seta írta:
Sziasztok!
Kicsit felfrissítem a témát
Lassan cserélnem kell az első féktárcsákat és betéteket.
A kérdésem az h ez mennyire bonyolult művelet. Mindenképpen szerelő kell hozzá, vagy elég a józan paraszti ész és némi műszaki érzék?
Namár most én meg tettem, szoptam is
nyomaték kulcs nem árt, mert hát főleg a fékeknél illik megtartani, ha peremes már a tárcsa, kis cumi, mert nehezebb levenni, plusz a dugattyúkat vissza kel nyomnod,nem mindig egyszerű, ha a kilógó részt ki kezdte az idő. Nem megy ám vissza egyszerűen. nekem is rögtönözni kellett egy csavarból és egy támasztó rúdból mert csak azzal lehetett vissza nyomni. Azért is újitatam fel utána. illik meg tisztítani a féknyerget, nyakig fekete por leszel,ha normálisan meg csinálod. Csavarok be rágódva, le szopod magad mire meg lazítod
aszem 7 imbuszkulcs kel a két csavarhoz, persze a készletbe az se volt, 6 után 8 jött
persze most már könnyű, mert tudom hova kel nyúlni
de mikor puszira neki álltam,hát na, semmi nem volt egyszerű. Tárcsa úgy rá volt rágódva, kalapáccsal vertem 10 percig mire levált róla, még szerencse hogy úgy is ki kellett dobni
persze ha az egész kocsit meg tudod emelni minden könnyebb, én békával csináltam. Hozzá teszem nem tett jót a kaszninak
utána mindjárt nyüszögött az ajtó,pár napig, mert csavarta a kasznit hogy alá békázva szenvedett vagy 2 órát csak az egyik oldalt. 3 kerék lent, az első fent, hát nem egészséges, max rövid időre.