autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Zolika1980

Újonc

Elismertség: 8% (3 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2016. január 10. vasárnap, 08:00


Sziasztok!

Rádugtuk gépre az autót. Hibakódok kiolvasása és törlése után benne maradt a 43F2 elektromos segédfűtés hiba. Ez mi? Illetve mi okozza? Korábban izzításvezérlő és izzítógyertyák is cserélve lettek. Már hidegben is könnyen indul a gép.

Ötletek? E46 320D automata 2004évj.

Köszi

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 19:48


Kabi írta: sziasztok,

tegnap rádugtuk a kocsit gépre, hogy megnézzük miféle hibák vannak. volt néhány, töröltük mindet, majd később a következő kettő jött elő (nem bmw specifikus a program, de kiválasztható volt az autó motorkóddal együtt):
4030 Katalizátor előtti kipufogógáz hőmérséklet szenzor, hengersor 1 - szakadt
4A27 intelligens akkumulátor szenzor - szakadt

az akkus probléma még nem is annyira zavar, de a katalizátor hőmérséklet szenzora ha jól olvastam a katalizátor öntisztításánál játszik szerepet és ha az nem jó értékeket mér, nem is kezdi meg az autó a dpf tisztítását.
hogyan lehetne kideríteni, hogy az a jeladó jó-e? javítható vagy mindenképp vennem kell másikat? Egyáltalán hogy romlik az el?

közben az akku szenzor dolog lehet meg is oldódott. a 3-as csatlakozó nem volt rákötve az autóra: IBS bekötés.


Gyári diag kéne. Mind a kettő csere és igen addig nem regenerál a dpf!

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2015. december 29. kedd, 18:53


sziasztok,

tegnap rádugtuk a kocsit gépre, hogy megnézzük miféle hibák vannak. volt néhány, töröltük mindet, majd később a következő kettő jött elő (nem bmw specifikus a program, de kiválasztható volt az autó motorkóddal együtt):
4030 Katalizátor előtti kipufogógáz hőmérséklet szenzor, hengersor 1 - szakadt
4A27 intelligens akkumulátor szenzor - szakadt

az akkus probléma még nem is annyira zavar, de a katalizátor hőmérséklet szenzora ha jól olvastam a katalizátor öntisztításánál játszik szerepet és ha az nem jó értékeket mér, nem is kezdi meg az autó a dpf tisztítását.
hogyan lehetne kideríteni, hogy az a jeladó jó-e? javítható vagy mindenképp vennem kell másikat? Egyáltalán hogy romlik az el?

közben az akku szenzor dolog lehet meg is oldódott. a 3-as csatlakozó nem volt rákötve az autóra: IBS bekötés.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 29. kedd, 19:12

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRbY88

Újonc

Elismertség: 10% (10 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2015. december 13. vasárnap, 10:07


Inpa Adaption Reset-et szoktátok használni? Itt nem találtam leírást, de külföldi fórumon azt írják, hogy ha minden újra lett tanítva, akkor gyújtás ráad, gázpedál teljesen lenyom 30s-ig, majd elenged és 15s után gyújtás levesz majd vissza, indítás és próbakör nem túl hajtva. Ez lényegében a pillangó beállításához kell, vagy hogy hívják magyarul. (This procedure resets the throttle pedal to throttle body adaption.)

GNoRbY88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz GNoRb BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!