« előző123következő »
Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 23:51


leroyclub írta: Nálam is elég büdös kipufogó szag van az autóban. Nem megy a szellőztetés és egyszer csak elkezdem érezni a szúrós szagot.(ha megy akkor is, de nem ott jön be) Van amikor viszont nem érzem annyira. Változó. De nem értem hogy jut be az utastérbe:: Mi lehet a gond?


Ilyet jellemzően a kipuffogó vagy a rezgéscsillapító repedése/törése szokott okozni, első körön én ezt nézném meg.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. június 02. hétfő, 23:07


Nálam is elég büdös kipufogó szag van az autóban. Nem megy a szellőztetés és egyszer csak elkezdem érezni a szúrós szagot.(ha megy akkor is, de nem ott jön be) Van amikor viszont nem érzem annyira. Változó. De nem értem hogy jut be az utastérbe:: Mi lehet a gond?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 02. hétfő, 23:07

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz sumi20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2011. március 21. hétfő, 17:18


Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy az utóbbi napokban észrevettem, hogy hangosabb lett a kocsi hangja, azt hozzá kell tennem, hogy le van ültetve eléggé és egyszer kétszer a fekvőrendőr súrolta az alját, amikor többen ültünk benne. Mindemellett kipufogószag is érezhető bent az utastérben. lehet a katalizátor rendezgette meg a fekvőrendőr? Előre is köszi....

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 08:29


Na, ezek jó hírek!
Akkor hosszú, hibamentes autózást kívánok, ha már ott ilyen macerásak az autószerelők!

jeges írta: Hát itt vagyok Tisztelt márkatársak. Először is szeretném mindenkinek megköszönni a gyors és szakértői segítséget. Hála a jó égnek minden megoldódott. Egy kipufogó szetvízben sikerült rátalálnom erre a bizonyos flexi csőre. Megvettem 24 fontért, (kb 7500ft), majd a cimborám kicserélte. Persze Ő is vágott, hegesztett! Adtam neki 30 fontot, (nem akart pénzt kérni) szóval az egész 54 fontba került. (kb 17e forint) Érdekesség képpen a kipufogó szervízben 150 fontot akartak kérni ezért a műveletért..... Szóval mára már minden rendben!!!!!!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek!!!


jeges írta: Na hát igen. Ezek itt Belfastban nincsenek a toppon az biztos. Elszaladtam az alkatrészboltba, és azt mondták hogy ezt a flexibilics csövet nem lehet náluk kapni. Azt mondták ha nem akarom megvenni a kipufogó első tagját katalizátorral együtt, menjek el egy kipufogó szervízbe, talán nekik van. Ha nem lesz, akkor neked kell megvenned nekem, és kipostázni!
SAS írta: Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....














jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. március 18. péntek, 10:11


Hát itt vagyok Tisztelt márkatársak. Először is szeretném mindenkinek megköszönni a gyors és szakértői segítséget. Hála a jó égnek minden megoldódott. Egy kipufogó szetvízben sikerült rátalálnom erre a bizonyos flexi csőre. Megvettem 24 fontért, (kb 7500ft), majd a cimborám kicserélte. Persze Ő is vágott, hegesztett! Adtam neki 30 fontot, (nem akart pénzt kérni) szóval az egész 54 fontba került. (kb 17e forint) Érdekesség képpen a kipufogó szervízben 150 fontot akartak kérni ezért a műveletért..... Szóval mára már minden rendben!!!!!!
Köszönöm mégegyszer mindenkinek!!!


jeges írta: Na hát igen. Ezek itt Belfastban nincsenek a toppon az biztos. Elszaladtam az alkatrészboltba, és azt mondták hogy ezt a flexibilics csövet nem lehet náluk kapni. Azt mondták ha nem akarom megvenni a kipufogó első tagját katalizátorral együtt, menjek el egy kipufogó szervízbe, talán nekik van. Ha nem lesz, akkor neked kell megvenned nekem, és kipostázni!
SAS írta: Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....












atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 22:16


hil írta:
jeges írta:



Elhiheted hogy nem egyszerű ez itt, pláne hogy nem akartam kipufogó szervízbe menni ezzel, ha van valaki aki meg tudja nekem csinálni, pláne ingyen. És ha itt lennél, tudnád hogy itt nincsenek szakemberek, és ezt az élet minden területére jellemző itt. Az alkatrész boltokban pedig nem egyszerű ezt elmagyarázni (angolul), pláne úgy, hogy fogalmuk sincs arról hogy miről beszélek, pedig még képet is mutattam róla. Mindenképpen rám akarják sózni a komplett első tagot katalizátorral együtt. És azért van ez több helyen, mert valakinek a kipufogó szag okoz gondot az utastérben, valakit pedig a zaj bosszant, amit a REZGÉSCSILLAPÍTÓ okoz...


