státusz Kyotibi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 11:39


tomy1228 írta:
Kyotibi írta: Sziasztok..!

Autóvásárlás előtt állok, és az M3 320d coupe is képbe került. Használtan venném, 5-6 év körüli korral. Egyenlőre sajna csak optikai tuninggal fér bele a keretbe. Lenne néhány kérdésem...
Ha összeszeretném hasonlítani mondjuk egy cc passattal, akkor mennyivel költségesebb a javítása? Tudom, nem egyszerű a kérdés, de bízom benn, hogy vannak itt autószerelők is, akik azért valamennyire otthon vannak az árakban.
Talán úgy is megfogalmazhatnám, hogy mennyivel drágábbak hozzá az alkatrészek mondjuk százalékban kifejezve.
Hogy áll megbízhatóság terén?
Van neki vmilyen típusbetegsége?
Vásárlásnál van olyan dolog, amire külön oda kell figyelni?
Esetleg egyazon típuson belül van-e "azt inkább ne vedd" fajta, gondolok itt arra,h pl. állítólag van olyan passat amit Siemens elektronikával szereltek, s ugyanazt a típust csinálták Bosch-al is. Azt mondják,h a Siemenses felejtős, mert sok vele a gond.
Esetleg tulajdonostól az autóról vélemény?
A válaszokat előre is köszi...



Nézz körül az üzembentartási topicba,egy pár kérdésedre választ találsz!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...tsege.html



Köszönöm...

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. április 06. vasárnap, 10:47


Kyotibi írta: Sziasztok..!

Autóvásárlás előtt állok, és az M3 320d coupe is képbe került. Használtan venném, 5-6 év körüli korral. Egyenlőre sajna csak optikai tuninggal fér bele a keretbe. Lenne néhány kérdésem...
Ha összeszeretném hasonlítani mondjuk egy cc passattal, akkor mennyivel költségesebb a javítása? Tudom, nem egyszerű a kérdés, de bízom benn, hogy vannak itt autószerelők is, akik azért valamennyire otthon vannak az árakban.
Talán úgy is megfogalmazhatnám, hogy mennyivel drágábbak hozzá az alkatrészek mondjuk százalékban kifejezve.
Hogy áll megbízhatóság terén?
Van neki vmilyen típusbetegsége?
Vásárlásnál van olyan dolog, amire külön oda kell figyelni?
Esetleg egyazon típuson belül van-e "azt inkább ne vedd" fajta, gondolok itt arra,h pl. állítólag van olyan passat amit Siemens elektronikával szereltek, s ugyanazt a típust csinálták Bosch-al is. Azt mondják,h a Siemenses felejtős, mert sok vele a gond.
Esetleg tulajdonostól az autóról vélemény?
A válaszokat előre is köszi...



Nézz körül az üzembentartási topicba,egy pár kérdésedre választ találsz!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...tsege.html



státusz Kyotibi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 05. szombat, 19:48


Sziasztok..!

Autóvásárlás előtt állok, és az M3 320d coupe is képbe került. Használtan venném, 5-6 év körüli korral. Egyenlőre sajna csak optikai tuninggal fér bele a keretbe. Lenne néhány kérdésem...
Ha összeszeretném hasonlítani mondjuk egy cc passattal, akkor mennyivel költségesebb a javítása? Tudom, nem egyszerű a kérdés, de bízom benn, hogy vannak itt autószerelők is, akik azért valamennyire otthon vannak az árakban.
Talán úgy is megfogalmazhatnám, hogy mennyivel drágábbak hozzá az alkatrészek mondjuk százalékban kifejezve.
Hogy áll megbízhatóság terén?
Van neki vmilyen típusbetegsége?
Vásárlásnál van olyan dolog, amire külön oda kell figyelni?
Esetleg egyazon típuson belül van-e "azt inkább ne vedd" fajta, gondolok itt arra,h pl. állítólag van olyan passat amit Siemens elektronikával szereltek, s ugyanazt a típust csinálták Bosch-al is. Azt mondják,h a Siemenses felejtős, mert sok vele a gond.
Esetleg tulajdonostól az autóról vélemény?
A válaszokat előre is köszi...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 05. szombat, 19:49

Tibor77
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Tibor77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 19:29


Szemy írta:
Tibor77 írta:
Hehe, ne osztonozz a kisertesre
Azert itt mar nagy a lepcso arban...pszichesen blokkol az ar kulonbseg.
Vonoerodiagram...jol hangzik, es pl. hol talalok ilyet errol a ket motorrol, mert a hivatalos oldalon csak a motor karakterisztikat talaltam.
Holnapra van idopontom a kereskedesbe


Szia!

