George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 10:17


csu2 írta: ez csak akkor jo megoldas, ha csak ladat akarsz radugni, egy ritkaszar vegfokozat felerositett jelet, visszaalakitod kisszintuve (a vegfokozat torzitasaval egyutt), majd ismet erosited. a legjobb a masik fejegyseg, ha akarod a gyarit, akkor bizony csapolni kell, meg az erosites elott...


itt par fenykep, meg egy doksi. a doksiban van benne a muveleti ic, dokumentacioja, meg van hozza pelda kapcsolas (vege fele), en azt csinaltam meg. nem bonyolult.

http://rapidshare.com/files/23...t.zip.html


Köszi Csu!

Akkor ha ezt a két rajzos képet megmutatom egy elektromos embernek, akkor õ már tudja mit kell tenni ugye?
A Japán szövegbõl meg nem sokat értek

Köszi!

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 10:16


ZolikaE46 írta: Hali! A hátsó gyári kis erõsítõröl leszeded a jelet ami rca-ra alakítja rca-t ugye már eltudod osztani erõsítõt rá tudsz dugni stb... Az elsõ hangszórónak is elég ha a kis erõsítõrõl levágod az elsõ hangszóró kábelt és bedugod abba az erõsítõbe amit vettél... Mondjuk ez így elég könnyûnek hangzik, de ha nem megy szólj vagy bármi kérdésed van írj mailt vagy írj ide... pááá


Hello!

Hátul csak cd-táram, és naviolvasóm van, erõsitõ sajna nem
Azért köszi!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 08:11


itt van egy masik link a bm54 preout-hoz:

http://data.hu/get/1450042/BM54Preout.zip.html

üdv!

státusz MChris

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 00:53


Fekete320d írta: nálam is linkhiba...


beállitott letöltés száma elfogyott,nektek nem jutott ezért van a link hiba.

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 23. szombat, 22:08


nálam is linkhiba...

státusz splay

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2009. május 23. szombat, 16:21


Szevasz CSU2!!! nem jó ez a link amit adtál!!
Tolj fel egy ujjat! Köszi!!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. május 23. szombat, 13:17


attól hogy a kábel végére teszel egy jelszintcsökkentõ vackot, attól ez a jelszint kicsatolásos dolog nagyságrendekkel jobb eredményt ad. ha onnan veszed le a jelet ahonnan a régebben felrakott kép is mutatja, mûködik, minõségileg sem rosszabb sokkal az általam adott megoldásnál, csak nincs rendesen kicsatolva a jel és korrigálva sincs a kimeneti jelszint. tud bajt is okozni. nézz bele a doksiba amit mellékeltem. egyébként az aftermarket fejegységek 99% is egy rakás szar. egérmozi meg csicsa az persze van mindegyiken, csak szokol szinten szól... úgyhogy inkább a gyáriból a maximumot...


státusz ZolikaE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. május 23. szombat, 11:20


Pont az volt neki a lényeg hogy gyári fejegység maradjon akkor sajna nincs jobb megoldás.....

Viszont ha közvetlen kiszeded a jelet mint a képeken sokkal jobb nem lesz... mintha az erõsítõ elõtt leszeded... kb ugyan ott vagy... szal gyári fejjel csodát ne várj...

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. május 23. szombat, 07:04


ez csak akkor jo megoldas, ha csak ladat akarsz radugni, egy ritkaszar vegfokozat felerositett jelet, visszaalakitod kisszintuve (a vegfokozat torzitasaval egyutt), majd ismet erosited. a legjobb a masik fejegyseg, ha akarod a gyarit, akkor bizony csapolni kell, meg az erosites elott...


itt par fenykep, meg egy doksi. a doksiban van benne a muveleti ic, dokumentacioja, meg van hozza pelda kapcsolas (vege fele), en azt csinaltam meg. nem bonyolult.

http://rapidshare.com/files/23...t.zip.html

státusz ZolikaE46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2009. május 23. szombat, 00:56


Hali! A hátsó gyári kis erõsítõröl leszeded a jelet ami rca-ra alakítja rca-t ugye már eltudod osztani erõsítõt rá tudsz dugni stb... Az elsõ hangszórónak is elég ha a kis erõsítõrõl levágod az elsõ hangszóró kábelt és bedugod abba az erõsítõbe amit vettél... Mondjuk ez így elég könnyûnek hangzik, de ha nem megy szólj vagy bármi kérdésed van írj mailt vagy írj ide... pááá

George
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz George

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. május 22. péntek, 16:39


csu2 írta: Sziasztok!

