autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2009

státusz Ponger

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. november 23. péntek, 21:49




Sziasztok ,
Segítséget szeretnék kérni a kedves tagoktól, hogy normális ,megbízható ,munkájára igényes . BMW autó szerelőt keresek vasmegyében !!!mert egész eddig a szombathelyi autofokusz BMW szervizben szervizeltettem ,de az utóbbi időben nagyon hanyagok ,trehányok a munkájukra . Pl nyáron turbót akartak velem vetetni , hogy kuka !semmi baja nem volt mert turbóval és felújítással foglalkozó cégnél át lett nézetve ,csak belső tisztítást végzet rajt . Pár hónapja hallom ,hogy hátulról búgó hang hallatszik ,és hallom mindha a turbó süvítő hangod ad megnézem ilyen kipufogós olajos szivárgás a turbó csövek körül, jó veszem magam és jeleztem a szerviz felé a hibákat és idő pontot kértem , első időpont amit kaptam ,vittem az autót és mondtak mégse jó új időn pont kell, másodszorra mire vittem , ott hagytam és egy hét után telefonáltam mi van ?! Erre tudaták velem ,hogy az autó szét szerelés alatt áll . És rá két napra hívom újra őket mondják a kocsit szereli össze a kolléga pillanatok kérdése és kész ! Kész is lett el is mentem érte , egy papirt elém tesznek , hogy az autó kerékcsapágy cserére szorul, megállapítása 13000ft , turbó kuka csere új ennek megálapitasa 14000ft , de semmi szerelési nyom nem látható , a legdurvább hogy a számlán rajt van ,hogy próba kör az autóval 12000ft saját .jah meg rossz az akksi de ők úgy cserélik az akksit,hogy generátoral együtt ! Jah meg téli gumi új kell mert 5mm a profil mélyéség !!!
Úgyhogy elegem van ! Ha valaki tud vasmegyeben megköszönném !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2017. április 02. vasárnap, 19:06


Sziasztok,

Szentendrén Garfieldról van valakinek szervíz tapasztalata?
Szervíz értékeléseknél nem találtam..., Ismerőseim mind ajánlották (legalább 4-en), hogy jó DE az interneten olvastam róla jót rosszat is...

Köszi,

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 12:00


elgeri írta:
YELLOW írta: Így nem vernek át a szervizben

http://totalcar.hu/magazin/koz...rnek_ugye/

sok érdekes, és hasznos dolog, szerintem érdemes elolvasni.

"Ha az autómat azzal viszem szervizbe, hogy cseréljék ki a turbót, mert szerintem az ment tönkre, csak a szerelés minőségéért és az alkatrészért felel a műhely, azért nem, ha végül kiderül, hogy nem a turbóval volt gond. Ha viszont azt mondom, hogy nagyon megnőtt a fogyasztás és elfogyott az erő, ezért kérem, vizsgálják át az autót és hárítsák el a hibát, akkor a rossz diagnózis és a felesleges alkatrészcserék, illetve munkadíj is a szerviznek fáj majd, nem nekem. Kicsit másként: ez azt jelenti, hogy ha a kocsi bizonyos fordulatszámnál rángat, azért kicserélik az adagolót, de a hiba nem szűnik meg, akkor ez egy felesleges javítás volt, amit szintén nem nekem kell fizetnem. Ha reklamálok, és a szerviznek ezúttal sikerül megállapítania a hiba valódi okát, az erről a javításról kiállított számla értékbe be kell számítani az előzőt. Ha az első javítás drágább volt, vissza kell kapnom a különbözetet. Ha a második volt drágább, rá kell fizetnem. Mindez szintén csak akkor működik, ha egészen pontosan nyomon követhető, hogy mit miért bontottak meg és cseréltek ki az autómon.

