státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 30. csütörtök, 08:45


ducati113 írta: Bénák az emberek?Mért is??
Mi a baja?Lehet egy jó alkatrészt kiszedtek és beraktak egy xart.
Könnyen elõfordul!


Még ha valami problémával vittem volna oda, de csak egy egyszerû idõszakos revíziót kértem, ba***ák meg...

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 17:35


Bénák az emberek?Mért is??
Mi a baja?Lehet egy jó alkatrészt kiszedtek és beraktak egy xart.
Könnyen elõfordul!

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 29. szerda, 16:41


Na tessék egy újabb történet a szuper magyar szervízekrõl.

Céges ford focust ma vittem kötelezõ szervízbe. Olajcsere, üzemanyagszûrõ csere, levegõ+pollenszûrõ csere.

Fél 4-re mentem a kocsiért, elindultam, pont az elsõ lámpáig jutottam. Ott alapjáraton ketyegett, de ha gázt adtam azonnal lefulladt. Nagy nehezen levergõdtem az útról. Felhívtam a szervízt, hogy hogyis van ez, egy tökéletes 65ezer km futású ford focus tdci-t vittem be, és visszakaptam egy szart.
Kijöttek, visszavontattak. Engem beültettek az elsõ autóba. Az elsõ kanyarban elszakították a kötelet, az okos szerelõ nem állt meg, hanem gurult tovább, ugye az elsõ kerék alatt a szakadt vonókötél. Ez megfeszült a jobb elején és szépen végighúzta a sárvédõ jobb ívét.

Visszamentünk, fogalmuk sem volt, hogy mihez kezdjenek. Halvány lila fingjuk nem volt, hogy mi lehet a baj. Na én otthagytam õket és mondtam, hogy szeretném ha lefényeznék az autót, szeretném ha mûködõképes lenne és szeretnék egy új vontatókötelet is!!!

NA ENNYIT A "SZAK" SZERVÍZEKRÕL...

státusz 320DE46

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 230

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 21:27


Az ídösapám autóján 170 valahány jégverõdést hoztak helyre. 100%-osan profi munkát végeztek. Nem lehet rola megmondani hogy jégvert.
üdv

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 21:08


Jégkár és jégkár között is van külömbség. Azon az auton kb 20 és 30 db mély sérülést láttam a tetõn és rá volt gittelve. lehetett látni, hogy hol van a gitt széle. Egyébként ha egy fém megnyúlik valami okból, már nem mindet lehet visszahúzni vagy vákuumozni. Én inkább hagyom azt a kocsit elúszni majd késöbb lesz másik ami megint megéri, de mégegyszer nem veszek sérült autót.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 14:01


Enkozpont74 írta: Horpadásjavítást én is igénybe vettem már (nem jégkár).
De ennek sok köze nincs a vákuumhoz. Én is mindaddig, amíg nem jártam ott azt hittem, de elmagyarázták, hogy ez nem vákuum...


értem én, de a lényeg akkor is ugyan az: amíg a festék nem sérül, és nem marad jele annak, hogy ott valami is volt, addig nem mindegy? 10-20khufból megvan, és ez a lényeg, nem egy 500.000 forintos értékcsökkentõ dolog ez. Szerintem.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 28. kedd, 11:04


Robinson írta:
Rudus írta: A jégkáros autót ha megveszed buksz egybõl minimum 500.000.- és ha majd eladnád senki nem fogja neked elhinni hogy nem borultál fel vele.
Nekem olyat mutattak szegeden amit már kijavítottak és megmondtam hol és mennyi jég találta el a tetõt. Az autó oldalán lévõ ívig volt festve és alatta megfolyt az egész. Fél óra alatt kiderült az is hogy még elektromosan is van valami gebasz mert össze vissza mûködtek a dolgok. Ja és persze garantált 85000km
Tiszta röhely az egész.