Húúúúú, pedig azt gondoltam, hogy Magyar országnál rosszabb már csak a Balkán lehet.....



HALI

20d hez 60X100 -as rezgéscsillapító kell hozzá, és egy hegesztő szakmunkás és 1 óra.
Én 5000 ft ből meg szoktam csinálni a mutatványt...
Ha máshogy nem megy valami rokonoddal vetesd meg és küldesd ki postán, a többit csal meg tudják oldani.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 18:15


jeges írta:



Elhiheted hogy nem egyszerű ez itt, pláne hogy nem akartam kipufogó szervízbe menni ezzel, ha van valaki aki meg tudja nekem csinálni, pláne ingyen. És ha itt lennél, tudnád hogy itt nincsenek szakemberek, és ezt az élet minden területére jellemző itt. Az alkatrész boltokban pedig nem egyszerű ezt elmagyarázni (angolul), pláne úgy, hogy fogalmuk sincs arról hogy miről beszélek, pedig még képet is mutattam róla. Mindenképpen rám akarják sózni a komplett első tagot katalizátorral együtt. És azért van ez több helyen, mert valakinek a kipufogó szag okoz gondot az utastérben, valakit pedig a zaj bosszant, amit a REZGÉSCSILLAPÍTÓ okoz...


Húúúúú, pedig azt gondoltam, hogy Magyar országnál rosszabb már csak a Balkán lehet.....




jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 18:02


m_attila írta: A reklámnak mindenhol ott kell lenni...

hil írta:
pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.





Végre én is meg tudok osztani veletek valamit...
szóval
318d 51mm
320d-325d 64mm
330d 76mm
Persze ez is magyarországi info!!!!
Talán egyszer valaki örülni fog ennek is!!!

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 17:55


[quote="hil"]
jeges írta: Nem tudom mi gondod van ezzel tisztelt Hil. Ez a topic nem a kipufogóval kapcsolatos dolgokról szól? Javíts ki ha nem látom jól a dolgot. És ebbe beletartozik a rezgéscsillapító is. Mivel kipufogó szag is van az autóban. Szerencsés vagy hogy neked nincs ilyen problémád... Már ne haragudj, nem bántásképpen írtam. Tényleg!!!
Jah, és pneurob!!!! Te is istenkirály vagy!!!!!



Semmi a bajom ezzel, csak egy másik topikban is ugyanez olvasható, ezekkel a képekkel és csupán azt nem értem, miért kell két helyre ugyanazt a tartalmat párhuzamosan beírni.
A problémát nem látom olyan hatalmasnak, mert amikor gondom volt ezzel az alkatrésszel off (Vectra) autón, bementem az első kipuf műhelybe, véletlenül pár utcára laknak tőlem (www.kipufogo.hu)és pillanatok alatt megoldották a bajt cserével, utána még 3 évig használtam az autót de bajom nem volt vele. Nagyon komoly műhelyük van, mindent meg tudnak csinálni, ami kipufogóval kapcsolatos. Ez nem reklám, csak segítő szándékból írom, pénzt nem kapok érte! Igaz, az is benzines volt, a dizel biztosan jobban rázza azt a flexi csövet, hamarabb elfárad gondolom.

Ja most látom Belfastból írsz, hát onnan kissé tovább tartana az út, de csodálkozom, hogy ott ez ekkora problémát okoz (mármint a csere)



[/úquote]
Elhiheted hogy nem egyszerű ez itt, pláne hogy nem akartam kipufogó szervízbe menni ezzel, ha van valaki aki meg tudja nekem csinálni, pláne ingyen. És ha itt lennél, tudnád hogy itt nincsenek szakemberek, és ezt az élet minden területére jellemző itt. Az alkatrész boltokban pedig nem egyszerű ezt elmagyarázni (angolul), pláne úgy, hogy fogalmuk sincs arról hogy miről beszélek, pedig még képet is mutattam róla. Mindenképpen rám akarják sózni a komplett első tagot katalizátorral együtt. És azért van ez több helyen, mert valakinek a kipufogó szag okoz gondot az utastérben, valakit pedig a zaj bosszant, amit a REZGÉSCSILLAPÍTÓ okoz...


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 17:02


jeges írta: Nem tudom mi gondod van ezzel tisztelt Hil. Ez a topic nem a kipufogóval kapcsolatos dolgokról szól? Javíts ki ha nem látom jól a dolgot. És ebbe beletartozik a rezgéscsillapító is. Mivel kipufogó szag is van az autóban. Szerencsés vagy hogy neked nincs ilyen problémád... Már ne haragudj, nem bántásképpen írtam. Tényleg!!!
Jah, és pneurob!!!! Te is istenkirály vagy!!!!!