A feleslegesen cserélt alkatrészt, illetve a felesleges munka díját nem lehet az autósra hárítani, mert ez dr. Vágány Tamás szerint mindez hibás szolgáltatásnak minősül. A gyakorlatban a hibák sokszor összetettebbek, ezért a fenti példánál maradva, ha tényleg cserélni kell a nagynyomású szivattyút egy mondern dízelmotoron, de ez önmagában nem elég, mert az üzemanyagrendszer más alkatrészei is hibásak, hihetem azt, hogy az első munka felesleges volt, miközben nem volt az. Ezért is fontos, hogy ha a szervizben megjavítottak valamit, pontos összefoglalót kérhetek a már elvégzett munkáról és visszakérhetem a már kicserélt alkatrészt. Ez amúgy kérés nélkül is visszajár az autó tulajdonosának. Utólagos vita esetén a részletes dokumentáció és a kiszerelt alkatrész birtokában van némi remény a vitás ügyek tisztázására és a szervizes trükkök kivédésére, máshogy nem."


Nekem is épp a feleslegesen elvégzett munkák, cserék rész szúr szemet. Elvileg teljesen jogosnak tartom, de azért félek, hogy mennyire készséges bármelyik (legális) szerviz egy ilyen esetben. A jógi út meg mindig drága és macera. De azért ez egy jó kiindulóalap.


ugye aprobléma mindig az, hogy sok esetben az ember nincs tisztában a jogaival, ami természetes lenne, de mivel sosem tapasztalja meg, csak az ellenkezőjét, ezért az neki a normális. (erre lehetne az élet más területéről is példát hozni) az év elején szenvedtem egy elektronikai cucc miatt. hiába kimondja a törvény, hogy neten vásárolt cucc esetében 14 napig élhetek az elállás jogával (közben a terméket ki is próbálhatom, és a csomagolást sem kötelező megőrizni). bár hiába le van írva, hogy elég akár telefonon is jelezni, vagy e-mailben azt a tényt, indokolnom sem kell, hogy miért állok el a vásárlástól, mégis azt mondták a NFH-nál, hogy tértivevényesen jelezzem a cég felé, mert addig leszarják. és tényleg. az email-ekre még csak vissza sem jeleztek, hogy elolvasták, ugye telefonba tök mindegy mit mondanak. tértivevény esetén is csak az időt húzták, mintha 20 másik embernek írnál. persze a csomagolást, mindent érdemes megőrizni az a korrekt (ne legyünk C revíziósok, akiknek ünnepekre így van nagy lapos TV ingyen 2 hétig). szóval ezzel is megvezetik az embert, mert hivatkoznak erre, hogy nincs meg a doboz, ezért nem veszi vissza, vagy kevesebbért. és sokan ezt is beveszik. szóval bármi ilyen van fel kell havni a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóságot és megmondják a tutit, ha bizonytalanok vagyunk. idegörlő, de ha nem hagyja az ember magát, akkor megúszhatja.
határozottság kell, lássák, hogy nem vagy megvezethető. az ilyen dolgokról kellene műsor, nem a "való világról"

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 11:15


YELLOW írta: Így nem vernek át a szervizben

http://totalcar.hu/magazin/koz...rnek_ugye/

sok érdekes, és hasznos dolog, szerintem érdemes elolvasni.

"Ha az autómat azzal viszem szervizbe, hogy cseréljék ki a turbót, mert szerintem az ment tönkre, csak a szerelés minőségéért és az alkatrészért felel a műhely, azért nem, ha végül kiderül, hogy nem a turbóval volt gond. Ha viszont azt mondom, hogy nagyon megnőtt a fogyasztás és elfogyott az erő, ezért kérem, vizsgálják át az autót és hárítsák el a hibát, akkor a rossz diagnózis és a felesleges alkatrészcserék, illetve munkadíj is a szerviznek fáj majd, nem nekem. Kicsit másként: ez azt jelenti, hogy ha a kocsi bizonyos fordulatszámnál rángat, azért kicserélik az adagolót, de a hiba nem szűnik meg, akkor ez egy felesleges javítás volt, amit szintén nem nekem kell fizetnem. Ha reklamálok, és a szerviznek ezúttal sikerül megállapítania a hiba valódi okát, az erről a javításról kiállított számla értékbe be kell számítani az előzőt. Ha az első javítás drágább volt, vissza kell kapnom a különbözetet. Ha a második volt drágább, rá kell fizetnem. Mindez szintén csak akkor működik, ha egészen pontosan nyomon követhető, hogy mit miért bontottak meg és cseréltek ki az autómon.

