- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 335xi
- Évjárat: 2007
Elküldve: 2014. december 31. szerda, 13:04
Sziasztok, körbejártam a fórumot, de handrás régi ömlengésén a 335(i)-ről és a hozzá kapcsolódó hozzászólásokon kívül nem találtam érdemi infókat a 335d-ről. Azóta pedig már egyébként is eltelt 7 év.
Nekem jelenleg egy faceliftes E46 320d-m van, de amikor ezt vettem is 330d-t akartam, csak nem volt 2M környékén tisztességes példány a magyar piacon.
Most viszont megérett a váltás és vérszemet kaptam: fiatalabbat szeretnék, legalább 2007-es gyártásút és - ha már gyártottak ilyet az E90 szériából - akkor az erősebb 335d-t.
Arról viszont semmilyen információt nem találok, hogy a 2007-8 óta ezt hajtó tulajdonosok milyen tipushibákba futottak bele, mire számíthatok? Dízel autóm volt mindig, tisztában vagyok minden nyűgjével és kényességével a turbós common-rail dízeleknek, láss csodát sosem volt problémám se a turbóval, se a befecskendezéssel, se semmivel, ami ezzel kapcsolatos, de mint ahogy az E46-nál a letörő pillangószelepek vagy a GM váltó megbízhatatlansága (tapasztalat) vagy a 330xd-nél az elszakadó hajtáslánc, biztosan a 335d-nél is vannak tipushibák, amiről érdemes tudni és felkészülni rá.
Az általam kiszemelt példány tulajdonosa a vákumcsöveket említette, amit cserélt is gyári alkatrésszel, de mi jöhet még 200.000 km felett?
Ha bárkinek bármi tapasztalata lenne és megosztaná velem azt nagyon megköszönném. 335i nem vonz, imádom a dízeleket sajnos BUÉK!