Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:21
Altalaba nem szoktuk megvarni a gyari 30000km intervallumot, ha olyan 15-18000km-kent cserelsz akkor tobbet tettel es vigyazol az autodra.
Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:21
Elküldve: 2009. augusztus 03. hétfő, 19:16
Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 23:16
Tano írta:gabedavid írta:
köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.
Ezt a vonalat kövesd végig:
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
A vákumtartályt (a nagy henger :wink megtalálod könnyen szemben állva bal oldalt a torony elõtt lent. Onnan végig tudod követni a csöveket könnyen.
Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 20:43
gabedavid írta:
köszönöm! annyit még lécci mondj el hogy hol van a vákumcsõ amit meg kell néznem.
Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 16:52
bmw320d4 írta: A tiedben nincs rail szenzor, tehát az nem lehet rossz.
Valszeg a turbó vákumcsöve repedt el, és mivel ilyenkor max a töltés, a mapszenzor visszaveteti az üzemanyagot a motorvezérlõvel, ezért nem megy csak újbóli gázadásra.
Érdemes lenne nézni egy turbótesztet GT-vel.
Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 15:04
Elküldve: 2009. július 19. vasárnap, 12:47
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 19:22
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 16:24
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 13:42
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 12:32
Chipcad777 írta: Egyértelmûen a flexibilis csöved repedt el a kipuffnál. Nekem is ugyanez volt, és kicseréltettem és jó lett. Ebben csak az a bosszantó,h gyáriba csak katalizátorral együtt lehet venni ami elég borsos, ~160k körül....Nekem megcsinálta a szerelõ,h vett vmi utángyártottat, és lakatos felhegesztette. Azt mondta,h már több százat így csinált meg, mert e46, e39-nél gyakori hiba ez. Remélem tudtam segíteni...
üdv.: Bálint
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 12:18
Robinson írta:hancurozo írta: nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./
Ja ja, jó a hangja, csak para, mivel eddig nem volt
Jövõhéten lesz olaj meg mindenféle szûrõ csere, köztük a karter is, szal akkor meglátjuk. Köszi az infot!
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 11:56
hancurozo írta: nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 11:38
Robinson írta: Sziasztok,nekem is csinálta de miután a kartergázszûrõt kicseréltem és visszaraktam rendesen a kartegáz csövet /le volt csúszva/ valmint kicseréltem a kipuffon a flexi csövet megszünt. nekem ezekközül volt malamelyik. /bár, nekem tetszett a hangja./
Tegnap elõtt egyszer csak azt mondja barátosném: "Te is fütyülsz"
Mondom ja, eddig is fütyült a turbóm, de köszi, hogy szólsz így egy év után.
Erre azt mondja nem, a turbód huhog (SoundkeY jutott eszembe rögtön és nevettem egyet ), a fütyülés amit én hallok magas, és a turbo mellett hallani mikor gyorsítasz vagy elveszed a gázt.
Nem hallottam, de azóta koncentrálok és tényleg! Van egy mellék fütyülés, vagy inkább sípolás, valóban magas hangon, olyan "hajtómû" féle. Akkor hallani mikor gyorsítok, de leginkább akkor, mikor elveszem a gázt. Elég halk, de hallható, és zavar, most, hogy így felhívta rá a figyelmem Adri..
Valaki tapasztalt már ilyet? Mi lehet?
Elküldve: 2009. július 18. szombat, 10:44