A feleslegesen cserélt alkatrészt, illetve a felesleges munka díját nem lehet az autósra hárítani, mert ez dr. Vágány Tamás szerint mindez hibás szolgáltatásnak minősül. A gyakorlatban a hibák sokszor összetettebbek, ezért a fenti példánál maradva, ha tényleg cserélni kell a nagynyomású szivattyút egy mondern dízelmotoron, de ez önmagában nem elég, mert az üzemanyagrendszer más alkatrészei is hibásak, hihetem azt, hogy az első munka felesleges volt, miközben nem volt az. Ezért is fontos, hogy ha a szervizben megjavítottak valamit, pontos összefoglalót kérhetek a már elvégzett munkáról és visszakérhetem a már kicserélt alkatrészt. Ez amúgy kérés nélkül is visszajár az autó tulajdonosának. Utólagos vita esetén a részletes dokumentáció és a kiszerelt alkatrész birtokában van némi remény a vitás ügyek tisztázására és a szervizes trükkök kivédésére, máshogy nem."


Nekem is épp a feleslegesen elvégzett munkák, cserék rész szúr szemet. Elvileg teljesen jogosnak tartom, de azért félek, hogy mennyire készséges bármelyik (legális) szerviz egy ilyen esetben. A jógi út meg mindig drága és macera. De azért ez egy jó kiindulóalap.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 08:37


YELLOW írta: Így nem vernek át a szervizben

http://totalcar.hu/magazin/koz...rnek_ugye/

sok érdekes, és hasznos dolog, szerintem érdemes elolvasni.

"Ha az autómat azzal viszem szervizbe, hogy cseréljék ki a turbót, mert szerintem az ment tönkre, csak a szerelés minőségéért és az alkatrészért felel a műhely, azért nem, ha végül kiderül, hogy nem a turbóval volt gond. Ha viszont azt mondom, hogy nagyon megnőtt a fogyasztás és elfogyott az erő, ezért kérem, vizsgálják át az autót és hárítsák el a hibát, akkor a rossz diagnózis és a felesleges alkatrészcserék, illetve munkadíj is a szerviznek fáj majd, nem nekem. Kicsit másként: ez azt jelenti, hogy ha a kocsi bizonyos fordulatszámnál rángat, azért kicserélik az adagolót, de a hiba nem szűnik meg, akkor ez egy felesleges javítás volt, amit szintén nem nekem kell fizetnem. Ha reklamálok, és a szerviznek ezúttal sikerül megállapítania a hiba valódi okát, az erről a javításról kiállított számla értékbe be kell számítani az előzőt. Ha az első javítás drágább volt, vissza kell kapnom a különbözetet. Ha a második volt drágább, rá kell fizetnem. Mindez szintén csak akkor működik, ha egészen pontosan nyomon követhető, hogy mit miért bontottak meg és cseréltek ki az autómon.

A feleslegesen cserélt alkatrészt, illetve a felesleges munka díját nem lehet az autósra hárítani, mert ez dr. Vágány Tamás szerint mindez hibás szolgáltatásnak minősül. A gyakorlatban a hibák sokszor összetettebbek, ezért a fenti példánál maradva, ha tényleg cserélni kell a nagynyomású szivattyút egy mondern dízelmotoron, de ez önmagában nem elég, mert az üzemanyagrendszer más alkatrészei is hibásak, hihetem azt, hogy az első munka felesleges volt, miközben nem volt az. Ezért is fontos, hogy ha a szervizben megjavítottak valamit, pontos összefoglalót kérhetek a már elvégzett munkáról és visszakérhetem a már kicserélt alkatrészt. Ez amúgy kérés nélkül is visszajár az autó tulajdonosának. Utólagos vita esetén a részletes dokumentáció és a kiszerelt alkatrész birtokában van némi remény a vitás ügyek tisztázására és a szervizes trükkök kivédésére, máshogy nem."


