- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 530d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2009. január 17. szombat, 18:41
Egyre sikeresebb a BMW Premium Selection program is, amelyben kiváló minõségû, alig használt BMW-ket kínál a márka már kilenc márkakereskedése. Míg 2007-ben 363 ilyen autót adtak el, tavaly 40%-kal többet, 507-et. Így, a többségében a BMW csoport müncheni szolgálati flottájából kikerülõ autókkal együtt, a BMW Magyarország 2008-ban majdnem 13%-kal növelte eladásait a személyautók terén, az elõzõ évhez képest. A magyar leányvállalat kiváló eredményében szerepet játszottak az új modellbevezetések: idén mutatkozott be a vadonatúj kategóriát képviselõ X6, a megújult 3-as sorozat, valamint megérkezett a zászlóshajó új 7-es BMW is. A piaci helyzet ellenére a cég folyamatosan fejleszti márkakereskedõi hálózatát és rendszereit is. 2008-ban Nyíregyházán megnyílt a debreceni kereskedõ által épített új márkakereskedés és szerviz, a budapesti Wallis Motor Pest pedig elnyerte a BMW QMA (Quality im Autohaus) minõsítését. A központi rendszerek átvétele és a márkakereskedések munkatársainak tréningjei továbbra is folyamatosak.
A márkakereskedések szervizforgalmában is erõs növekedés volt tapasztalható: az alkatrészek értékesítése összesen 23%-kal növekedett 2007-hez képest, ebbõl a szervizalkatrészek 16%-kal, a jármûtartozékok (pl. csomagtartók, kerekek) 63%-kal, míg a lifestyle termékek 37%-kal nõttek. A szervizforgalom növekedésével párhuzamosan csökkent a jármûvek szervízben töltött idõszükséglete, hiszen tavaly az összes BMW márkakereskedésben telepítették azt az új diagnosztikai mûhelyberendezést, amely gyorsabb és még pontosabb hibafeltárást tesz lehetõvé.
forrás: automotor.hu