banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2015. október 10. szombat, 22:23


Sziasztok!
A következőt tapasztaltam ma: mentem a kocsival vagy 200km-t volt benne kis autópálya meg autóút de mindegyik nagyon jó minőségű. Már az elejétől fogva olyan 100-as tempónál is éreztem hogy mintha a kormány rezegne a kezemben és az én ülésem alatt is lehet érezni hogy nem simán megy a kocsi, hanem rezonál alattam az ülés. Aztán ez a pályán nagyobb tempónál már nem volt annyira vészes, de szerintem ott se a normális kategóriába tartozott. Haza is jöttem vele, gondoltam biztos centírozni kell vagy hasonló...de amikor beálltam a garázsba és kiszálltam iszonyatos bűz csapott meg...égett műanyag vagy gumi szag volt az autó elejénél, de nagyon, és az a vezetőoldali első keréktől jött mint kiderült mert a többinek semmi szaga nem volt. Először megijedtem hogy a motortérben izzik valami :S
Szerintetek mi lehet vele?

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. október 05. hétfő, 20:34


Sziasztok!

Egy ELM327-es "játékkal" olyan érdekességet fedeztem fel az ingadozó alapjáratra, hogy mikor a vákuum esik picit, akkor utána kezd ingadozni. Mitől ingadozhat? Rossz légtömegmérő? Fals levegő? Csak meleg motornál jön elő.
Köszi előre is

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. október 05. hétfő, 20:14


raul227 írta:
naarjan írta:
raul227 írta:
raul227 írta: sziasztok,egy jó ideje hallok egy bizonyos hangot a motor felől,amikor áll az autó,alapjáraton,de nem minden esetben,nem tudom mi okozza,"csörög" magas hangon,1-2 másodpercig,aztán abbamarad,gondolom a fordulat amikor feljebb megy,de ez csak tipp.olyan hang mintha képletesen cseppkőbarlangban a vízcseppek.mondták már rá hogy a lánccal lehet valami,de más azt mondja annak nem ilyen a hangja,meg a lánc az élettartamos.417000km van a kocsiba(óra szerint) valaki azt is mondta hogy lehet a jeladós adagoló is okozhatja a csörgést(még az előző tulajnak jelzett be a diag valamit ezzel kapcsolatban,de igazából gyakorlatban nekem november óta semmi gondot nem okozott,állítólag néha nem megfelelő értéket küld,vagy valami ilyesmi),ezért nem is cseréltettem.ma vittem szerelőhöz,aki azt mondta hogy megnézte,és a főtengely szíjtárcsa van ramaty állapotban.emiatt lehetséges ez a hang?és ez mit okozhat az autóban,mennyire sürgős a cseréje? ez lenne az?https://alkatreszek.hu/fot_szi...18300300_i valaki esetleg ha ránézne,keresne nekem ilyet....
mert az alkatrész kereső 2 ágra osztotta az alkatrész keresést, https://alkatreszek.hu/autoalk...mai_kereso jármű orr és motor oldalira.nekem ez nem egyértelmű.
másik kérdésem,lehetséges e hogy az egyik hátsó gumimnak a belső oldalán a betű lehorzsolódott,amiatt lehet e hogy mentem kb 500 kmt 1.1 - 1.5 bárral ,mert nem vettem észre hogy egy szög,vagy drót miatt megszállt a kerék.vagy ez esetleg valami futómű hibára is utalhat?most cserélik a bölcsőt az autóban,mert meg volt rokkanva,azt mondták a futóművesek,hogy cseréltessem ki mert nagyon terpeszt az autó,amiatt kopik a belső pereme a hátsó kerekeknek.nem én okoztam a "rokkanást".
Előre is köszi!



Valaki?



Ha alkatrészt keresel, akkor a realoem.com-on először nézd meg a robbantott rajzot és az alkatrész sorozatszámát. A kereséshez kell majd az alvázszámod utolsó 7 karaktere. Nekem iy volt ilyen csörgés korábban. Nem sokáig, mert a vezérműlánc csinálta... a feszítője ment szét. Privátba nem messze tőled tudok egy jó szerelőt S.patakon.