Semmi a bajom ezzel, csak egy másik topikban is ugyanez olvasható, ezekkel a képekkel és csupán azt nem értem, miért kell két helyre ugyanazt a tartalmat párhuzamosan beírni.
A problémát nem látom olyan hatalmasnak, mert amikor gondom volt ezzel az alkatrésszel off (Vectra) autón, bementem az első kipuf műhelybe, véletlenül pár utcára laknak tőlem (www.kipufogo.hu)és pillanatok alatt megoldották a bajt cserével, utána még 3 évig használtam az autót de bajom nem volt vele. Nagyon komoly műhelyük van, mindent meg tudnak csinálni, ami kipufogóval kapcsolatos. Ez nem reklám, csak segítő szándékból írom, pénzt nem kapok érte! Igaz, az is benzines volt, a dizel biztosan jobban rázza azt a flexi csövet, hamarabb elfárad gondolom.

Ja most látom Belfastból írsz, hát onnan kissé tovább tartana az út, de csodálkozom, hogy ott ez ekkora problémát okoz (mármint a csere)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 28. hétfő, 17:04

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 15:58


Nem tudom mi gondod van ezzel tisztelt Hil. Ez a topic nem a kipufogóval kapcsolatos dolgokról szól? Javíts ki ha nem látom jól a dolgot. És ebbe beletartozik a rezgéscsillapító is. Mivel kipufogó szag is van az autóban. Szerencsés vagy hogy neked nincs ilyen problémád... Már ne haragudj, nem bántásképpen írtam. Tényleg!!!
Jah, és pneurob!!!! Te is istenkirály vagy!!!!!

m_attila írta: A reklámnak mindenhol ott kell lenni...

hil írta:
pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.









Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 28. hétfő, 16:07

jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 15:45


Na hát igen. Ezek itt Belfastban nincsenek a toppon az biztos. Elszaladtam az alkatrészboltba, és azt mondták hogy ezt a flexibilics csövet nem lehet náluk kapni. Azt mondták ha nem akarom megvenni a kipufogó első tagját katalizátorral együtt, menjek el egy kipufogó szervízbe, talán nekik van. Ha nem lesz, akkor neked kell megvenned nekem, és kipostázni!
SAS írta: Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....










státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 15:27


Nagyon szívesen!
Az enyém pedig 2004-es, úgyhogy igen, úgy tűnik, ennyi az élettartama. És igen, a képen látható alkatrész minden bizonnyal jó lesz; amit nekem szereltek be, az is így néz ki. Szóval hajrá, meglátod milyen jó lesz ismét olyan autót vezetni, amiben levegő kering gáz helyett!
Üdv!

jeges írta:



Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....








jeges
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz jeges

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. február 28. hétfő, 13:50






Na halihó.... Szóval az a helyzet, hogy nem gáz az 5400km oda vissza, viszont az üzemanyagban kb 150.000 Ft, plusz autópálya díjak, plusz négyszeri komp. Szóval kb 300.000. Plusz az asszonynak kinő a szakálla. Én szívesen mennék, jó lenne németországban kiengedni egy kicsit a gőzt. No limit..... Szóval van ez a kép arról a flexicsőről. Szerinted az is jó lenne? Mivel ezek szerint nem tudok pont olyat venni mint ami rajta van most? Nem lenne nekem annyira gáz a szervízdíj, mivel cimbora le tudná cserélni, ha viszem az alkatrészt. Csak tudnám már megvenni, és ha lehet akkor azt ami nekem kell. Nehogy feleslegesen dobjam ki a pénzt. Már bocsi hogy ennyit körülményeskedek. És ezek szerint ennyi a gyári alkatrész élettartama, 2003-as a verdám. Szóval megkonzultálom a srácommal, aztán jelentkezek ismét..... És ismét köszöntem a hasznos információt!!!!!

SAS írta: Belfast, oda-vissza? Az egy fél olajcsere-periódus, viszont itt megbuherálják rendesen!

Amúgy a lényeghez: az én szerelőm is a teljes rendszer-leszedős verziót szorgalmazta - mondván, az mégis csak profibb megoldás. Viszont az egy macerás, autó otthagyós történet, amit én nem tudtam választani, plusz már a végére akartam járni a történetnek, úgyhogy a kipufogóst és a lángvágóját választottam. (Persze az egynapos rezsióradíj sem mindegy...) De megértem az aggodalmadat, bennem is volt ilyen.

