Elküldve: 2012. március 07. szerda, 10:03
ervin35 írta:
Csaó. reménykedem benn hogy az egr és turbó nyomás szabályzó szelep lesz a hiba,bmw szerviz szerint csak az egr de ilyenkor a turbó nyomás szabályzót is szokták cserélni azt mondták nekem úgy érdemes hogy mind kettőt. mos megyek majd és menet közben teszteljük a légtómegmerőt hogy most akkor jó-vagy sem.
EGR szelepet és LMM-et kipucolni próbáltátok már? (ne rögtön cserével kezdjétek)
Lehet hogy olyan mennyiségű korom halmozódott fel az EGR-ben,ami valóban akadályozhatja a működést. Nálam majdnem egy maréknyi kosz jött ki.
LMM szintén tud elkoszolódni. Másik autómnál ez volt a helyzet. Akkor ugyanazokat a tüneteket produkálta mint a tiéd azzal a bónusszal,hogy erőtlen is lett egy idő után az autó,viszont hibaüzit csak jóval azután dobott,hogy a vezető(én) már rég éreztem hogy nem okés.
Pucolás után kontaktspray sem árt a csatiknak,beleértve a turbonyomásszabályzó csatiját is...
U.I: Már csak azért is javaslom először az alapos pucolást,mert ha picit sem javul ezzel a helyzet,akkor más alternatívában is gondolkodni lehet ezeken kívül
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 07. szerda, 10:04