autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz lestat83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 22:00


Ervin35,,LALALA.. koszonom gyors valaszotokat.Ha jol ertem egy 118D -vel jobban jarnek ugye? vagy 120D,,kevesebbet eszik mint a benzines?,,,egyebkent surun akadnak gondok a kocsival,,? vagy csak kissebb kopo alkatreszek azok amik altalaban cserelnik ell? hivatalos markaszervizbe nem vinnem,, az biztos..csais ismeroshoz vagy maganszemelyhez..

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 21:43


vivaladiesel írta:
lelkespeter írta: Mindenképpen jól nézessétek át,nekem ugyan ilyen van és rengeteg gond van vele.Sajna ezen is csak most fognak kijönni a hibák(ne így legyen).Amúgy szép az autó,látszólag rendben van.


Szia! Így van, egy alapos diagnosztika mindenképpen szükséges. Tegnap voltunk megnézni az autót, mindent átvizsgáltam/átvizsgáltunk az autón. Futómű, motor, fékek, rétegvastagság-mérés, szervizkönyv (az autó 8-9 éves koráig végig Németországban szervizelve) + javítási számlák szegedi szervizből.

A próbakör alatt én vezettem az autót. Volt benne rosszabb út, 160-as tempó és satufék is de semmi nem jut eszembe ami rendellenesen működne. Akárhogy nyomtam neki, nem füstölt...
Klíma jól hűt, fékbetétek-tárcsák szinte újak, a motortér olajfolyástól mentes.



Sziasztok!

Elhoztam a 320d kombit.
A diagnál rögtön kiderült, hogy többet pörgették a km-órát, mint a főtengelyt.
De összességében nem volt rossz állapotban. 1-2 rizikós dolog lehet benne, viszont végül találtunk közös nevezőt, úgyhogy bevállaltam.
Köszi mindenkinek a segítséget, ha nem bánjátok, nem sorolom fel az összes nevet, de nagyon hálás vagyok, és ha tudom viszonozni, szóljatok!
És ne örüljetek, hogy megszabadultatok tőlem, mostantól majd elkezdek kérdezni a többi fórumtémában is.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 20:57


őszintén? 116i-t ne vegyél. ilyen gyenge motor nem való egy BMW-be. gondod nem lenne vele, de örömöd sem. mindenki off autójával röhögve otthagy te meg csak nyomod neki hogy menjen, de így közben meg zabál ezerrel. alig várnád, hogy eladd és vegyél egyet normális motorral. én lebeszélnélek róla. kivéve ha nyugdíjas vagy..ezt nemtom.

lestat83 írta: Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 13. szerda, 20:59

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 20:18


Helló. Ha BMW szervizben szervizeltetsz akkor szinte mindegy hogy,diesel vagy benzin mert az alkatrészek jóval drágábbak mint máshol.Sajnos az 1 szériát nem próbáltam még így nyilatkozni nem tudok róla,nekem e46 320d van.DE az mindig nagy dilemma hogy benzin vagy diesel,ha az én autóm 2000-es d helyett 2000-es benzin lenne kb 300e forinttal többet kéne költenem évente üzemanyagra. Évente 25e km megyek nagy része város,7.0 L eszik kb városban,ez benzinesben 10-11 L lenne.Amit így megspórolok abból veszek majd ha elromlik adagolót meg turbót.Utána meg ketyegnek a 300e forintok évente, jó pár évig zsebbe maradnak,ha meg elromlik vmi abból bőven meg csináltatom.Ez az én álláspontom,biztos van aki nem így gondolja, de ezek a dolgok így vannak rendjén.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz lestat83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. június 13. szerda, 19:14


Szisztok.Segitsegre lenne szuksegem.
Ugy nez ki , hogy egy uj 1-es szerias BMW tulaja leszek, de meg nem tudom melyik.Tudnatok tanacsot adni?.Van egy ismeros aki csak a diselt mondja, azt vegyem,,de egy masik szerint mindenkeppen benzinest vegyek, mert o is dizelt akart venni(120d), es a szereloje azt mondta, hogy akkor 500K mindig legyen a zsebeben , ha valami elromlik,,s a szerviz meg legalabb 200K evente.Ezert csak benzinest vegyek mert az olcsobb s megbizhatobb.Most mi is igaz ezekbol? Oszinten en 116i re gondoltam 2005-os,, ezekkel sok gond van ? vagy draga az alkatresz hozzajuk? Vagy vegyek tenyleg diselt? 1.9d ?Elore is koszonom a segitseget.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 11. hétfő, 22:51


kazsemestor írta: Sziasztok!


Futómű,fék,ilyesmi megvan,inkább a motorikus rész érdekel.
Pl hol hajlamos olajfolyásra,motortartó bakok gyengeségét hogy tudom kiszűrni,motor járása milyen kellene legyen...
Ilyesmibe tudnátok segíteni?
Van egy kocsi nálunk helyben,ami nagyon érdekel!
ezt néztem ki


Kazse


Szia! Motorikusan ez esetben is arra kell figyelned, hogy lehetőleg se hidegen se melegen ne füstöljön (fehér füst: hengerfej probléma kék füst: olajat éget el az ...). Szépen egyenletesen kell járnia a motornak. Alapjáraton és fordulaton egyaránt.
A motortartó bakok elfáradásának a jele ha alapjáraton rázza a motor a kasztnit illetve leállításkor durván megremeg az egész autó.
A belinkelt autó amúgy nagyon szép!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1997

státusz kazsemestor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. június 11. hétfő, 19:52


Sziasztok!

