státusz pati2337

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 21:10


vivaladiesel írta:
Pati2337 írta:

Itt nem a fent tartással van a gond, hanem azzal, hogy nem azt váltotta be az autó, amit elvártam tőle. Mikor a passatot megvettük mindenki mondta, hogy hűűűű milyen drága fent tartani, ehhet képest ingyen (tank+szivattyú 30000 huf, meg a turbó takarítás+diagnosztika 20000 Huf) volt a olcsó Opelhez ( fényszóró állító vezérlő panel 80000, meg ezek az alkatrészek 180000)képest. Természetes, ha már egy BMW-t vennék, akkor azzal megint úgy készülnék, hogy ez egy minőségi autó, és van karbantartási igénye, de cserébe ad vezetési élményt, és kényelmet. De inkább költök már akkor egy BMW-re, mint egy opelre. Az opel is fullos, bőr, és minden elektronika, ami csak elképzelhető, de a Passathoz képest fapados, és kényelmetlen. De ha találok esetleg megfelelő autót, akkor felteszem ide nektek, és lehet kritizálni, hogy érdemes-e, vagy nem Ti úgy is jobban tudjátok mi is a helyzet.

Hírtelen ezeket találtam:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2556333

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=1755167

http://www.willhaben.at/iad/ge...d=42424938

http://www.autoscout24.at/Deta...=210090703

http://www.autoscout24.at/Deta...=216938785

http://www.car4you.at/Gebrauch...il/4143393

Hirtelen ezeket találtam, de majd ha hazamegyek jobban nekiülök, és szemezgetek.

Ti meg majd mondotok ezekről addig véleményt

Köszönöm az eddig segítségeket is!!


Én ebben az autóban látok fantáziát:
http://www.autoscout24.at/Deta...=216938785

Ha a porlasztóival nincs probléma akkor jó vétel lehet. Természetesen csak úgy szabad belevágni ha bármikor akad "felesleges" 500-800 Euro-d ha valami komolyabb javítást kell eszközölni az autón. Ahogy írtad is, erre fel vagy készülve.


Egyébként ez se rossz:
http://www.autoscout24.at/Deta...=210090703
DE! Eladó neve: Tarkan Aksoy
Vélhetően török/arab nepper... Azok meg rosszabbak mint a cigányok! Szóval felejtős a gép...



Hát 1000-2000 euro is van csak nem mindegy, hogy mire költöm. Inkább, egy BMW, mint egy Opel Már nagyon régóta szeretnék egyet, de mikor oda jutottunk sosem az lett a vége, de lassan tanulunk a hibákból, és bömösre ruházunk be, csak meghálálja az autó. Nem kell a legújabb, legyen egy 2000-es körüli évjáratú.
Ha a passatot eltudjuk adni, akkor 11-12 e euroért is tudunk autót venni
egyébként ez a passat

http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-5956623

Mindene rendben van a kocsinak, és megy mint a szél



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 19:14


vivaladiesel írta:
Te egy bátor ember vagy!


Én akkor voltam bátor, amikor elmentem egy hülyegyerekhez Győrön túl egy csak képről látott szép nagyfelnis 523i-hez amiről a próbaút során derült ki, hogy szó szerint egy ipari hulladék, majd a többi 15 kocsiról is kiderült, hogy az.
Aztán kitágítottam a tudatom és megtaláltam a kocsimat.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:26


vivaladiesel írta:
Némelyiket törökök vezették. Baszki... Ha láttál már szétbarmolt, lepusztított autókat... Pff


Láttam már magyar bunkó és osztrák paraszt autóját is bőven.... nincs különbség...

Az ember az igényét általában otthonról a családjából hozza.... itt is ott is vannak ilyenek, olyanok....

Szerintem ha a képen normálisan néz ki akkor kell adni annyi esélyt hogy megnézzük...

