- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 530d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2009. március 19. csütörtök, 21:20
A HD-techikának köszönhetõen a szpot lényegesen jobb kép- és hangminõséggel rendelkezik, bár ezt a TV-ben itthon egyelõre nem, csak bizonyos fõvárosi mozikban lehet teljesen érzékelni, ahol digitális technikával vetítenek. A februárban indult kampány részeként a szpot három budapesti moziban, illetve számos televíziós csatornán látható, a korábbi sajtóhirdetéseket pedig egy keresõmarketing aktivitásokkal is támogatott microsite egészíti ki. A kampány célja a megújult 3-as BMW és a környezettudatos BMW EfficientDynamics rendszer szélesebb körben való megismertetése, valamint a márkakereskedésekben elérhetõ akciók kommunikálása.
A különleges hatásokban bõvelkedõ reklámfilmet Georg Warga Joseph Kahn rendezõvel és az Eight VFX digitális effektstúdióval közösen, több hónapos munkával alkotta meg. A szpot huszonhét országban fut világszerte, a kreatív koncepció pedig mindenhol figyelembe veszi az adott ország specifikus igényeit. Warga ezzel kapcsolatban elmondta: „A magyarországi tipográfia másfajta kezelést igényel, mint például a kínai, tehát intelligens tipográfiai hálót használtunk, amely felismeri a különbözõ nyelvek karaktereit, így gond nélkül fordíthattuk le a szövegeket. Az autó összes adatát számítógépre vittük, akár egy Forma 1-es versenygépnél, és ezeket használtuk fel a háromdimenziós effektezés utómunkájában. Ez egy olyan, a szakmában különlegesnek számító reklámfilm, amely magába foglalja a Full HD megvalósítást és a 3D-s grafikai megoldásokat.” – mondta el Warga.
forrás: automenedzser.hu