Jó kis cikk, hasznos.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 07:51


Így nem vernek át a szervizben

http://totalcar.hu/magazin/koz...rnek_ugye/

sok érdekes, és hasznos dolog, szerintem érdemes elolvasni.

"Ha az autómat azzal viszem szervizbe, hogy cseréljék ki a turbót, mert szerintem az ment tönkre, csak a szerelés minőségéért és az alkatrészért felel a műhely, azért nem, ha végül kiderül, hogy nem a turbóval volt gond. Ha viszont azt mondom, hogy nagyon megnőtt a fogyasztás és elfogyott az erő, ezért kérem, vizsgálják át az autót és hárítsák el a hibát, akkor a rossz diagnózis és a felesleges alkatrészcserék, illetve munkadíj is a szerviznek fáj majd, nem nekem. Kicsit másként: ez azt jelenti, hogy ha a kocsi bizonyos fordulatszámnál rángat, azért kicserélik az adagolót, de a hiba nem szűnik meg, akkor ez egy felesleges javítás volt, amit szintén nem nekem kell fizetnem. Ha reklamálok, és a szerviznek ezúttal sikerül megállapítania a hiba valódi okát, az erről a javításról kiállított számla értékbe be kell számítani az előzőt. Ha az első javítás drágább volt, vissza kell kapnom a különbözetet. Ha a második volt drágább, rá kell fizetnem. Mindez szintén csak akkor működik, ha egészen pontosan nyomon követhető, hogy mit miért bontottak meg és cseréltek ki az autómon.

A feleslegesen cserélt alkatrészt, illetve a felesleges munka díját nem lehet az autósra hárítani, mert ez dr. Vágány Tamás szerint mindez hibás szolgáltatásnak minősül. A gyakorlatban a hibák sokszor összetettebbek, ezért a fenti példánál maradva, ha tényleg cserélni kell a nagynyomású szivattyút egy mondern dízelmotoron, de ez önmagában nem elég, mert az üzemanyagrendszer más alkatrészei is hibásak, hihetem azt, hogy az első munka felesleges volt, miközben nem volt az. Ezért is fontos, hogy ha a szervizben megjavítottak valamit, pontos összefoglalót kérhetek a már elvégzett munkáról és visszakérhetem a már kicserélt alkatrészt. Ez amúgy kérés nélkül is visszajár az autó tulajdonosának. Utólagos vita esetén a részletes dokumentáció és a kiszerelt alkatrész birtokában van némi remény a vitás ügyek tisztázására és a szervizes trükkök kivédésére, máshogy nem."


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 07:30


jokerface írta: Az olajcsere óta durván 1500Km mentem vele. Az olajam még mindig nem fekete. A motorban most 180e van. Az elözö 320d-ben egy perc mentetés után korom fekete lett.
Szóval csak azt akarom ezzel mondani,hogy nagyon sok függ a motor állapotától és hogy hogyan is volt újkorától használva. Egy mostani dízeles motor olajának nem nagyon szabadna rögtön az elsö begyújtás után feketének lennie. Azt nem akarom elhinni a szervizeseknek.


