« előző123456következő »

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 18. péntek, 17:08


Srácok, köszönöm a segítséget, "lejött" a lényeg!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 22:00


hil írta:
SAS írta: Hát, hil, úgy látom, nem ok nélkül rinyálok, nekem is volt manapság egy két olyan kanyarom, hogy csak úgy villogott az ASC lámpája, én meg nézelődtem és tekergettem a kormányt.
Szóval a legfontosabb javaslatod az, hogy "ÉSSZEL" - ezt értem, de mi az a határ, ahol ennek jegyében Te pl. már inkább el sem indulnál a Bömbivel?




Nincs határ nálam. Ha ki tudok menni a kertből, akkor már megyek tovább, mert mennem kell (sajnos). De ezek csupán az én tapasztalataim, lehet, mások jobb okosságokat írnak majd. Én nem félek vele elindulni még télen sem, kellemesen, nagyon kellemesen csalódtam a Bimmerben


Téli gumi és a kipörgésgátló bekapcsolva . És persze ésszel..... .
Ezen felül már neked kell a többit kitapasztalni.
Én téli viszonyok közt is sokkal jobban szeretem vezetni a kicsikém mint az off elsőkerekes autóm.

Vagy ha már bátrabb vagy akkor ahogy "m_attila" ajánlotta: Kapcsold ki a kipörgésgátlót , és kilincsel előre...




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 20:51


SAS írta: Hát, hil, úgy látom, nem ok nélkül rinyálok, nekem is volt manapság egy két olyan kanyarom, hogy csak úgy villogott az ASC lámpája, én meg nézelődtem és tekergettem a kormányt.
Szóval a legfontosabb javaslatod az, hogy "ÉSSZEL" - ezt értem, de mi az a határ, ahol ennek jegyében Te pl. már inkább el sem indulnál a Bömbivel?




Nincs határ nálam. Ha ki tudok menni a kertből, akkor már megyek tovább, mert mennem kell (sajnos). De ezek csupán az én tapasztalataim, lehet, mások jobb okosságokat írnak majd. Én nem félek vele elindulni még télen sem, kellemesen, nagyon kellemesen csalódtam a Bimmerben

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 20:48


SAS írta: Hát, hil, úgy látom, nem ok nélkül rinyálok, nekem is volt manapság egy két olyan kanyarom, hogy csak úgy villogott az ASC lámpája, én meg nézelődtem és tekergettem a kormányt.
Szóval a legfontosabb javaslatod az, hogy "ÉSSZEL" - ezt értem, de mi az a határ, ahol ennek jegyében Te pl. már inkább el sem indulnál a Bömbivel?

hil írta:
SAS írta: Köszi, hil! Végre egy hasznos info!
Én is tartok tőle, és ma volt némi hó, de elolvadt, úgyhogy nem találtam a környéken olyan terepet, ahol gyakorolhatnék. De legalább a leírásod alapján tudom, nagyjából mire számíthatok!
És a csúszós úton emelkedőn, vagy lejtőn közlekedésről milyen tapasztalataid, tanácsaid vannak? Van olyan, hogy egy erősebb emelkedőn az első kerekes még felmegy, de a hátsós már nem? Illetve lefelé mi a helyzet?
Üdv!

A csúszós emelkedőn való felmenéssel soha nem volt gondom, nem is éreztem a hátsó kerekes hátrányát, pedig azt tartják, hogy az ilyen szempontból sokkal rosszabb. Lefelé viszont mindig is fostam, teszem azt most is, de viszont itt az első kerekes csúszik meg rosszabbul, amibe még a motorfék is csak rásegít. Hátsó kerekesnél szerintem (szerintem) kivédhető a megcsúszás még ha az a motorfék miatt következett is be, mert ennél a hátsó kerék csúszhat meg és a kormányzás attól még működik. De azért: ÉSSZEL!
Próbálgattam az ASC-t is, döbbenetes volt: gyorsult az autó rendesen, mintha sinen ment volna, villogott a sárga lámpa, gyorsítással nem is volt baj, de gondolni kell arra is, hogy meg is kell állni





határ hogy lehet erre válaszolni? mindenkinek más a határ,mindenkinek más a vezetési stílusa. Menj ki egy nyílt terepre gyakorolni,annál nincs jobb tapasztalat,hóba,jégen,vízen

