valter320d fórum hozzászólásai

valter320d Elküldve: 2023-08-26 21:56 Autómata váltó hibakód

Adammmx írta:
YELLOW írta:
Adammmx írta: Sziasztok.
Automataváltó anomália problémám van.
Kevés gáznál probléma nélkül üzemel a váltó..
de mihelyt több nyomatékra van szükség például egy előzésnél vagy egy 100km/h feletti gyorsításnál a váltó mint ha nem tudná milyen sebességet válasszon és nincs erő.
Ha a motor fordulat 6ezren is van.. egyszerűen nem viszi át a kerekekre.
Egy hibakódot sem dobott ki.. levolt olvasva minden vezérlő egység. a váltó vezérlő egység is..
Ehhez tartozó hiba lehet talán a fő ventilátor állandó járása (hideg indításnál egyből kapcsol)
Szervízkönyv alapján a váltóolajnak még jónak kéne lennie.. de le fogom cserélni.
Csak érdekelt hátha találkozott valaki hasonló hibával.


ha a váltóolaj csere nem oldja meg, akkor valószínű a wandler-t kell cserélni. de nem ártana az osztóműt átnézni egy szakival, mert abban se cserélnek sose olajat és bizony a benne lévő kuplung tárcsák elkopnak. egyébként ez mondhatni típushiba.


Meglett a baj.. a vizpumpa volt rossz. Most kicseréltük Viszont nem gyárit kapott és most néha bedobja hibának.. tud valaki valamilyen alternatív gyártót akitől jó lesz vagy meg kell vennem a gyárit?


Gyári!
Sajnos egy contival is van bsd hiba. vagy valami lesz mindig.

valter320d Elküldve: 2022-08-14 21:40 320d Motor

Gabee írta: Sziasztok!
Tegnap menet közben megállt az autó és azóta nem indul. (E46 320d 136 le adagolós)
A hibatárolóba 70 Steuergeraet Einspritzpumpe (Kommunikation) hibakód keletkezett.
Tudnátok segíteni hogy ilyenkor mi van?
Előre is köszi!
Üdv.




Szia.
Adagoló gond.
azon belül is elektromos fej problem.

valter320d Elküldve: 2022-08-14 21:38 320d Motor

Balu21 írta: Sziasztok!

Adott egy 1999-s Bmw 320d 136hp
-adagolós -jeladós porlasztós

Az autó alapjáratban illetve alacsony fordulatù közlekedés során befullad, nem forog le 2-3 ezernél többet és füstöl (nagyon) illetve ilyenkor egyáltalán nem akar gyorsùlni..leálitást követő 5-10 perc után tökéletesen müködik gyorsúl ahogy kéne mindig.

A gyári Bmw program illetve a Delphi program is azt irta hogy ,,Tű elmozdulás'' ez számomra a jeladós porlasztót jelentette így szereztem is egy bevizsgált mechanikusan és elektromosan is tökéletesen müködöt. Beszerelés után ugyan ez a probléma áll fent.

Az autó indul mindig igy talán az adagoló nem ludas.

Ha valaki tud segiteni azt nagyon megköszönöm egyenlőre ötletem sincs..


Hali!
Kéne egy inpa. Nézni kéne egy nézni egy előtöltés értéket,kért kapott..
ha jeladós porlasztót cserélsz,kell egy adaptació törlés

valter320d Elküldve: 2020-07-17 10:28 Turbo-intercooler-kipufogó-chip

jodamester12 írta: E 46 330d 204le. Mennyire rövidíti a motor élettartamát a hibryd turbóval okozott teljesítmény növelés? Ez alatt a hajtókar és hajtókar csapágyra főtengelyre gondolok.Valakinek üzemóra tapasztalatok? Előre is köszönöm.

Ja.. És majd Elfelejettem....egy 50d rail szenzor is kell

Szia!
Nagyban függ a lábad méretétől!
De ha már így belemerulsz, akkor érdemes még Hozza csapni egy r90 pumpat és 35d porlasztokat, ossze írni és akkor


valter320d Elküldve: 2015-07-12 14:26 Nem indul. please help me!