már sokszor volt róla szó, lehet kicsit szedett-vedetten.
az új korszerű olajok nagyon sok, vagyis jóvak több adalékot tartalmaznak, mint a korábbi olajok. ezek az adalékok, oldószerek, habzásgátlók, stb, olyan anyagok, amik lebegtetik a szennyeződéseket, azaz megakadályozzák, hogy leülepedjen, olajsár keletkezzen.
régebbi motorú autókba vétek iylet rakni, mert a motor nem erre van felkészítve. valóban több kár okoz, mint amit ér. a korábban lerakódott dolgokat sokkal hatékonyabban oldják fel, lebegtetik, kerülnek el a szűrőhöz, ahol ha dugulás lesz, lehet oda az olajnyomás. maga a blokk sincs lehet felkészítve erre az olajra. azért mert fejlődik a technika, méf régi autónkba nem jó a hight-tech olaj. a másik része azok az olajok, amik nem képesek ezt a feladatot ellátni. pár hazsnálat kell csak (és ugye kitudja előttünk ki, hogy mit rakott bele) és lerakódik, mert az olaj nem teljesíti azt, ami mondjuk rá van írva. ilyenkor ha jön egy jó olaj, az elkezdi feltermelni, akár seperc alatt elszineződhet, hisz teszi a dolgát az új olaj. amelyik autóba mindig minőségi olajat ahzsnáltak, ezekből az újakból, ott nem fog még a dízel sem elszíneződni annyi idő alatt, mint amit írtok.


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2014. július 17. csütörtök, 00:53


blueman írta: Ma hoztam el a kocsimat egy off és bmw autókkal foglalkozó szervizestől, tudni szeretném, hogy mennyire fizettem jó árat.
-2db motortartó bak csere
-2db stabilizátor pálca + szilent
-szívósor tisztítás
-egr szelep tisztítás
-pillangószelep kiszedése, dugózása
-kartergázszűrő csere
-rádió csere
ezért fizettem 30 ezer forintot, az alkatrészeket én vittem.
ez mennyire számít jónak vagy épp rossznak?




Hol találni ilyen szervizest? Akarom, most!

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 21:40


Az olajcsere óta durván 1500Km mentem vele. Az olajam még mindig nem fekete. A motorban most 180e van. Az elözö 320d-ben egy perc mentetés után korom fekete lett.
Szóval csak azt akarom ezzel mondani,hogy nagyon sok függ a motor állapotától és hogy hogyan is volt újkorától használva. Egy mostani dízeles motor olajának nem nagyon szabadna rögtön az elsö begyújtás után feketének lennie. Azt nem akarom elhinni a szervizeseknek.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 19:44


[quote="Medvedisznoman"][i][quote="BarG"][quote="minimal"][quote="Szemy"][quote="YELLOW"]
Szemy írta:
Szia hil!

Sajnos nekem pont olyan tapasztalatom van az olajcserevel dizelmotorban, ami jelen esetben a markaszervizet tudja alatamasztani, igaz csak a minösegi kifogasban, nem a mennyisegiben.

Mult heten csütörtökön csereltem en magamnak az olajat, igy atveresröl szo nem lehet. 8,5 liter Castrol Edge Titan FST 0W-30 olaj került a motoromba, amely 3-4 perc jaratas utan (tehat meg 1 m-t sem ment az auto) mar fekete!!! volt. Vilagos: sok lerakodas (korom meg miegymas) van sajnos a rendszerben, pedig eddig csak 118.000 km tett meg az auto.

Szandekosan nem hasznaltam motormosot, csak alapposan leengedtem a regi olajat es igy akartam megnezni milyen is lesz a friss olaj nehany km utan. Viszont az engem is elegge meglepett, hogy mar sima alapjaraton is pillanatok alatt tiszta fekete olajat tud varatzsolni ez a csodalatos dizelmotor.

Ettöl függetlenül a markaszervizek eleg nagy mokamesterek, siman megtörtenhet, hogy kiszamlaznak valamit es nincs megcsinalva. Sajnos ilyen meg Nemetorszagban is elö tud fordulni...[/i]

Tudom, hogy nem ebbe a topikba való, de ha már így felmerült, akkor megkérdezem itt. Létezik olyan, hogy az edge kioldja kokszot, ami már tömít a kopott motorban és ezzel jól szét is b@ssza?



Ráadásul rosszul is szerkesztek. Headshot!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 19:42


[quote="BarG"][quote="minimal"][quote="Szemy"][quote="YELLOW"][quote="Szemy"]
Szia hil!

