anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 20:56


orszi írta:
orszi írta:
xlzx írta:
orszi írta: Halihó!
Kérdezem mi lehet az oka hogy a bal oldali első ülésnél deréktámaszt nem tudom leengedni és a kapcsoló visszintes hátsó részét megnyomva hallom, hogy kattog valami talán a szelep de nem lesz a dudor kissebb mig a jobb oldalinál ez funkció működik és fel tudom fujni és le is tudom engedni.Nem régen vettem a gépet 2005-ös touring és még csak most ismerkedem vele ha valaki tud segíteni megköszönöm.



ki van ülve az ülésed és kilyukadt a gerinctámaszod..nálam ugyanez van


Köszönöm az infót, de azért nem tudom leengedni mert kilyukadt a gerinctámasz? mit lehet kezdeni vele miként lehet megjavítíni ha egyáltalán javítható.

Sikerült megállapítani a hibát ami úgy néz ki,hogy a gerinctámasz elektromos szelepe elromlott és így nem tudja a levegőt elengedni az egyik balonból. Kérdésem estleg van-e valakinek ilyen szelep a birtokában aminek a száma 7160372 0510G2110B1423B. Három cső megy rá és egy négy polusú csatlakozó.





azért ez durva volt ki van lukadva azért nem tudom leengedni, mert lukas?

amúgy baráti ára van, csak 25000 pézecske remélem az enyém nem szarik be.

amúgy így néz ki a száma. 52-10-7-160-372 lehet kicsit megfújkálnám valami elektronika tisztító spray-vel, jó keményen minden lukon, és hagynám kiszáradni. Lehet feléledne.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. január 21. hétfő, 21:09

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz orszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. január 21. hétfő, 20:27


orszi írta:
xlzx írta:
orszi írta: Halihó!
Kérdezem mi lehet az oka hogy a bal oldali első ülésnél deréktámaszt nem tudom leengedni és a kapcsoló visszintes hátsó részét megnyomva hallom, hogy kattog valami talán a szelep de nem lesz a dudor kissebb mig a jobb oldalinál ez funkció működik és fel tudom fujni és le is tudom engedni.Nem régen vettem a gépet 2005-ös touring és még csak most ismerkedem vele ha valaki tud segíteni megköszönöm.



ki van ülve az ülésed és kilyukadt a gerinctámaszod..nálam ugyanez van


Köszönöm az infót, de azért nem tudom leengedni mert kilyukadt a gerinctámasz? mit lehet kezdeni vele miként lehet megjavítíni ha egyáltalán javítható.

Sikerült megállapítani a hibát ami úgy néz ki,hogy a gerinctámasz elektromos szelepe elromlott és így nem tudja a levegőt elengedni az egyik balonból. Kérdésem estleg van-e valakinek ilyen szelep a birtokában aminek a száma 7160372 0510G2110B1423B. Három cső megy rá és egy négy polusú csatlakozó.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 21. hétfő, 20:29

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 18:03


Matt3er írta:
335i írta: Üdv!

Nemrég vásároltam egy e60-as 530 D-t. Eddig minden rendben volt vele viszont ma egyszercsak egyet puffant valami és elfogyott a kocsi ereje. Olyan mintha a valami nyomás alatt lévő cső leesett volna. Egyszeűen nem megy 110-nél többet. Az autó automata, 229.000 km-rel. A computer nem ír ki semmilyen hibát. Ha valaki tud légyszi segítsetek, hogy mi lehet a baj!
Előre is köszönöm!
Áron


Nem lett huhogós-fütyülős hangja? Mekkora volt a puffanás, defektszerű?
Ha a hang nem változott, valószínűleg vákumcső lesz.



Tuti turbócső!

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 09:40


gyenlac írta:


Ezt a tesztet Dis-szel csinaltam. Tudna valaki segiteni miert nem indul az autom?
Az izzito gyertyakat kb 13000 km-el ezelott csereltem.Az elso ules alatti es a tankban levo pumpa mukodik. Atneztem az osszes biztositekot es jo.

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 09:35




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 19:20


medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv


azért csak óvatosan, egy új AC 40,50 ezer, nehogy hiába legyen a csere, de beledobhatsz bontottat is próbaképpen, mégse 50 ezret dobsz ki az ablakon, ha mégse az a gond.


Persze, ránézünk előtte néhány dologra, feleslegesen nem akarom dobálni a pénzt, de legalább van mire gyanakodni...igaz nem örülök neki, de ez van


mindjárt küldök egy videót, privátba, hogy indult az enyém gázadás nélkül, pedig mikor nyomást mértem a 3 Bár már a gyújtás ráadáskor felállt.

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 19:17


anubisz írta:
medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv


azért csak óvatosan, egy új AC 40,50 ezer, nehogy hiába legyen a csere, de beledobhatsz bontottat is próbaképpen, mégse 50 ezret dobsz ki az ablakon, ha mégse az a gond.


Persze, ránézünk előtte néhány dologra, feleslegesen nem akarom dobálni a pénzt, de legalább van mire gyanakodni...igaz nem örülök neki, de ez van



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 19:01


medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv


azért csak óvatosan, egy új AC 40,50 ezer, nehogy hiába legyen a csere, de beledobhatsz bontottat is próbaképpen, mégse 50 ezret dobsz ki az ablakon, ha mégse az a gond.

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 18:56


anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 18:41


medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 14. hétfő, 18:46

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 18:40


ute107 írta: Kinek van kölcsönbe próbára egy fl előtti jeladós porlasztója!

Ha nem az lenne a hiba a kölcsönzési díjat, Anubisz fizeti!!!

Ha jó, akkor én meg is vásárolom!

Tudom Yellow apróhirdetésben kellett volna!


Ha a jeladós rossz akkor nem kéne égni a check lámpának? Nem tudja valaki milyen értéknél kapcsol be a check lámpa??

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 18:25


Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 14:15


akkor nem hirtelen lépett fel a hiba egy pillanat alatt,már jelezte a kialakuló katasztrófát.

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 14:13


gyenlac írta:
anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation


Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Rendben ok! Nem tudom van-e valami jelentosege ,de ezeket a hibakododokat 13 km-el ezelott tette bele


Hogy? nem értem, jelezte a hibát, és kiolvastad? utána még jártál vele 15 km és utána állt meg?



Igen! 176090 -nel irta be a kodokat es most 176103-on all az inpa szerint. (a mutatok merfoldben vannak)


az autom magalt es nem indul... utanna olvastam ki

gyenlac
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2006

státusz gyenlac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. január 14. hétfő, 14:10


anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation


Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Rendben ok! Nem tudom van-e valami jelentosege ,de ezeket a hibakododokat 13 km-el ezelott tette bele


Hogy? nem értem, jelezte a hibát, és kiolvastad? utána még jártál vele 15 km és utána állt meg?


Igen! 176090 -nel irta be a kodokat es most 176103-on all az inpa szerint. (a mutatok merfoldben vannak)