anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 01. szombat, 03:23


Bero írta: Sziasztok! Ebben a hidegben azt vettem észre,hogy nehezebben indul az autó. indítózom és nem egyből indul be,hanem több ideig kell indítóznom,kb 2-3 mp-el többet. Persze,mindig beindult eddig is. Olyan is volt,hogy beindítottam az autót,de nem ment fel a fordulatszám csak kb 500-ig és gázadásra ''éledt'' fel! Ez mitől lehet ? Menet közben semmi baj,se hidegen se melegen csak ez az indítás! Akksi pár hónapos,az önindítót meg teljesen felújítottam! Köszönöm!


Gyanakodj az AC ra, nekem se indult hidegen egyből, vagy nehezen, sőt már 5 fok körül. Pumpa cserével azonnal pöccre indult -10 ben is. Lehet azért lett ilyen zizegős a hangja is. Persze attól még lehet más is, de ezt ellenőrizzétek.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 31. péntek, 20:59


Sziasztok! Ebben a hidegben azt vettem észre,hogy nehezebben indul az autó. indítózom és nem egyből indul be,hanem több ideig kell indítóznom,kb 2-3 mp-el többet. Persze,mindig beindult eddig is. Olyan is volt,hogy beindítottam az autót,de nem ment fel a fordulatszám csak kb 500-ig és gázadásra ''éledt'' fel! Ez mitől lehet ? Menet közben semmi baj,se hidegen se melegen csak ez az indítás! Akksi pár hónapos,az önindítót meg teljesen felújítottam! Köszönöm!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 15:39


Robin68 írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám adódott,hogy tegnap fura hangra lettem figyelmes. Járó motorral a jobb küszöb alól sziszegő hangot hallok. Azt hittem a kerekem enged,de leállítás után elhallgatott. Akna alatt,járó motorral úgy hallottam mintha a tank alól/körül jönne a sziszegő hang. Hibajelenség nincs,nem fullad a motor,belülről nem hallok semmi hangot vagy búgást. Eddig kb 2 hétig alig használtam a kocsit,kb 10 liter benzin lehetett benne vagy még kevesebb,2 napja kb félig tankoltam. Azóta mentem vele kb 70 km-ert és utána jött elő a hang. AC pumpa lesz? Mi sziszeghet? Esetleg az egyik tankból mehet a másikba az hallom? Köszönöm a segítséget! U.i: kb 1.5 éve cseréltem pumpát.


A folyamatos zizegő hang járó motornál a benzinpumpád hangja. Ettől még nem kell parázni, ha rosszalkodni fog annak az lesz a jele, hogy eleinte nem akar majd indulni egyből az autó. Na akkor lehet kezdeni pánikolni.... . Megnyugtatásként nekem is zizeg, 4 éve cseréltem de már az első pillanattól hallom.


Igen,zizeg! Olyan mintha eresztene folyamatosan a kerék... Lehet eddig nem vettem észre?! Most tűnt fel,hogy barátnőmmel mentünk és cseréltünk és ő vezetett. Amikor kiszálltam a cseréhez akkor tűnt fel. Remélem akkor nincs semmi baj! Nemrég cseréltem,és ezen kívül,hogy sziszeg semmi baj,pöccre indul és semmi rosszat nem tapasztalok! Köszönöm a segítséget!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 15:29


Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám adódott,hogy tegnap fura hangra lettem figyelmes. Járó motorral a jobb küszöb alól sziszegő hangot hallok. Azt hittem a kerekem enged,de leállítás után elhallgatott. Akna alatt,járó motorral úgy hallottam mintha a tank alól/körül jönne a sziszegő hang. Hibajelenség nincs,nem fullad a motor,belülről nem hallok semmi hangot vagy búgást. Eddig kb 2 hétig alig használtam a kocsit,kb 10 liter benzin lehetett benne vagy még kevesebb,2 napja kb félig tankoltam. Azóta mentem vele kb 70 km-ert és utána jött elő a hang. AC pumpa lesz? Mi sziszeghet? Esetleg az egyik tankból mehet a másikba az hallom? Köszönöm a segítséget! U.i: kb 1.5 éve cseréltem pumpát.


