« előző12következő »
Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. március 19. hétfő, 22:13


Ez a fajta a 2002 utáni autódba minden gond nélkül berakható, mert ugyanolyan duplaindítós a légzsák. Korábbi topikban már volt részletezve a különbség a korábbi szériákkal, de neked csak ki kell cserélni és már megy is.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. március 19. hétfő, 20:25


Tano írta: És konkrétabban milyenre akarod kicserélni? Tudsz nyomni linket képrõl?


Ahha. Fórumtársak közt kerestem képet, hogy ne legyen annyira OFF

http://bmwe46.hu/modules.php?n...;amp;pos=2

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. március 19. hétfő, 15:07


És konkrétabban milyenre akarod kicserélni? Tudsz nyomni linket képrõl?

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. március 19. hétfő, 11:17


Hello

Kérdés lenne, hogy ki szeretném cserélni a gyári légzsákos multi kormányt, valami nekem jobban tetszõ, szintén lufis és multi kivitelre. A kocsi 2002 utáni facelift kivitel. Mire kell odafigyelni, mert olyasmit olvastam, hogy nem mindegy milyen lufi van a kormányban.

státusz dvit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2007. február 28. szerda, 10:54


Sziasztok!

Ha valakinek diagnosztikára , vagy csak javításra van szüksége, hívjon.
légzsákok , motor, váltó, stb. olvasás, javítás.
Csak a gépezések, nullázások 2-3 E Ft.
Javításhoz eredeti alkatrészek beszerzése, bontott alkatrészek beszerzése.

20/ 4818771

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 29. hétfő, 23:31


brazil_8 írta: És ezt miért nem mondtad amikor nálad voltam? Tényleg muküdik a dolog
Nem soká felkereslek megint


Akkor még én sem tudtam, de azóta bezzeg

státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2007. január 29. hétfő, 22:00


rhantos írta:
Basanyi írta: A légzsák visszajelzõm azért világitott mert az anyósülés alatt a csatlakozó szétcsuszott. Mindez Budakalászon a BMW szervizben 7 ropi. / A fékvisszajelzõm kb. 1000 km mulva magától elaludt./ A mai technikai világban létezik ez eggy BMW-nél? Mármint,hogy ilyen sokára reagáljon?


A fékvisszajelzõ akkor alszik el, ha a betét és kopásjelzõ csere után, lenyomott fékpedállal rakod gyújtásra és indítod el.))
Valszeg csak az ezredik km-nél csináltad ezt véletlenszerûen))

És ezt miért nem mondtad amikor nálad voltam? Tényleg muküdik a dolog
Nem soká felkereslek megint


státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2007. január 29. hétfő, 20:55


Ezt a szervizekben és azokon a helyeken ahol "modicolnak" nem tudják? A fene tudja hány helyen jártam. És még hány száz ilyen apró trükk van amit a hozzám hasonló Amatör BMW-s nem tud.

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 29. hétfő, 13:23


Basanyi írta: A légzsák visszajelzõm azért világitott mert az anyósülés alatt a csatlakozó szétcsuszott. Mindez Budakalászon a BMW szervizben 7 ropi. / A fékvisszajelzõm kb. 1000 km mulva magától elaludt./ A mai technikai világban létezik ez eggy BMW-nél? Mármint,hogy ilyen sokára reagáljon?


A fékvisszajelzõ akkor alszik el, ha a betét és kopásjelzõ csere után, lenyomott fékpedállal rakod gyújtásra és indítod el.))
Valszeg csak az ezredik km-nél csináltad ezt véletlenszerûen))

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 29. hétfő, 13:23


Létezik. Nálam okosabb emberek meg tudják mondani, hány indítás után alszik el magától, de gondolom ezt is autója válogatja.

Peti

státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2007. január 29. hétfő, 13:11


A légzsák visszajelzõm azért világitott mert az anyósülés alatt a csatlakozó szétcsuszott. Mindez Budakalászon a BMW szervizben 7 ropi. / A fékvisszajelzõm kb. 1000 km mulva magától elaludt./ A mai technikai világban létezik ez eggy BMW-nél? Mármint,hogy ilyen sokára reagáljon?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 20. szombat, 21:19


a légzsák necces téma,nemrég árultak egyet a használtautón 70e-ért, el is vitték rögtön. Újonnan 130-140e körül van, Rhantos kolléga foglalkozik alkatrészekkel is, írj neki egy pü-t, hátha tud segíteni, de nem olcsó mulatság használtan sem ((

Peti

státusz penny

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. január 20. szombat, 19:53


Sziasztok ,ilyen légzsák vagy multikormány légzsákkal nincs valakinek eladó?Egyébként mi az ára egy ilyennek itthon, az e-bay árakat tudom.Köszi

Légzsák:
http://i17.ebayimg.com/04/i/000/79/5b/332b_2.JPG
Kormány :
http://i7.ebayimg.com/02/i/000/85/71/383e_2.JPG

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. január 07. vasárnap, 09:25


Köszi, megnézem!

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. január 06. szombat, 22:09


paci írta:
lbalog írta: az asc visszajelzõvel is így jártam: váltózár szerelés után kikapcsolhatatlan lett az asc
persze csak a szerlõ bénázott és lejött a kapcsolóról a csati, én meg fizethettem egy tizest a kompjúteres kiolvasásért


Csak kíváncsiságból: honnan is jött le az a csati? Én is szívesen ellenõrizném az enyémet..



az ajtópanelt leszedve meglátod az oldallégzsákot, ehez csatlakozik egy kis vezeték ami gondolom a kompjúterhez megy, na az csúszott le a csatlakozóról....
az asc pedig: ha a váltózsákot lepattintod, kézzel eléred a váltó elé szerelt asc kapcsoló alját és így ellenõrizheted, hogy rendesen rá van-e dugva a vezeték...

« előző12következő »