bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 27. szombat, 19:24


Az új frissítések közé betett a BMW egy 147 lovas szoftvert a 136 lovas 20d-khez

Még nem frissítettem le az enyémet, de ha meglesz, beszámolok az eredményrõl.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. február 24. szerda, 08:33


bmw320d4 írta:
galrobika írta: Amíg ott voltam csak a hibakódokat olvasták ki és ott nem jelent meg,vmint mondták utólag h nem jelzi ki a gép,ezek szerint,mint hibakódot.Biztos az volt,amit mondassz,menetszimulációt végeztek,teljesítménymérõ padon és ott be tudták határolni a hibát."Élõadatoknál" gondolom menet közbeni teljesítménymérésre gondoltál?!Az elõbbi hozzászólásban írtam,h nem vetettem bele magam még ezekbe a dolgokba komolyan,így nem is értek hozzá.Nem osztottam az észt,csak a sajátomból kiindulva próbáltam segíteni.


Egy olyan durva AGR hiba, amitõl észrevehetõen csökken a teljesítmény, minden esetben el van tárolva a DDE háttértárolóban, továbbá fékpad és próbaút nélkül is megállapítható a hiba, csupán tesztmodulok használatával.
"Menet közbeni teljesítménymérés"? - Számított forgatónyomatékról már hallottam, de a teljesítménymérést nem tudom elképzelni, hacsak nem a padra gondoltál.

A lényeg, hogy jó lett a gép...


Igen, a padra gondoltam.Pontosan," a lényeg, hogy jó lett a gép... ". Most olyan, mint egy álom!Nagyon kellemes vele menni!Bármikor odalépek neki tökéletesen húz.És a fogyasztása is jobb lett egy kicsivel!Reméljük most egy darabig nem lesz vele semmi gond.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 22:33


galrobika írta: Amíg ott voltam csak a hibakódokat olvasták ki és ott nem jelent meg,vmint mondták utólag h nem jelzi ki a gép,ezek szerint,mint hibakódot.Biztos az volt,amit mondassz,menetszimulációt végeztek,teljesítménymérõ padon és ott be tudták határolni a hibát."Élõadatoknál" gondolom menet közbeni teljesítménymérésre gondoltál?!Az elõbbi hozzászólásban írtam,h nem vetettem bele magam még ezekbe a dolgokba komolyan,így nem is értek hozzá.Nem osztottam az észt,csak a sajátomból kiindulva próbáltam segíteni.


Egy olyan durva AGR hiba, amitõl észrevehetõen csökken a teljesítmény, minden esetben el van tárolva a DDE háttértárolóban, továbbá fékpad és próbaút nélkül is megállapítható a hiba, csupán tesztmodulok használatával.
"Menet közbeni teljesítménymérés"? - Számított forgatónyomatékról már hallottam, de a teljesítménymérést nem tudom elképzelni, hacsak nem a padra gondoltál.

A lényeg, hogy jó lett a gép...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 21:55


bmw320d4 írta:
galrobika írta: Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Már hogyne jelezné ki a HFM, AGR és turbóhibát a gép!
Persze nem hibakódként van beírva, hogy : koxos az AGR szelep, hanem élõadatoknál pl. a másfélszer annyi légtömeg, vagy a lassan felépülõ töltõnyomásból simán lehet következtetni a hibára, gyakorlatilag 99%-os biztonsággal.


Amíg ott voltam csak a hibakódokat olvasták ki és ott nem jelent meg,vmint mondták utólag h nem jelzi ki a gép,ezek szerint,mint hibakódot.Biztos az volt,amit mondassz,menetszimulációt végeztek,teljesítménymérõ padon és ott be tudták határolni a hibát."Élõadatoknál" gondolom menet közbeni teljesítménymérésre gondoltál?!Az elõbbi hozzászólásban írtam,h nem vetettem bele magam még ezekbe a dolgokba komolyan,így nem is értek hozzá.Nem osztottam az észt,csak a sajátomból kiindulva próbáltam segíteni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 20:56


galrobika írta: Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Már hogyne jelezné ki a HFM, AGR és turbóhibát a gép!
Persze nem hibakódként van beírva, hogy : koxos az AGR szelep, hanem élõadatoknál pl. a másfélszer annyi légtömeg, vagy a lassan felépülõ töltõnyomásból simán lehet következtetni a hibára, gyakorlatilag 99%-os biztonsággal.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 19:58


galrobika írta:
Chipcad777 írta:
galrobika írta:
Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!


Köszi szépen! Az egr szelepet kitisztítottam én magam másfél éve kb., a nyomásszabályzó szelepen a vákuum szelepet érted? Ami ugyanolyan mint a turbónak?
Ezen az ábrán az 1-es elem? http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Nekem eszembe jutott ugyanez a szelep csak a turbónál, meg gondoltam légtömegmérõre is :S ... Ezek nem csinálhatják?



Köszi a segítséget!


Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 19:10


Chipcad777 írta:
galrobika írta:
Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!


Köszi szépen! Az egr szelepet kitisztítottam én magam másfél éve kb., a nyomásszabályzó szelepen a vákuum szelepet érted? Ami ugyanolyan mint a turbónak?
Ezen az ábrán az 1-es elem? http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Nekem eszembe jutott ugyanez a szelep csak a turbónál, meg gondoltam légtömegmérõre is :S ... Ezek nem csinálhatják?



Köszi a segítséget!


Szia!