Köszönöm,hát ez az hogy azt sem tudom mit keressek,hogy valóban ez a csörgés oka
.Küldheted a szerelő nevét

Beremeg a főtengely szíj, lehet a fentiekkel együtt főtengely szíjtárcsa? Ha igen, valaki ajánlana, esetleg innen valakit aki jó árba tud, és jót, esetleg kérdésem, ha nem áll most úgy az ember, bontottat lehet?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz MrSummer

Újonc

Elismertség: 50% (2 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. október 05. hétfő, 07:30


Sziasztok!

Segítségre, tippre lenne szükségem!
Az alany: 2004-es, 330d, automata. Már 204 Le-s, de még vákuumos turbós.

Az autó úgy viselkedik, mintha a turbó nem töltene eleget 2500 alatt.

Hegynek felfelé, ha 2500-as fordulat alatt van a motor (20 l-en kiakadva a fogyimérő, szóval nyomom a gázt is finoman), csak tartani tudja a sebességet. Ha átrakom sport módba, ugyanaz a sebesség mellett egyet visszavált (3200 1/min), és elég csak a gázra pöccinteni és meglódul.

Tesztelgettem autópályán is. Első alkalommal, telitank, 140 tempomat, váltó simán D-ben (2300 rpm) kb. 750 km hatótáv.... (9-10 l). Második lakalommal, telitank. 140 tempomat, váltó S-ben (3200 rpm), 950 km hatótáv.

Amit eddig megcsináltunk: teljes vákuumcső szett csere, turbó felújítva (Hantos Ricsiék által, illetve ő turbósuk), légtömegmérő csere. Hibakód nincs. Turbónyomásra, holnap dogunk rámérni menet közben. Van, olyan szenzor a gépben, ami mérhet rosszul és nem ad hibakódot és szerepet játszik a turbónyomás beállításában? (sok oldalon olvastam a MAP szenzorról, hogy tud, ilyeneket produkálni). Bármi más ötlet?

Köszi a segítséget



raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. szeptember 30. szerda, 14:40


naarjan írta:
raul227 írta:
raul227 írta: sziasztok,egy jó ideje hallok egy bizonyos hangot a motor felől,amikor áll az autó,alapjáraton,de nem minden esetben,nem tudom mi okozza,"csörög" magas hangon,1-2 másodpercig,aztán abbamarad,gondolom a fordulat amikor feljebb megy,de ez csak tipp.olyan hang mintha képletesen cseppkőbarlangban a vízcseppek.mondták már rá hogy a lánccal lehet valami,de más azt mondja annak nem ilyen a hangja,meg a lánc az élettartamos.417000km van a kocsiba(óra szerint) valaki azt is mondta hogy lehet a jeladós adagoló is okozhatja a csörgést(még az előző tulajnak jelzett be a diag valamit ezzel kapcsolatban,de igazából gyakorlatban nekem november óta semmi gondot nem okozott,állítólag néha nem megfelelő értéket küld,vagy valami ilyesmi),ezért nem is cseréltettem.ma vittem szerelőhöz,aki azt mondta hogy megnézte,és a főtengely szíjtárcsa van ramaty állapotban.emiatt lehetséges ez a hang?és ez mit okozhat az autóban,mennyire sürgős a cseréje? ez lenne az?https://alkatreszek.hu/fot_szi...18300300_i valaki esetleg ha ránézne,keresne nekem ilyet....
mert az alkatrész kereső 2 ágra osztotta az alkatrész keresést, https://alkatreszek.hu/autoalk...mai_kereso jármű orr és motor oldalira.nekem ez nem egyértelmű.
másik kérdésem,lehetséges e hogy az egyik hátsó gumimnak a belső oldalán a betű lehorzsolódott,amiatt lehet e hogy mentem kb 500 kmt 1.1 - 1.5 bárral ,mert nem vettem észre hogy egy szög,vagy drót miatt megszállt a kerék.vagy ez esetleg valami futómű hibára is utalhat?most cserélik a bölcsőt az autóban,mert meg volt rokkanva,azt mondták a futóművesek,hogy cseréltessem ki mert nagyon terpeszt az autó,amiatt kopik a belső pereme a hátsó kerekeknek.nem én okoztam a "rokkanást".
Előre is köszi!