A vonoerödiagramm sajnos egy olyan dolog, amit legtöbbször ugy öriznek az autogyarak, mint "Artur kiraly lovagjai a Szent Gralt". Ha nem tudsz hozzajutni, akkor sincs gond, mivel szerencsere mernök vagy, igy kifoghatsz rajtuk. A motorkarakterisztikakat ismered, az atteteleket ismered, az auto tömeget es esetleg legellenallasi tenyezöjet es homlokfelületet is tudod, es valoszinüleg az Excel sem fog ki rajtad, igy megoldhato a dolog.

A fenti adatokkal könnyen kiszamithato minden egyes fordulatszamon es sebessegi fokozatban, hogy mekkora erö ebred a hajtott kerekeken. Ha ebböl az eröböl levonod az utellenallast es a legellenallast, akkor megkapod mekkora erö all rendelkezesre az auto gyorsitasara. Ha meg ezt az eredmenyt elösztod az auto tömegevel is, akkor egy fajlagos vonoeröt kapsz, ami teljesen aranyos az auto dinamikai tulajdonsagaval.

Es ha ezeket a kapott eredmenyeket meg a vegen szep diagrammokban is abrazolod, akkor aztan meg a BMW markakereskedes vezetöjenek is fennakad a szeme.

Regebben volt valahol nekem egy ilyen Excel-tablazatom, de nem talaltam meg. Lehet megcsinalom meg egyszer, ha lesz ra egy kis idöm, mert nagyon jol lehet vele szemleltetni az egyes autok dinamikaja közti különbsegeket es kellöen pontos bemenö adatokkal szenzaciosan pontos eredmenyeket lehet kapni.

Szemy





Hinnye
Villamos vagyok nem gépész, max az izzo fogyasztast tudom kiszamolni
Na de, akkor maradnak az ösztönök, meg a tapasztalatok. Meglatom holnap mi meggyőzőt és szépet fogok látni

Köszi a segítséget MINDENKINEK

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 16:27


Tibor77 írta:
Hehe, ne osztonozz a kisertesre
Azert itt mar nagy a lepcso arban...pszichesen blokkol az ar kulonbseg.
Vonoerodiagram...jol hangzik, es pl. hol talalok ilyet errol a ket motorrol, mert a hivatalos oldalon csak a motor karakterisztikat talaltam.
Holnapra van idopontom a kereskedesbe


Szia!

A vonoerödiagramm sajnos egy olyan dolog, amit legtöbbször ugy öriznek az autogyarak, mint "Artur kiraly lovagjai a Szent Gralt". Ha nem tudsz hozzajutni, akkor sincs gond, mivel szerencsere mernök vagy, igy kifoghatsz rajtuk. A motorkarakterisztikakat ismered, az atteteleket ismered, az auto tömeget es esetleg legellenallasi tenyezöjet es homlokfelületet is tudod, es valoszinüleg az Excel sem fog ki rajtad, igy megoldhato a dolog.

A fenti adatokkal könnyen kiszamithato minden egyes fordulatszamon es sebessegi fokozatban, hogy mekkora erö ebred a hajtott kerekeken. Ha ebböl az eröböl levonod az utellenallast es a legellenallast, akkor megkapod mekkora erö all rendelkezesre az auto gyorsitasara. Ha meg ezt az eredmenyt elösztod az auto tömegevel is, akkor egy fajlagos vonoeröt kapsz, ami teljesen aranyos az auto dinamikai tulajdonsagaval.