Igen, az ábrán az 1-es számmal jelölik,arra a nyomásszabályzóra gondoltam.Igazad van esetleg a levegõtömegmérõ is okozhatná,ki is ment a fejembõl,hogy azt is megnézték.Méghozzá úgy,h lehúzták és úgy mentek vele pár kört és az alapján néztek meg vmit,majd gépen is megnézték és mondták,h a turbónyomás,a l.tömegmérõvel is minden ok!Sajnos annyira nem értek hozzá,ezért errõl többet,érdemibbet nem tudok mondani.Az a baj,h ezt a hibát a computer nem jelzi ki!nekem is szerencsém volt,mert a srácnak u.o. 320 td-je van mint nekem és úgy kipróbálták,h áttették az övébõl a szelepet és minden tökéletes lett!Reggel elvittem és este amikor mentem érte már mondták,h mi a baj.!Ez az ATC NOVA Kft.Ha gondolod hívd fel õket,csak ajánlani tudom.Nem kifejezetten BMW-sek,de értenek hozzá!Elsõsorban chippelnek.


Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 18:32


galrobika írta:
Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!


Köszi szépen! Az egr szelepet kitisztítottam én magam másfél éve kb., a nyomásszabályzó szelepen a vákuum szelepet érted? Ami ugyanolyan mint a turbónak?
Ezen az ábrán az 1-es elem? http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=45
Nekem eszembe jutott ugyanez a szelep csak a turbónál, meg gondoltam légtömegmérõre is :S ... Ezek nem csinálhatják?

Köszi a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 14:12


Chipcad777 írta:
Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?


Hali!

Nézesd meg a vákum csöveket lehet,hogy az engedi el a levegõt,vagy az Egr szelepet is nézesd meg lehet,h túl koszos és elég csak egy tisztítás neki.Vagy még egy utolsó tipp az egr nyomásszabályzó szelep csere (30000 Ft).Az én 320td-be ugyan ez volt a hiba,u.ezt produkálta!Kicseréltettem a nyomásszabályzót és úgy megy,mint amikor a gyárból kigurult!Én speciel kipucoltattam az egr szelepet is és a vákum csöveket is lecseréltettem,de a nyomásszabályzó volt a bibi!Sajnos a hiv. márkaszervízekben nem tisztítanak egr szelepet,hanem rögtön cserét mondanak és az kapásból 40-46000 Ft.És nem is biztos,h az a baj!A pénzt meg vissza nem adják!Én ezeket javaslom,mert mondom nálam is ez volt,de lehet,h van itt vki aki jobban ért hozzá!

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. február 23. kedd, 13:11


Chipcad777 írta: Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv


Senkinek nincs ötlete?

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2010. február 22. hétfő, 14:16


Egy kis segítség kellene. Olyat produkál egy ideje a kocsim,h mikor vmelyik sebességfokozatba váltok (leggyakrabban mikor 2-bõl 3-ba) megtorpan az autó, fordulathoz nincs köze és menet közben soha nem csinálja, közvetlen váltáskor, mikor felváltottam a nagyobbik fokozatba, rálépek a gázra és hirtelen torpanás aztán megindul.

Köszi elõre is!

üdv

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2010. február 02. kedd, 20:29


Csum írta: ma reggeli hideg indításnál azt vettem észre hogy gyújtás kulcs el fordít és kb rá 3-5mp re reagált az auto(motor) majd le állít újra indít és ismét ez a jelenség! elmentem melóba ez alatt a motor bemelegedett le állít indít és egybõl indult!!!
mi lehet az oka ennek?
ráadásúl ismét elõ jött a szokásos indítás utáni alapjárat ugrálás és egyenletlen motr járás is pár másodpercig!!! nem értem ezt az autot!!


Akksisaru,gyújtáskapcsoló esetleg önindító szerintem.Érdemes meglátogatni egy szerelõt....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2010. január 29. péntek, 10:09


Csum írta: ma reggeli hideg indításnál azt vettem észre hogy gyújtás kulcs el fordít és kb rá 3-5mp re reagált az auto(motor) majd le állít újra indít és ismét ez a jelenség! elmentem melóba ez alatt a motor bemelegedett le állít indít és egybõl indult!!!
mi lehet az oka ennek?
ráadásúl ismét elõ jött a szokásos indítás utáni alapjárat ugrálás és egyenletlen motr járás is pár másodpercig!!! nem értem ezt az autot!!


Nekem is csinált egyszer ilyet,hogy késlelve indult.Ezt nálam egy akksi saru levétel megoldotta. A második jelenséged sztem izzítógyertya gond

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 18:57


Csum írta: ma reggeli hideg indításnál azt vettem észre hogy gyújtás kulcs el fordít és kb rá 3-5mp re reagált az auto(motor) majd le állít újra indít és ismét ez a jelenség! elmentem melóba ez alatt a motor bemelegedett le állít indít és egybõl indult!!!
mi lehet az oka ennek?
ráadásúl ismét elõ jött a szokásos indítás utáni alapjárat ugrálás és egyenletlen motr járás is pár másodpercig!!! nem értem ezt az autot!!


Próbáld meg, hogy reggel elsõ indítás elõtt, ha 2x izzítasz egymás után, akkor is jelentkezik-e ez még.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. január 28. csütörtök, 17:31


ma reggeli hideg indításnál azt vettem észre hogy gyújtás kulcs el fordít és kb rá 3-5mp re reagált az auto(motor) majd le állít újra indít és ismét ez a jelenség! elmentem melóba ez alatt a motor bemelegedett le állít indít és egybõl indult!!!
mi lehet az oka ennek?
ráadásúl ismét elõ jött a szokásos indítás utáni alapjárat ugrálás és egyenletlen motr járás is pár másodpercig!!! nem értem ezt az autot!!