Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. április 16. csütörtök, 11:45


ute107 írta: Hi All!

Kikészít az autóm!
A hûtõvizemhez 1-2 havonta 1 liter hûtõfolyadékot hozzá kell öntenem. Szerintem irreálisan sokat fogyaszt belõle. Sehol sem folyik, csatlakozások, hûtõ, vízpumpa és a termosztátok leellenõrizve.
Termosztátok és a az említett pumpa is új.

HA normális tempóban közlekedek vele 97-99 C fok körül van a hûtõvizem, de ha egy kicsit odalépek neki (160-190) akkor volt, hogy felment 105 fokra is.
Fûtésem, hûtésem mûködik.

A vízcsövek kemények, nyomás van bennünk leállítás után, kb. 10 perccel, betöltõnyílás kupakja le... és kinyomja a hûtõvizet!

Szerelõm azt mondta, tuti hengerfejes lesz az autó.... a másik pedig azt mondta más probléma van, de nem hengerfejes... ???!!!

Valaki tapasztalt ilyet, illetve mi lenne a megoldás?

Válaszokat elõre is köszönöm!


hát ez elég jó kérdés a közel 100fokos hütöviz és az hogy eltünik belöle a viz az tényleg elég hengerfej gyanus

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. április 16. csütörtök, 11:45


ute107 írta: Hi All!

Kikészít az autóm!
A hûtõvizemhez 1-2 havonta 1 liter hûtõfolyadékot hozzá kell öntenem. Szerintem irreálisan sokat fogyaszt belõle. Sehol sem folyik, csatlakozások, hûtõ, vízpumpa és a termosztátok leellenõrizve.
Termosztátok és a az említett pumpa is új.

HA normális tempóban közlekedek vele 97-99 C fok körül van a hûtõvizem, de ha egy kicsit odalépek neki (160-190) akkor volt, hogy felment 105 fokra is.
Fûtésem, hûtésem mûködik.

A vízcsövek kemények, nyomás van bennünk leállítás után, kb. 10 perccel, betöltõnyílás kupakja le... és kinyomja a hûtõvizet!

Szerelõm azt mondta, tuti hengerfejes lesz az autó.... a másik pedig azt mondta más probléma van, de nem hengerfejes... ???!!!

Valaki tapasztalt ilyet, illetve mi lenne a megoldás?

Válaszokat elõre is köszönöm!


Nagyobb tempónál 160 körül nekem meleg idõben 90 alá megy. :o
Kánikulában klímával araszolva a dugóban,kevés hûtõvízzel (lukas kiegy.tartály.)110 fok max.Hengerfej gyanús tényleg a tiéd...

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. április 16. csütörtök, 10:38


Hi All!

Kikészít az autóm!
A hûtõvizemhez 1-2 havonta 1 liter hûtõfolyadékot hozzá kell öntenem. Szerintem irreálisan sokat fogyaszt belõle. Sehol sem folyik, csatlakozások, hûtõ, vízpumpa és a termosztátok leellenõrizve.
Termosztátok és a az említett pumpa is új.

HA normális tempóban közlekedek vele 97-99 C fok körül van a hûtõvizem, de ha egy kicsit odalépek neki (160-190) akkor volt, hogy felment 105 fokra is.
Fûtésem, hûtésem mûködik.

A vízcsövek kemények, nyomás van bennünk leállítás után, kb. 10 perccel, betöltõnyílás kupakja le... és kinyomja a hûtõvizet!

Szerelõm azt mondta, tuti hengerfejes lesz az autó.... a másik pedig azt mondta más probléma van, de nem hengerfejes... ???!!!

Valaki tapasztalt ilyet, illetve mi lenne a megoldás?

Válaszokat elõre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 19:48


laci318d írta: A jeladót hol találom(vezérmûtengely)?