Es ha ezeket a kapott eredmenyeket meg a vegen szep diagrammokban is abrazolod, akkor aztan meg a BMW markakereskedes vezetöjenek is fennakad a szeme.

Regebben volt valahol nekem egy ilyen Excel-tablazatom, de nem talaltam meg. Lehet megcsinalom meg egyszer, ha lesz ra egy kis idöm, mert nagyon jol lehet vele szemleltetni az egyes autok dinamikaja közti különbsegeket es kellöen pontos bemenö adatokkal szenzaciosan pontos eredmenyeket lehet kapni.

Szemy





Tibor77
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Tibor77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 14:59


Szemy írta:
Tibor77 írta:
Szia,

Valoszinu en nem fejeztem ki magam jol es eleg reszletesen, de nem az a kerdes, hogy mennyire tuningolhato. Ez nalam inkabb osszefuggesben van az ar-ertek arannyal, hogy ugyanazert a penzert (nem nagyon van kulonbseg kozottuk)melyik motorban van tobb lehetoseg. A kocsi alapban 3 ev garanciaval jon, ez alatt az ido alatt nem is nyulnek hozza, illetve meg soha nem is volt kocsim meg 3 evig, szoval a tuningolasi lehetoseg inkabb elmeleti lehetoseg, csak jo tudni, hogy az opcio ott van.
Mivel nem hasznaltam meg turbo benzinest ezert erdeklodom, mint ahogy meg lett fogalmazva, en is latom a nyomateki gorbeken, hogy szelesebb tartomanyban adja le a nyomatekot, ami ugyan kisebb mint a dizel motore.
Egyelore a dizel fele hajlok: ismerem (tobbe kevesbe szeretem), gazdasagos, talan ertektartobb, es a lelki megnyugvas miatt: jobban tuningolhato




Szia!

Engem azert meg mindig nem tudtal meggyözni arrol, hogy Neked nem a 235i lenne a megfelelö valasztas, mivel a tuningolas ott motoszkal mindig a gondolataid között...

Ha müszaki szempontok alapjan szeretnel dönteni, akkor szolj, abban szivesen tudok segiteni. Csak egy tipp: az auto dinamikajat a vonoerödiagramm (nemetül Zugkraftdiagramm) mutatja meg, azt erdemes nezegetned, es nem a motorkarakterisztikat.

Viszont mindenkeppen el kellene menned egy BMW markakereskedesbe, es tesztvezetesen kiprobalni a turbo benzines motort, mielött döntesz.

Szemy



Hehe, ne osztonozz a kisertesre
Azert itt mar nagy a lepcso arban...pszichesen blokkol az ar kulonbseg.
Vonoerodiagram...jol hangzik, es pl. hol talalok ilyet errol a ket motorrol, mert a hivatalos oldalon csak a motor karakterisztikat talaltam.
Holnapra van idopontom a kereskedesbe

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 14:53


Tibor77 írta:
Szia,

Valoszinu en nem fejeztem ki magam jol es eleg reszletesen, de nem az a kerdes, hogy mennyire tuningolhato. Ez nalam inkabb osszefuggesben van az ar-ertek arannyal, hogy ugyanazert a penzert (nem nagyon van kulonbseg kozottuk)melyik motorban van tobb lehetoseg. A kocsi alapban 3 ev garanciaval jon, ez alatt az ido alatt nem is nyulnek hozza, illetve meg soha nem is volt kocsim meg 3 evig, szoval a tuningolasi lehetoseg inkabb elmeleti lehetoseg, csak jo tudni, hogy az opcio ott van.
Mivel nem hasznaltam meg turbo benzinest ezert erdeklodom, mint ahogy meg lett fogalmazva, en is latom a nyomateki gorbeken, hogy szelesebb tartomanyban adja le a nyomatekot, ami ugyan kisebb mint a dizel motore.
Egyelore a dizel fele hajlok: ismerem (tobbe kevesbe szeretem), gazdasagos, talan ertektartobb, es a lelki megnyugvas miatt: jobban tuningolhato




Szia!

Engem azert meg mindig nem tudtal meggyözni arrol, hogy Neked nem a 235i lenne a megfelelö valasztas, mivel a tuningolas ott motoszkal mindig a gondolataid között...

