autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz SpeXXX

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:56


Köszönöm a választ, jencispy!
Kicsit utánanéztem külföldi oldalakon is, és ahogy látom, az a baj még az Mtec-kel is - amellett, hogy heroinárban van -, hogy csak megközelíti az új F-szériás AngelEyes-ok fényerejét. Nekem a 4 ezer forintos izzók is megközelítették azt a fehérséget, ennyi pénzért azért többet várnék el.

Ha esetleg találsz valami megoldást, és megosztanád velem, azért nagyon hálás lennék!


jencispy írta:
SpeXXX írta: Sziasztok!

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy e91 LCI xenon-os lámpámban szeretném a hagyományos sárga Angel Eyet fehérré változtatni. Mi erre a jó megoldás?? Merthogy sima fehér fényű izzót vettem bele, de nagyon halvány volt az Angel Eye, valamint folyamatosan hibaüzenetek jöttek. Mindamellett pár perc használat után teljesen elment a fénye.
Szóval ebben kérném a segítségetek, ha tudtok, akkor akár linkkel, hogy milyet érdemes venni.

Nagyon köszönöm!


Nézegettem és is, LED-es izzó kell a helyére, ha nagyobb fényt akarsz.
Nekem ezt ajánlották, de nagyon drágának tartom: (de ez a legjobb LED-es cucc)
BMW E90 LCI MTEC LED Angel Eye
Azt hiszem Ricsinél van is raktáron.

Esetleg valami hasonló LED-es kínai termék, azok olcsóbbbak, bár úgy is 20e környékén van egy pár normálisabb, ami nem dob hibát, és nem zavarja a rádiót (olvastam fórumokon h voltak ilyen bajok ezekel az utólagos LED izzókkal)




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 19:53


SpeXXX írta: Sziasztok!

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy e91 LCI xenon-os lámpámban szeretném a hagyományos sárga Angel Eyet fehérré változtatni. Mi erre a jó megoldás?? Merthogy sima fehér fényű izzót vettem bele, de nagyon halvány volt az Angel Eye, valamint folyamatosan hibaüzenetek jöttek. Mindamellett pár perc használat után teljesen elment a fénye.
Szóval ebben kérném a segítségetek, ha tudtok, akkor akár linkkel, hogy milyet érdemes venni.

Nagyon köszönöm!


Nézegettem és is, LED-es izzó kell a helyére, ha nagyobb fényt akarsz.
Nekem ezt ajánlották, de nagyon drágának tartom: (de ez a legjobb LED-es cucc)
BMW E90 LCI MTEC LED Angel Eye
Azt hiszem Ricsinél van is raktáron.

Esetleg valami hasonló LED-es kínai termék, azok olcsóbbbak, bár úgy is 20e környékén van egy pár normálisabb, ami nem dob hibát, és nem zavarja a rádiót (olvastam fórumokon h voltak ilyen bajok ezekel az utólagos LED izzókkal)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz SpeXXX

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 18:48


Sziasztok!

Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy e91 LCI xenon-os lámpámban szeretném a hagyományos sárga Angel Eyet fehérré változtatni. Mi erre a jó megoldás?? Merthogy sima fehér fényű izzót vettem bele, de nagyon halvány volt az Angel Eye, valamint folyamatosan hibaüzenetek jöttek. Mindamellett pár perc használat után teljesen elment a fénye.
Szóval ebben kérném a segítségetek, ha tudtok, akkor akár linkkel, hogy milyet érdemes venni.

Nagyon köszönöm!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 12:03


MattM325 írta:
anubisz írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:

Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Baj van a látásoddal vagy nem tudod értelmezni a mondatot? Pont ezt írtam, nem volt eltörve, ezért ellenőriztem a szintszabályzót. Hátul is van, feltételeztem mindenki tudja, mivel téma volt az elmúlt 24 órában. Aki meg ennyit nem képes megtenni, hogy visszaolvasson az **** **.


A látásoddal neked van baj, ha értelmeznéd a szöveget, ki írt neked? én azoknak írtam akik a törést emlegették már huszadszor. ( Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött ) annyira ne képzelj sokat magadról, hogy minden neked szól, aki oda merészel írni, egy 30 hozzászólásból összeállt piramisba


Akkor bocsánat. Csak én írtam egyedül ebbe a piramisba a törést, ezért ezt szűrtem ki.
Nem képzelek sokat, csak nemrég volt ilyen hibám, gondoltam segítek, nem csak írok mindenre mindent, mert muszáj.