Valaki?



Ha alkatrészt keresel, akkor a realoem.com-on először nézd meg a robbantott rajzot és az alkatrész sorozatszámát. A kereséshez kell majd az alvázszámod utolsó 7 karaktere. Nekem iy volt ilyen csörgés korábban. Nem sokáig, mert a vezérműlánc csinálta... a feszítője ment szét. Privátba nem messze tőled tudok egy jó szerelőt S.patakon.



Köszönöm,hát ez az hogy azt sem tudom mit keressek,hogy valóban ez a csörgés oka
.Küldheted a szerelő nevét

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 21:02


naarjan írta:
naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Csináltam egy videót a problémámról, ami azóta is fennáll.
Lényeg: nehezen indul, alapjárat melegen gázadás után meginog. Valakinek ötlet?
Plusz mellette P0011 hibakód. (most volt nemrég vezérműcsere, de már volt utána állítva is)
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=Kbk43z8UU7k


Pedig ez a hibakód többek között vanos,vezérműlánc hiba,feszító,esetleg vanos tömítés...


Igen az lenne...de elvileg azzal nincs probléma. Jól megy, nincs semmi baja a kocsinak, csak ez a hosszú indítózás és az ingadozó alapjárat gázadás után, vagy gázról levétel után. Általában egy gázfelengedés után 2szer ugrik le egy pillanatra kb 100-150 fordulattal az alapjárat. Plusz elvileg ha valami baj lenne a vanossal, akkor az alapjárat sem lenne amúgy egyenletes, pedig az. Hozzáteszem a motorhiba jelzés nem ég. Csak diaggal hozza ki a problémát (tehát elvileg még nem olyan súlyos a helyzet)
Esetleg valamelyik solenoid szelep szórakozna? el van trutymósodva?






Tegnap még kitisztítottam a légtömegmérőt és kicseréltem az egyik vezérmű jeladót. Azóta már ahogy észrevettem normálisabban indul. Nem kell annyit tekernie. Viszont! Ha felmelegszik már a motor, kb 10km után akkor megint néha csinálja a az alapjárat ingadozást gázlevétel után.
Nem lehet, hogy valami hőfok jeladó is bekavar?


naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 20:57


raul227 írta:
raul227 írta: sziasztok,egy jó ideje hallok egy bizonyos hangot a motor felől,amikor áll az autó,alapjáraton,de nem minden esetben,nem tudom mi okozza,"csörög" magas hangon,1-2 másodpercig,aztán abbamarad,gondolom a fordulat amikor feljebb megy,de ez csak tipp.olyan hang mintha képletesen cseppkőbarlangban a vízcseppek.mondták már rá hogy a lánccal lehet valami,de más azt mondja annak nem ilyen a hangja,meg a lánc az élettartamos.417000km van a kocsiba(óra szerint) valaki azt is mondta hogy lehet a jeladós adagoló is okozhatja a csörgést(még az előző tulajnak jelzett be a diag valamit ezzel kapcsolatban,de igazából gyakorlatban nekem november óta semmi gondot nem okozott,állítólag néha nem megfelelő értéket küld,vagy valami ilyesmi),ezért nem is cseréltettem.ma vittem szerelőhöz,aki azt mondta hogy megnézte,és a főtengely szíjtárcsa van ramaty állapotban.emiatt lehetséges ez a hang?és ez mit okozhat az autóban,mennyire sürgős a cseréje? ez lenne az?https://alkatreszek.hu/fot_szi...18300300_i valaki esetleg ha ránézne,keresne nekem ilyet....
mert az alkatrész kereső 2 ágra osztotta az alkatrész keresést, https://alkatreszek.hu/autoalk...mai_kereso jármű orr és motor oldalira.nekem ez nem egyértelmű.
másik kérdésem,lehetséges e hogy az egyik hátsó gumimnak a belső oldalán a betű lehorzsolódott,amiatt lehet e hogy mentem kb 500 kmt 1.1 - 1.5 bárral ,mert nem vettem észre hogy egy szög,vagy drót miatt megszállt a kerék.vagy ez esetleg valami futómű hibára is utalhat?most cserélik a bölcsőt az autóban,mert meg volt rokkanva,azt mondták a futóművesek,hogy cseréltessem ki mert nagyon terpeszt az autó,amiatt kopik a belső pereme a hátsó kerekeknek.nem én okoztam a "rokkanást".
Előre is köszi!