Az olajbeöntõ nyilás mögött

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 20. kedd, 18:47


A jeladót hol találom(vezérmûtengely)?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 19:09


laci318d írta: A rángatás nekem elõször a vezérmûtengely helyzet jeladótól volt,kicseréltem és jó lett.
De rakjátok gépre és kiderül


Köszi! Neked is általában 2000 alatt csinálta,és nem mindig?[/quote]


Igen általában 1500-1800 között.Ha gondolt egyet csinálta ha nem nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 19:06


A rángatás nekem elõször a vezérmûtengely helyzet jeladótól volt,kicseréltem és jó lett.
De rakjátok gépre és kiderül
[/quote]

Köszi! Neked is általában 2000 alatt csinálta,és nem mindig?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 18:47


laci318d írta: Az óráknál lévõ kis kijelzõ is néha úgy elhalványul, h alig látni.de csak pár másodpercre.Találkozott már valaki ilyen problémával?

Igen. Azt en is neztem, mi a fene lehet. Vmi potmeter kontakthibara tippelnek, de legtobbszor olyankor csinalja, amikor allok, vagy lassan gurulok. Ha rajottok az okara, kivancsi leszek en is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 18:46


laci318d írta: Köszönöm a válaszokat!
Ma elvittem szerelõhöz.Szerinte sem hengerfejes.de most a héten átnézi, m más probléma is van.Általában 2000 alatt ha tartom,v lassan nyomom a gázt,akkor elkezd rángatózni a kocsi.de nem mindig csinálja.Az óráknál lévõ kis kijelzõ is néha úgy elhalványul, h alig látni.de csak pár másodpercre.Találkozott már valaki ilyen problémával?


A rángatás nekem elõször a vezérmûtengely helyzet jeladótól volt,kicseréltem és jó lett.
De rakjátok gépre és kiderül


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 19. hétfő, 17:23


Köszönöm a válaszokat!
Ma elvittem szerelõhöz.Szerinte sem hengerfejes.de most a héten átnézi, m más probléma is van.Általában 2000 alatt ha tartom,v lassan nyomom a gázt,akkor elkezd rángatózni a kocsi.de nem mindig csinálja.Az óráknál lévõ kis kijelzõ is néha úgy elhalványul, h alig látni.de csak pár másodpercre.Találkozott már valaki ilyen problémával?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 22:09


Illetve ha hengerfejes lenne, melegedne jobban v. akár fel is forrna a hûtõvíz ha "odalépsz" neki!

NO Para

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 21:05


Sziasztok!
Igen, ezt elfelejtettem: a kipufogó rendszerben általában szokott lenni kondenzvíz lehet, hogy azt látod.Ettõl van az, hogy a dobok többnyire belülrõl rohadnak szét. Én fúrtam rá egy 5-ös furatot, azon szépen kicsurog a víz, a zöldkártyánál ez nem probléma, hangja sem változott.
hil

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 19:46


Amennyiben csak minimalis a hutoviz fogyas,ugy nincs ok az aggodalomra. En egy 3000-es benzinessel jarok es minden telen fogy hutoviz . A jelenseg oka a mostani nagy hideg hatalmas a kulonbseg az uzemmeleg allpot es a teljes lehules kozott. Mivel kulonbozo anyagok hulnek le es melegedek fel egy idoben mas mas a tagulasuk ezer elofordul egy pici tomitetlenseg, altalaban a huto aljan van egy leengedo muanyag csavar tapasztalataim szerint itt szokott telen szivarogni, aztan tavasszal elmulik a problema. Persze lehet egy gyengebben huzott bilincs is. At kell nezni hol latszik egy kis szivargas utani nyom. A goz a kipufogobol szinten a hideg miatt van majdem 4m hosszu a kipuf rendszer es telen oriasi a homerseklet kulonbseg az eleje es a vege kozt.Ezert a para csak autopalya menetben tud rendesen kiegni,de ilyen hidegben eleg egy piros lampa es ujra megjelenik a goz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 18:36


Köszi a választ!
Ezt h lehet szétszedés nélkül megállapítani?milyen jelei lehetnek még?a víz nem melegszik,az olajban sincs víz.csak ez a pára melegen is, és ha óvatosan nyomom a gázt,v tartom akkor rángat.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. január 18. vasárnap, 17:39


Szia Laci318d!
Amit leírtál az arra utal. Átégett hf tömítés, vagy repedt hengerfej.
hil