Tano írta:
kolos49 írta: Sziasztok!
A problémám tegnap reggel kezdődött az autó mindezidáig tökéletesen tette a dolgát jött ment aztán reggel indítanám gyújtás rá hibakódok szépen elaludnak ahogyan kell fordítom a kulcsot se kép se hang abszolút semmi, kattanás sem hallatszik az önindítótól többi minden működik az autón először akksira gyanakodtam rátettem töltőre majd délután öt óra magasságában próbáltam indítani simán beindult mint ahogyan eddig is, megörültem gondoltam csak egy új akksi kell ma délelőtt is mentem az autóval semmi gond, majd délben ismét ez a hiba fogadott ismét akksi töltőre délután sem indult majd próbáltam bikázni sajna így sem ugyhogy valszeg nem az akksi a ludas más hiba van de teljesen tanácstalan vagyok nem tudom mi lehet a problémája így sajna húzatni kell a szervizig vagy tréler marad jól cserbenhagyott a kicsi de ez van. Szerintetek mi lehet a probléma mire számítsak?


Nézzétek még meg az AC pumpát is, a tanknál lehet hallani. Illetve az önindító is lehet ludas, múltkor nekem is az volt hasonló tünetekkel. Ha betolásra egyből beindul, akkor szerintem 99% hogy az lesz a gond. Ha úgy sem, akkor lehet még az adagoló is, ami már nagyobb gáz.

Nem volt olyan jelenség hogy pl:többet tekert inditásnál de bindult,öninditó lesz ugyanezekkel a dolgokkal küzdök csak nem ilyen rendszerességgel.Kocogtasd meg az öninditót elvileg be kell indulnia!

valter320d Elküldve: 2014-12-28 17:07 Hátsó futómû zajok

forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

valter320d Elküldve: 2014-11-08 17:23 320d Motor

solyom76 írta:
Splr01 írta:
Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


én a 83 fokra írtam hogy elfogadható, a 75 természetesen nem az.

Természetesen mindenki a 83 fokra gondolt... nem is irt 75 fokot..




A 83 se igazán jó ilyen időben,nekem 85 és 96 között szokott ingázni.Az onnan neki csak visszafelé fog hűlni.Sőt az sem kizárt,hogy minél jobban nyomja neki ,max 1 fokot fog emelkedni de 85 fölé nem megy,a nagy termo nyitási értéke 85c az agr é 96. Lehet spekulálni Béke

valter320d Elküldve: 2014-09-02 15:19 Segítség!!!

Belze írta: Üdv!

Sajnos szét ment a jobb első lengőkarom, vagy is a trapézgömbfej, és a szerelőm közölte is velem h kb 30 ezer lenne a dolog, mondtam h kis időt kérnék, nézelődtem neten, és találtam komplett lengőkart 12 ezerért, Starline néven, nos erről kérném a véleményeteket h mennyire bízhatok ebbe a gyártóba minőség terén?


Szia lehet a szerelőd is starline al lepett volna meg 30 ér

valter320d Elküldve: 2014-06-26 21:54 Féktárcsa és fékbetét

Prof írta: Mostanában elég sokan panaszkodnak az ATE tárcsák vetemedésére és repedésére.

Egyébiránt ma mondták hogy az ATE soha nem volt gyári beszállító a BMW részre féktárcsák területén, mivel a BMW a tárcsákat saját üzemében gyártja.


ÉS TEXTAR

valter320d Elküldve: 2014-05-15 20:47 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör


Ez lett a vége akkor a csatihoz 3 kábel megy 1 a 12v 1 a ground 1 pedig a rükvercé ha ugy kötöttem vissza a csatiba ahogy leirtad akkor müködnie kell!

