- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 530d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2009. március 08. vasárnap, 21:44
Az istállók nagy része a Magneti Marelli partnere, a McLaren és a BMW-Sauber maga fejleszti a rendszert. A korábbi BMW és Honda mérnök, Jacky Eecklaert úgy véli, hogy Mario Theissen csapata hamarosan változtathat az eddigi rendszeren.
"A BMW jelenleg akkumulátorokkal dolgozik. De biztos, hogy már készítik a speciális kondenzátort, amelynek a súlya kisebb, mint az akkumulátoroké. A Hondánál is ezzel kísérleteztünk. Az akkumulátorok hûtést igényelnek. A kondenzátor nagyobb sûrûségben tárolja az energiát, mint az akkumulátor."
A Motorsport Aktuell-nek azt is elmondta, hogy a hibrid rendszer hozzájárulhat ahhoz, hogy a versenyzõk jobb köridõt teljesítsenek. "Amikor a Hondával kipróbáltuk a rendszert, a jerezi ötös és hatos kanyar között 7-8 km/h-val nagyobb volt a sebesség. A rendszer nemcsak az elõzésre jó."
A csapatok nagy része még nem döntött arról, hogy használja-e a plusz teljesítményt, mivel a megfelelõ ballasztelosztással hasonló elõnyre lehet szert tenni.
forrás: formula.hu