- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 08:56
Üdv.!
Miért kell cserélni a kartergáz szűrő házat is időnként? Elkoszolódik, berakódik? Ki lehet takarítani?
Elküldve: 2014. szeptember 23. kedd, 08:56
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 15:57
Tano írta:Zoli200 írta: Hali,én ma jutottam el odáig hogy kicseréltem,viszont kivettem a régit és tiszta olaj volt,az gond lehet?
Épp az a lényege hogy olajos legyen, mivel ez szűri ki az olajat a kartergázból. Azért kell cserélni időnként, mert telítődik a szövetszűrő.
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 14:00
Zoli200 írta: Hali,én ma jutottam el odáig hogy kicseréltem,viszont kivettem a régit és tiszta olaj volt,az gond lehet?
Elküldve: 2014. szeptember 08. hétfő, 11:06
Tano írta:Danibattya írta: Sziasztok,
rávettem magam a kartegázszűrő cseréjére! Kérdésem hogy egybe kell cserélni a házzal vagy elég maga a szűrő része? Továbbá hogy ti kitől és mennyiért veszitek!?
köszi
Dani
Én csak minden második alkalommal szoktam a házat cserélni, amúgy csak a szűrőt. Ha te nem tudod mikor volt cserlve, akkor érdemes a házat is cserélni egyben, és akkor legközelebb már tudni fogod mióta van benne.
Elküldve: 2014. augusztus 16. szombat, 11:26
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 02:31
Danibattya írta: Sziasztok,
rávettem magam a kartegázszűrő cseréjére! Kérdésem hogy egybe kell cserélni a házzal vagy elég maga a szűrő része? Továbbá hogy ti kitől és mennyiért veszitek!?
köszi
Dani
Elküldve: 2014. június 21. szombat, 00:51
Elküldve: 2014. június 04. szerda, 16:36
Kristen76 írta: Én beletettem a FEBI-t és azóta nincs alapjárat a kocsin, rángat,erőtlen.Visszatettem a régit aminek hiányzik a belsejéből egy darab müanyag és semmi baj nincs vele.Ez is érdekes..
Elküldve: 2014. június 04. szerda, 16:00
Elküldve: 2014. június 03. kedd, 17:21
ilaszlo írta: Sziasztok!
Ki akartam én is cserélni a szűrőt , rendeltem 2 db betétet a lengyelektől , de amikor kiszereltem láttam , hogy új típusú műanyag betétes van benne.Az előző gazda turbót cseréltetett , gondolom akkor tették bele az újabb típusú szűrőt. A turbó halálát nagyban elősegíti az eltömődött szűrő.2D 150LE esetében biztos , hogy gond nélkül belerakható a műanyag betétes is.
Elküldve: 2014. június 03. kedd, 16:40
Elküldve: 2014. június 03. kedd, 08:09
Elküldve: 2014. április 29. kedd, 07:10
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésem az lenne, hogy van egy 320i 2.2-es 2003 as bömösöm, most vettem és érdemes e kitisztítani a kartergáz szűrőt, ha igen melyik részén van a motornak, hogy tudom kiszedni!!?? Ja és hogy mivel tisztítsam ki?? Köszi!!
Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 11:33
Titusz írta:Striker írta:Tano írta:jlaci74 írta: Rosszul tudod, a 330d-ben más van, a 320d C.R.-ben is más van, és az adagolós 320d-ben is más van... Ráadásul utóbbiban nincs lecsapatós verzió csak az első kettőbe ...
Ezt ő úgy értette, hogy külön lehet kapni a 30d-nek a szűrőbetétjét, ami viszont jó a preFL 20d-be, mert maga a szűrőbetét megegyezik, de azt külön a 20d-hez nem adják. És így nem kell minden alkalommal a teljes szűrőházat is cserélni.
Pont így értettem csak lehet nem jól fejeztem ki magam
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 320d-t és szeretnék cserélni kartergáz szűrőt. Olvastam a fórumon, hogy a 330d szűrőbetéte jó a NonFL 320d-hez is, és akkor nem kell kompletten cserélni az egészet. Tudnátok segíteni, honnan szerezhetem be csak a szűrő betétet?
Előre is köszi!
Elküldve: 2014. április 27. vasárnap, 20:49
Striker írta:Tano írta:jlaci74 írta: Rosszul tudod, a 330d-ben más van, a 320d C.R.-ben is más van, és az adagolós 320d-ben is más van... Ráadásul utóbbiban nincs lecsapatós verzió csak az első kettőbe ...
Ezt ő úgy értette, hogy külön lehet kapni a 30d-nek a szűrőbetétjét, ami viszont jó a preFL 20d-be, mert maga a szűrőbetét megegyezik, de azt külön a 20d-hez nem adják. És így nem kell minden alkalommal a teljes szűrőházat is cserélni.
Pont így értettem csak lehet nem jól fejeztem ki magam