagy méretű gumijaid vannak? anélkül....


A gumik 225/45R17-esek, a felni meg 8 coll szeles a jelenlegi, es ezt cserelnem szelesebbre. Most teljesen hagyomanyos kinezete van.

MavericK Elküldve: 2013-04-20 19:53 Gumiabroncs

Segitseget kernek hozzaertoktol. Szeretnek egy aranylag szeles felnit rakni az autora, szelesebbet mint maga a gumiabroncs. Normal esetben ugye siman rafeszitik az abroncsot a felnire, amitol olyan karakteres kinezete lesz a kereknek. Nem egy elrugaszkodott vad meretkulonbsegre gondolok, csak olyan esztetikusra. Ezt meg lehet csinalni a defektturo abroncsokkal is, mert azoknak ugye vastagabb az oldalfala ?

MavericK Elküldve: 2013-04-17 20:34 320d vagy 320i ?

ZoleeSRB írta:
MavericK írta: A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave



Én inkább azt mondanám,hogy ez egy elég buta kérdés...
Ez megint egy benzin vs dízel vita lesz,de nem igazán vágom miért kell erről egyáltalán beszélni. Mindkettő BMW mégis mindig vki szidja a másikat...
Igen a dízelt sokkal drágább fenntartani,sőt az üzemanyag is drágább mégis a dízeles a fillérbaszó.
Komolyabbra fordítva a szót,szerintem te már eldöntötted,h benzines lesz a következőd és csak megerősítésre vársz úgy hogy tőlem megkapod.IGEN vegyél benzinest azzal csak jól jársz,aztán ha mégsem akkor...



Kedves Zolee!

Nem kell felkapni a vizet, nem bikaviadalt probaltam szervezni, es pont azert kerdeztem, mert nem dontottem meg el. Mivel eddig csak diesel-em volt, kivancsi lennek a benzines tulajok velemenyere is. Nem tudom miert kell ebbol rogton haborut robbantani. Beszelgetunk, nem szidjuk a masikat, mert olyan autoja van amilyen. Minden BMW a gazdaja szive csucske!

MavericK Elküldve: 2013-04-17 16:28 320d vagy 320i ?

A kerdes egyszeru, de megis gondolkodoba ejto.
Jelenleg egy 318d (e90)-em van, ezelott egy 320d (E46) volt es lehet, hogy benzinesre valtanek. Lenyegben arra gondolok, hogy egy diesel-ben van turbo, adagolo, porlasztocsucs, reszecskeszuro, ezek mind mind nagyosszegu alkatreszek, ha cserelni kell. Egy benzinesben egy ekkora tetelbol majdnem motorfelujitast lehet vegezni, cserebe tobbet fogyaszt, kevesebb a nyomatek.

Meghallgatnek par reszrehajlo es fuggetlen velemenyt mindket oldalrol.

Elore is koszi!

Mave