Valaki?



Ha alkatrészt keresel, akkor a realoem.com-on először nézd meg a robbantott rajzot és az alkatrész sorozatszámát. A kereséshez kell majd az alvázszámod utolsó 7 karaktere. Nekem iy volt ilyen csörgés korábban. Nem sokáig, mert a vezérműlánc csinálta... a feszítője ment szét. Privátba nem messze tőled tudok egy jó szerelőt S.patakon.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. szeptember 24. csütörtök, 20:59


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 18:23


raul227 írta: sziasztok,egy jó ideje hallok egy bizonyos hangot a motor felől,amikor áll az autó,alapjáraton,de nem minden esetben,nem tudom mi okozza,"csörög" magas hangon,1-2 másodpercig,aztán abbamarad,gondolom a fordulat amikor feljebb megy,de ez csak tipp.olyan hang mintha képletesen cseppkőbarlangban a vízcseppek.mondták már rá hogy a lánccal lehet valami,de más azt mondja annak nem ilyen a hangja,meg a lánc az élettartamos.417000km van a kocsiba(óra szerint) valaki azt is mondta hogy lehet a jeladós adagoló is okozhatja a csörgést(még az előző tulajnak jelzett be a diag valamit ezzel kapcsolatban,de igazából gyakorlatban nekem november óta semmi gondot nem okozott,állítólag néha nem megfelelő értéket küld,vagy valami ilyesmi),ezért nem is cseréltettem.ma vittem szerelőhöz,aki azt mondta hogy megnézte,és a főtengely szíjtárcsa van ramaty állapotban.emiatt lehetséges ez a hang?és ez mit okozhat az autóban,mennyire sürgős a cseréje? ez lenne az?https://alkatreszek.hu/fot_szi...18300300_i valaki esetleg ha ránézne,keresne nekem ilyet....
mert az alkatrész kereső 2 ágra osztotta az alkatrész keresést, https://alkatreszek.hu/autoalk...mai_kereso jármű orr és motor oldalira.nekem ez nem egyértelmű.
másik kérdésem,lehetséges e hogy az egyik hátsó gumimnak a belső oldalán a betű lehorzsolódott,amiatt lehet e hogy mentem kb 500 kmt 1.1 - 1.5 bárral ,mert nem vettem észre hogy egy szög,vagy drót miatt megszállt a kerék.vagy ez esetleg valami futómű hibára is utalhat?most cserélik a bölcsőt az autóban,mert meg volt rokkanva,azt mondták a futóművesek,hogy cseréltessem ki mert nagyon terpeszt az autó,amiatt kopik a belső pereme a hátsó kerekeknek.nem én okoztam a "rokkanást".
Előre is köszi!



Valaki?



naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 24. csütörtök, 12:10


naarjan írta:
Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Csináltam egy videót a problémámról, ami azóta is fennáll.
Lényeg: nehezen indul, alapjárat melegen gázadás után meginog. Valakinek ötlet?
Plusz mellette P0011 hibakód. (most volt nemrég vezérműcsere, de már volt utána állítva is)
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=Kbk43z8UU7k


Pedig ez a hibakód többek között vanos,vezérműlánc hiba,feszító,esetleg vanos tömítés...


Igen az lenne...de elvileg azzal nincs probléma. Jól megy, nincs semmi baja a kocsinak, csak ez a hosszú indítózás és az ingadozó alapjárat gázadás után, vagy gázról levétel után. Általában egy gázfelengedés után 2szer ugrik le egy pillanatra kb 100-150 fordulattal az alapjárat. Plusz elvileg ha valami baj lenne a vanossal, akkor az alapjárat sem lenne amúgy egyenletes, pedig az. Hozzáteszem a motorhiba jelzés nem ég. Csak diaggal hozza ki a problémát (tehát elvileg még nem olyan súlyos a helyzet)
Esetleg valamelyik solenoid szelep szórakozna? el van trutymósodva?







Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2015. szeptember 23. szerda, 20:23


balazsnemeth írta:
Pitykoo írta:
balazsnemeth írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!
Nem rég vettem egy E46 szériás 330XD kombit, volt vele pár probléma amit meg kellett csináltatni ilyen volt például az első féltengelyek cseréje (SKF), motortartó gumibakok (Gyári), az egyik testkábellel volt valami probléma ami miatt visszaesett az autó teljesítménye ezt kellett orvosolni, általános szerviz (szűrők, olaj), fékbetét.
Az egyik probléma jelenség viszont még ezek után is megmaradt, az pedig REZONANCIA ÁLLÓ HELYZETBEN AZ AUTOMATA VÁLTÓ D ÉS R ÁLLÁSÁBAN!!! P ÉS N MÓDBAN GYÖNYÖRŰEN KISIMUL AZ AUTÓ SEMMILYEN REZONANCIA, REMEMGÉS, RÁZÁS NEM TAPASZTALHATÓ! Teljesen olyan a jelenség mintha motortartó bak problémája lenne, pedig az ügye cserélve lett és még a motortartó konzol is meg lett húzva, mert ki volt lazulva. Azt hittük ezzel majd megoldódik a probléma, de nem. Nyílván nem jár olyannyira simán a váltó D és R állásában mint P és N módban, valamilyen szintű eltérés érezhető, de ennyire azért nem mert ez már az egészségre károsan rezonál ami semminek nem jó, beleremeg a kormány, a visszapillantó, és egyszerűen minden elég komoly szinten!
Ahogy felengedem a féket D vagy R állásban álló helyzetből és adok egy ki gázt akkor megszűnik a rezonancia!
Az autón a váltó frissen felújított, annak nem valószínű, hogy lehet valami gondja, viszont a turbinának van egy szabadon futója ami produkálhat ilyet. Le lett szedve és egy hozzáértő szakember megnézte azt mondta azzal sincs gond!
Ügye összkerekes a jármű, az első kardánt lekötve viszont megszűnik a rezonancia, hátrafele nem érezhető, mert Hardy tárcsa van a hátsó kardánon.
Valahol a hajtásláncnál lehet valami probléma, mintha valami összeérni valamivel ami ilyen mértékű rezonanciát eredményez...nem tudom...
2 hete szervízben van az autó, már ott tartanak, hogy mindent megnéztek és kizártak ami ilyen problémát okozhat, de nem tudják hogy ezek után mitől lehet!

Valaki találkozott már ilyen jelenséggel?? Szerintetek?? Vélemény??
Help please!!!



Hali!
Sajnos én nem tudok ehhez nagyon hozzászólni viszont írtál egy olyat ami viszont érdekelne engem ha nem baj!?
Ez a teljesítmény csökkenés rossz testkábel miatt ez melyik kábel volt pontosan és hogy jöttek rá, hogy az a ludas?!
Köszi!

Amm... viszont ha a kardámot lekötve nem csinálta, próbálták esetleg egy másik kardámmal, hogy akkor is rángat e?!


Szia!
A komputer kidobta a légtömegmérőt hibának, viszont az ki lett mérve és teljesen rendben volt, teljesítménye viszont 30-40%-al visszaesett, a másik ami gyanús dolog volt hogy állandóan lemerült az aksi és zárlatos is lett. Úgy tudom hogy a légtömegmérőhöz tartozó testkábel volt a ludas.

Hát igen lehet azzal kéne megpróbálkozzunk... Köszi!


Egy próbát megér sztem....
Köszi, megnézem én is azt a test kábelt!

naarjan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz naarjan

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 63

Elküldve: 2015. szeptember 23. szerda, 20:02


Bitu79 írta:
naarjan írta: Sziasztok!
Csináltam egy videót a problémámról, ami azóta is fennáll.
Lényeg: nehezen indul, alapjárat melegen gázadás után meginog. Valakinek ötlet?
BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!