« előző12következő »

státusz gener

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 20:02


olvasd el amit irtam!itt motor inditás után van!és irtam hogyha bemelegszik elmulik

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 19:50


gener írta: No az a hejzet hogy ez kondenz!!inditásnál pár perc mulva jön a kondenz!hideg meleg lecsapodás!!utánna felmelegszik a rendszer és el illan a göz!!!a káljha csöve meg nincs bevezetve a kip.rendszerbe!!nyugi!!ez a jo ha van kondenzz!!!!!!!ha a kipuf bol még fekete olaj szerü jön az sem gond pár csep mert az nem olaj hanem kormos kondenz viz!!


meleg motornál is kondenz??? furcsa lenne...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2007. január 04. csütörtök, 20:20

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 19:36


Indítás után az enyém is fehéren füstöl,pontosabban gõzölög eg ideig, és ha akkor nagyobb gázt adok, megy a füstgép. De vízgõz ez, mint fentebb már olvasható.

státusz gener

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 17:09


No az a hejzet hogy ez kondenz!!inditásnál pár perc mulva jön a kondenz!hideg meleg lecsapodás!!utánna felmelegszik a rendszer és el illan a göz!!!a káljha csöve meg nincs bevezetve a kip.rendszerbe!!nyugi!!ez a jo ha van kondenzz!!!!!!!ha a kipuf bol még fekete olaj szerü jön az sem gond pár csep mert az nem olaj hanem kormos kondenz viz!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 11:42


hát ez az, én se hiszem hogy kályhás.. hát nem tom.

De az a furcsa, hogy tényleg semmi egyéb hiba jelenség nincs, semmikor máskor nem füstöl, pdalógázon sem (csak amennyire egy dizel ugye), csak ha 3-4 percnél tovább járatom álló helyzetben alapjáraton.

és ugye csak most kezdte el csinálni, hogy jött ez a hidegebb idõ.

most volt olaj meg szûrõ cserélve, nem tom ez okozhatja e... plusz a tempomatot most raktuk bele, akkor ugye le kellett huzni a motorvezérlõ kábelt, de az vissza is került rendesne a helyére, és más gondja sincs...

hát asszem megnézetem valaki mással is, hátha az okosabb lesz.

kösz a tippeket, ha valakinek eszébe jut még valami, ne habozzon megosztani velem...

hali

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 10:32


Hali!

Ha nincs állófûtésed, akkor ez lehetetlen, mivel a 20d-hez alapból elektromos kieg. fûtés jár. Ha füstokádás közben leállítod a motort és kályhás az autód, akkor ûrhajó hangot kellene hallanod, ha hallod, no para, mert tényleg webasto kályhád (+ nehéz nem észerevenni) van, de ez a füstokádás akkor sem normális, mivel az összes 6 heng. dízelhez alapból jár, és a fateromé se okádja (ha kályhád van, akkor ebben lehet vmi elállítódva).

Peti

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 04. csütörtök, 09:48


hát, gõznek nem gõz, mert büdös mint az állat, és az utastérbe is bejön, ezért pláne kurva idegesítõ. Vizszintem ok, minusz harmincig.

Most kaptam szerelõtõl egy olyan infot, hogy állitolag a motor és a homlokfal között van egy kis olajkályha, ami elvileg a vizet melegiti, hogy a motor hamarabb meleg legyen, és ez gázolajjal mûködik, aminek a "kéménye" alul a kipufogóba torkollik. Azt mondja, hogy télen rendszeresen elõfordulhat, hogy ha járó motorral áll az autó, akkor onnan jön a füst, plusz megáll a kipufogóban, ami aztán az elsõ gázfröccsel ki is megy... Végül is a tünetek hasonlóak, de nem tom hogy mi a rák lehet..

valakinek valami egyéb ötlet?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 03. szerda, 23:23


Hm, érdekes!
Esetleg nézd meg a vízszintet a tartályban. Mennyi a fagyáspontja a keverékednek?

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2007. január 03. szerda, 23:07


nem gõz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 03. szerda, 08:41


ja még annyit, hogy úgy vettem észre, mindegy neki, hogy hideg vagy meleg-e a motor, ugyanúgy csinálja mindkét esetben...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz guesswho

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 221

Elküldve: 2007. január 03. szerda, 08:39


Sziasztok!

Segítsetek légyszi: ha hagyom az autót magában járni alapjáraton 3 percnél tovább, elkezd fehéren füstölni, egyre intenzívebben.. elég idegesítõ, sajna az utastérbe is beszivárog, és nyáron ilyet egyáltalán nem csinált az autó...

Ha pedig elindulok egy ilyen után, akkor meg aztán okádja magából a füstöt, de úgy, hogy egy szûk utcában nem láttam magam mögé.. komolyan, szégyelltem magam, olyan volt, mintha egy traktorban ültem volna...

de az az érdekes, hogy aztán olyan mintha "kiégne" ez a füst, lepadlózom, kihányja magából a füstöt, és utána semmi... mintha egy másik autó lenne. Egyébként egyáltalán nem füstöl az autó, mindig normális, csak ha hagyom alapjáraton járni 3 percnél tovább. Rendesen húz, semmi torpanás nincs, teljesítményben nincs visszaesés. Ez az elsõ dizelautóm, mondjátok, aggódjak?

köszi mindenkinek, ja és buék!!

gh

« előző12következő »