SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:21


Altalaba nem szoktuk megvarni a gyari 30000km intervallumot, ha olyan 15-18000km-kent cserelsz akkor tobbet tettel es vigyazol az autodra.

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:16


Sziasztok!

bocs, hogy kérdezek, valaki már biztos megírta, de nincs idõm végigolvasni az egész fórumot, mert pakolom össze a cuccaimat. Frankfurtba megyek dolgozni. Hosszú idõre.
Az autot vinném magammal, de nem azzal fogok dolgozni járni.

Azt szeretném megtudni, hogy e46 320d touring automata ráncfelvarrásos verzióju autoba hány km-ként kell motorolajat cserélni!?

Papp Károly klubbtagtól vettem meg az autot, 160.000km nél volt olajcsere. sajna nem tudom mikor kéne legközelebb. egyszer jelzett az olaj ellenõrzés lámpa akkor 1 litert utána töltöttem. most a pálca szerint épp középen van a szint. jelenleg 178.000km van az autóban. A számítogép azt jelzi, hogy 11ezer valamennyi kilométer mulva menjek inspekcióra. átlagfogyasztásom olyan 6,5.

státusz gabedavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 23:16


Tano írta:
gabedavid írta:
köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.


Ezt a vonalat kövesd végig:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
A vákumtartályt (a nagy henger :wink megtalálod könnyen szemben állva bal oldalt a torony elõtt lent. Onnan végig tudod követni a csöveket könnyen.


köszi! megnézem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 20:43


gabedavid írta:
köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.


Ezt a vonalat kövesd végig:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
A vákumtartályt (a nagy henger :wink megtalálod könnyen szemben állva bal oldalt a torony elõtt lent. Onnan végig tudod követni a csöveket könnyen.

státusz gabedavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 16:52


bmw320d4 írta: A tiedben nincs rail szenzor, tehát az nem lehet rossz.
Valszeg a turbó vákumcsöve repedt el, és mivel ilyenkor max a töltés, a mapszenzor visszaveteti az üzemanyagot a motorvezérlõvel, ezért nem megy csak újbóli gázadásra.
Érdemes lenne nézni egy turbótesztet GT-vel.


köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 15:04


A tiedben nincs rail szenzor, tehát az nem lehet rossz.
Valszeg a turbó vákumcsöve repedt el, és mivel ilyenkor max a töltés, a mapszenzor visszaveteti az üzemanyagot a motorvezérlõvel, ezért nem megy csak újbóli gázadásra.
Érdemes lenne nézni egy turbótesztet GT-vel.

státusz gabedavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 12:47


Sziasztok, örülök hogy megvagytok a problémám a köv. 2000-es 320d. ez lett vele: gázadás, 2000 körül az autó elindul rendesen ( turbo ok) de 2500-2800körül elfogy, megtorpan, mintha a gázolajszûröm hirtelen eltömödne és fordulaton -nyomáson- nem kap megfelelõ mennyiséget viszont ha egybõl visszaengeden kicsit a pedált és ujra gázt adok elindul megint. tehát: gáz, elindul, 2500megtorpan, gáz vissza, megint gáz és megint elindul onnan tovább, aztán 3500, megtorpan, gáz vissza és így tovább...szóval kicsit kockásan elõzgetek levegõszûröt cseréltem most.

olvastam elõrébb a kartergáz szûröt...a flexcsövet a RAIL szenzort stb, de az én hibajelenségem kicsit más mert az autó megy és indul. olvastam hogy sok hozzáértõ van köztetek és nagyon hálás lennék egy két okos tanácsért! elõre is köszönöm.
David


soospeter81
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz soospeter81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 19:22


Szia.Nézd meg a kartergázszûrõt!Az enyém ugyanezt csinálta,kicseréltem a szûrõt,azóta jó.Egy próbát megér,ha szétszeded úgyis látod mennyire koszos!nem tudom mi köze hozzá,de nálam jó lett!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 16:24


Meg lett nézve diaggal, vagy csak ráolvasást alkalmaztak? Ha nem akor rá kellene dugni diagra, hogy az ír-e hibát.
Ilyen jelenséget pl tud produkálni a beömlõ végén lévõ nyomásérzékelõ hibája is. De akár a turbó geometriája is okozhatja ha beragad és nem mozog rendesen. És ekkor hiába lett cserélve az ezt szabályzó szelep.

