YELLOW írta:
John írta:
Jó bocs kissé érzékenyebb vagyok mert ez az évem egész Decemberig nap mint nap szar lesz,de ez hosszú sztori! (Inkasszó havi 30.000 levonás 13 hónapon át kedves rokonnak köszönhetően,szóval ez az évem szar úgy ahogy van tavaly november óta,bocs mindenkitől!) Videón is meg itt hozzászólásban is írtam hogy gyújtás ráadás előtt húztam le és ilyenkor csinálja ezt (Előtte nem volt hibakód mert rutinosan törlöm mi előtt lehúznék bármi csatit,meg alapból hibakód mentes a hibatárolóm,ezt a hibát motor beindítás után adta be mi után lehúzott légtömeggel önindítóztam,tehát előtte nem volt hibakód csak utána ) Videót megnézted?
a megfogalmazásból úgy jött le, hogy járó motor mellett húztad le.
a videót megnéztem. a jelenség gyújtás és üzemanyag ellátási probléma lenne a részemről. de ugye lehúztad a légtömegmérőt. de nem kellene így csinálni szerintem, esetleg ugrálna, de hogy le is álljon. vagy csak nem láttam még minden eshetőséget
Sorendem úgy volt hogy:1.Hibatároló hibamentes,2.gyújtás nélkül légtömeg csati lehúz,3.beindít és alapjárat az ablakban... 4.Diag rádug,két hibakód,5.törlés és nem adja be a hibakódot mert rajta a csati" Ugye hogy X-akta?
Nem áll be középértékre ha le van húzva hanem mintha direkt leállna hogy egy métert de mehessek vele légtömeg nélkül,ezt úgy lenne jó megtudni hogy normál védelem-e hogy egy szintén Bms46ds1 vezérlős M43b16tu-n szintén lehúzni a légtömeget,törölni a hibát 2 perc otthon semmi baja nem lenne,kinek van körünkből ugyanilyen moci aki kipróbálná hogy ez normál védelem-és ugyanezt csinálja vagy sem?