A tuti autó soha nem fog házhoz jönni





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 19. csütörtök, 18:26

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:23


jons írta:
vivaladiesel írta:
DE! Eladó neve: Tarkan Aksoy


Én egy Büyokkol Nasrettin nevű faszitól vettem a kocsimat itt Budapesten... és jól jártam a kocsival. Nekem szerencsém volt.


Egyszer már mintha eljutottunk volna oda, hogy állapotra veszünk autót....

Akkor nem mindegy ki a szar árulja?

Ha török/cigány/arab szaga van és nem bírjuk úgy is otthagyjuk. Ha nem akkor mi lesz megmarad a kocsi körül a török aura vagy mekka felé fordul amikor eljön az ima ideje?

(főleg hogy mekka amúgy bent van a car/key memoryban)

- töröktől nem
- arabtól nem
- cigánytól nem
- zsidótól sem vennétek csak nem láttok a gatyába körbe van e metélve
- olasz autó fúúj
- magyar autók szarok

- német autó csak ha min. 185 magas, szőke, kékszemű és háromgenerációig visszamenőleg árja...

Nem mondom hogy ezek árulják a tutit, de ha egyszer már nagyjából konszenzusra jutottunk hogy állapotra veszünk autót és nem kilométerre/eladóra akkor csak egy kicsit ha láthatnék esélyt arra hogy megnézitek személyesen azt az autót amire vágytok...




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:16


jons írta:
vivaladiesel írta:
DE! Eladó neve: Tarkan Aksoy


Én egy Büyokkol Nasrettin nevű faszitól vettem a kocsimat itt Budapesten... és jól jártam a kocsival. Nekem szerencsém volt.


Te egy bátor ember vagy! Ettől függetlenül örülök, hogy jó az autód és nem vertek át. Én anno a passatomat (még fiatalon ) Hamburg környékéről hoztam és kíváncsiságból benéztem egy-egy kereskedésbe.
Némelyiket törökök vezették. Baszki... Ha láttál már szétbarmolt, lepusztított autókat... Pff


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 18:08


vivaladiesel írta:
DE! Eladó neve: Tarkan Aksoy


Én egy Büyokkol Nasrettin nevű faszitól vettem a kocsimat itt Budapesten... és jól jártam a kocsival. Nekem szerencsém volt.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 17:50


Pati2337 írta:

Itt nem a fent tartással van a gond, hanem azzal, hogy nem azt váltotta be az autó, amit elvártam tőle. Mikor a passatot megvettük mindenki mondta, hogy hűűűű milyen drága fent tartani, ehhet képest ingyen (tank+szivattyú 30000 huf, meg a turbó takarítás+diagnosztika 20000 Huf) volt a olcsó Opelhez ( fényszóró állító vezérlő panel 80000, meg ezek az alkatrészek 180000)képest. Természetes, ha már egy BMW-t vennék, akkor azzal megint úgy készülnék, hogy ez egy minőségi autó, és van karbantartási igénye, de cserébe ad vezetési élményt, és kényelmet. De inkább költök már akkor egy BMW-re, mint egy opelre. Az opel is fullos, bőr, és minden elektronika, ami csak elképzelhető, de a Passathoz képest fapados, és kényelmetlen. De ha találok esetleg megfelelő autót, akkor felteszem ide nektek, és lehet kritizálni, hogy érdemes-e, vagy nem Ti úgy is jobban tudjátok mi is a helyzet.

Hírtelen ezeket találtam:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2556333

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=1755167

http://www.willhaben.at/iad/ge...d=42424938

http://www.autoscout24.at/Deta...=210090703

http://www.autoscout24.at/Deta...=216938785

http://www.car4you.at/Gebrauch...il/4143393

Hirtelen ezeket találtam, de majd ha hazamegyek jobban nekiülök, és szemezgetek.

Ti meg majd mondotok ezekről addig véleményt

Köszönöm az eddig segítségeket is!!