Na már bocs, de a jégkárnak semmi köze a festéshez, mivel vákuum technologiával javítják. Szerintem az komolyabb problémával küszködött, mint jégkár. Amúgy valóban a jég -500.000 lenne? Én nem tartom olyan gáznak. nyilván probléma, nem szép és értékcsökkentõ, de azért.. én pl. az enyémet úgy vettem, hogy van rajta jég által ütött horpadás nem egy, nem kettõ, de olyannyira nem észrevehetõ, és olyannyira nem csökkenti az értékét számomra, hogy inkább csak örülök, hogy cserébe egy mûszakilag kifogástalan autót sikerült vennem. (hozzáteszem, a tulaj felajánlotta, hogy vagy a jégkárt javíttatja eladás elõtt, vagy mûszakit csináltat, vagy átirat, én az utóbbit választottam, és nem is bántam meg..)


Horpadásjavítást én is igénybe vettem már (nem jégkár).
De ennek sok köze nincs a vákuumhoz. Én is mindaddig, amíg nem jártam ott azt hittem, de elmagyarázták, hogy ez nem vákuum...


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 20:14


Idézet: Lássuk mik a fényezés nélküli javítás elõnyei:

* Az eredeti gyári fényezés sértetlen marad
* Nincsenek fényezésnél felléphetõ SZÍNPROBLÉMÁK!
* Nincs értékcsökkenés, költségkímélõ
* Nem változik meg a fényezés rétegvastagsága
* Az autó fényezése és anyagszerkezete eredeti marad

[..]
Ezt a technológiát alkalmazzák a legnagyobb autógyárak is, a szerelés, szállítás közben keletkezett kisebb karosszériahibák javítására. Márpedig a gyárból kibocsátott autón nem lehet semmilyen felületi hiba!


Idézet egy ezzel foglalkozó cég oldaláról. Mondhatnánk, hogy csak marketing szöveg, de nem az

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 20:10


Rudus írta: A jégkáros autót ha megveszed buksz egybõl minimum 500.000.- és ha majd eladnád senki nem fogja neked elhinni hogy nem borultál fel vele.
Nekem olyat mutattak szegeden amit már kijavítottak és megmondtam hol és mennyi jég találta el a tetõt. Az autó oldalán lévõ ívig volt festve és alatta megfolyt az egész. Fél óra alatt kiderült az is hogy még elektromosan is van valami gebasz mert össze vissza mûködtek a dolgok. Ja és persze garantált 85000km
Tiszta röhely az egész.


Na már bocs, de a jégkárnak semmi köze a festéshez, mivel vákuum technologiával javítják. Szerintem az komolyabb problémával küszködött, mint jégkár. Amúgy valóban a jég -500.000 lenne? Én nem tartom olyan gáznak. nyilván probléma, nem szép és értékcsökkentõ, de azért.. én pl. az enyémet úgy vettem, hogy van rajta jég által ütött horpadás nem egy, nem kettõ, de olyannyira nem észrevehetõ, és olyannyira nem csökkenti az értékét számomra, hogy inkább csak örülök, hogy cserébe egy mûszakilag kifogástalan autót sikerült vennem. (hozzáteszem, a tulaj felajánlotta, hogy vagy a jégkárt javíttatja eladás elõtt, vagy mûszakit csináltat, vagy átirat, én az utóbbit választottam, és nem is bántam meg..)

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 19:34


A jégkáros autót ha megveszed buksz egybõl minimum 500.000.- és ha majd eladnád senki nem fogja neked elhinni hogy nem borultál fel vele.
Nekem olyat mutattak szegeden amit már kijavítottak és megmondtam hol és mennyi jég találta el a tetõt. Az autó oldalán lévõ ívig volt festve és alatta megfolyt az egész. Fél óra alatt kiderült az is hogy még elektromosan is van valami gebasz mert össze vissza mûködtek a dolgok. Ja és persze garantált 85000km
Tiszta röhely az egész.