státusz Norbesz320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 13:42


Sziasztok. Olyat produkál az autó, hogy mész vele, egyszer gondol egyet és elmegy belõle az erõ. Olyan lesz mint egy szívó. De ha megállsz vele leállítod, újraindítod, akkor megy tovább mint a villám. Napjában többször is csinálja ezt a jelenséget. Nektek volt már esetleg ilyen, vagy valaki halott már ilyenrõl? Azt mondták, hogy turbó nyomásszabályzó szelep. Az ki lett cserélve, de ugyanúgy fenn áll a jelenség. Segítségeteket elõre is köszönöm.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 12:32


Chipcad777 írta: Egyértelmûen a flexibilis csöved repedt el a kipuffnál. Nekem is ugyanez volt, és kicseréltettem és jó lett. Ebben csak az a bosszantó,h gyáriba csak katalizátorral együtt lehet venni ami elég borsos, ~160k körül....Nekem megcsinálta a szerelõ,h vett vmi utángyártottat, és lakatos felhegesztette. Azt mondta,h már több százat így csinált meg, mert e46, e39-nél gyakori hiba ez. Remélem tudtam segíteni...
üdv.: Bálint


Ne egyértelmüsítsük! Ez a verzió nem annyira tetszik mint a karterszûrõs
Remélem nem ez lesz, de köszi a tippet!

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 12:18


Robinson írta:
hancurozo írta: nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./


Ja ja, jó a hangja, csak para, mivel eddig nem volt
Jövõhéten lesz olaj meg mindenféle szûrõ csere, köztük a karter is, szal akkor meglátjuk. Köszi az infot!


Egyértelmûen a flexibilis csöved repedt el a kipuffnál. Nekem is ugyanez volt, és kicseréltettem és jó lett. Ebben csak az a bosszantó,h gyáriba csak katalizátorral együtt lehet venni ami elég borsos, ~160k körül....Nekem megcsinálta a szerelõ,h vett vmi utángyártottat, és lakatos felhegesztette. Azt mondta,h már több százat így csinált meg, mert e46, e39-nél gyakori hiba ez. Remélem tudtam segíteni...
üdv.: Bálint

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 11:56


hancurozo írta: nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./


Ja ja, jó a hangja, csak para, mivel eddig nem volt
Jövõhéten lesz olaj meg mindenféle szûrõ csere, köztük a karter is, szal akkor meglátjuk. Köszi az infot!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 11:38


Robinson írta: Sziasztok,

Tegnap elõtt egyszer csak azt mondja barátosném: "Te is fütyülsz"
Mondom ja, eddig is fütyült a turbóm, de köszi, hogy szólsz így egy év után.
Erre azt mondja nem, a turbód huhog (SoundkeY jutott eszembe rögtön és nevettem egyet ), a fütyülés amit én hallok magas, és a turbo mellett hallani mikor gyorsítasz vagy elveszed a gázt.

Nem hallottam, de azóta koncentrálok és tényleg! Van egy mellék fütyülés, vagy inkább sípolás, valóban magas hangon, olyan "hajtómû" féle. Akkor hallani mikor gyorsítok, de leginkább akkor, mikor elveszem a gázt. Elég halk, de hallható, és zavar, most, hogy így felhívta rá a figyelmem Adri..

Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet?
nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 18. szombat, 10:44


Sziasztok,

Tegnap elõtt egyszer csak azt mondja barátosném: "Te is fütyülsz"
Mondom ja, eddig is fütyült a turbóm, de köszi, hogy szólsz így egy év után.
Erre azt mondja nem, a turbód huhog (SoundkeY jutott eszembe rögtön és nevettem egyet ), a fütyülés amit én hallok magas, és a turbo mellett hallani mikor gyorsítasz vagy elveszed a gázt.

Nem hallottam, de azóta koncentrálok és tényleg! Van egy mellék fütyülés, vagy inkább sípolás, valóban magas hangon, olyan "hajtómû" féle. Akkor hallani mikor gyorsítok, de leginkább akkor, mikor elveszem a gázt. Elég halk, de hallható, és zavar, most, hogy így felhívta rá a figyelmem Adri..

Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet?