autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. augusztus 01. vasárnap, 09:31


Tano írta:
laja írta: Értem köszi!
Még 1 kérdés:az ajtó kárpitot hogy kell levenni,mivel elkezdett recsegni a 16cm-es hangszóróm? üdv.Lalee


Idézve egy másik témából:
csu2 írta: Ajtókárpit levétel:

0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.

ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.

Nagyjából ennyi.


Köszönöm a segítséget!üdv.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. július 31. szombat, 15:54


laja írta: Értem köszi!
Még 1 kérdés:az ajtó kárpitot hogy kell levenni,mivel elkezdett recsegni a 16cm-es hangszóróm? üdv.Lalee


Idézve egy másik témából:
csu2 írta: Ajtókárpit levétel:

0. Az ablakot célszerû leengedni, nem aggat, egyébként felhúzva is szétszedhetõ.
1. Kilincs mûanyag konzoljában lévõ pici,kerek mûanyag fedélt ovatosan kibillentve kiszeded, kicsavarod alatta a csavart.
3. A karfában 3 csavar található, kicsavarod õket.
4. Az ajtó aljánál csavarhúzóval ovatosan a kárpit alá nyúlsz és megfeszíted határozottan, amig kipattan néhány patent, aztán tovább a csavarhúzúval dolgozol ugyanigy, majd ha az alján már nem fogja, mehet kézzel is. Amig az ajtó a kezedben nem marad.
5. A kilincs flex rudazatát kiakasztod a kilincsbõl.
6. A hangszóró kábeleket széthúzgálod, és az ajtó levehetõ. (a légzság az ajtón van, nem a kárpiton, így azt nem fogod bolygatni a kárpit levételével.

ui.: A vezetõ oldali kárpitnál van még a tükörállító kapcsoló, ezt a az ajtó levétele után ki tudod belülrõl nyomni, és le tudod róla szedni szépen a kábelt.

Nagyjából ennyi.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. július 31. szombat, 14:37


Tano írta:
laja írta: Szia!
Köszi az infokat!
A gyári csatit le kell húznom a beépített magnóról,vagy van külön is egy?
köszi.L.


Természetesen a gyárira megy rá. Azért kell az átalakítókábel, hogy a gyári csatlakozóra rá tudd kötni a saját egységet. De azt előbb nézd meg, hogy melyik fajta csatlakozód van az autóban, mert ebben is változtattak az idők során, szóval számít a gyártási idő.


Értem köszi!
Még 1 kérdés:az ajtó kárpitot hogy kell levenni,mivel elkezdett recsegni a 16cm-es hangszóróm? üdv.Lalee



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. július 30. péntek, 23:37


laja írta: Szia!
Köszi az infokat!
A gyári csatit le kell húznom a beépített magnóról,vagy van külön is egy?
köszi.L.


Természetesen a gyárira megy rá. Azért kell az átalakítókábel, hogy a gyári csatlakozóra rá tudd kötni a saját egységet. De azt előbb nézd meg, hogy melyik fajta csatlakozód van az autóban, mert ebben is változtattak az idők során, szóval számít a gyártási idő.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. július 30. péntek, 20:26


Tano írta:
laja írta: Sziasztok!
Van egy Kenwood mp3-as cd fejegységem,hogyan lehetne betenni az autóba,mivel a cd táram nem mp3-as.
Van valami keret amibe be lehet építeni?
Mennyire bonyolult?
üdv.Lalee


Szia!

Lehet kapni 1DIN-es keretet E46 hoz, pl ezen az oldalon is az RKB-2 jelű. Ezenkívül kell még BMW-ISO átalakítókábel a csatlakoztatáshoz, és elméletileg így már működni fog. Ha olyan a fejegység, akkor a CD-tárat is rá tudod csatlakoztatni, meg ha van multikormányod akkor azt is lehet hogy tudja kezelni. Ez már a fejegységtől függ.



Szia!
Köszi az infokat!
A gyári csatit le kell húznom a beépített magnóról,vagy van külön is egy?
köszi.L.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. július 29. csütörtök, 22:21


laja írta: Sziasztok!
Van egy Kenwood mp3-as cd fejegységem,hogyan lehetne betenni az autóba,mivel a cd táram nem mp3-as.
Van valami keret amibe be lehet építeni?
Mennyire bonyolult?
üdv.Lalee


Szia!

Lehet kapni 1DIN-es keretet E46 hoz, pl ezen az oldalon is az RKB-2 jelű. Ezenkívül kell még BMW-ISO átalakítókábel a csatlakoztatáshoz, és elméletileg így már működni fog. Ha olyan a fejegység, akkor a CD-tárat is rá tudod csatlakoztatni, meg ha van multikormányod akkor azt is lehet hogy tudja kezelni. Ez már a fejegységtől függ.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 29. csütörtök, 22:22

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. július 29. csütörtök, 16:36


Sziasztok!
Van egy Kenwood mp3-as cd fejegységem,hogyan lehetne betenni az autóba,mivel a cd táram nem mp3-as.
Van valami keret amibe be lehet építeni?
Mennyire bonyolult?
üdv.Lalee



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 29. csütörtök, 16:38


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. július 12. hétfő, 21:06


Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi

Up! Tudnátok ebben segíteni?!


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. július 10. szombat, 10:20


kempelen írta: Mintha egyszer Miki azt mondta volna, hogy más bus-on kommunikál a kettő az autóval...


Köszi az infót, nekem is rémlik vmi h már volt erről szó, de nem találom sehol. Miki!?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. július 10. szombat, 06:16


Mintha egyszer Miki azt mondta volna, hogy más bus-on kommunikál a kettő az autóval...

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 22:19


Robinson írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi


mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?


Miért szted nem passzol?!
Te is tudod h a kérdés nem a fizikai méretekre, hanem az elektromos működésre vonatkozott


Tudom, hogy az elektromos részére vonatkozott, de engem tényleg érdekelne, hogy formára is passzol-e, mert jobban néz ki

Sztem a mienk (E46) néz ki jobban - vagy ezt szokta meg a szemem.
Formára természetesen nem passzol, az E9x-é szélesebb és magasabb is, ráadásul rombusz alakú. Valszeg meg lehet oldani h elférjen, de csak akkor állok neki, ha tudom h működni is fog - minimum a zenei része. Ráadásul ez egy Alpine, tud mp3-at, de a lényeg h állítólag nagyon jó a végfoka, sokkal szebben szól, mint bármelyik E46 fejegység.



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 21:12


Zolee írta:
Robinson írta:
Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi


mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?


Miért szted nem passzol?!
Te is tudod h a kérdés nem a fizikai méretekre, hanem az elektromos működésre vonatkozott


Tudom, hogy az elektromos részére vonatkozott, de engem tényleg érdekelne, hogy formára is passzol-e, mert jobban néz ki

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 20:21


Robinson írta:
Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi


mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?


Miért szted nem passzol?!
Te is tudod h a kérdés nem a fizikai méretekre, hanem az elektromos működésre vonatkozott

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 19:43


Zolee írta: Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi


mert ez formáját tekintve passzol az e46-ba?

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. július 09. péntek, 19:20


Sziasztok,
E46-ban működésre lehet bírni egy E87-ből v. E9x-ből származó Professional CD73 típusú fejegységet?
Köszi