Ha müszaki szempontok alapjan szeretnel dönteni, akkor szolj, abban szivesen tudok segiteni. Csak egy tipp: az auto dinamikajat a vonoerödiagramm (nemetül Zugkraftdiagramm) mutatja meg, azt erdemes nezegetned, es nem a motorkarakterisztikat.

Viszont mindenkeppen el kellene menned egy BMW markakereskedesbe, es tesztvezetesen kiprobalni a turbo benzines motort, mielött döntesz.

Szemy




Tibor77
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Tibor77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 14:33


lalada írta:
Tibor77 írta: BOCS, DE NEM TUDOK UJ TOPIC-OT CSINALNI!

Sziasztok,

Igazabol kis kozvelemenyt szeretnek kutatni, mert valasztas elott allok. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor par heten belul megrendelem az uj 2-es coupe-t, csak a motoron vacilalok.
Amire alapvetoen hasznalom a vasat: kb. napi 50km munkaba jaras, valamint hetvegente ide-oda. Leven, hogy Svajcban elek, itt nagyon nem divat, meg draga is a szaguldozas, igy a 235i kiesik a logikus valasztasi tartomanybol.
Jelenleg egy 1235d coupe-m van, ami szinten egy 2 literes, es meg is vagyok elegedve vele maximalisan, eltekintve attol az aprosagtol, hogy hidegen a hangja mint egy traktor A gaz reakcioja nyilvan lassabb mint egy benzinesnek. A 123d-n a szoftver modositva van, igy a gyari 201Hp helyett most kb 240Hp all rendelkezesre, ami nem is a szamok miatt erdekes, hanem valoban erezni, a megnovekedett nyomatekot is.

Szoval, 220i vagy 220d? Ki mire voksol, es ha igen, akkor miert nem?
A valto az sport automata lesz, ha ez segit valamiben. A dizelt megszoktam, ismerem es ha ugy hozza a sors akkor jol lehet chip-elni. Benzinesem meg nem volt, de lehet vagyom picit a porgosebb motorra, a szebb hangra, megha egyertelmu is, hogy azert nem egy V6-rol beszelunk. Egy 220i mennyire huzhato fel biztonsagos keretek kozott?

Koszi elore is.


szia!
anélkül hogy szakértő tanácsot tudnék adni, csak annyi, hogy szerintem csinálj 2 oszlopot, az egyik a dízel a másik a benzines, mindegyik alá írd oda a SAJÁT érveidet.
és amelyiknek a listája hosszabb, azt válaszd. mivel új kocsiról beszélünk simán megvenném a dízelt. én a magam részéről 20i-t nem vennék, ha nagyobbat meg nem lehet,
akkor meg nincs értelme a benzines motornak. ha pályázgatsz, akkor meg pláne dízel. amúgy gratula és kilinccsel előre


Igen, ezen filoztam en is, hogy alapvetoen mire hasznalom: 80% autopalya 100-120km/h. evi ketszer irany magyar es olyankor nemetben amia csovon kifer
Mernok (villamos) aggyal es osztonokkel valahogy jobban huzok es bizok egy olyan gepben aminek alacsonyabb az rpm-je
Persze nyilvan probalom az egyensulyt megtalalni a "sportossag" es a kenyelem es megbizhatosag kozott.


Tibor77
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Tibor77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 14:27


Szemy írta:
Tibor77 írta: BOCS, DE NEM TUDOK UJ TOPIC-OT CSINALNI!

Sziasztok,

Igazabol kis kozvelemenyt szeretnek kutatni, mert valasztas elott allok. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor par heten belul megrendelem az uj 2-es coupe-t, csak a motoron vacilalok.
Amire alapvetoen hasznalom a vasat: kb. napi 50km munkaba jaras, valamint hetvegente ide-oda. Leven, hogy Svajcban elek, itt nagyon nem divat, meg draga is a szaguldozas, igy a 235i kiesik a logikus valasztasi tartomanybol.
Jelenleg egy 1235d coupe-m van, ami szinten egy 2 literes, es meg is vagyok elegedve vele maximalisan, eltekintve attol az aprosagtol, hogy hidegen a hangja mint egy traktor A gaz reakcioja nyilvan lassabb mint egy benzinesnek. A 123d-n a szoftver modositva van, igy a gyari 201Hp helyett most kb 240Hp all rendelkezesre, ami nem is a szamok miatt erdekes, hanem valoban erezni, a megnovekedett nyomatekot is.

