cbsteve fórum hozzászólásai

cbsteve Elküldve: 2013-05-29 15:05 alapjárat leesik, ingadozik

Az értékekről fogalmam sincs, számítógépes diagnosztikára tette, de értékekről nem beszéltünk.
Ezért félek amúgy a dologtól, mert nem akarok belefutni felesleges alkatrész cserékbe amire kiderül mi volt a baj. Igazából azt érzem egyenlőre sötétben tapogatóznak, pedig rutinos, többek által is ajánlott BMW szervizbe hordom. Az eddigi (szerencsére) kevéske tapasztalatom is teljesen pozitív velük kapcsolatban.
Ide is azért írtam, hátha van valakinek használható ötlete, tippje, amire mi/ők nem gondolunk.
A cseréről nincs sok infóm, decemberben vettük. ( a volt tulaj meg kb mond amit akar...)


és a porlasztó értékek mik voltak? ha már diagon voltál... vagy csak úgy gyanakszik a "szerelő"
ha szar a porlasztó ahhoz keverhetsz bármit úgyis csak max húzod az időt meg az elkerülhetetlent. Milyen/melyik porlasztó volt cserélve?

[/quote]

cbsteve Elküldve: 2013-05-29 13:14 alapjárat leesik, ingadozik

Sziasztok!
Azóta annyi fejlemény történt, hogy voltam diagnosztikán, hibának jelezte az üzemanyagszűrőt és a motorelektronikánál valamit (ezeken kívül semmit), de azt mondták a szervizben, hogy az elektronikai hiba lehet a szűrő miatt. Szóval ma kicseréltük a szűrőt, a 2 hiba eltűnt a listából, az alapprobléma viszont megmaradt. Következő lépésnek egy üzemanyaghoz keverhető adalékot ajánlottak, ami kitisztít mindent, mert most a porlasztócsúcsokra gyanakszanak (már volt cserélve). Viszont most legalább ott is produkálta a hibát, így már a szerelőnk is látta mit csinál...
Valakinek van bármi ötlete? Nem szeretnék kicserélni mindent mire kiderül a hiba oka :S

cbsteve Elküldve: 2013-05-23 22:54 alapjárat leesik, ingadozik

Sziasztok!
Ismét a segítségeteket kérném
2005ös 525D Touring gazdája vagyok. A drágaságom megint meglepett, most az alapjárat körül lehet valami baj. Pár napja kezdte, hogy indításkor olyan furcsán beremegett az autó eleje, és a fordulatszám mérő is egy picit leesett, aztán rendbe jött és ment minden tovább. Aztán ma már a piros lámpánál is megcsinálta. Nem minden indításnál lep meg ezzel a drága, csak ha úgy tartja kedve. A fogyasztása nem változott, megy rendesen, hibaüzenetet nem dobott, nem értem mi lehet a baja. Van valami ötletetek? Előre is köszönöm mindenkinek!

cbsteve Elküldve: 2013-03-12 23:06 Fóliázás

Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek a karosszéria fóliázással kapcsolatos tapasztalataimat:
A történethez hozzá tartozik a kellemes esti bevásárlást kísérő idegbaj, amit akkor kaptam, mikor a parkolóban megláttam a BMW motorházát. Valahogy egyből a festő számlája jutott eszembe...
Egy "kedves" jóakaró végigkaristolta, s szélesség kb 2/3-át. A szerencse az volt, hogy nem vette észre a fóliát, ami a motorházon volt (akkor tuti fölötte húzza végig a kulcsát, hogy szakadna le a keze).
Ez a látvány fogadott: (sötétben nem volt ilyen szörnyű)

Aztán ma jó 3 órás melóval leszedtem a fóliát, és gyakorlatilag sérülésmentesen megúsztuk az akciót. 2 helyen van néhány centis apró karc, ami minimális polírral eltávolítható, de szerintem úgyis csak én látom.

Ezek után, ha bárki is gondolkodna a karosszéria fólia felrakásán, ne gondolkodjon, álmomban nem gondoltam volna, hogy egy ilyen sérülést kivéd.

cbsteve Elküldve: 2013-03-12 22:36 E60 Kulcs probléma

Sziasztok!
Még egyszer köszönöm a tippeket, tényleg a kábelkötegek voltak szétmenve.
37800Ft-ot fizettem a 3 köteg cseréjéért, de úgy, hogy közben az ablak mikrokapcsolója is megadta magát, szóval az is benne van.
(látszik, hogy már egyszer volt javítva, ez még korábbról való, mint ahogy az enyém lett. Viszont tanulságos, hogy a szigetelőszalagos javítást, egy "jó" nevű budapesti szervíz végezte, aki az előző tulajra rásózott egy központi vevőegységet is, a kábelt elnézve gondolom mennyire volt hibás a box)
És most beszéljenek a képek, mit műtöttek ki belőle:

cbsteve Elküldve: 2013-02-06 11:40 E60 Kulcs probléma

Sziasztok!

Köszi a jó tippeket. Sajnos még csak most tudom elvinni a szervizbe, de legalább most egyszerre romlott el minden és nem részletekben kell megjavíttatni.
Meg így már tudok nekik mondani infokat, amiket itt kaptam.Szóval koncentrálhatnak a hátsó ajtóra kizárólagosan és nem kell szétbontani az egész karosszéria elektronikát.
Egyébként egy székesfehérvári szervizet ajánlottak, ami nem a rack-auto, de szakszerviz.

Majd írok a fejleményekről és a tapasztalatokról.

cbsteve Elküldve: 2013-01-11 23:01 E60 Kulcs probléma

Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!

cbsteve Elküldve: 2012-12-19 00:37 E60 Kulcs probléma

Sziasztok!
Nem egész 2hete vettem egy 525d touring BMW-t (2005-ös), és nem tudom mi lehet a kulccsal. Tegnap tökéletesen működött, ma viszont nem nyitotta az autót. Se a rendes kulcs, se a pótkulcs, olyan, mintha elfelejtette volna, hogy kell nyitni a központi zárat. Ha a kihúzható "rendes" kulccsal nyitom működik a központi zár, csak gombnyomásra nem. Az autó viszont indul rendesen mindkettővel.
Van valami ötletetek mi lehet a baja, és hogy lehet megoldani?
Köszönöm a segítségeteket!