Én ebben az autóban látok fantáziát:
http://www.autoscout24.at/Deta...=216938785

Ha a porlasztóival nincs probléma akkor jó vétel lehet. Természetesen csak úgy szabad belevágni ha bármikor akad "felesleges" 500-800 Euro-d ha valami komolyabb javítást kell eszközölni az autón. Ahogy írtad is, erre fel vagy készülve.


Egyébként ez se rossz:
http://www.autoscout24.at/Deta...=210090703
DE! Eladó neve: Tarkan Aksoy
Vélhetően török/arab nepper... Azok meg rosszabbak mint a cigányok! Szóval felejtős a gép...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 19. csütörtök, 17:50


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 16:33


Alesi írta:
Szívocsonk-állító pillangószelep az E46-ban is van (2002 után)


Van az korábban is. 1998 318i. például már van.
Differenzierte Sauganlage a becsületes német neve.
http://atlanticmotorcar.com/ca...-workings/

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 14:52


pati2337 írta:
vivaladiesel írta:
pati2337 írta:

Hát az az igazság, hogy a Passat helyére vettünk egy osztrák rendszámos vezetett szervizkönyves Opel Vectra C-t, ami most a Franciaországi nyaralásunkkor halt meg. Eltört a szícócsonk, meg a szívócsonk állító, ami igen csak kellemetlen, és drága a javítása, nem beszélve az egyéb elromlott dologról, amit még meg kellene csinálni rajta. Pedig ezt azért vásároltuk meg, mert "olcsón fent tartható" egyébként az autóban 130000 km van, és 1.9CDTi 150LE. Hát elég nagyot csalódtam benne, és ha hazamegyünk megcsináltatom, és el is adom. Annak a helyére kell egy autó. Addig meg marad a passat. Kimondott autó nincs, csak érdeklődök, eegyáltalán mit érdemes nézni egyáltalán, meg mire kell odafigyelni vásárláskor.



Ha a Vectrát azért vetted mert az olcsó fenntartani akkor neked nem egy használt bmw a megoldás... Egy bmw (főleg dízelben) minden csak nem olcsón fenntartható! Főleg a 7-8000euro-s kategória...
Ezt csak a tisztánlátás végett írtam le és azért, hogy ne érjenek kellemetlen meglepetések.





Itt nem a fent tartással van a gond, hanem azzal, hogy nem azt váltotta be az autó, amit elvártam tőle. Mikor a passatot megvettük mindenki mondta, hogy hűűűű milyen drága fent tartani, ehhet képest ingyen (tank+szivattyú 30000 huf, meg a turbó takarítás+diagnosztika 20000 Huf) volt a olcsó Opelhez ( fényszóró állító vezérlő panel 80000, meg ezek az alkatrészek 180000)képest. Természetes, ha már egy BMW-t vennék, akkor azzal megint úgy készülnék, hogy ez egy minőségi autó, és van karbantartási igénye, de cserébe ad vezetési élményt, és kényelmet. De inkább költök már akkor egy BMW-re, mint egy opelre. Az opel is fullos, bőr, és minden elektronika, ami csak elképzelhető, de a Passathoz képest fapados, és kényelmetlen. De ha találok esetleg megfelelő autót, akkor felteszem ide nektek, és lehet kritizálni, hogy érdemes-e, vagy nem Ti úgy is jobban tudjátok mi is a helyzet.

Hírtelen ezeket találtam:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2556333

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=1755167

http://www.willhaben.at/iad/ge...d=42424938

http://www.autoscout24.at/Deta...=210090703

http://www.autoscout24.at/Deta...=216938785

http://www.car4you.at/Gebrauch...il/4143393

Hirtelen ezeket találtam, de majd ha hazamegyek jobban nekiülök, és szemezgetek.

Ti meg majd mondotok ezekről addig véleményt

Köszönöm az eddig segítségeket is!!