Szoval, 220i vagy 220d? Ki mire voksol, es ha igen, akkor miert nem?
A valto az sport automata lesz, ha ez segit valamiben. A dizelt megszoktam, ismerem es ha ugy hozza a sors akkor jol lehet chip-elni. Benzinesem meg nem volt, de lehet vagyom picit a porgosebb motorra, a szebb hangra, megha egyertelmu is, hogy azert nem egy V6-rol beszelunk. Egy 220i mennyire huzhato fel biztonsagos keretek kozott?

Koszi elore is.


Szia!

Lehet velem van a gond, de en ellentmondast latok a gondolatmenetedben: A 235i kiesik a nagy teljesitmeny miatt, de a 20i es a 20d motoroknal elsö kerdes, hogy mennyire tuningolhatoak!? Ha ennyire fontos a dinamikus auto, akkor mindenkeppen 235i-t vegyel, hozza sem kell nyulni es azzal is lehet nagyon szepen, szabalykövetö magatartassal autozni.

Egyebkent pedig Tano kollega nagyon jol összefoglalta a lenyeget, en is pont ezen a velemenyen vagyok.

Sok sikert kivanok a valasztashoz!
Szemy


Szia,

Valoszinu en nem fejeztem ki magam jol es eleg reszletesen, de nem az a kerdes, hogy mennyire tuningolhato. Ez nalam inkabb osszefuggesben van az ar-ertek arannyal, hogy ugyanazert a penzert (nem nagyon van kulonbseg kozottuk)melyik motorban van tobb lehetoseg. A kocsi alapban 3 ev garanciaval jon, ez alatt az ido alatt nem is nyulnek hozza, illetve meg soha nem is volt kocsim meg 3 evig, szoval a tuningolasi lehetoseg inkabb elmeleti lehetoseg, csak jo tudni, hogy az opcio ott van.
Mivel nem hasznaltam meg turbo benzinest ezert erdeklodom, mint ahogy meg lett fogalmazva, en is latom a nyomateki gorbeken, hogy szelesebb tartomanyban adja le a nyomatekot, ami ugyan kisebb mint a dizel motore.
Egyelore a dizel fele hajlok: ismerem (tobbe kevesbe szeretem), gazdasagos, talan ertektartobb, es a lelki megnyugvas miatt: jobban tuningolhato




Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 13:57


Tibor77 írta: BOCS, DE NEM TUDOK UJ TOPIC-OT CSINALNI!

Sziasztok,

Igazabol kis kozvelemenyt szeretnek kutatni, mert valasztas elott allok. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor par heten belul megrendelem az uj 2-es coupe-t, csak a motoron vacilalok.
Amire alapvetoen hasznalom a vasat: kb. napi 50km munkaba jaras, valamint hetvegente ide-oda. Leven, hogy Svajcban elek, itt nagyon nem divat, meg draga is a szaguldozas, igy a 235i kiesik a logikus valasztasi tartomanybol.
Jelenleg egy 1235d coupe-m van, ami szinten egy 2 literes, es meg is vagyok elegedve vele maximalisan, eltekintve attol az aprosagtol, hogy hidegen a hangja mint egy traktor A gaz reakcioja nyilvan lassabb mint egy benzinesnek. A 123d-n a szoftver modositva van, igy a gyari 201Hp helyett most kb 240Hp all rendelkezesre, ami nem is a szamok miatt erdekes, hanem valoban erezni, a megnovekedett nyomatekot is.

Szoval, 220i vagy 220d? Ki mire voksol, es ha igen, akkor miert nem?
A valto az sport automata lesz, ha ez segit valamiben. A dizelt megszoktam, ismerem es ha ugy hozza a sors akkor jol lehet chip-elni. Benzinesem meg nem volt, de lehet vagyom picit a porgosebb motorra, a szebb hangra, megha egyertelmu is, hogy azert nem egy V6-rol beszelunk. Egy 220i mennyire huzhato fel biztonsagos keretek kozott?