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 20:32


Hát, hil, úgy látom, nem ok nélkül rinyálok, nekem is volt manapság egy két olyan kanyarom, hogy csak úgy villogott az ASC lámpája, én meg nézelődtem és tekergettem a kormányt.
Szóval a legfontosabb javaslatod az, hogy "ÉSSZEL" - ezt értem, de mi az a határ, ahol ennek jegyében Te pl. már inkább el sem indulnál a Bömbivel?

hil írta:
SAS írta: Köszi, hil! Végre egy hasznos info!
Én is tartok tőle, és ma volt némi hó, de elolvadt, úgyhogy nem találtam a környéken olyan terepet, ahol gyakorolhatnék. De legalább a leírásod alapján tudom, nagyjából mire számíthatok!
És a csúszós úton emelkedőn, vagy lejtőn közlekedésről milyen tapasztalataid, tanácsaid vannak? Van olyan, hogy egy erősebb emelkedőn az első kerekes még felmegy, de a hátsós már nem? Illetve lefelé mi a helyzet?
Üdv!

A csúszós emelkedőn való felmenéssel soha nem volt gondom, nem is éreztem a hátsó kerekes hátrányát, pedig azt tartják, hogy az ilyen szempontból sokkal rosszabb. Lefelé viszont mindig is fostam, teszem azt most is, de viszont itt az első kerekes csúszik meg rosszabbul, amibe még a motorfék is csak rásegít. Hátsó kerekesnél szerintem (szerintem) kivédhető a megcsúszás még ha az a motorfék miatt következett is be, mert ennél a hátsó kerék csúszhat meg és a kormányzás attól még működik. De azért: ÉSSZEL!
Próbálgattam az ASC-t is, döbbenetes volt: gyorsult az autó rendesen, mintha sinen ment volna, villogott a sárga lámpa, gyorsítással nem is volt baj, de gondolni kell arra is, hogy meg is kell állni





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 19:13


SAS írta: Köszi, hil! Végre egy hasznos info!
Én is tartok tőle, és ma volt némi hó, de elolvadt, úgyhogy nem találtam a környéken olyan terepet, ahol gyakorolhatnék. De legalább a leírásod alapján tudom, nagyjából mire számíthatok!
És a csúszós úton emelkedőn, vagy lejtőn közlekedésről milyen tapasztalataid, tanácsaid vannak? Van olyan, hogy egy erősebb emelkedőn az első kerekes még felmegy, de a hátsós már nem? Illetve lefelé mi a helyzet?
Üdv!

A csúszós emelkedőn való felmenéssel soha nem volt gondom, nem is éreztem a hátsó kerekes hátrányát, pedig azt tartják, hogy az ilyen szempontból sokkal rosszabb. Lefelé viszont mindig is fostam, teszem azt most is, de viszont itt az első kerekes csúszik meg rosszabbul, amibe még a motorfék is csak rásegít. Hátsó kerekesnél szerintem (szerintem) kivédhető a megcsúszás még ha az a motorfék miatt következett is be, mert ennél a hátsó kerék csúszhat meg és a kormányzás attól még működik. De azért: ÉSSZEL!
Próbálgattam az ASC-t is, döbbenetes volt: gyorsult az autó rendesen, mintha sinen ment volna, villogott a sárga lámpa, gyorsítással nem is volt baj, de gondolni kell arra is, hogy meg is kell állni



státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 19:02


Köszi, anubisz, egyre többet tudok!

anubisz írta:
hil írta:
SAS írta:

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?



Én is úgy voltam ezzel. Tartottam nagyon a téli csúszós utaktól. Amit én tapasztaltam: a hátsó kerekes hamarabb csúszik meg de azt jelzi előre, tehát van időd elvenni a gázt, vagy tenni mást ennek elkerülésére. Viszont, ha megcsúszik, akkor tudsz tenni ellene. Az első kerekes később csúszik meg, de azt alattomosan, minden előre jelzés nélkül teszi. Ott aztán gépészkedhetsz a kormánnyal, sokat nem tehetsz, csak a jó szerencsében bízhatsz. Ezek a saját tapasztalataim, én ezt vettem észre. Minden esetre, ha alkalmad van, akkor olyan helyen, ahol baj nem történhet, ésszel próbálgasd, tapasztald ki.