Sajnos nekem pont olyan tapasztalatom van az olajcserevel dizelmotorban, ami jelen esetben a markaszervizet tudja alatamasztani, igaz csak a minösegi kifogasban, nem a mennyisegiben.

Mult heten csütörtökön csereltem en magamnak az olajat, igy atveresröl szo nem lehet. 8,5 liter Castrol Edge Titan FST 0W-30 olaj került a motoromba, amely 3-4 perc jaratas utan (tehat meg 1 m-t sem ment az auto) mar fekete!!! volt. Vilagos: sok lerakodas (korom meg miegymas) van sajnos a rendszerben, pedig eddig csak 118.000 km tett meg az auto.

Szandekosan nem hasznaltam motormosot, csak alapposan leengedtem a regi olajat es igy akartam megnezni milyen is lesz a friss olaj nehany km utan. Viszont az engem is elegge meglepett, hogy mar sima alapjaraton is pillanatok alatt tiszta fekete olajat tud varatzsolni ez a csodalatos dizelmotor.

Ettöl függetlenül a markaszervizek eleg nagy mokamesterek, siman megtörtenhet, hogy kiszamlaznak valamit es nincs megcsinalva. Sajnos ilyen meg Nemetorszagban is elö tud fordulni...


Tudom, hogy nem ebbe a topikba való, de ha már így felmerült, akkor megkérdezem itt. Létezik olyan, hogy az edge kioldja kokszot, ami már tömít a kopott motorban és ezzel jól szét is b@ssza?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 16. szerda, 19:43

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 18:54


MattM325 írta:
YELLOW írta:
blueman írta: Ma hoztam el a kocsimat egy off és bmw autókkal foglalkozó szervizestől, tudni szeretném, hogy mennyire fizettem jó árat.
-2db motortartó bak csere
-2db stabilizátor pálca + szilent
-szívósor tisztítás
-egr szelep tisztítás
-pillangószelep kiszedése, dugózása
-kartergázszűrő csere
-rádió csere
ezért fizettem 30 ezer forintot, az alkatrészeket én vittem.
ez mennyire számít jónak vagy épp rossznak?


szerintem! teljesen korrekt és jó ár.

ÓCSÓÓÓÓ



NAGGGYON ócsóóó...

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 18:04


YELLOW írta:
blueman írta: Ma hoztam el a kocsimat egy off és bmw autókkal foglalkozó szervizestől, tudni szeretném, hogy mennyire fizettem jó árat.
-2db motortartó bak csere
-2db stabilizátor pálca + szilent
-szívósor tisztítás
-egr szelep tisztítás
-pillangószelep kiszedése, dugózása
-kartergázszűrő csere
-rádió csere
ezért fizettem 30 ezer forintot, az alkatrészeket én vittem.
ez mennyire számít jónak vagy épp rossznak?


szerintem! teljesen korrekt és jó ár.

ÓCSÓÓÓÓ



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 09:27


blueman írta: Ma hoztam el a kocsimat egy off és bmw autókkal foglalkozó szervizestől, tudni szeretném, hogy mennyire fizettem jó árat.
-2db motortartó bak csere
-2db stabilizátor pálca + szilent
-szívósor tisztítás
-egr szelep tisztítás
-pillangószelep kiszedése, dugózása
-kartergázszűrő csere
-rádió csere
ezért fizettem 30 ezer forintot, az alkatrészeket én vittem.
ez mennyire számít jónak vagy épp rossznak?


szerintem! teljesen korrekt és jó ár.

blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2014. július 16. szerda, 08:43


Ma hoztam el a kocsimat egy off és bmw autókkal foglalkozó szervizestől, tudni szeretném, hogy mennyire fizettem jó árat.
-2db motortartó bak csere
-2db stabilizátor pálca + szilent
-szívósor tisztítás
-egr szelep tisztítás
-pillangószelep kiszedése, dugózása
-kartergázszűrő csere
-rádió csere
ezért fizettem 30 ezer forintot, az alkatrészeket én vittem.
ez mennyire számít jónak vagy épp rossznak?