Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2009. december 15. kedd, 00:38


bmw320d4 írta:
Burns írta:
bmw320d4 írta:
Alesi írta:
Kristof77 írta:
Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?



Hat, telitankoltam nemreg, es azt hiszem igy is csinalta, tehat ettol nem fugg. Melegen is csinalja. Miert? Lehet vmi mas is?



Próbáld meg azt, hogy amikor éppen rángat, nyomd meg a kuplungot kb 1cm-re. Ha abbahagyja a rángatást, akkor lendkerékhiba.


Vagy nem...

Ez a két lehetõség van...


Koszi sracok

Egyebkent idokozben magatol meggyogyult a draga, mostansag nem erzem hogy rangatna, szoval lehet hogy beigazolodott az elso gyanum, hogy valami gedvas gazolajat tankoltam ra...vagy nem...lenyeg, hogy remelem mostmar jo lesz

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 21:21


Persze, bírni fogja. Kicsit kijavítalak mert nem N47N2 hanem M mint Mária M47N2, mert az N az a New azaz új generációs mocit jelenti.

Beluga írta:
bmw320d4 írta:
jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.



Köszönöm a választ,nekem van egy bmw-s könyvem ott mindegyiket N47-nek irja,de valóban az interneten N47N2 -t hozza fel.....jajj, azért szerintetek ha egy kicsit "huzatok" rajta,ez kb: 20Le és 50Nm amit irnak a tuningcégek....azt még elbirja hosszútávon?


Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 19:25


bmw320d4 írta:
jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.



Köszönöm a választ,nekem van egy bmw-s könyvem ott mindegyiket N47-nek irja,de valóban az interneten N47N2 -t hozza fel.....jajj, azért szerintetek ha egy kicsit "huzatok" rajta,ez kb: 20Le és 50Nm amit irnak a tuningcégek....azt még elbirja hosszútávon?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 11:49


Hori írta: Én minden reggel járatom a hüvösebb idökben 5-10percet mielött elindulok vele. álltalában azért mondják hogy ne járasd mert a katalizátornak nem tesz jót de azért a motornak nem mindegy. mondjuk én utána sem igazán pörgetem 1500fölé amig leérek a suliig meg be a boltba azon a 4-5km-en elvánszorgok 1500as fordulaton. igaz az sem jelent semmit ha a vizhõfokméröd beáll középre mert az ott ácsingózik már 75fokos vizhõtöl miközben a sokkal lényegesebb olajhõfok még az optimális közelében sincs


Én az 5-10 percet kicsit soknak tartom, de sokkal jobb mint hidegen gyilkolni! Nyáron 1perc (garázsból ki, kapu kinyit becsuk) télen 2-3 perc és üzemi hõmérséklet elõtt nem pörgetem1500fölé!

EstokSzabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz EstokSzabi

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 10:38


Hori írta: Én minden reggel járatom a hüvösebb idökben 5-10percet mielött elindulok vele. álltalában azért mondják hogy ne járasd mert a katalizátornak nem tesz jót de azért a motornak nem mindegy. mondjuk én utána sem igazán pörgetem 1500fölé amig leérek a suliig meg be a boltba azon a 4-5km-en elvánszorgok 1500as fordulaton. igaz az sem jelent semmit ha a vizhõfokméröd beáll középre mert az ott ácsingózik már 75fokos vizhõtöl miközben a sokkal lényegesebb olajhõfok még az optimális közelében sincs



Vááááá Akkor inkább odaadom minden reggel elõtte az asszonynak egy laza kis körre!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 10:24


Én minden reggel járatom a hüvösebb idökben 5-10percet mielött elindulok vele. álltalában azért mondják hogy ne járasd mert a katalizátornak nem tesz jót de azért a motornak nem mindegy. mondjuk én utána sem igazán pörgetem 1500fölé amig leérek a suliig meg be a boltba azon a 4-5km-en elvánszorgok 1500as fordulaton. igaz az sem jelent semmit ha a vizhõfokméröd beáll középre mert az ott ácsingózik már 75fokos vizhõtöl miközben a sokkal lényegesebb olajhõfok még az optimális közelében sincs

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 10:05


EstokSzabi írta: A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW Azért kíváncsi lennék az igazságra.


Szerintem úgy a legjobb, hogy néhány mp-nyi járatás után, pl amíg becsukod a kaput, garázsajtót stb. érdemes elindulni, de amíg be nem melegszik addig kíméletesen menni vele, max 1500-2000-ig pörgetni, nem kitaposni a belét. Ez sztem minden idõjárásban érvényes, nem csak télen a hidegben. Fõleg hogy ilyen enyhe menetben hamarabb be is melegszik mint alapjáraton, mert viszonylag nagyon kicsi ezeknek a dízeleknek a veszteséghõje. Valamint alapjáraton nagyobb a vibráció is, mint magasabb fordulaton, és az sem hasznos hosszú távon.


EstokSzabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz EstokSzabi

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2009. december 14. hétfő, 09:14


JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!


Gondolom már ezren írtak ezzel a témával kapcsolatban, de én sajnos nem találtam meg.

A kérdésem az lenne, hogy reggel, nagy hidegben alapjáratom járassuk a motort amíg a vizhõfok mérõ el nem mozdul a helyérõl vagy csak ne nyomjuk neki amíg be nem áll közép állásba.

Az igazság az, hogy kétféle dolgot hallok. Az egyik, hogy igen járassuk, a másik pedig, hogy az kifejezetten árt a diesel autóknak. Erre azt mondtam nekik, hogy ez BMW Azért kíváncsi lennék az igazságra.

Elõre is köszi.

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 20:05


bmw320d4 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..


Sejtettem,csak biztos akartam lenni benne.Köszi szépen!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 20:01


JanoE46 írta: Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?


Biztos, hogy nem. Más a nyelestengely, a kihajtás, és a váltó hossza is.

Aztán ott van még az áttátel is..

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 19:53


Sziasztok!Nem tudja véletlenül valaki,hogy a 320d (E46 150LE) automata váltója felmegy a 318i motorhoz?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 17:24


jrtom írta: Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


Így van, a 2 motor teljesen más, más porlasztók, más blokk, más hengerfej és más vezérlõ.
Csak érdekességként: Az N47-esnek már hátul van a vezérlése a tûzfalnál, lánccseréhez ki kell venni a motort. (Igaz, nem kell minden nap cserélni)

Esély sincs rátenni az új szoftvert.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 16:37


Szia!

A fecelift utáni kocsikban már teljesen más a motor, semmi köze a régihez, mondjuk ez a moci már volt a facelift elötti kocsikban is ami olyan mint a tied a vége fele. A tied az M47N2 az új az N47 motorkódot kapta. Röviden ennyi
Keress egy ügyes tuningos emberkét aki tudja is hogy mit csinál.

Kristof77 írta:
Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.


státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 15:27


Beluga írta: Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más


Programmódosítással meg lesz a 144LE-d, nem kell elektronikát cserélni.

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 12:32


Sziasztok!

leirnám a gondolotaimat hátha valaki tudja a választ,
Nekem van egy e91 318d-m facelift elötti 122le,
szerintetek rálehet valahogy varázsolni a facelift utáni 318d motorvezérlését ,mert persze az már 144le ,ja és ugyanez a motor a 20d-ben 164 illteve 177le,bár ott gondolom a turbó is más