Nincs semmi gond, csak azért ha valaki belép, ne várjuk már el, hogy visszaolvasson 70 hozzászólást, 30 piramisba, ebből már volt pár vitám. Ez egy fórum, folyamatos kommunikációval.Aztán mindig megjelenik valami önjelölt moderátor, aki beolvas, hogy ugyan azt ő már leírta. És? Nekem azt kéne ellenőriznem, nem írta már azt le senki? Akkor egész napokat ülhetnék a gép előtt. Inkább mondjanak valamit el 10 x, mint egyszer sem. Meg aztán mindenkinek más a véleménye,tapasztalata. A szerveren elfér.
Megnézem mi a téma, és hozzászólok, nem fogok vissza olvasni 3 oldalt. Akinek nem tetszik, majd felköti magát. Sőt voltak olyanok akik azt mondták elloptam az ő szövegüket és ugyan azt írtam le, mert okoskodni akartam
Mert ugyan az volt az én tapasztalatom, és leírtam a véleményem. Szerinted mekkora már annak az egója?

Főleg, ha pont akkor ír,amikor én, és az övé jelenik meg előbb, de én még nem láttam,mert nem volt kiírva, és ugyan az a szöveg,egymás után. De ez már magas sokaknak.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 12. csütörtök, 12:06

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:55


anubisz írta:
MattM325 írta:
anubisz írta:

Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Baj van a látásoddal vagy nem tudod értelmezni a mondatot? Pont ezt írtam, nem volt eltörve, ezért ellenőriztem a szintszabályzót. Hátul is van, feltételeztem mindenki tudja, mivel téma volt az elmúlt 24 órában. Aki meg ennyit nem képes megtenni, hogy visszaolvasson az **** **.


A látásoddal neked van baj, ha értelmeznéd a szöveget, ki írt neked? én azoknak írtam akik a törést emlegették már huszadszor. ( Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött ) annyira ne képzelj sokat magadról, hogy minden neked szól, aki oda merészel írni, egy 30 hozzászólásból összeállt piramisba


Akkor bocsánat. Csak én írtam egyedül ebbe a piramisba a törést, ezért ezt szűrtem ki.
Nem képzelek sokat, csak nemrég volt ilyen hibám, gondoltam segítek, nem csak írok mindenre mindent, mert muszáj.






Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:46


MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
Jogos! Nem akarok én ezen spórolni, a fixre állítás csak legvégső megoldás és az is csak a keddi műszaki vizsga erejéig. Mindenesetre bízom benne, hogy meg lesz a baj és kerül, amibe kerül meg fogom csináltatni. Nem szeretem, ha valami nem működik úgy ahogy kell.


Műszakin nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznak.


Állítólag, ha a szintező szar, az nem baj, csak normálisan világítsanak. Már így is csúszott egy hetet a forgalomba helyezés, inkább nem kockáztatok.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:45


MattM325 írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.


Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Baj van a látásoddal vagy nem tudod értelmezni a mondatot? Pont ezt írtam, nem volt eltörve, ezért ellenőriztem a szintszabályzót. Hátul is van, feltételeztem mindenki tudja, mivel téma volt az elmúlt 24 órában. Aki meg ennyit nem képes megtenni, hogy visszaolvasson az **** **.


A látásoddal neked van baj, ha értelmeznéd a szöveget, ki írt neked? én azoknak írtam akik a törést emlegették már huszadszor. ( Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött ) annyira ne képzelj sokat magadról, hogy minden neked szól, aki oda merészel írni, egy 30 hozzászólásból összeállt piramisba


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:37


Medvedisznoman írta:
Jogos! Nem akarok én ezen spórolni, a fixre állítás csak legvégső megoldás és az is csak a keddi műszaki vizsga erejéig. Mindenesetre bízom benne, hogy meg lesz a baj és kerül, amibe kerül meg fogom csináltatni. Nem szeretem, ha valami nem működik úgy ahogy kell.


Műszakin nem hiszem, hogy ezzel foglalkoznak.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:35


anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.


Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Baj van a látásoddal vagy nem tudod értelmezni a mondatot? Pont ezt írtam, nem volt eltörve, ezért ellenőriztem a szintszabályzót. Hátul is van, feltételeztem mindenki tudja, mivel téma volt az elmúlt 24 órában. Aki meg ennyit nem képes megtenni, hogy visszaolvasson az **** **.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:32


MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.



Pont ezért írtam, hogy vigyázz vele, mert ha szar a szintező és feljebb állítjátok max értékhez közel, és mondjuk gondol egyet és elkezd szintezni, lehet hogy nem fogja tolerálni és leszakít valamit a lámpában, de nem tudom. Nem akarsz sokat beleölni, akkor vegyél bontottat vagy tedd le az autót, mert úgy ne menj ki az utakra, hogy a Marsot világítja a fényszóród, mert lehet pár embernek nem fog tetszeni.