A folyamatos zizegő hang járó motornál a benzinpumpád hangja. Ettől még nem kell parázni, ha rosszalkodni fog annak az lesz a jele, hogy eleinte nem akar majd indulni egyből az autó. Na akkor lehet kezdeni pánikolni.... . Megnyugtatásként nekem is zizeg, 4 éve cseréltem de már az első pillanattól hallom.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. január 16. csütörtök, 12:16


Sziasztok! Olyan problémám adódott,hogy tegnap fura hangra lettem figyelmes. Járó motorral a jobb küszöb alól sziszegő hangot hallok. Azt hittem a kerekem enged,de leállítás után elhallgatott. Akna alatt,járó motorral úgy hallottam mintha a tank alól/körül jönne a sziszegő hang. Hibajelenség nincs,nem fullad a motor,belülről nem hallok semmi hangot vagy búgást. Eddig kb 2 hétig alig használtam a kocsit,kb 10 liter benzin lehetett benne vagy még kevesebb,2 napja kb félig tankoltam. Azóta mentem vele kb 70 km-ert és utána jött elő a hang. AC pumpa lesz? Mi sziszeghet? Esetleg az egyik tankból mehet a másikba az hallom? Köszönöm a segítséget! U.i: kb 1.5 éve cseréltem pumpát.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 00:06


jlaci74 írta:
anubisz írta: Tudja valaki az üzemanyagszűrőt menyinként kell cserélni? Enyémbe már rég volt cserélve, gondoltam rakok be ujjat, már ha nem 100 ezrenként kell.


Érdemes minden második olajcserénél kidobni az üzemanyagszűrőt is, bár én ajánlom a tél előtti cserét, pláne ha úgyis esedékes már ...



Köszi. Ki is cserélem mert már rég volt, biztos vagy 3 éve.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 18:32


anubisz írta: Tudja valaki az üzemanyagszűrőt menyinként kell cserélni? Enyémbe már rég volt cserélve, gondoltam rakok be ujjat, már ha nem 100 ezrenként kell.


Érdemes minden második olajcserénél kidobni az üzemanyagszűrőt is, bár én ajánlom a tél előtti cserét, pláne ha úgyis esedékes már ...




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 09. szombat, 16:32


Tudja valaki az üzemanyagszűrőt menyinként kell cserélni? Enyémbe már rég volt cserélve, gondoltam rakok be ujjat, már ha nem 100 ezrenként kell.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 12:13


Ez egy helyzetjelentés.
Eltelt egy év.
A szivattyúm rendben üzemel.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2013. október 27. vasárnap, 09:32


Sziasztok!

2004es BMW 320Dhez keresek vezetőülés alatti üzemanyag szivattyút.
Tud valaki eladó újat vagy használtat?

Kösz

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 22:13


Csacsa12 írta:

Sziasztok!

Az a Pierburg szerintem az univerzális lesz, a mai trendeknek megfelelően (7.50051.60.0) több helyen is alkalmazható, így aztán nem csoda, hogy megjelenésben eltér az eredetitől. Katalógus szerint, BMW, Opel, Rover több modelljébe passzol. A gyártó felhívja a figyelmet arra, hogy a szűrő (főleg ne eltömődött) ne előtte hanem utána legyen, mivel kell az üzemanyag a kenéséhez. Ilyen galiba nem csak egy eltömődött szűrő miatt lehet, az áramlási rendszer előbb elhelyezkedő "dugulása" is hasonlót okozhat. >> Nincs kenés, lesz zaj és extra kopás.
Milyen gyártmányú volt a kicserélt eredeti?


BarG írta: " ... az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is ... "

Tehát nem valószínű, hogy az általad említett univerzális ...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 20:59


BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



Üdv. Gábor!
Azt hiszem mi ismerjük egymást ...
Csodák nincsenek, egy listaáron 80 ezres szivattyút nem lehet megvenni 27e.-ért.
( 46-ért igen, nálam ... )
Pláne ha hangja is van akkor valószínűleg valami kínai hamisítványba futottál bele.
A Meyléről meg annyit, hogy elektromos AC-t nem gyárt csak csomagolja azt.
Nem egyszer kerestek ügyfelek, hogy nemrég cseréltek AC-t ( Meyle ) de ismét gond van vele. A Pierburg megoldotta a problémát hosszútávon.
AC tekintetében még a VDO-Siemens -el szabad foglalkozni , a tank AC-t pl. ő gyártja a BMW-nek.


