toncs írta:
anubisz írta:
toncs írta:
bmw320d4 írta:
pneurob írta:
toncs írta:
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. A gépem kiegyenlítőtartálya eldurrant. Kiszereltem, meghegesztette haverom, összeraktam, lelégtelenítettem. Ezután semmi bubi, szakinak megmutattam egyetértett velem, nem lehet hengerfejes. Összerakás után két hétig boldog voltam, de megint szétment most a másik oldalon. Azt a tanácsot kaptam, hogy vegyek újat mert a régi "elfáradt". Megvettem, de szeretném tőletek megtudni, hogy lehet-e valami más is ami miatt ilyet csinálhat?
Előre is köszönöm.
Szia
Vettél rá új hűtősapkát? Benzinesnél 2bar-on, dieselnél 1,4bar-on biztonsági szelepkánt működik, ami elengedi a túlnyomást. Az is lehet, hogy csak ki kell takarítani a hűtőt. Például az enyémnél megtelt a porszívó gyűjtőzsákja mire végeztek vele. Regeteg koszt képes összegyűjteni.
Tényleg érdemes sapkát cserélni, volt is vagy 10 éve erre visszahívás, de már nem emlékszem melyik típusra.
Itt tudsz venni olcsón jót
Köszönöm az ötleteket. Megnézem mindkettőt és jelentkezek
Meg nem kéne forrasztgatni, főleg amibe ekkora nyomás van. Ugye ha valahol 200 Km re szétnyílik,akkor nem olcsó az autómentő. Nekem is szétnyílt a Pályán. Bár én nem forrasztgattam, meg az a tizenvalahány ezer,nem égbekiáltó,jobb a biztonság. Valószínű a csöveid is ramaty állapotba lehetnek,jobb ha felkészülsz.
Körömmel megkapartam belül,úgy mállott mint a vizes kakaó. Ki is kelet cserélni szinte mindet. Ezt hogy forrasztottad volna meg?
Az enyém nem nyílt meg ennyire, a hegesztésre meg azért volt szükség, mert két hetet kellett várnom a cuccra. Amúgy a csöveket megnéztem belülről, és szerencsére nincs bajuk. A tiédnek se volt más baja csak cserélni kellett a tartályt meg a csöveket és kész?
Nekem nagy szerencsém volt,mert levitt az autómentő a BMW szervizbe,és volt is egy db raktáron, berakni már nemtudták,mert már du 4 volt, Másnapra kész is volt. 1 nap alatt amúgy is szinte mindig meghozzák Németországból. Aztán ugye,hogy bontva lett a rendszer kiderült,hogy mállik már szét a műanyag csatlakozások,akkor kilett cserélve a cső,amin a légtelenítő csavar van.Aztán a hűtő műanyag része adta meg magát,szivárgott,a hűtő cserénél ugye lekellet bontani az alsó csöveket is,na azok persze szintén ramaty állapotba voltak,azokat is cserélni kellett. Addig nem volt gond velük amíg nemvolt bontva,akkor derült ki,hogy már mind mállott szét belül. Lehet nekem is a sapka szelep szart be,és nem engedte ki a felesleges nyomást.
Legszebb az volt,hogy a pályán mentem,vagy 130 al,és a mögöttem levő integetett,hogy valami van a kocsimmal,mert hátul televerte a szélvédőjét a víz. Elől semmi nem látszott.
Se gőz,se víz. A vízhőfok mutatóm is középen állt, mondjuk félre is álltam egyből,mire melegedett volna,de alul már bugyogott ki a víz. Akkor volt a legmelegebb azon a nyáron. Úgy 38 fok körül,a pálya olyan volt mint egy katlan,és 2 deci víz volt nálam.
5 percen belül 50 fok lett a kocsiba.Már a rendőrséget hívtam mentsenek meg,mert ott döglök meg az út mellett. Vagy 2 óra eltelt mire levitt a mentő,mert egyszer már visszament,mert rosszul mondták neki a 112 hogy hol vagyok. 25ezer volt számla nélkül a fuvar,de nem voltam messze innen. Ha elvagyok,vagy 200 km az szívás lett volna.