Koszi elore is.


Szia!

Lehet velem van a gond, de en ellentmondast latok a gondolatmenetedben: A 235i kiesik a nagy teljesitmeny miatt, de a 20i es a 20d motoroknal elsö kerdes, hogy mennyire tuningolhatoak!? Ha ennyire fontos a dinamikus auto, akkor mindenkeppen 235i-t vegyel, hozza sem kell nyulni es azzal is lehet nagyon szepen, szabalykövetö magatartassal autozni.

Egyebkent pedig Tano kollega nagyon jol összefoglalta a lenyeget, en is pont ezen a velemenyen vagyok.

Sok sikert kivanok a valasztashoz!
Szemy

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 13:16


A 220d-ben alapjaiban ugyanaz a motor van mint a mostani 23d-dben, tehát ezt már ismered.
A 20i-ben az N20-as moci van, elég jókat olvasni róla. Ugyanez a motor van a 28i-ben is 245 lóerővel, ahogy olvasgattam a 20i-t 220-230 környékére húzzák fel. Ami nekem tetszik ezekben az újabb turbós benyásokban, hogy a nyomatékleadásuk elég jó, alacsonyabbról húz és szélesebb tartományban mint a dízel. Viszont a karbantartásra figyelni kell, mert hajlamosak a kokszososdásra. Ha évi 15-20.000-nél nem mész többet, akkor én a benyásat választanám, főleg hogy egy normális dobbal szép hangja van a 4 henger ellenére is. Tube-on találni róla videókat.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 13:03


Tibor77 írta: BOCS, DE NEM TUDOK UJ TOPIC-OT CSINALNI!

Sziasztok,

Igazabol kis kozvelemenyt szeretnek kutatni, mert valasztas elott allok. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor par heten belul megrendelem az uj 2-es coupe-t, csak a motoron vacilalok.
Amire alapvetoen hasznalom a vasat: kb. napi 50km munkaba jaras, valamint hetvegente ide-oda. Leven, hogy Svajcban elek, itt nagyon nem divat, meg draga is a szaguldozas, igy a 235i kiesik a logikus valasztasi tartomanybol.
Jelenleg egy 1235d coupe-m van, ami szinten egy 2 literes, es meg is vagyok elegedve vele maximalisan, eltekintve attol az aprosagtol, hogy hidegen a hangja mint egy traktor A gaz reakcioja nyilvan lassabb mint egy benzinesnek. A 123d-n a szoftver modositva van, igy a gyari 201Hp helyett most kb 240Hp all rendelkezesre, ami nem is a szamok miatt erdekes, hanem valoban erezni, a megnovekedett nyomatekot is.

Szoval, 220i vagy 220d? Ki mire voksol, es ha igen, akkor miert nem?
A valto az sport automata lesz, ha ez segit valamiben. A dizelt megszoktam, ismerem es ha ugy hozza a sors akkor jol lehet chip-elni. Benzinesem meg nem volt, de lehet vagyom picit a porgosebb motorra, a szebb hangra, megha egyertelmu is, hogy azert nem egy V6-rol beszelunk. Egy 220i mennyire huzhato fel biztonsagos keretek kozott?

Koszi elore is.


szia!
anélkül hogy szakértő tanácsot tudnék adni, csak annyi, hogy szerintem csinálj 2 oszlopot, az egyik a dízel a másik a benzines, mindegyik alá írd oda a SAJÁT érveidet.
és amelyiknek a listája hosszabb, azt válaszd. mivel új kocsiról beszélünk simán megvenném a dízelt. én a magam részéről 20i-t nem vennék, ha nagyobbat meg nem lehet,
akkor meg nincs értelme a benzines motornak. ha pályázgatsz, akkor meg pláne dízel. amúgy gratula és kilinccsel előre


státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 12:17


Tibor77 írta: BOCS, DE NEM TUDOK UJ TOPIC-OT CSINALNI!

