anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 17:12


valter320d írta:
anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



ha tényleg 75 fokos a vized a másikat is dobd ki, mert tuti rossz, igy biztos többet is eszik a kocsid, éppen csak a határon van, hogy pont ne jelezze a hőfok mutató,-10 be már lehet mutatná. Az olajadat is tönkrebassza a hatékonyan el nem égett üzemanyag,mert egy csomót belehúz az olajba, én úgy olvastam, ha hideg a motor.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 17:03


anubisz írta:
Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.


Egr termosztátot cseréltem ki!Mivel az biztos hogy rossz volt mert át tudtam rajta fúni hidegen!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 12. szombat, 17:05

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 16:58


Tano írta:
valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.


D-nél csak 85 az üzemi hőfok? nálam 92 van mindig. A mutató 74, 75 nél áll be pont középre, 72 nél már megbillen lefelé.
Nála is kuka valamelyik termosztát még, az biztos. 75 az még hideg motor. Bár D nél nem tudom menyinek kellene lennie.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 16:36


valter320d írta: Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis


És melyiket cserélted ki? A 75 még kevés, még így télen is fel kellene mennie 85 környékére. Szerintem esélyes, hogy a másik is kuka.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 16:29


Sziasztok

Kicseréltem a termosztátot beáll középre a mutató,de a kijelzőn 75c mutat annyit kell???
SZerintetek?
Le is lett légtelenítve!
2xis
csináltam pár fotót a motorról::::

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 15:58


pityu79 írta:
pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz


azért attól nem megy el a vized, ha rossz a termsztát, mert írtad az is megy. Az hol szökött?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 12. szombat, 14:06


pityu79 írta:
anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz


A termosztat volt a ludas kicsereltem s minden ok, futes visszajott, nem ugral a hofok, hanem stabilan all mint a feszulet
Kosz


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 14:29


anubisz írta:
pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.


Hat a futessel gondom van amiota beallt a tel, sot a motor homerseklete ha halad az auto akkor normal alatt van(kiveve amikor felugrik 100 fok fole. Szerintem valahol elmegy a viz ettol belevegosodik, ezert nincs futes sem es ezert ugrik meg a homerseklet is, elkepzelheto hogy a termosztat sem nyit amikor kene... Ugyhogy kezdem a pumpaval es a termosztattal, s ha nem oldodik meg akkor piszkalom tovabb... Jelentkezem ha valami uj tortenik...
Kosz

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 06. vasárnap, 23:13


pityu79 írta: Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.


Azért egy valamire való szerelő már meg tudja állapítani, hogy hengerfejes, vagy nem, gondolom én. Elég ha a neten olvasod a tüneteket, már nagyjából lehet következtetni. Én olyanokat olvastam, hogy ilyen húgyszaga van a kipufogógáznak, a fagyálló égése miatt,meg buborékok jelennek meg a vízben a kiegyenlítő tartályba, van műszer is amit rácsatolnak és kimutatja a gázt a vízrendszerbe,az olaj is trutyis,habos, lesz. El megy a kocsiba a fűtés, meg sorolhatnám,csöveket is szokták fogdosni, ha kemény az nem jó, mert a gáz miatt van benne nagy nyomás, ha jól emlékszem.Arra nem emlékszem, hogy a termosztát előtt,vagy utána szokták megnyomkodni. Szerintem cseréld ki a vízpumpát mert a csapágynál is elmehet a víz,aztán faszán le kell légteleníteni, majd utána kiderül.
Érdekes, hogy a mutató kiakad, a csövek meg langyosak. Ha nincs műszered kellene nézni a hőfokot a titkos menübe, úgy tudom lehet. Lehet már levegős a rendszer, ha megy el a vized,akkor le is levegősödik. Sok lehetőség nincs, ha jó a termosztát, és a víz nem megy el sehol, és le van légtelenítve mégis megy a víz, vagy csak szivárgás lehet, vagy befelé, vagy kifelé. Csak nem adta be a kulcsot a hőfok jeladó, nem jellemző, de nem kizárt, mivel technika.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz pityu79

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. január 06. vasárnap, 21:55