[/quote]

Zebra felfestésekre,esőben nagyon figyelj,szűk kanyarokba, kereszteződésekbe,mikor tempósan rá hajtasz ,hamar ki rántja a feneked alól a kocsit[/quote]




státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 19:00


Köszi, hil! Végre egy hasznos info!
Én is tartok tőle, és ma volt némi hó, de elolvadt, úgyhogy nem találtam a környéken olyan terepet, ahol gyakorolhatnék. De legalább a leírásod alapján tudom, nagyjából mire számíthatok!
És a csúszós úton emelkedőn, vagy lejtőn közlekedésről milyen tapasztalataid, tanácsaid vannak? Van olyan, hogy egy erősebb emelkedőn az első kerekes még felmegy, de a hátsós már nem? Illetve lefelé mi a helyzet?
Üdv!

hil írta:
SAS írta:

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?



Én is úgy voltam ezzel. Tartottam nagyon a téli csúszós utaktól. Amit én tapasztaltam: a hátsó kerekes hamarabb csúszik meg de azt jelzi előre, tehát van időd elvenni a gázt, vagy tenni mást ennek elkerülésére. Viszont, ha megcsúszik, akkor tudsz tenni ellene. Az első kerekes később csúszik meg, de azt alattomosan, minden előre jelzés nélkül teszi. Ott aztán gépészkedhetsz a kormánnyal, sokat nem tehetsz, csak a jó szerencsében bízhatsz. Ezek a saját tapasztalataim, én ezt vettem észre. Minden esetre, ha alkalmad van, akkor olyan helyen, ahol baj nem történhet, ésszel próbálgasd, tapasztald ki.

[/quote]

[/quote]



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 18:56


hil írta:
SAS írta:

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?



Én is úgy voltam ezzel. Tartottam nagyon a téli csúszós utaktól. Amit én tapasztaltam: a hátsó kerekes hamarabb csúszik meg de azt jelzi előre, tehát van időd elvenni a gázt, vagy tenni mást ennek elkerülésére. Viszont, ha megcsúszik, akkor tudsz tenni ellene. Az első kerekes később csúszik meg, de azt alattomosan, minden előre jelzés nélkül teszi. Ott aztán gépészkedhetsz a kormánnyal, sokat nem tehetsz, csak a jó szerencsében bízhatsz. Ezek a saját tapasztalataim, én ezt vettem észre. Minden esetre, ha alkalmad van, akkor olyan helyen, ahol baj nem történhet, ésszel próbálgasd, tapasztald ki.

[/quote]

[/quote]

Zebra felfestésekre,esőben nagyon figyelj,szűk kanyarokba, kereszteződésekbe,mikor tempósan rá hajtasz ,hamar ki rántja a feneked alól a kocsit

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 18:13


SAS írta:

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?


[/quote]
Én is úgy voltam ezzel. Tartottam nagyon a téli csúszós utaktól. Amit én tapasztaltam: a hátsó kerekes hamarabb csúszik meg de azt jelzi előre, tehát van időd elvenni a gázt, vagy tenni mást ennek elkerülésére. Viszont, ha megcsúszik, akkor tudsz tenni ellene. Az első kerekes később csúszik meg, de azt alattomosan, minden előre jelzés nélkül teszi. Ott aztán gépészkedhetsz a kormánnyal, sokat nem tehetsz, csak a jó szerencsében bízhatsz. Ezek a saját tapasztalataim, én ezt vettem észre. Minden esetre, ha alkalmad van, akkor olyan helyen, ahol baj nem történhet, ésszel próbálgasd, tapasztald ki.

[/quote]



státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 11:21


Az majd a következő fázis lesz!

m_attila írta: Kapcsold ki a kipörgésgátlót , és kilincsel előre...

SAS írta: Üdv Mindenkinek!

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?






m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 11:10


Kapcsold ki a kipörgésgátlót , és kilincsel előre...

SAS írta: Üdv Mindenkinek!

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?




státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 17. csütörtök, 11:09


Üdv Mindenkinek!

Egy első kerék meghajtású autóból ültem át BMW-be. Gondolom, közületek is sokan voltak ezzel így, anno...

Hasznos tanácsokat szeretnék kérni tőletek a hátsó kerekes BMW-vezetéshez, ugyanis azt már megtapasztaltam, hogy síkos, hólatyakos úton nagyon másként viselkedik. Ráadásul vagy 3 mázsával nehezebb, mint az előző autóm.

Minden fortély érdekel, de különösen a havas hegyi utakon való vezetés.
Igaz, remélem, hamarosan vége a télnek, de a következőre szeretnék felkészülni.
Vagy télen, hegyvidéken inkább felejtsem el az autómat, és üljek át tömegközlekedésre?

« előző123456következő »