« előző12következő »

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. június 13. péntek, 23:38


s amennyit így ráköltesz, + hozzáveszed a beszerzési árat, ott vagy, hogy vehettél volna egy hasonló évjáratú 30i motorral szerelt változatot is...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. június 13. péntek, 23:37


raksz alá rendes kipuffrendszert, sportleömlõt, sportvezérmûtengelyt, könnyítesz, amennyit lehet, és akkor már vagy valahol...
a lényeg h szerintem ne spórolj semmin! ha takarékoskodni akarsz, akkor ne tuningolj bmw-t

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. június 13. péntek, 17:35


m_attila81 írta: Sziasztok!

Kérdés az lenne, hogyan lehet tuningolni értelmes határokon belül, az m52 es motorokta (23i)

Köszönöm

m_attila


Benzines masináknál chiptuninggal kb. 10% ot lehet növelni..., de a bmw motorok az egyik legjobban tuningolhatóak!
Erõs alkatrészekbõl rakják össze,viszonylag jól kiegyensúlyozott motorok, már csak egy jobban hangolt vezérmûtengellyel elég szép teljesítményt lehet elérni.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. június 13. péntek, 15:52


Érdemes elolvasni ezt a lapot.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. június 13. péntek, 15:47


Sziasztok!

Kérdés az lenne, hogyan lehet tuningolni értelmes határokon belül, az m52 es motorokta (23i)

Köszönöm

m_attila

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. szeptember 28. péntek, 00:10


ami biztos, hogy szerintem ne 25ezrenként cseréltess, hanem 10000enként.
amúgy pedig sorhat szívó benzin. mi romlana el?

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 19:31


alfatone írta: Hát valamennyi mindig van. Az enyém kb 1 litert eszik meg 15ezer alatt, ez kevésnek számít. Egy E36 28i esetében van tudomásom ennek a kétszeresérõl, és még az is normális. A felsõ határ itt is az 1l/1000 km, de én még bmw-nél ilyet nem hallottam.


az enyém 4000 alatt csúsztat le 1 litert és csak 60e km van benne. (m54-es - 330)!! - és ez sem számít soknak ha nagyon pörög. 4 henger felett szerintem nem nagy történés az enyhébben megemelkedett nyakalás. Amikor 8000km-t nem én használtam a kocsit hanem a család hölgytagja, akkor meg nem fogyott, ki érti ezt?


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. szeptember 26. szerda, 18:47


Hát valamennyi mindig van. Az enyém kb 1 litert eszik meg 15ezer alatt, ez kevésnek számít. Egy E36 28i esetében van tudomásom ennek a kétszeresérõl, és még az is normális. A felsõ határ itt is az 1l/1000 km, de én még bmw-nél ilyet nem hallottam.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2007. szeptember 25. kedd, 20:03


Üdv!

Olajfogyasztás van, vagy lehet?

Attila

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. szeptember 25. kedd, 19:32


Bocs, kicsit lemaradtam.
Az enyém 28i, de nagyjából azonos motorok a 6 hengeresek, kicsit nagyobb a löket.
Olaj ügyben én már kialakítottam a saját módszeremet: 15-16ezer km-ként cserélek, és gyári bmw olajat rakok bele, 0w40, vagy 5w30. Most 0w40 van benne, eddig ezt érzem a legjobbnak.
Azért mondom hogy saját módszer, mert én ritkábban járok hosszú autópályás utakra, inkább város-országút 2/3-1/3, tehát az én szokásaim ezt követeleik, ha így mennék 25ezeret, az rossz lenne a kocsinak.
Azért ilyet, mert elég olcsón hozzá tudok jutni, az 5w30 2500, 0w40 3000/l.

Hát a 10w40 azért kerülendõ, és inkább castrol legyen. A gyári is az.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 20:27


ja , ez egy 323i

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 20:27


Üdv

Neked ilyen van?

milyen olajra gondolsz?

elmondom mi a problémám, most vettem 188e kmerrel, 165 ezerig szervízkönyves garantált minden! /km/
eléletileg 25 ezrenként volt szervízen azt meg csak a hosszúcsereperiódusú olajok tudjál (longlife), abból meg a legsürübb is 5w-30 lonlife 1, vagyis Gyõrbe az A1 be ilyet tettek bele. most lesz megint olajcserás (195 ezer), bár az elõzõ tulaj már cserélt benn olajat márkaszervízen kívül 185 ezernél valvoline 10w-40.

kérdés mit tegyek, folytassam a 25ezrenként periódust mint 165e km-ig
vagy ne tegyek bele már longlife olajat. , de akkor mit?


Köszi elõre is

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 20:13


Elnyûhetetlen motor. Jó olajat megfelelõ idõben, és semmi sem történhet vele. 6 hengeres, tehát egyet nem szabad vele, hidegen pörgetni, mert az hazavágja a csapágyakat.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 18:55


Sziasztok!

Várok mindenkit aki ehhez a motorcsaládhoz tartozik.
Tapasztalatok, észrevételek, kérdések tekintetében.

« előző12következő »