A fényképhez: A kipufogós nekem azt mondta, hogy CSAK a gyári, eredeti alkatrész ilyen! (Ez egyébként azt is jelenti, hogy az én autómban konkrétan bő 6 évet kiszolgált ez a flexicső.) Én gyárit szereltettem be a helyére, de az már kívülről nem így néz ki, bordás. (Hogy ennek mi az oka, arról fogalmam sincs, de amikor kartergáz szűrőt cseréltettem, akkor is ez volt a helyzet: hiába gyári a pótalkatrész, nem pont úgy néz ki, mint a gyártósoron az autóba szerelt. : )

Üdv Neked és az IRA-nak!

jeges írta:
SAS írta: Szia Jeges!
Nagyon úgy tűnik, hogy ez az a bizonyos flexicső, amit a galériádban is látok!
Nekem a kipufogós cserélte, 25 pénzért (nem az egész kipuff-rendszert!), és megvolt néhány óra alatt.
Az emberem Budapesten (Budán) rendel, ha érdekel, megadom az elérhetőségét.
(Lehet, hogy van ennél olcsóbb is, de náluk volt raktáron, és én már úgy voltam vele, hogy legyen meg minél hamarabb, szóval: CS!)
Üdv,
SAS



jeges írta:
SAS írta: Íme a bűnös flexicső:


Nekem már a szememet is csípte a bűz, főleg álló helyzetben jött be a gáz nagyon intenzíven, de a motortér nem volt kormos, annál inkább látszódott alulról, a katalizátor környékén.
Egyébként a kipufogósok így javítják (lángvágóval szedik le), de van olyan szerelő, aki azt mondja, le kell bontani az egész rendszert (és persze fizetni érte a rengeteg munkaórát)...
Szerintetek?


JanoE46 írta:
gergo75 írta:



Meglesem holnap. Hol van ez a cső? Valami rajzon meg tudnátok mutatni?
Köszönöm előre is.


A képen a katalizátor alatti kövérebb rész,de lehet le kell szedned a burkolatot,hogy tisztán lásd.




Hello hello hello.... Talán ez az alkatrész ami miatt megőrülök én is??? Ha van egy kis időd, nézz már rá légyszi a galériámra, feltöltöttem egy képet, de nem vagyok benne biztos hogy ez e az a bizonyos alkatrész. Ha ez az, akkor segíts, mivel lehet orvosolni, hogy lehet cserélni ha lehet egyáltalán, vagy az egész kipufogó rendszert cserélni kell? Legalább is ezt a tagot, ahol ez a cucc van?? Mi is ez tulajdonképpen??? Köszike




Hát szia.
Köszönöm az infót a szervízről, csak konkrétan 2500km-re vagyok tőle.
Viszont a kérdésem a következő. Nem nagyon vagyok oda ezért a vágós hegesztős történetért. Szóval ezt meg lehet oldani vágás nélkül is? Csak az az ára hogy le kell venni az egész rendszert? Viszont már kezdek megőrülni, nem hiszed el, de az egyetlen kép, amit találok az interneten, ami hasonlít az alkatrészhez amit lefényképeztünk, az a tiéd!! Hogy fogok én így itt találni???????,
De köszönöm a tanácsot és a segítséget. Majd jelentkezem, hogy a belfasti csodamesterek hogyan oldották meg a gondot. Remélem összejön majd nekik, nem valami sztárok ezek itt....

És itt vagyok ismét. Szóval itt van ez a kép amit JanoE46 rakott ide fel nekünk. Voltam az alkatrészboltban. Nem is egyben, és van ahol azt mondták, hogy meg kell venni így ahogy van az egészet, amelyik ezen a fényképen van. Namost mondjátok el nekem, vadonat újat lehet venni otthon csak ezt a rezgéscsillapítót, vagy meg kell venni az egész első tagot????? És ha lehet venni külön, mennyi az ára? Mert átszámítva kb 70e forintba lenne az egész első tag. És csak lángvágóval lehet cserélni, vagy szét lehet szedni???
Előre is kössze az infót....






m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 24. csütörtök, 22:17


A reklámnak mindenhol ott kell lenni...

hil írta:
pneurob írta: Kipufogó rezgéscsillapító

Most kapásból nem tudom alapban mekkora az átmérője a kipufogó csőnek, de csillapítóból 3 méret van 51mm, 64mm és 76mm, mindegyik 120mm hosszú és behegeszthető. Rozsdamentes hőálló acélból készül, sosem rohad le.
Linkek:
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx
http://www.schmiedmann.com/FLE...ummer.aspx





http://schmiedmann.hu/


Sziasztok!
Ne haragudjatok, de most már minden topikban a kipufogó rezgéscsillapítórol fogunk olvasni????
Bocsánat megjegyzésemért.





« előző123következő »