Sziasztok,

Igazabol kis kozvelemenyt szeretnek kutatni, mert valasztas elott allok. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor par heten belul megrendelem az uj 2-es coupe-t, csak a motoron vacilalok.
Amire alapvetoen hasznalom a vasat: kb. napi 50km munkaba jaras, valamint hetvegente ide-oda. Leven, hogy Svajcban elek, itt nagyon nem divat, meg draga is a szaguldozas, igy a 235i kiesik a logikus valasztasi tartomanybol.
Jelenleg egy 1235d coupe-m van, ami szinten egy 2 literes, es meg is vagyok elegedve vele maximalisan, eltekintve attol az aprosagtol, hogy hidegen a hangja mint egy traktor A gaz reakcioja nyilvan lassabb mint egy benzinesnek. A 123d-n a szoftver modositva van, igy a gyari 201Hp helyett most kb 240Hp all rendelkezesre, ami nem is a szamok miatt erdekes, hanem valoban erezni, a megnovekedett nyomatekot is.

Szoval, 220i vagy 220d? Ki mire voksol, es ha igen, akkor miert nem?
A valto az sport automata lesz, ha ez segit valamiben. A dizelt megszoktam, ismerem es ha ugy hozza a sors akkor jol lehet chip-elni. Benzinesem meg nem volt, de lehet vagyom picit a porgosebb motorra, a szebb hangra, megha egyertelmu is, hogy azert nem egy V6-rol beszelunk. Egy 220i mennyire huzhato fel biztonsagos keretek kozott?

Koszi elore is.


Hät igen, arrafele igen nagy kibaszäs, hogy van egy több szäz loerös kocsid, es mindenhol csak tötymörögni tudsz... Ezen a helyzeten a motortunning csak rontana, magärol a motorrol mär nem is beszelve! Inkäbb gyere ät hozzänk, itt kinyomhatod a szemet nyugodtan, bärmit is veszel!
De szerintem a napi 50 km pici ide-oda-val is alig több a havi ezer km-nel, en erre nem vennek d-t...

Tibor77
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 123d
Évjárat: 2009

státusz Tibor77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. április 04. péntek, 08:25


BOCS, DE NEM TUDOK UJ TOPIC-OT CSINALNI!

Sziasztok,

Igazabol kis kozvelemenyt szeretnek kutatni, mert valasztas elott allok. Ha az egiek is ugy akarjak, akkor par heten belul megrendelem az uj 2-es coupe-t, csak a motoron vacilalok.
Amire alapvetoen hasznalom a vasat: kb. napi 50km munkaba jaras, valamint hetvegente ide-oda. Leven, hogy Svajcban elek, itt nagyon nem divat, meg draga is a szaguldozas, igy a 235i kiesik a logikus valasztasi tartomanybol.
Jelenleg egy 1235d coupe-m van, ami szinten egy 2 literes, es meg is vagyok elegedve vele maximalisan, eltekintve attol az aprosagtol, hogy hidegen a hangja mint egy traktor A gaz reakcioja nyilvan lassabb mint egy benzinesnek. A 123d-n a szoftver modositva van, igy a gyari 201Hp helyett most kb 240Hp all rendelkezesre, ami nem is a szamok miatt erdekes, hanem valoban erezni, a megnovekedett nyomatekot is.

Szoval, 220i vagy 220d? Ki mire voksol, es ha igen, akkor miert nem?
A valto az sport automata lesz, ha ez segit valamiben. A dizelt megszoktam, ismerem es ha ugy hozza a sors akkor jol lehet chip-elni. Benzinesem meg nem volt, de lehet vagyom picit a porgosebb motorra, a szebb hangra, megha egyertelmu is, hogy azert nem egy V6-rol beszelunk. Egy 220i mennyire huzhato fel biztonsagos keretek kozott?

Koszi elore is.

státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. április 03. csütörtök, 12:09


Oke-oke, megertettem, köszönöm a segitseget!
Amiota "becsatlakoztam", mär több 100 oldalt visszaololvastam, de a kulcsos topic még nem került sorra...