Hello, igen, be vagy progizva a telómba!
Sok alkatrészed fut most is a gépemben, nem is nagyon értettem, hogy miért nem fejtesz ki nagyobb aktivitást ezen az oldalon, vagyis értem, ha akarom. A múltkoriban jól jött volna a PU szilent!
Az a szép ebben a rühes szivattyúban, hogy szerintem a 27e is túl sok érte, 8e-ért haszonnal adnak Bosch általános ac-t, ami pont annyit tud, mint a nevezett Pierburg kreálmány. A szivattyúm azóta is rendben üzemel, sőt időnként a hangja is elmegy. A kérdés, hogy meddig? A másik kérdés meg, hogy az a bolt, ahonnan vettem, tudja-e, hogy nagy valószínűséggel hamisítvány, amit árulnak, vagy ők is áldozatok. Vagy van még egy groteszk gondolatom, mi van akkor, ha valóban Pierburg, amit vettem, csak egy válogatottan gyengébb széria?!
De aki bmw-t vett, az copjon csak a 2-3*-os alkatrész árakkal, az amúgy is túlárazott egyéb autóalkatrészekhez viszonyítva.



Sziasztok!

Az a Pierburg szerintem az univerzális lesz, a mai trendeknek megfelelően (7.50051.60.0) több helyen is alkalmazható, így aztán nem csoda, hogy megjelenésben eltér az eredetitől. Katalógus szerint, BMW, Opel, Rover több modelljébe passzol. A gyártó felhívja a figyelmet arra, hogy a szűrő (főleg ne eltömődött) ne előtte hanem utána legyen, mivel kell az üzemanyag a kenéséhez. Ilyen galiba nem csak egy eltömődött szűrő miatt lehet, az áramlási rendszer előbb elhelyezkedő "dugulása" is hasonlót okozhat. >> Nincs kenés, lesz zaj és extra kopás.
Milyen gyártmányú volt a kicserélt eredeti?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 15:32


jlaci74 írta:
BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



Üdv. Gábor!
Azt hiszem mi ismerjük egymást ...
Csodák nincsenek, egy listaáron 80 ezres szivattyút nem lehet megvenni 27e.-ért.
( 46-ért igen, nálam ... )
Pláne ha hangja is van akkor valószínűleg valami kínai hamisítványba futottál bele.
A Meyléről meg annyit, hogy elektromos AC-t nem gyárt csak csomagolja azt.
Nem egyszer kerestek ügyfelek, hogy nemrég cseréltek AC-t ( Meyle ) de ismét gond van vele. A Pierburg megoldotta a problémát hosszútávon.
AC tekintetében még a VDO-Siemens -el szabad foglalkozni , a tank AC-t pl. ő gyártja a BMW-nek.


Hello, igen, be vagy progizva a telómba!
Sok alkatrészed fut most is a gépemben, nem is nagyon értettem, hogy miért nem fejtesz ki nagyobb aktivitást ezen az oldalon, vagyis értem, ha akarom. A múltkoriban jól jött volna a PU szilent!
Az a szép ebben a rühes szivattyúban, hogy szerintem a 27e is túl sok érte, 8e-ért haszonnal adnak Bosch általános ac-t, ami pont annyit tud, mint a nevezett Pierburg kreálmány. A szivattyúm azóta is rendben üzemel, sőt időnként a hangja is elmegy. A kérdés, hogy meddig? A másik kérdés meg, hogy az a bolt, ahonnan vettem, tudja-e, hogy nagy valószínűséggel hamisítvány, amit árulnak, vagy ők is áldozatok. Vagy van még egy groteszk gondolatom, mi van akkor, ha valóban Pierburg, amit vettem, csak egy válogatottan gyengébb széria?!
De aki bmw-t vett, az copjon csak a 2-3*-os alkatrész árakkal, az amúgy is túlárazott egyéb autóalkatrészekhez viszonyítva.



tomy320ci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz tomy320ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 12:04


Sziasztok!
A jobb kerék felől, jön egy nem túl hangos éles kis elektromos búgás. A szerelőm azt mondta hogy valószínű az elekromos ac. Ez idáig rendben van, a kérdésem az lenne hogy ez normális, hogy van egy kis hangja???
Előre is köszi az infót..

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 11:18


BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



Üdv. Gábor!
Azt hiszem mi ismerjük egymást ...
Csodák nincsenek, egy listaáron 80 ezres szivattyút nem lehet megvenni 27e.-ért.
( 46-ért igen, nálam ... )
Pláne ha hangja is van akkor valószínűleg valami kínai hamisítványba futottál bele.
A Meyléről meg annyit, hogy elektromos AC-t nem gyárt csak csomagolja azt.
Nem egyszer kerestek ügyfelek, hogy nemrég cseréltek AC-t ( Meyle ) de ismét gond van vele. A Pierburg megoldotta a problémát hosszútávon.
AC tekintetében még a VDO-Siemens -el szabad foglalkozni , a tank AC-t pl. ő gyártja a BMW-nek.