
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2008. november 19. szerda, 20:04
ducati113: köszi,hogy szóltál,mielõtt nekiállok elkérem havertól...

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 20:04
Elküldve: 2008. november 19. szerda, 16:38
kopasz írta:kempelen írta:kopasz írta:
Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?
Az az "áztatás" csak pár csepp. Nem kell egy marmonkannával ráönteni.![]()
Hidegen csináltam és szerintem jobb is, mert akkor nincs beleszorulva a hõtõl a hengerfejbe.
Gondoltam a pár cseppet!
Ja,meg hidegen legalább nem éget meg...Köszi
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 21:43
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:49
kempelen írta:kopasz írta:
Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?
Az az "áztatás" csak pár csepp. Nem kell egy marmonkannával ráönteni.![]()
Hidegen csináltam és szerintem jobb is, mert akkor nincs beleszorulva a hõtõl a hengerfejbe.
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:44
kopasz írta:
Amúgy a cserét(gázolajos áztatás után)hideg vagy meleg motornál érdemesebb végrehajtani?
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:39
birkie46 írta: ...Jele még nincs , nem is tudom igazából minek kéne lennie...
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:12
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 19:07
Hori írta: Kinek mennyi km-nél halt el az izzitógyertyája?
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 18:00
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 17:39
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 15:46
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 15:19
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 15:01
Elküldve: 2008. november 17. hétfő, 14:24
bmw320d4 írta: Pl nekem is beletört a negyedik, pedig nagyon gyengén kezdtem kitekerni.