autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Sanyi320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 30. szombat, 18:51


Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni van egy BMW 320d e46 om 2003 as évjárat 150 le.

A kérdésem az lenne hogy létezik e rá nyitott rendszer, és ha igen akkor az milyen árban van, vagy valami linket tudnátok e nekem küldeni, ahol tudok nézni?
És még annyi hogy egy nyitott rendszerrel el tudom érni a sokak által szeretett huhogós hangot?

Segítségeteket előre is köszönöm!


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. június 26. péntek, 09:22


doriasztrik írta: Válaszod köszönöm, kérdésem még annyi lenne, csak egy szimpla sport dob? esetleg nem tudnál linkelni nekem egy ilyesféle dobot?
Köszönöm !


Szerintem sima hátsó dobra nem lesz ilyen hangja a turbónak.
De itt egy hátsó dob a vasam alól



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 26. péntek, 00:46


doriasztrik írta: Válaszod köszönöm, kérdésem még annyi lenne, csak egy szimpla sport dob? esetleg nem tudnál linkelni nekem egy ilyesféle dobot?
Köszönöm !


Nem biztos hogy csak egy hátsó dob, lehet hogy a középső katalizátor is ki van herélve vagy le van cserélve kissebb fojtásúra.
Gugliban rákeresel találsz sok magyar céget amelyik foglalkozik ilyennel.

doriasztrik
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz doriasztrik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. június 25. csütörtök, 21:16


Válaszod köszönöm, kérdésem még annyi lenne, csak egy szimpla sport dob? esetleg nem tudnál linkelni nekem egy ilyesféle dobot?
Köszönöm !

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. június 21. vasárnap, 12:44


doriasztrik írta: https://www.youtube.com/watch?v=Xuxux4ZJaPY

Üdv!
Az alábbi linken hallható, egy sipoló hang a 320d- beindításakor, az mit takar? úgy értem mi csinálja ezt a sípolást!? Köszi


Az a turbónak a hangja ahogy felpörög. Így sportdobbnál jobban kihallatszik.

doriasztrik
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz doriasztrik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. június 21. vasárnap, 12:04


https://www.youtube.com/watch?v=Xuxux4ZJaPY

Üdv!
Az alábbi linken hallható, egy sipoló hang a 320d- beindításakor, az mit takar? úgy értem mi csinálja ezt a sípolást!? Köszi

doriasztrik
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz doriasztrik

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. június 12. péntek, 22:15


Szép estét, Sziasztok!
Véleményetekre lennék kiváncsi, miszerint nekem van egy E46 320d-m még a 136 pacis, adagolós változatból. Miként tudnám egy kicsit a hangját, megspékelni, hogy erősebb, "dögösebbé" váljon?
Köszönöm szépen válaszotokat előre is!
Jó hétvégét!


rbordos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz rbordos

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 13:07


Pocses írta:
rbordos írta:
Pocses írta:
rbordos írta: Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat


Szia!

Szerintem elenyésző lesz a teljesítmény növekedés, viszont cserébe legalább megnő majd mint állat a fogyasztásod. A katalizátort semmiképp nem buzerálnám ki belőle, mert műszakin marhára fogják hiányolni, arról nem beszélve, hogy meghülyíti majd a rendszert.
A középdobot kicserélheted sima csőre vagy akár gázgyorsítósra, nem lesz különbség, (teljesítmény) de legalább nem fog zörögni a belseje amikor már kezd szétrohadni a kondenzvíztől. Én is cseréltem már a középdobot + a hátsót is, legközelebb csak egy csövet kap középen, ha szükség lesz rá.

Üdv.: Pocses


Na pont ez az úgy zörgök hogy nem merem nyomni a gázpedált mert mindenki azt hiszi hogy frenkizek a kocsival közbe nem csak megnyomom hogy haladjak De azt megtudod mondani hol van a katalizátor mert kb 1 hónapja vettem a kocsit és alámásztam nem láttam sehol van egy rajzod esetleg róla? Nagy a valószínűsége hogy a katalizátort már kikapták. Ha sima csövet rakok a középdob helyére akkor is számíthatok nagy fogyasztás növekedésre szerinted?köszi


Egyesszámú a képen!
A sima csővel szerintem nem lesz gond, de a végdobot hagyd meg mindenképp.



Köszi na akkor katalizátort offolták. Nekem ott egy vastagabb cső van mint a sima cső nem ilyen dob érdekes mert hibát meg nem dob ki a számítógép a szondák miatt

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 13:03


rbordos írta:
Pocses írta:
rbordos írta: Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat


Szia!

Szerintem elenyésző lesz a teljesítmény növekedés, viszont cserébe legalább megnő majd mint állat a fogyasztásod. A katalizátort semmiképp nem buzerálnám ki belőle, mert műszakin marhára fogják hiányolni, arról nem beszélve, hogy meghülyíti majd a rendszert.
A középdobot kicserélheted sima csőre vagy akár gázgyorsítósra, nem lesz különbség, (teljesítmény) de legalább nem fog zörögni a belseje amikor már kezd szétrohadni a kondenzvíztől. Én is cseréltem már a középdobot + a hátsót is, legközelebb csak egy csövet kap középen, ha szükség lesz rá.