Én ezek közül konkrétan egyikben sem hiszem el, hogy valós a km...

státusz pati2337

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 14:43


vivaladiesel írta:
pati2337 írta:

Hát az az igazság, hogy a Passat helyére vettünk egy osztrák rendszámos vezetett szervizkönyves Opel Vectra C-t, ami most a Franciaországi nyaralásunkkor halt meg. Eltört a szícócsonk, meg a szívócsonk állító, ami igen csak kellemetlen, és drága a javítása, nem beszélve az egyéb elromlott dologról, amit még meg kellene csinálni rajta. Pedig ezt azért vásároltuk meg, mert "olcsón fent tartható" egyébként az autóban 130000 km van, és 1.9CDTi 150LE. Hát elég nagyot csalódtam benne, és ha hazamegyünk megcsináltatom, és el is adom. Annak a helyére kell egy autó. Addig meg marad a passat. Kimondott autó nincs, csak érdeklődök, eegyáltalán mit érdemes nézni egyáltalán, meg mire kell odafigyelni vásárláskor.



Ha a Vectrát azért vetted mert az olcsó fenntartani akkor neked nem egy használt bmw a megoldás... Egy bmw (főleg dízelben) minden csak nem olcsón fenntartható! Főleg a 7-8000euro-s kategória...
Ezt csak a tisztánlátás végett írtam le és azért, hogy ne érjenek kellemetlen meglepetések.





Itt nem a fent tartással van a gond, hanem azzal, hogy nem azt váltotta be az autó, amit elvártam tőle. Mikor a passatot megvettük mindenki mondta, hogy hűűűű milyen drága fent tartani, ehhet képest ingyen (tank+szivattyú 30000 huf, meg a turbó takarítás+diagnosztika 20000 Huf) volt a olcsó Opelhez ( fényszóró állító vezérlő panel 80000, meg ezek az alkatrészek 180000)képest. Természetes, ha már egy BMW-t vennék, akkor azzal megint úgy készülnék, hogy ez egy minőségi autó, és van karbantartási igénye, de cserébe ad vezetési élményt, és kényelmet. De inkább költök már akkor egy BMW-re, mint egy opelre. Az opel is fullos, bőr, és minden elektronika, ami csak elképzelhető, de a Passathoz képest fapados, és kényelmetlen. De ha találok esetleg megfelelő autót, akkor felteszem ide nektek, és lehet kritizálni, hogy érdemes-e, vagy nem Ti úgy is jobban tudjátok mi is a helyzet.

Hírtelen ezeket találtam:

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=2556333

http://www.gebrauchtwagen.at/d...ug=1755167

http://www.willhaben.at/iad/ge...d=42424938

http://www.autoscout24.at/Deta...=210090703

http://www.autoscout24.at/Deta...=216938785

http://www.car4you.at/Gebrauch...il/4143393

Hirtelen ezeket találtam, de majd ha hazamegyek jobban nekiülök, és szemezgetek.

Ti meg majd mondotok ezekről addig véleményt

Köszönöm az eddig segítségeket is!!

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 13:51


pati2337 írta:

Hát az az igazság, hogy a Passat helyére vettünk egy osztrák rendszámos vezetett szervizkönyves Opel Vectra C-t, ami most a Franciaországi nyaralásunkkor halt meg. Eltört a szícócsonk, meg a szívócsonk állító, ami igen csak kellemetlen, és drága a javítása, nem beszélve az egyéb elromlott dologról, amit még meg kellene csinálni rajta. Pedig ezt azért vásároltuk meg, mert "olcsón fent tartható" egyébként az autóban 130000 km van, és 1.9CDTi 150LE. Hát elég nagyot csalódtam benne, és ha hazamegyünk megcsináltatom, és el is adom. Annak a helyére kell egy autó. Addig meg marad a passat. Kimondott autó nincs, csak érdeklődök, eegyáltalán mit érdemes nézni egyáltalán, meg mire kell odafigyelni vásárláskor.