Sziasztok
lenne egy olyan problemam hogy egy 99-es E46 318i 1-2 km utan hirtelen felugrik a vizhomerseklet maxra es elmegy a motor ereje. Egybol lehuztam es leallitottam a motort, felnyitottam a motorhaztetot de semmi rendellenes nem latszott, ujra begyujtottam es a homerseklet 3 sec alatt visszaallt normalra. Eloszor egy hete kezdte, vizpumpara gyanakodtam(fura hangot ad, a csapagy elszallt benne), ezert rendeltem egy ujat, ami jovo heten erkezik, de addig is mintha fogyott volna a vizbol, utantoltottem fagyalloval(kb 0.5 liter)majd legtelenitettem es egy 3-4 napig nem tortent semmi(napi 20-30 km)
Ma a problema ujra jelentkezett es egybol felrealltam, felnyitottam a motorhaztetot s ismet semmi extra, megfogtam a tomlot ami a tagulasi tartalyba erkezik a motorbol hogy lassam mennyire meleg (alig langyos) viszont nincs nyomas benne
Attol felek nehogy hengerfejes legyen, habar lathato nyoma nincs (olaj a vizben, viz az olajban) de valahova eltunik a vizbol s fele hogy a kipufogon at tavozik...
Valakinek volt hasonlo problemaja? Vajon hol keressem a hibat? Nem szeretnem kicserelni a fel autot.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 22:33


soma1986 írta: Sziasztok!!!
BMW E46 320i-vel jártam úgy ,hogy eldurrant a hűtő a termosztát miatt.Idéglenesen kibeleltem a termosztátott és ennek ellenére keményedik a vízcső,a vízszívattyú meg lett nézve és az jó!!!már nem tudom mi lehet a baja,talán hengerfejes?
Vki járt már így?
Segítsetek nem tudom mi lehet a baja!!!


Vagy levegős lett... Hogy érted egyébként, hogy a termosz miatt durrant el?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz soma1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. május 23. szerda, 21:17


Sziasztok!!!
BMW E46 320i-vel jártam úgy ,hogy eldurrant a hűtő a termosztát miatt.Idéglenesen kibeleltem a termosztátott és ennek ellenére keményedik a vízcső,a vízszívattyú meg lett nézve és az jó!!!már nem tudom mi lehet a baja,talán hengerfejes?
Vki járt már így?
Segítsetek nem tudom mi lehet a baja!!!


InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 21:36


jons írta:
InsectKiller írta: Jaj amúgy mi meg elfelejtettünk kitérni a hűtővíz visszajelzőmre. Néha még bevillan!
Van, h megyek Lakira, 1500-as fordulaton. Megjelenik...Akkor gázt adok és eltűnik... Van amikor meg pont fordítva, nagy fordulaton előjön, kicsin elmúlik...Hülye...Meg is rendeltem a kiegyenlítő tartály alján lévő jeladót!


Nem láttam hibát én néztem, csak elfelejtettem mondani. Cseréld ki a jeladót, aztán majd meglátjuk.



A kis cseles.... Jóvan, akkor nem csalódtam benned. Elvileg már az üzletben van a jeladó.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 21:29


InsectKiller írta: Jaj amúgy mi meg elfelejtettünk kitérni a hűtővíz visszajelzőmre. Néha még bevillan!
Van, h megyek Lakira, 1500-as fordulaton. Megjelenik...Akkor gázt adok és eltűnik... Van amikor meg pont fordítva, nagy fordulaton előjön, kicsin elmúlik...Hülye...Meg is rendeltem a kiegyenlítő tartály alján lévő jeladót!


Nem láttam hibát én néztem, csak elfelejtettem mondani. Cseréld ki a jeladót, aztán majd meglátjuk.



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 21:12


Jaj amúgy mi meg elfelejtettünk kitérni a hűtővíz visszajelzőmre. Néha még bevillan!
Van, h megyek Lakira, 1500-as fordulaton. Megjelenik...Akkor gázt adok és eltűnik... Van amikor meg pont fordítva, nagy fordulaton előjön, kicsin elmúlik...Hülye...Meg is rendeltem a kiegyenlítő tartály alján lévő jeladót!