Ja a kis müanyag leszoritó meg van forditva a számokat ne nézd rajta mert az ellentétes oldalra való és még egyszer köszi.

valter320d Elküldve: 2014-05-15 20:26 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

kempelen írta: Szia Valter,

Leírom ide a riasztóhoz tartozó vezetékszíneket is, hátha későbbiekben másnak is lesz ehhez hasonló problémája.

autó kábelköteg szín - szám - tükör vezeték szín

kék/sárga 1 szürke
zöld/fehér 3 piros
piros/fekete 8 narancs
szürke/fekete/sárga 9 lila
barna/fekete 10 barna


Ettől függetlenül leírom azt is hogy kifejezetten a tükör egyszínű vezetékei melyik számú pint jelölik a csatiban, hátha egyszer erre is szüksége lesz valakinek.

1 szürke
2 üres
3 piros
4 fehér
5 fekete
6 sárga
7 zöld
8 narancs
9 lila
10 barna





Szia köszönöm elsősorban,van csatija beledugdostam(lefőttem)annyi hogy a 6 helyre sárgát irtál de az nincs na most egy olyan maradt ki hogy fekete fehér szinü az megy akkor a sárga helyére?

valter320d Elküldve: 2014-05-15 11:24 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

kempelen írta:
valter320d írta: Sziasztok ez lenne a problémám:
Ennyi kábel van itt melyik a 12v másik pedig egy másik autóbol való csati a tükörnél melyik a 12v a ground és a rükverc?

Hogy tudom kimérni?


Hát hová a búbánatba tűnt a tükörnek a csatija? Az minden tükrön rajt kellene legyen.

Ennyire hiánycikk a tükörcsati?

De ne méregess semmit, este ha hazamentem megírom melyik egy színű vezeték hová megy, mert erről nem találsz kapcsolási rajzot.



Rendben uram, köszi előre is

valter320d Elküldve: 2014-05-14 21:42 sötétedõ belsõ visszapillantó tükör

Sziasztok ez lenne a problémám:
Ennyi kábel van itt melyik a 12v másik pedig egy másik autóbol való csati a tükörnél melyik a 12v a ground és a rükverc?

Hogy tudom kimérni?

valter320d Elküldve: 2014-05-14 21:16 Valaki segítsen

Sziasztok srácok egy kis segitség kellene vettem egy fényre sötétedő tükröt amin sok kábel van és külön csatit amin csak 3 nemtudom melyik a 12v és melyik a ground hogy tudom megmérni multimeterrel?

valter320d Elküldve: 2014-05-07 20:10 vizpumpa

BarG írta:
si3rrabravo írta: Látom sokan cserélik a vízpumpát, mielőtt megadná magát. Sokatoknak 320d illetve egyéb benzines gépeik vannak, miben más az én típusomnál a vízpumpa és annak meghibásodási hajlama?

http://bmwfans.info/parts-cata...ter_valve/

A nyári utazgatások előtt gondoltam rá, hogy kicserélem, nehogy ott maradjak valahol. Vízpumpa problémára utaló jelek, mint lentebb írták páran, egyelőre nem jelentkezett még. Viszont az elmúlt 80ezer kilóméter alatt nem volt cserélve ez biztos.


2004-es 330Cd-s tapasztalataimat osztogatnám
Először kb 100e-nél cseréltem vízpumpát. Nem folyt, nem zajongott, kicsit lötyögött. Kapott gyárit. Másik 80-100e környékén megint volt valami alkalom, amikor megnéztük, hát megint lötyögött kicsit, egyéb tüneteket nem produkált. Kapott GRAF-ot. Ezután 20-30e környékén jött megint valami alkalom a megnézésre - hát megintcsak lötyögött kissé. Na mondtam, most kivárom, amíg a lötyögésen kívül produkál valami egyéb tünetet is. De azért vettem egy GK-t, mert többen állították, hogy az fasza. Aztán kicsivel 300k alatt, amikor eladtam, adtam mellé a vízpumpát is a dobozában. Szóval most azt gondolom, hogy az a pici lötyögés nagyon gyorsan kialakul és nem kell foglalkozni vele, amíg más tünetek elő nem jönnek.


Ha előirt jó minőségű fagyállót használsz,nem kell cserélgetni a vipumpát egy közös ismerősünknek első vizpumpája van a kocsiba és 550k nál jár