státusz san

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2007. augusztus 28. kedd, 12:01


Semmi gond, még lehet is vele járni,csak az elõzéseket kerülni kell, meg nem szabad 2000 fölé pörgetni, mert akkor úgy viselkedik mintha elfogyna az üzemanyag.Ha leállítom és újra indítom ,akkor megint jó egy darabig.Jövõ héten talán eljutok a szervízbe.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 27. hétfő, 23:08


san írta: Az volt az elsõ amit megnézettem, de az jó volt, de a biztonság kedvéért tettünk bele egy másikat ,azzal is ugyanezt produkálta.


ok, akkor bocs. csak a multkor rám ijesztettek a turboval, de szerencsére "csak" légtömegmérõ lett belõle.

státusz san

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2007. augusztus 27. hétfő, 09:25


Az volt az elsõ amit megnézettem, de az jó volt, de a biztonság kedvéért tettünk bele egy másikat ,azzal is ugyanezt produkálta.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 26. vasárnap, 22:04


san írta: Nemrég vettem a 320d-t, 1999-est. Egy pár hete nem megy az autó normálisan.Ez alatt azt értem, hogy pl. üresben 3-4-szer betudom pörgetni a fordulatszám mérõt a pirosba, utána csak fehér füstöt okád,csörög és 1500-nál feljebb nem megy. Nem kap levegõt a motor, a levegõ csövet ami bemegy a szivócsonkba ilyenkor simán összetudom nyomni.A számítógép adagoló hibát ír ki, de az adagolós azt mondta, hogy az nem valószínû, mert ha a turbó oldalán lávõ szabályzó szelepre rásegít kézzel akkor felpörög a motor.Ja és egy évet állt a járgány mert törött volt, de a motorhoz nem lett nyúlva.
Találkozott már valaki ilyen problémával? Most akkor adagoló,vagy turbó, vagy valami más?


légtömegmérõ esetleg?

státusz san

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2007. augusztus 23. csütörtök, 16:12


Nemrég vettem a 320d-t, 1999-est. Egy pár hete nem megy az autó normálisan.Ez alatt azt értem, hogy pl. üresben 3-4-szer betudom pörgetni a fordulatszám mérõt a pirosba, utána csak fehér füstöt okád,csörög és 1500-nál feljebb nem megy. Nem kap levegõt a motor, a levegõ csövet ami bemegy a szivócsonkba ilyenkor simán összetudom nyomni.A számítógép adagoló hibát ír ki, de az adagolós azt mondta, hogy az nem valószínû, mert ha a turbó oldalán lávõ szabályzó szelepre rásegít kézzel akkor felpörög a motor.Ja és egy évet állt a járgány mert törött volt, de a motorhoz nem lett nyúlva.
Találkozott már valaki ilyen problémával? Most akkor adagoló,vagy turbó, vagy valami más?