- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 318Ci
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2013. március 09. szombat, 18:11
ecr33rb25dett írta:tomy320ci írta:valter320d írta:tomy320ci írta:anubisz írta:valter320d írta:tomy320ci írta:valter320d írta:anubisz írta:valter320d írta:tomy320ci írta:Pistamann írta:tomy320ci írta: Sziasztok.
Valami gebasz lesz a fékemmel. Tegnap már annyira nyikorgott hogy hívtam is a szerelőt. Már nem csak fékezéskor, hanem menet közben is nyekergett, sőt a szerelő felé már szorult is, szarul is ment a kocsi. Szétszedtük a féket, betét ok, tárcsa ok, engedtünk ki belőle egy kis olajat is , hátha levegős. 1 napig szuper volt semmi hang. Du.-elindultam vele, egy 150km-ert akartam menni oda vissza. 30km-er megtétele után félre álltam, mert megint nyikorgott, megnéztem a tárcsákat nem melegednek e. Elöl egyik sem, bal hátsó nem és a jobb oldali ahonnan a hang jön, az olyan szinten, hogy hozzányomtam az ujjam és lett rajta egy csinos hólyag.
Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj..
Valaki tudna valami okosat?
A dugattyú nem szorult amikor szétszedtétek? Lehet a kosz is... csak tipp, de lehet hogy hülyeség
Nem szorult semmi
Tuti be van rohadva a dugattyú! Szedjétek szét amelyik forró volt ahogy kell nyomasd ki egy fát teszel a betét helyére és nyomatod komprasszorral míg ki nem jön karmantyúig cseréld ki a karmantyút és egy 1000 papírral kicsit csiszold körbe,a rozsdától szabadítsd meg!!!!
Remélem tudtam segíteni!
Az a szerelőistenem, ilyenek szerelnek féket ( Beszéltem a szerelőmmelazt mondta hogy előfordulhat hogy a fékcsővel van gond, megáll az olaj ) basszus, ezen sírtam, azért forró a felni, a tárcsa szuper. Kerüld el gyorsan azt a mikulást!!!
Hát ööööö nagyjából ezért is csinálok szinte mindent magamnak kivéve amit nem tudok,vagy nincs tapasztalatom hozzá!De akkor itt van közel Miki
Töki! Nem kerülök el semmiféle mikulást! Lehet hogy én fogalmaztam rosszul. Nem vagyok egy autószerelő típus. Lehet rosszul emlékszem. Gondoltam ha vmit roszsul írok le ki tudjátok következtetni. Ne a szerelőt oltsd!
Teljesen félre lett értve BOCS,biztos az a baj,és azt kell csinálni vele!
Hagyd ezt a bohócot, még Töki oldja meg, még neki áll feljebb, cserélgessél a fékcsöveket évekig még Töki. Akkora sztár a szerelő, minek itt kédezget.
MI AZ HOGY BOHÓC?????
Hol kéne kérdeznem? Ha oltotok valakit akkor engem! Mivel egyáltalán nem vagyok jártas az autószerelésben, ezért simán félre is érthettem, illetve félre is fogalmazhattam!
Nem én nem oltalak félre ne értsd,én segíteni szerettem volna!
És lehet hogy te mondtad rosszul de ez miért is baj azé vagyunk hogy segítsünk! Szerintünk az a problémája,a fékdugattyú szorul!!!!
Szétszedtük teljesen. Elvileg nem szorult. Menet közben a fene tudja. Kedden megyek megint. Megmondom hogy nézzük meg megint..
Úszónyeregnél általában a beragadást a stiftek - ez két db. csavar, ami egy hengerbe megy át és ha kiveszed, akkor lejön a nyereg. ezeken "úszik" - szorulása szokta okozni, ami lehet berohadástól vagy piszoktól. Ezen a hibán csiszoló papírral meg egy kis zsírral legtöbbször lehet segíteni. Meg azért nézzétek meg azt is, hogy a porvédő gumija nincs-e kiszakadva, mert akkor telemehet kosszal és megint jelentkezni fog a probléma...
Illetve annyit még hozzátennék, hogy ha jól tudom, akkor a 320ci-nél is dobra fog a kézifék. Az pedig akkor még elképzelhető, hogy az van beállva. Ezt marha egyszerű megállapítani. Leveszitek a nyerget (akkor ugye az nem foghat) és ha nem tudod vagy nehéz elforgatni, akkor az a ludas (bár a dobfék nem nagyon szokott nyikorogni, de lehetséges).