Üdv.: Pocses


Na pont ez az úgy zörgök hogy nem merem nyomni a gázpedált mert mindenki azt hiszi hogy frenkizek a kocsival közbe nem csak megnyomom hogy haladjak De azt megtudod mondani hol van a katalizátor mert kb 1 hónapja vettem a kocsit és alámásztam nem láttam sehol van egy rajzod esetleg róla? Nagy a valószínűsége hogy a katalizátort már kikapták. Ha sima csövet rakok a középdob helyére akkor is számíthatok nagy fogyasztás növekedésre szerinted?köszi


Egyesszámú a képen!
A sima csővel szerintem nem lesz gond, de a végdobot hagyd meg mindenképp.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 21. csütörtök, 13:04

rbordos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz rbordos

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 12:58


Pocses írta:
rbordos írta: Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat


Szia!

Szerintem elenyésző lesz a teljesítmény növekedés, viszont cserébe legalább megnő majd mint állat a fogyasztásod. A katalizátort semmiképp nem buzerálnám ki belőle, mert műszakin marhára fogják hiányolni, arról nem beszélve, hogy meghülyíti majd a rendszert.
A középdobot kicserélheted sima csőre vagy akár gázgyorsítósra, nem lesz különbség, (teljesítmény) de legalább nem fog zörögni a belseje amikor már kezd szétrohadni a kondenzvíztől. Én is cseréltem már a középdobot + a hátsót is, legközelebb csak egy csövet kap középen, ha szükség lesz rá.

Üdv.: Pocses


Na pont ez az úgy zörgök hogy nem merem nyomni a gázpedált mert mindenki azt hiszi hogy frenkizek a kocsival közbe nem csak megnyomom hogy haladjak De azt megtudod mondani hol van a katalizátor mert kb 1 hónapja vettem a kocsit és alámásztam nem láttam sehol van egy rajzod esetleg róla? Nagy a valószínűsége hogy a katalizátort már kikapták. Ha sima csövet rakok a középdob helyére akkor is számíthatok nagy fogyasztás növekedésre szerinted?köszi


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 12:53


rbordos írta: Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat


Szia!

Szerintem elenyésző lesz a teljesítmény növekedés, viszont cserébe legalább megnő majd mint állat a fogyasztásod. A katalizátort semmiképp nem buzerálnám ki belőle, mert műszakin marhára fogják hiányolni, arról nem beszélve, hogy meghülyíti majd a rendszert.
A középdobot kicserélheted sima csőre vagy akár gázgyorsítósra, nem lesz különbség, (teljesítmény) de legalább nem fog zörögni a belseje amikor már kezd szétrohadni a kondenzvíztől. Én is cseréltem már a középdobot + a hátsót is, legközelebb csak egy csövet kap középen, ha szükség lesz rá.

Üdv.: Pocses

rbordos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz rbordos

Újonc

Elismertség: 10% (3 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 12:41


Sziasztok van egy E46 318 1,9 benzines kocsim. És érdekelne hogy ha kidobom a katalizátort és a középdobot a rendszerböl mire számíthatok? Fogyasztás teljesítmény szempontjából? Vagy jár e bármiféle olyan dologgal hogy esetleg tönkre megy a kocsi. Csak szimplán érdeklődnék, van így valakinek a kocsia használja így? Köszönöm előre a válaszokat

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 13:09


wenn írta: Sziasztok!

Van tapasztalatotok M performance kipufogóval kapcsolatban? 428i-re (hasonló a 328i-hez,
F sorozat) kerülne.
Kérdésem, hogy mennyire zavaró a hosszabb utakon? Alacsony fordulattartományon mennyire hangos a gyárihoz képest? Comfort és sport módban van-e különbség hangzásban?

Előre is köszi.
w


Itt sok tapasztalat szerintem nem lesz ezzel a típussal, de youtube-on találsz videókat MPE-kről. Van bennük szelep, amit terhelés és üzemmód függvényében állít, ezzel változtatja a hangzást. Ahogy nézegettem korábban videókat szerintem jó hangzásuk van. Ráadásul bentre inkább a szintetizált hang a mérvadó, eléggé le vannak már szigetelve ezek az autók.

státusz wenn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 11:45


Sziasztok!

Van tapasztalatotok M performance kipufogóval kapcsolatban? 428i-re (hasonló a 328i-hez,
F sorozat) kerülne.
Kérdésem, hogy mennyire zavaró a hosszabb utakon? Alacsony fordulattartományon mennyire hangos a gyárihoz képest? Comfort és sport módban van-e különbség hangzásban?

Előre is köszi.
w

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2001

státusz Egon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. május 19. hétfő, 21:50


attila88 írta: Sziasztok!

Tud valaki az országban olyan műhelyt ahol egyedileg gyártanak rendszert és esetleg tapasztalat, ár is jöhet ha van. Egyenlőre érdeklődés szintjén egy 330i alá kellene.


Hali!!!
Valaki pár lappal előbb a Dinamitos fiúkat ajánlotta!

Dinamit Kipufogó Tuning&Szervíz
1162 Budapest, Nagyvárad u. 16.