Reszeltem egy kicsit a "már eddig sem egészen gyári" hifimen. Elképesztõ lett az eredmény... Egészen jó színpad lett benne, gyönyörûen szól az egész. Fantasztikus a mélytartomány, szinte pihentet vezetés közben (jazzt vagy komolyzenét hallgatva, azt veszem észre, hogy 60-al megyek városon kívül... )

A rendszer valahogy így áll össze:

1. a gyári nagynavi, bm54 rádióval, gyári cdtárral (kisszintû rca jel levéve az elõfokról, közvetlen a mûveleti ic-k lábairól)

2. ez bele (csak az elsõ két csatorna jele) egy rockford fosgate processzorba

3. a processzorra meg egy genesis 4 csatornás erõsítõ van kötve

4. az elsõ hangszórók rainbow profi line 16-os hangszórókra a gyári helyre

5. dls mw10 sub zár ládába a csomagtartóba

6. a hátsó hangszórókat a kalaptartóból a kukába és a nagy semmi a helyükre

(az elsõ ajtókat még reszelni kell - jobb kábelezés és hangszóró felfüggesztés meg csillapítás hiányzik és még lehet, hogy hangszórót is cserélek - próbából. (van otthon egy udimension jr6 mélyközép és egy udimension pro xt2 magas)
Kívûlrõl az utastérben semmi nem látszik, a csomiban az erõsítõ a mankókerék fölé van eldugva, így egyedül a mélyládán látszik, hogy nem az eredeti cucc szól. (ezt gyorsan ki lehet venni)

A processzorral eljátszottam vagy 2 napot mire belõttem az idõkorrekciót a hangszórókra, az eredményen pedig meglepõdtem. Kimértem a gyári cuccból kijövõ jelet és azt kell mondjam, hogy nagyon jó, szinte egyenletes 20hz-20khz-ig. Viszont a gyári hangszórók és a bm54 rádiómodul beépített végerõsítõje szörnyû. Az elsõ ajtó is elég ratyi hifi szempontból (kevés mögötte a szabad légtér és a hangszórót a kárpit tartja...) Aki komoly hifit akar a kocsiba, erõsítõvel az a rádiómodu hangszórókimenetérõl levett majd legyengített jelet felejtse el! Ha úgy alakul egy talin megmutatom. Üdv!


Hello Csu!

Látom valamennyire otthon vagy a témában..
/ha más is, akkor nyugodtan okositson!! /

Full hülye vagyok az elektronikához, ugyhogy az alapoktól kezdem
Rendeltem egy U-Dimension jr 4300 as 4csatis erõsitõt, meg egy rainbow elsõ szettet.
A gyári kisnavis fejegységemet szeretném megtartani /gyári kinézet fontos/.
Feltételezem nem lesz csatlakozó az erõsitõnek a fejegységbõl?! Hogy oldaható ez meg, elfogadható hangminõségbe?
Ha ehhez is van valamiféle rajz akkor megcsináltatnám valakivel, csak pontos leirás kellene..

Mindenféle okoságot szivesen fogadok, a kárpit leszedéstõl kezdve,
a megfelelõ erõsitõ elhelyezésen át, akár a kábelek tipusa és beszerzése terén!!!

Hálás lennék !!!

Köszi!

George

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 23:42


Fekete320d írta: csu2: Légyszíves küld el nekem a mûveleti IC doksit, hogy kell megoldani.

Szia!
Ha nem gond, én is szeretném elkérni a doksit. Elõre is köszi!
cím: info@amintech.hu

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 14:43


holnap tudom csak elkuldeni, nem vagyok odahaza, es le van archivalva a doksi egy dvd-re. Udv!

Fekete320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Fekete320d

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2009. május 21. csütörtök, 10:28


csu2: Légyszíves küld el nekem a mûveleti IC doksit, hogy kell megoldani. Találtam mûszerészt aki megcsinálja, csak a dokumentum hiányzik.

Köszönöm.

remixpizzazabalo@freemail.hu-ra.

státusz lax

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2009. május 19. kedd, 15:58


Ez bejött! Ezer köszönet!!!!
Fekete320d írta: Én azt csináltam hogy egyszerüen letesteltem. Az egyik csavart kitekertem a fejegység házából, és odatekertem, és viszahuzattam.

Próbáld meg hogy nekinyomod, akár azt a kis csonkot is, és initsd meg a DVD-t. Mennie kell.

Ennyi. A lényeg az hogy testet kapjon. Hát így majd fog!

Üdv.

lax írta: Üdv!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok,remélem tudtok segíteni.
Szóval,beépítettem egy dvd-s JVC fejegységet az autóba.De ha dvd lemezt rakok be,akkor csak hang van,de kép nincs,és azt írja ki hogy "Parking Brake".Utánnaolvastam a használati utasításban,és azt írta hogy a kéziféknek behúzva kell lennie ilyenkor.Nade ez csak akkor lehet ha a fejegység kézifékes kábele össze van kötve az autó kézifékrendszerével.Én ezt a kábelt nem kötöttem sehova,sõt még le is vágtam jó rövidre hogy ne foglalja a helyet Na most ilyenkor mi van?Mégiscsak be kéne kötni vhova? Vagy hogy lehetne ezt kikerülni?