Látom,előbb rossz helyre írtam,most korigélok...
Egy ideje gondolkodom a kocsim lecserélésén.
Felvetődött az E36 is,mint alternatíva.Ezen belül pedig a 320i verzió.
Ezzel kapcsolatban kérdeznék pár dolgot!
Mire kell odafigyelnem,ha nézek ilyen autót.
Futómű,fék,ilyesmi megvan,inkább a motorikus rész érdekel.
Pl hol hajlamos olajfolyásra,motortartó bakok gyengeségét hogy tudom kiszűrni,motor járása milyen kellene legyen...
Ilyesmibe tudnátok segíteni?
Van egy kocsi nálunk helyben,ami nagyon érdekel!
ezt néztem ki
Esetleg valaki ismeri-e,meg tudja-e nézni nekem/együtt?

Köszi előre is!

Kazse


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 08:56


lelkespeter írta: Mindenképpen jól nézessétek át,nekem ugyan ilyen van és rengeteg gond van vele.Sajna ezen is csak most fognak kijönni a hibák(ne így legyen).Amúgy szép az autó,látszólag rendben van.


Szia! Így van, egy alapos diagnosztika mindenképpen szükséges. Tegnap voltunk megnézni az autót, mindent átvizsgáltam/átvizsgáltunk az autón. Futómű, motor, fékek, rétegvastagság-mérés, szervizkönyv (az autó 8-9 éves koráig végig Németországban szervizelve) + javítási számlák szegedi szervizből.

A próbakör alatt én vezettem az autót. Volt benne rosszabb út, 160-as tempó és satufék is de semmi nem jut eszembe ami rendellenesen működne. Akárhogy nyomtam neki, nem füstölt...
Klíma jól hűt, fékbetétek-tárcsák szinte újak, a motortér olajfolyástól mentes.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 10. vasárnap, 10:21

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 01:12


vivaladiesel írta:
vfeca írta: Na megnéztük a járgányt, jól néz ki, tetszett mindkettőnknek.

Viszont jó lenne egy diagot csinálni rajta.
Ismertek vkit, aki tud benne segíteni? Elsősorban nyilván Szeged-Békéscsaba között lenne praktikus, de ha belefér egy kis utazás, akkor Debrecen környékéről is jöhet tipp, a fuvar nem probléma.
Köszi!


Szia! Pont most írtam egy privát üzenetet. Az Ahoy Bt jutott eszembe Szarvason, egy diagnosztikára. (Bmw szerviz) Hódmezővásárhelytől 60Km, nem nagy táv.
Amúgy tényleg nagyon tuti az autó!
tel: (+36) 20/9466942 / (+36) 66/215628.




Így van, Zsolti megoldja a dolgokat, bátran ajánlom én is!

lelkespeter
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz lelkespeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2012. június 10. vasárnap, 00:27


Mindenképpen jól nézessétek át,nekem ugyan ilyen van és rengeteg gond van vele.Sajna ezen is csak most fognak kijönni a hibák(ne így legyen).Amúgy szép az autó,látszólag rendben van.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 21:35


vfeca írta: Na megnéztük a járgányt, jól néz ki, tetszett mindkettőnknek.

Viszont jó lenne egy diagot csinálni rajta.
Ismertek vkit, aki tud benne segíteni? Elsősorban nyilván Szeged-Békéscsaba között lenne praktikus, de ha belefér egy kis utazás, akkor Debrecen környékéről is jöhet tipp, a fuvar nem probléma.
Köszi!


Szia! Pont most írtam egy privát üzenetet. Az Ahoy Bt jutott eszembe Szarvason, egy diagnosztikára. (Bmw szerviz) Hódmezővásárhelytől 60Km, nem nagy táv.
Amúgy tényleg nagyon tuti az autó!
tel: (+36) 20/9466942 / (+36) 66/215628.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 09. szombat, 21:36

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 09. szombat, 21:30


Na megnéztük a járgányt, jól néz ki, tetszett mindkettőnknek.

Viszont jó lenne egy diagot csinálni rajta.
Ismertek vkit, aki tud benne segíteni? Elsősorban nyilván Szeged-Békéscsaba között lenne praktikus, de ha belefér egy kis utazás, akkor Debrecen környékéről is jöhet tipp, a fuvar nem probléma.
Köszi!

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 15:20


vivaladiesel írta:
Szia. Nem kaptam meg. Ha a közelben jársz akkor csörgess meg!


Itt van pedig előrébb, de biztos nem volt elég feltűnő.
Oksa, holnap jelentkezem!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 11:52


vfeca írta:
vivaladiesel írta:
Vfeca! Felhívtad a tulajt?


Igen, írtam is az előbb, szombaton délután 3 körül lehet menni.


Szia. Nem kaptam meg. Ha a közelben jársz akkor csörgess meg!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 08. péntek, 11:45


Coyote írta:
Azt sosem fogod megtudni a rétegmérővel, hogy taknyos zsepire lett törve, vagy csak meghúzták bevásárlókocsival... Az élek és összességében az autó állása fogja ezt elárulni legfeljebb.



Ha egy karc, horzsolás nem jön ki polírozással akkor többnyire "beleködölnek" egy kicsit esetleg megfújják az adott elemet. Ilyenkor max 240-250 mikromiliméter szokott lenni a rétegvastagság.

Viszont ha komoly sérülést szenvedett az elem akkor többnyire gittelnek. 240-250 mikromiliméter felett lehet aggódni. Ha körben illetve a tető is totál gittelve volt na akkor menekülni kell, az autó borult!!

Szerintem nem szabad rétegmérő nélkül venni autót, a fent leírtak miatt. Mindenesetre én nem vennék totálkáros autót.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 08. péntek, 12:08