Jogos! Nem akarok én ezen spórolni, a fixre állítás csak legvégső megoldás és az is csak a keddi műszaki vizsga erejéig. Mindenesetre bízom benne, hogy meg lesz a baj és kerül, amibe kerül meg fogom csináltatni. Nem szeretem, ha valami nem működik úgy ahogy kell.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:30


Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.


Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Ebben igazad van, de célszerű a hibakeresést szemrevételezéssel kezdeni. Ha már kívülről látszik, hogy törött, akkor első körben itt keresem a bajt.


Mondjuk eltörni se sűrűn szokott, inkább berohad, vagy elkopik a csatlakozás és kipattan a helyéről, vagy már nagyon kotyog.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:28


anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.


Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép. Amúgy hátul is van egy, az mit szabályoz? Azt nem kell megnézni?
Nekem az volt a szar, az lett cserélve. Arról nem is beszélve, hogy szépen be tud rágódni,mivel ilyen gombcsuklós áttétes megoldása van.


Ebben igazad van, de célszerű a hibakeresést szemrevételezéssel kezdeni. Ha már kívülről látszik, hogy törött, akkor első körben itt keresem a bajt.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:27


Neo954 írta:
anubisz írta:
Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép.


Persze, de egyből nem arra fogsz gyanakodni nem?!
Nekem pl nem ment a klímám, már egyből jöttek a szerelők, hogy kompresszor, meg ventilátor stb. stb.

Elvittem feltöltetni, nem volt benne gáz mondom oké egy hibaforrás kilőve, megjött a hideg is, de nem kapcsolt a ventilátor, mondom kiderítem én mi a bibi. Kimértem a ventilátornál a csatit nem kap áramot, elindultam visszafelé, és 30 centi után megtaláltam a kidörzsölődést ahol letestelt a karosszérián.
Összeraktam a kábeleket, még mindig nem ment, aztán kiderült, hogy a gyári csati is elolvadt azt is kicseréltem és megperdült végre.

Üdv.:Neo



Persze, de azért csak megmozgatom, hogy érzékel e, mert az kizárt, hogy egyszerre megy tönkre mind a 2 állító motor a lámpába. Nem azt mondom, hogy egyből cserélni kell, meg lehet szét is lehet szedni, és megfújkálni tisztítóval, lehet újra éled.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:27


Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.


Minimálisan állít a szintszabályzó??? Az enyémnél 10m-re világított, néha-néha szintezett csak, aztán jött ez a baromság, hogy munkából hazamenet már tök sötét van és megelégeltem. Kerék leszed, szintszabályzó "kutyacsontja" nem törött, így kiszereltem a szabályzót, csatlakozót rajta hagyva kézzel megmozgattam, semmit nem reagált. Vettem egy újat, beszereltem, azóta mintha egy fénycsőben közlekednék, és lámpa állító csavarokhoz hozzá sem nyúltam.

Ui. Nagyon fontos, hogy előtte ellenőrizd a szintezőket, mert ha az beszart, akkor a legalacsonyabb állásba pozicionálja magát!


Elvittem szerelőhöz, hibakódot is generált a dolog. Alaposabban megnézi, aztán kiderül. Én nem akartam piszkálni, mert nem értek hozzá. A lényeg, hogy nem szintez. Ha nagy a baj, akkor kézzel beállítja úgy hogy a műszakin átmenjen, aztán jövőre foglalkozunk vele.



Pont ezért írtam, hogy vigyázz vele, mert ha szar a szintező és feljebb állítjátok max értékhez közel, és mondjuk gondol egyet és elkezd szintezni, lehet hogy nem fogja tolerálni és leszakít valamit a lámpában, de nem tudom. Nem akarsz sokat beleölni, akkor vegyél bontottat vagy tedd le az autót, mert úgy ne menj ki az utakra, hogy a Marsot világítja a fényszóród, mert lehet pár embernek nem fog tetszeni.


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 11:20


anubisz írta:
Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép.


Persze, de egyből nem arra fogsz gyanakodni nem?!
Nekem pl nem ment a klímám, már egyből jöttek a szerelők, hogy kompresszor, meg ventilátor stb. stb.

Elvittem feltöltetni, nem volt benne gáz mondom oké egy hibaforrás kilőve, megjött a hideg is, de nem kapcsolt a ventilátor, mondom kiderítem én mi a bibi. Kimértem a ventilátornál a csatit nem kap áramot, elindultam visszafelé, és 30 centi után megtaláltam a kidörzsölődést ahol letestelt a karosszérián.
Összeraktam a kábeleket, még mindig nem ment, aztán kiderült, hogy a gyári csati is elolvadt azt is kicseréltem és megperdült végre.

Üdv.:Neo