Szívocsonk-állító pillangószelep az E46-ban is van (2002 után), és itt is ugyanúgy hajlamos beszakadni, majd végigbulizni a motor minden részén, hacsak ki nem szeded, mint azt a legtöbb fanatikus is teszi itt az oldalon . Csak azért írom, nehogy belefuss ugyanabba a hibába még1x...

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 13:05


vivaladiesel írta:
pati2337 írta:

Hát az az igazság, hogy a Passat helyére vettünk egy osztrák rendszámos vezetett szervizkönyves Opel Vectra C-t, ami most a Franciaországi nyaralásunkkor halt meg. Eltört a szícócsonk, meg a szívócsonk állító, ami igen csak kellemetlen, és drága a javítása, nem beszélve az egyéb elromlott dologról, amit még meg kellene csinálni rajta. Pedig ezt azért vásároltuk meg, mert "olcsón fent tartható" egyébként az autóban 130000 km van, és 1.9CDTi 150LE. Hát elég nagyot csalódtam benne, és ha hazamegyünk megcsináltatom, és el is adom. Annak a helyére kell egy autó. Addig meg marad a passat. Kimondott autó nincs, csak érdeklődök, eegyáltalán mit érdemes nézni egyáltalán, meg mire kell odafigyelni vásárláskor.



Ha a Vectrát azért vetted mert az olcsó fenntartani akkor neked nem egy használt bmw a megoldás... Egy bmw (főleg dízelben) minden csak nem olcsón fenntartható! Főleg a 7-8000euro-s kategória...
Ezt csak a tisztánlátás végett írtam le és azért, hogy ne érjenek kellemetlen meglepetések.





Volt alkalmam 2 hétig egy e-39 523i-t használni kézi váltóst sok szép emlékem van róla ..Mind dinamikában ,mind fogyasztásban,ez egy 98-as bajor volt ill. van is azóta is ugyanaz a gazdája 485 e km van benne gyakorlatilag az átlag karbantartáson kívül problémamentes.Ezt a típust merem ajánlani e-39-ben ezek ára eléggé lent van igaz ritka a szép állapotú ,de ki lehet fogni!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 12:53


pati2337 írta:

Hát az az igazság, hogy a Passat helyére vettünk egy osztrák rendszámos vezetett szervizkönyves Opel Vectra C-t, ami most a Franciaországi nyaralásunkkor halt meg. Eltört a szícócsonk, meg a szívócsonk állító, ami igen csak kellemetlen, és drága a javítása, nem beszélve az egyéb elromlott dologról, amit még meg kellene csinálni rajta. Pedig ezt azért vásároltuk meg, mert "olcsón fent tartható" egyébként az autóban 130000 km van, és 1.9CDTi 150LE. Hát elég nagyot csalódtam benne, és ha hazamegyünk megcsináltatom, és el is adom. Annak a helyére kell egy autó. Addig meg marad a passat. Kimondott autó nincs, csak érdeklődök, eegyáltalán mit érdemes nézni egyáltalán, meg mire kell odafigyelni vásárláskor.



Ha a Vectrát azért vetted mert az olcsó fenntartani akkor neked nem egy használt bmw a megoldás... Egy bmw (főleg dízelben) minden csak nem olcsón fenntartható! Főleg a 7-8000euro-s kategória...
Ezt csak a tisztánlátás végett írtam le és azért, hogy ne érjenek kellemetlen meglepetések.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 19. csütörtök, 12:55

státusz pati2337

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 12:31


Alesi írta:
pati2337 írta:
Alesi írta:
pati2337 írta: Kedves BMW-sek!

Új vagyok még itt a fórumon, és szeretnék BMW-t vásárolni. Érdeklődnék az e39, és az e 46-os típusokról. Ezek számomra a szóba jöhető autók, ami a keretbe (7-8 e euro) belefér. Milyen típushibái vannak ezeknek az autóknak? Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Melyik motorok a legjobbak, és az elkerülendőbbek?

A hozzászólásokat, és a segítséget előre is köszönöm!