Woockie írta:
Enkozpont74 írta: Csakhogy a pl. a tetõt nem cserélik, hanem a millió horpadást ezzel a horpadásjavító technológiával csinálják meg.
De van olyan ami rommá tört úgy hozzák be

De az szerintem jo. Akkor lenne rossz, ha cserelik a tetot, akkor az oszlopok szepen el tudnanak menni a helyukrol... Persze a romma torottnel nem ugyanez a velemenyem, de amig tenyleg "csak" a jeg verte meg es azt javitjak, majd serulesmentesnek adjak el... Bar ez lenne a legnagyobb problema a magyar autopiacon, de a valoban torottet is serulesmentesnek probaljak elpasszolni. Mar irtam masik topicban, hogy nekem egy elolrol es hatulrol is romma tort autot akartak eladni serulesmenteskent. En be is kajaltam volna, latvanyra szepen rendbe volt teve... ...aztan ki tudja, mennyit szivtunk volna az autoval, ha a szerelo havert nem viszem el es nezi meg az autot.


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 18:16


Raven írta: 11e? azért már talán lehet jobbakat venni én a 7-8e es kategóriáról beszélek... Vagy szerinted miért árulnak már itthon 3M ért 4-5 éves bmw ket ? Nah õk nem 11e ért veszik kint Bár én inkább 12-13e körül láttam igazán jókat... és van olyan aki kifizet 1 millával is többet a kocsiért csak hogy biztos legyen benne hogy tényleg jó...
Nem is ez a lényeg ebben... az elmúlt pár évben a kereskedõk nagy része azt használta ki hogy Németországban a km határozza meg az autó árát nálunk meg a kora... Megnézheted nyugodtan a kevés km es autókért szép summát kérnek ott is... és most nem a török autókereskedõrõl beszélek aki ugyanúgy elírja az órát mint nálunk a magyar. Mert sajnos õk is irkálják csak kicsit okosabban... nem rögtön 200e t vesz le...


Raven kolléga hibátlanul látja a helyzetet! Annak idején, amikor nézegettem az autókat számomra negatív élmény volt, hogy itt németországban is mennyire sok minimális felszereltségû BMW van. Pl.: nagyon kevés volt a tempomatos BMW abban az országban, ahol a fõutat keresgetni kell, mert mindenhova autópálya visz. Számomra ez máig feldolgozhatatlan. Aztán volt egy hármas kombináció, amire soha nem volt találat akkoriban: 3db 3 pontos biztonsági öv hátul, 4 elektromos ablak és ha jól emlékszem a tempomat. Hiába, itt sem kolbászból van a kerítés...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 13:43


Na így már értem... Igazad van!
Na azokat ami 7-8ezer meg sem néztem...
De én már írtam 1 párszor, hogy pl. akik nekem hozták az autót régóta járnak ki. Tudják hova kell menni. A török és hasonló kereskedõket pedig messzirõl kerülik.

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 13:36


Enkozpont74 írta:
Raven írta:
Enkozpont74 írta: Sokmindenben egyetértek az alább leírtakkal.
De, akkor is biztos vagyok benne, hogy németországból sokkal jobb mûszaki állapotú autót lehet behozni. (4 év körülirõl beszélek).
Eddig amit magyar kereskedõnél néztem, annak nagy része törött volt és az órája piszkált!
Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!


A magyar kereskedések 90% a a német "jó mûszaki állapotú" autókkal van tele... Az órája meg szinte mind1iknek piszkált... Sajnos a szalonok is rászoktak már erre és a 10-20e km t ment tesztautókat simán visszaírják 0-ra. Nemcsak nálunk külföldön is...
Egyébként tényleg lehet jót venni kint csak senki nem hozza be mert az ott is drága. Nem hülyék a németek se a jónak meg is kérik az árát.


hmmm....
tehát ha hozol egy 4 éves 320d d-t, akkor ami szar az 11000 eur, ami jó az mennyi? 25000???
na-ne mááá,
Hiába jó, mégis igazodniuk kell a piachoz.
Te is tudod, hogy pl. nem tudsz itthon sem többért eladni egy ugyan olyan évjáratú, hasonló km futású 2 autót. Hiába sokkal jobb az egyik a másiknál.

