naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 08:26


Bero írta:
naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Üdv! Nekem ilyen hiba akkor volt amikor a kartergázam szart be. A kartergáz csövem konkrétan szétmállott. Kicseréltem a csöveket és a kartergáz szűrőt és tökéletesen ment.


Nem rég volt cserélve olajteknő tömítés is, de szerintem a karterral nem lesz gond. Esetleg meg tudnád mondani, hogy az én motoromnál hol van ilyen cső?
motor: fg26967
Egyszerűen nem találom. Én erre a szelepre gyanakszom:
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_3386



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 17:44


naarjan írta: Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.


Üdv! Nekem ilyen hiba akkor volt amikor a kartergázam szart be. A kartergáz csövem konkrétan szétmállott. Kicseréltem a csöveket és a kartergáz szűrőt és tökéletesen ment.

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 15:24


Sziasztok!
A kis német csoda újabb hibával állt elő.
Vezetés közben pl kanyarhoz készülődve kuplungolás és fékezés, majd csak úgy leáll a motor. Akku és olajlámpa világít. Indításra rögtön beindul. A fordulatszámjelző nem esik le hirtelen (így a jeladó nem hiszem hogy hibás). Teszteltem az akksit 12,7V nyugiban, indítás után 13,8 és 14,3 között mozog a generátoros feszültség. Hibakód nincs. AC 3 éve cserélve. MAF szenzor 2 hónapja cserélve. Valakinek tipp? Egy dologra gyanakszom, hogy a fűtésnél ingadozik a ventilláció sokszor ... esetleg hibás süni kavarhat be? Mikor ingadozás van, akkor ugrál a feszültség jobban a járó motornál.

státusz r_hantos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 18:55


speedie írta: Ricsi ratette kompira es minden érték tökéletes.....beázott a tuningbox.....az hülyitett meg mindent....


Na, már ebben is kontárkodik a fiú?

speedie
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz speedie

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 17:17


Ricsi ratette kompira es minden érték tökéletes.....beázott a tuningbox.....az hülyitett meg mindent....

speedie
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz speedie

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 13:50


köszi mindenkinek....most már kiváncsi vagyok hogy mi a bûnös....

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 13:35


speedie írta: Valakinek van ötlete hogy menet közben a 20d mitol all le? Minden hibauzenet nelkul..... Egész este állt a kocsi , melóba voltam, igaz vihar vot, de mondjuk nem kéne egy kis szélnek kárt tennie benne....reggel inditok még melegitettem is kicsit....megallt...de furi mondom...elindultam jo 10 perc utan menet kozbe a pillanatnyi fogyasztas jelzo felment maxra es megallt a motor.....ujrainditok megy..... ezt jatszottam a moszkvatol a nyugatiig....... valakinek Ötlet? Ricsi délután reteszi gépre hogy mit mutat, de addigis hátha valakinek van ötlete....



Gondolom common-rail rendszerû 20d. Nálunk volt egy ilyen autó! Vezõrmûtengely jeladó, meg porlasztók lettek cserélve.
Általában csak meleg motornál csinálta, igaz nekünk nem indult újra...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 09:41


speedie írta: chip es box sose sok. Egyebkent 2-3x volt gyilkolva az auto gyorsulassal. Normalisan kozlekedek. Box is visszabb van huzva.


szerintem ac, vagy vmi vezérmûtengely jeladó, ha ilyen kirtelen áll le fulladozás nélkül..

speedie
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz speedie

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 09:18


chip es box sose sok. Egyebkent 2-3x volt gyilkolva az auto gyorsulassal. Normalisan kozlekedek. Box is visszabb van huzva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 08:59


speedie írta: Valakinek van ötlete hogy menet közben a 20d mitol all le? Minden hibauzenet nelkul..... Egész este állt a kocsi , melóba voltam, igaz vihar vot, de mondjuk nem kéne egy kis szélnek kárt tennie benne....reggel inditok még melegitettem is kicsit....megallt...de furi mondom...elindultam jo 10 perc utan menet kozbe a pillanatnyi fogyasztas jelzo felment maxra es megallt a motor.....ujrainditok megy..... ezt jatszottam a moszkvatol a nyugatiig....... valakinek Ötlet? Ricsi délután reteszi gépre hogy mit mutat, de addigis hátha valakinek van ötlete....


..döglõdik az AC-d.... talán. Vagy túl sok lett a schip és a box

petike

speedie
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz speedie

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 172

Elküldve: 2009. június 12. péntek, 08:06


Valakinek van ötlete hogy menet közben a 20d mitol all le? Minden hibauzenet nelkul..... Egész este állt a kocsi , melóba voltam, igaz vihar vot, de mondjuk nem kéne egy kis szélnek kárt tennie benne....reggel inditok még melegitettem is kicsit....megallt...de furi mondom...elindultam jo 10 perc utan menet kozbe a pillanatnyi fogyasztas jelzo felment maxra es megallt a motor.....ujrainditok megy..... ezt jatszottam a moszkvatol a nyugatiig....... valakinek Ötlet? Ricsi délután reteszi gépre hogy mit mutat, de addigis hátha valakinek van ötlete....

státusz gee09

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2008. december 09. kedd, 17:10


Sziasztok!
A problémám a következõ: 318i 2001év
Menet közben a vízhõmérõóra kiakad a maximum felé, az autó erõtlenné válik, a fordulatszám leesik, néha ha kapok egy pirosat le is áll. Aztán egyszercsak vissza megy a normálba. minden o.k.....aztán megint elõröl kezdi ugyanezt. a szerelõnél a computer nem muteatott hibát.
Tud valaki valami ötletet Ha lassan nyomom közben a gázt gyorsít, de ha odalépek neki ránt egyet, és erõtlenül és furcsa hanggal megy. Mintha nem kapna benzint. ..ja és ilyenkor a fûtés is leáll minimumra....

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. november 23. vasárnap, 20:10


daidka írta:
kiccus írta: Sziasztok!
Néhány napja leállt menet közben az autó motorja, miután +3 foknál egyet pittyegett. Majd 10 perc után be lehetett megint indítani. Jelenleg borzalmasan hangos a motorhangja, mi lehet a baj vele? 318D és 5 éves múlt az autó...


Szerintem csak véletlen egybeesés a pittyegés meg a leállás! Gondolom nálad is hasonló probléma lehet mint al alábbiakban.


+3 foktól fefele minden indításnál pittyog plusz villogással jelzi az alacsony hõmérsékletet. De ettõl még nem áll le.

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2008. november 23. vasárnap, 20:01


kiccus írta: Sziasztok!
Néhány napja leállt menet közben az autó motorja, miután +3 foknál egyet pittyegett. Majd 10 perc után be lehetett megint indítani. Jelenleg borzalmasan hangos a motorhangja, mi lehet a baj vele? 318D és 5 éves múlt az autó...


Szerintem csak véletlen egybeesés a pittyegés meg a leállás! Gondolom nálad is hasonló probléma lehet mint al alábbiakban.

státusz kiccus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. november 23. vasárnap, 18:42


Sziasztok!
Néhány napja leállt menet közben az autó motorja, miután +3 foknál egyet pittyegett. Majd 10 perc után be lehetett megint indítani. Jelenleg borzalmasan hangos a motorhangja, mi lehet a baj vele? 318D és 5 éves múlt az autó...