Üdv.


Én annyit fűznék ehhez hozzá, hogy 7-8e EUR kategóriából nagy eséllyel főleg olyan dízeleket találni, amik rövid időn belül magas szervízszámlával szopatnak meg.

Én a helyedben (ha nem fontos a teljesítmény) valami 4 hengeres benzinest keresnék (316i, 318i)...


Ausztriában is ugyan ez a dolog számít? Mi az hogy drága szervízszámla, mert most egy 2.5-ös passatom van, és arra is ugyan ezt mondták, de az autónak semmi baja sincs, pedig mindenki lehurrogja. Tehát te mindenképpen benzinest ajánlanál? Ha esetleg nagyobb benzinest nézek arra is számít a dízeles sztori?



Véleményem szerint itt nem a dízelséggel van baj, hanem az árkategóriával. És igen, szerintem ez Ausztriára is igaz, legalábbis Németországban az olcsó húsnak ugyanolyan híg a leve.

Nem mondom, hogy semmi esélyed egy jó autót kifogni ennyiért, de a kockázatot nagyban csökkenti, ha több pénzed van, vagy ha olyan motort választasz, ami relatíve igénytelen, és nagyobb, fiatalabb kínálatból is tudsz válogatni. A benzinesek általában kevésbé hibagyanúsak, mint a dízelek (már csak az általános jobb állapot, kevesebb km miatt is), de ha nagyot választasz, akkor már lehet, hogy a fogyasztás különbség miatt mégis a dízel éri meg jobban (attól függ mennyit mész).

A 2,5TDI Volkswagen motor valóban egy elég rizikós konstrukció, van ismerősöm aki tudna mesélni, ha nálad hibátlannak bizonyult, akkor lehet nagy mázlista vagy, így vehetsz bármit

Ha van esetleg már konkrét kiszemelted, akkor linkeld be ide, biztos többen is szívesen írnak véleményt!


Hát az az igazság, hogy a Passat helyére vettünk egy osztrák rendszámos vezetett szervizkönyves Opel Vectra C-t, ami most a Franciaországi nyaralásunkkor halt meg. Eltört a szícócsonk, meg a szívócsonk állító, ami igen csak kellemetlen, és drága a javítása, nem beszélve az egyéb elromlott dologról, amit még meg kellene csinálni rajta. Pedig ezt azért vásároltuk meg, mert "olcsón fent tartható" egyébként az autóban 130000 km van, és 1.9CDTi 150LE. Hát elég nagyot csalódtam benne, és ha hazamegyünk megcsináltatom, és el is adom. Annak a helyére kell egy autó. Addig meg marad a passat. Kimondott autó nincs, csak érdeklődök, eegyáltalán mit érdemes nézni egyáltalán, meg mire kell odafigyelni vásárláskor.



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 11:21


és ráadásul már a régi tézis se igaz, hogy nyugaton nem tekerik az órát..
bizony bizony megy már ott is ez a sportág. 2 ismerős is belefutott ebbe a problémába.
Alesi írta:
pati2337 írta: Kedves BMW-sek!

Új vagyok még itt a fórumon, és szeretnék BMW-t vásárolni. Érdeklődnék az e39, és az e 46-os típusokról. Ezek számomra a szóba jöhető autók, ami a keretbe (7-8 e euro) belefér. Milyen típushibái vannak ezeknek az autóknak? Mire érdemes odafigyelni vásárláskor? Melyik motorok a legjobbak, és az elkerülendőbbek?

A hozzászólásokat, és a segítséget előre is köszönöm!

Üdv.


Én annyit fűznék ehhez hozzá, hogy 7-8e EUR kategóriából nagy eséllyel főleg olyan dízeleket találni, amik rövid időn belül magas szervízszámlával szopatnak meg.

Én a helyedben (ha nem fontos a teljesítmény) valami 4 hengeres benzinest keresnék (316i, 318i)...