Pl. nekem az elõzõ autóm 8 hónapos volt. Senkit sem érdekelt, hogy több százezerért tettem/tetettem bele dolgokat. Majdnem annyiért kelt el, mint amiben lósz*r sem volt.
Tehát, hiába hülye vagy nem hülye, egy használt autónak nem fizetik meg az árát. Németországban meg pláne... lehet az jó is, full extrás is, nem tud lényegesen többet kérni érte...


11e? azért már talán lehet jobbakat venni én a 7-8e es kategóriáról beszélek... Vagy szerinted miért árulnak már itthon 3M ért 4-5 éves bmw ket ? Nah õk nem 11e ért veszik kint Bár én inkább 12-13e körül láttam igazán jókat... és van olyan aki kifizet 1 millával is többet a kocsiért csak hogy biztos legyen benne hogy tényleg jó...
Nem is ez a lényeg ebben... az elmúlt pár évben a kereskedõk nagy része azt használta ki hogy Németországban a km határozza meg az autó árát nálunk meg a kora... Megnézheted nyugodtan a kevés km es autókért szép summát kérnek ott is... és most nem a török autókereskedõrõl beszélek aki ugyanúgy elírja az órát mint nálunk a magyar. Mert sajnos õk is irkálják csak kicsit okosabban... nem rögtön 200e t vesz le...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 13:22


Raven írta:
Enkozpont74 írta: Sokmindenben egyetértek az alább leírtakkal.
De, akkor is biztos vagyok benne, hogy németországból sokkal jobb mûszaki állapotú autót lehet behozni. (4 év körülirõl beszélek).
Eddig amit magyar kereskedõnél néztem, annak nagy része törött volt és az órája piszkált!
Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!


A magyar kereskedések 90% a a német "jó mûszaki állapotú" autókkal van tele... Az órája meg szinte mind1iknek piszkált... Sajnos a szalonok is rászoktak már erre és a 10-20e km t ment tesztautókat simán visszaírják 0-ra. Nemcsak nálunk külföldön is...
Egyébként tényleg lehet jót venni kint csak senki nem hozza be mert az ott is drága. Nem hülyék a németek se a jónak meg is kérik az árát.


hmmm....
tehát ha hozol egy 4 éves 320d d-t, akkor ami szar az 11000 eur, ami jó az mennyi? 25000???
na-ne mááá,
Hiába jó, mégis igazodniuk kell a piachoz.
Te is tudod, hogy pl. nem tudsz itthon sem többért eladni egy ugyan olyan évjáratú, hasonló km futású 2 autót. Hiába sokkal jobb az egyik a másiknál.

Pl. nekem az elõzõ autóm 8 hónapos volt. Senkit sem érdekelt, hogy több százezerért tettem/tetettem bele dolgokat. Majdnem annyiért kelt el, mint amiben lósz*r sem volt.
Tehát, hiába hülye vagy nem hülye, egy használt autónak nem fizetik meg az árát. Németországban meg pláne... lehet az jó is, full extrás is, nem tud lényegesen többet kérni érte...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 13:16


Enkozpont74 írta: Csakhogy a pl. a tetõt nem cserélik, hanem a millió horpadást ezzel a horpadásjavító technológiával csinálják meg.
De van olyan ami rommá tört úgy hozzák be

De az szerintem jo. Akkor lenne rossz, ha cserelik a tetot, akkor az oszlopok szepen el tudnanak menni a helyukrol... Persze a romma torottnel nem ugyanez a velemenyem, de amig tenyleg "csak" a jeg verte meg es azt javitjak, majd serulesmentesnek adjak el... Bar ez lenne a legnagyobb problema a magyar autopiacon, de a valoban torottet is serulesmentesnek probaljak elpasszolni. Mar irtam masik topicban, hogy nekem egy elolrol es hatulrol is romma tort autot akartak eladni serulesmenteskent. En be is kajaltam volna, latvanyra szepen rendbe volt teve... ...aztan ki tudja, mennyit szivtunk volna az autoval, ha a szerelo havert nem viszem el es nezi meg az autot.