jlaci74 írta:
BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.
Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.
A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.
OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.
Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.
Üdv. Gábor!
Azt hiszem mi ismerjük egymást ...
Csodák nincsenek, egy listaáron 80 ezres szivattyút nem lehet megvenni 27e.-ért.
( 46-ért igen, nálam ... )
Pláne ha hangja is van akkor valószínűleg valami kínai hamisítványba futottál bele.
A Meyléről meg annyit, hogy elektromos AC-t nem gyárt csak csomagolja azt.
Nem egyszer kerestek ügyfelek, hogy nemrég cseréltek AC-t ( Meyle ) de ismét gond van vele. A Pierburg megoldotta a problémát hosszútávon.
AC tekintetében még a VDO-Siemens -el szabad foglalkozni , a tank AC-t pl. ő gyártja a BMW-nek.
Hello, igen, be vagy progizva a telómba!
Sok alkatrészed fut most is a gépemben, nem is nagyon értettem, hogy miért nem fejtesz ki nagyobb aktivitást ezen az oldalon, vagyis értem, ha akarom. A múltkoriban jól jött volna a PU szilent!
Az a szép ebben a rühes szivattyúban, hogy szerintem a 27e is túl sok érte, 8e-ért haszonnal adnak Bosch általános ac-t, ami pont annyit tud, mint a nevezett Pierburg kreálmány. A szivattyúm azóta is rendben üzemel, sőt időnként a hangja is elmegy. A kérdés, hogy meddig? A másik kérdés meg, hogy az a bolt, ahonnan vettem, tudja-e, hogy nagy valószínűséggel hamisítvány, amit árulnak, vagy ők is áldozatok. Vagy van még egy groteszk gondolatom, mi van akkor, ha valóban Pierburg, amit vettem, csak egy válogatottan gyengébb széria?!
De aki bmw-t vett, az copjon csak a 2-3*-os alkatrész árakkal, az amúgy is túlárazott egyéb autóalkatrészekhez viszonyítva.