cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 22:36


Sziasztok!
Még egyszer köszönöm a tippeket, tényleg a kábelkötegek voltak szétmenve.
37800Ft-ot fizettem a 3 köteg cseréjéért, de úgy, hogy közben az ablak mikrokapcsolója is megadta magát, szóval az is benne van.
(látszik, hogy már egyszer volt javítva, ez még korábbról való, mint ahogy az enyém lett. Viszont tanulságos, hogy a szigetelőszalagos javítást, egy "jó" nevű budapesti szervíz végezte, aki az előző tulajra rásózott egy központi vevőegységet is, a kábelt elnézve gondolom mennyire volt hibás a box)
És most beszéljenek a képek, mit műtöttek ki belőle:


cbsteve
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz cbsteve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. február 06. szerda, 11:40


Sziasztok!

Köszi a jó tippeket. Sajnos még csak most tudom elvinni a szervizbe, de legalább most egyszerre romlott el minden és nem részletekben kell megjavíttatni.
Meg így már tudok nekik mondani infokat, amiket itt kaptam.Szóval koncentrálhatnak a hátsó ajtóra kizárólagosan és nem kell szétbontani az egész karosszéria elektronikát.
Egyébként egy székesfehérvári szervizet ajánlottak, ami nem a rack-auto, de szakszerviz.

Majd írok a fejleményekről és a tapasztalatokról.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 20:03


Hát E60-nál ritkán volt kulcs gond, de akkor is vagy tényleg a kulcsal volt gond vagy levolt fóliázba az üveg és azért nem vette a kulcs jelét rendesen. Magával az antennával nem jellemző.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 20:01


itt kimondottan azt írja a végén lent.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/

Kábelköteg,ahogy írtad, meg az erősítő beázhat állítólag.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 16. szerda, 20:03

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:59


jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.


Mert Sedánnál a hátsó oszlopba van, ha jól tudom az erősítő, a hátsó ablak mellett a kárpit alatt. És az ablakba az antenna.


A hátsó szélvédő tetejére van felpattintva az antennamodul.


igen, mert azt olvastam külföldi oldalakon E60 nál sok gond van vele, lefossa magát rendszeresen.Ez az erősítő doboz, írják, hogy kell rendbe rakni. és azért nem veszi a jelet a kulcsról.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:56


anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.


Mert Sedánnál a hátsó oszlopba van, ha jól tudom az erősítő, a hátsó ablak mellett a kárpit alatt. És az ablakba az antenna.


A hátsó szélvédő tetejére van felpattintva az antennamodul.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:50


jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.


Mert Sedánnál a hátsó oszlopba van, ha jól tudom az erősítő, a hátsó ablak mellett a kárpit alatt. És az ablakba az antenna.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:47


anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:39


jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:35


Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:31


jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

E60 ba még GM van? a másik srácnak is ilyen gondja van. Neki E60 van 2003 as.


Nincs benne. KBM (Karosseria Basic Modul) van benne, meg még pár más


De akkor E60 ba a KBM vezérli a nyitást, zárást, riasztót, nem? úgy mint a GM az E 46 nál.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 19:28


anubisz írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

E60 ba még GM van? a másik srácnak is ilyen gondja van. Neki E60 van 2003 as.


Nincs benne. KBM (Karosseria Basic Modul) van benne, meg még pár más

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:17


jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

E60 ba még GM van? a másik srácnak is ilyen gondja van. Neki E60 van 2003 as.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz tokyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:16


YELLOW írta:
tokyo írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Egy számomra beazonosítatlan probléma megoldását keresem. E61: Hiba jelenség:távkapcs nem viszi a centrált, és a komputer beállitások is visszaugranak az eredeti alaphelyzetbe...(olasz kocsi - olasz nyelv... elfelejti a csat beállításokat és alaphelyzet fm rádiő 87.5 mhz)
Kérem a hozzáértők segítségét.
Köszönöm:Tokyo


régóta megvan az autó, csak most kezdte el csinálni vagy mi? ha most vetted, lehet mindent alapértékre állítottak a diaggal és úgy adták el. kulcs akksi gond nem lehet. kulcs tanítást hiába mondom, annak a rádióhoz nem sok köze van. szerintem csak át kell diagolni az autót a te igényeidnek. BMW szervízben is megcsinálják.


Ja, régóta, de csak kb 1- 2 hónapja csinálja pót kulcs dettó... néha még megjavult magától és akkor ment jól, de most 2-3 hete csak rossz és ez a hibajelenség.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 16. szerda, 16:14


jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?


már linkeltem én is neki lehetőségképpen az antenna erősítő gondot, külföldi oldalakon rendszeres téma.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/


Majd egyszer lefényképezek egy csomagtér kábelköteget, elég szarúl szokott kinézni.
Egyébként egy prémium márkánál igazán kitalálhatnának valamit, hogy egy 3-4 éves autónál ne törjenek így el a vezetékek.


de az övé nem kombi, sima sedan ott a hátsó oszlopba van az antenna modul, nem?