« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 335xi
Évjárat: 2007

státusz oxigen

Újonc

Elismertség: 15% (4 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 13:04


Sziasztok, körbejártam a fórumot, de handrás régi ömlengésén a 335(i)-ről és a hozzá kapcsolódó hozzászólásokon kívül nem találtam érdemi infókat a 335d-ről. Azóta pedig már egyébként is eltelt 7 év.

Nekem jelenleg egy faceliftes E46 320d-m van, de amikor ezt vettem is 330d-t akartam, csak nem volt 2M környékén tisztességes példány a magyar piacon.

Most viszont megérett a váltás és vérszemet kaptam: fiatalabbat szeretnék, legalább 2007-es gyártásút és - ha már gyártottak ilyet az E90 szériából - akkor az erősebb 335d-t.

Arról viszont semmilyen információt nem találok, hogy a 2007-8 óta ezt hajtó tulajdonosok milyen tipushibákba futottak bele, mire számíthatok? Dízel autóm volt mindig, tisztában vagyok minden nyűgjével és kényességével a turbós common-rail dízeleknek, láss csodát sosem volt problémám se a turbóval, se a befecskendezéssel, se semmivel, ami ezzel kapcsolatos, de mint ahogy az E46-nál a letörő pillangószelepek vagy a GM váltó megbízhatatlansága (tapasztalat) vagy a 330xd-nél az elszakadó hajtáslánc, biztosan a 335d-nél is vannak tipushibák, amiről érdemes tudni és felkészülni rá.

Az általam kiszemelt példány tulajdonosa a vákumcsöveket említette, amit cserélt is gyári alkatrésszel, de mi jöhet még 200.000 km felett?

Ha bárkinek bármi tapasztalata lenne és megosztaná velem azt nagyon megköszönném. 335i nem vonz, imádom a dízeleket sajnos BUÉK!

« előző12következő »