Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2024-03-16 19:38 Menet közben leálló motor

Trym84 írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az utóbbi időben azt kezdte el csinálni az autó, hogy ha tolattam és kivettem rükvercből, hogy berakjam 1-be, kb 10-ből 3x leállt a motor! Aztán elkezdte csinálni azt, hogy ha körforgóhoz értem vagy lámpához és kivettem sebességből akkor megint csak leállt. Eddig nem volt hibakódom, aztán a legutóbbinál már igen. Akkor a vezérműtengely jeladót hozta hibának. Mondom végre megvan, vettem egyet és kicseréltem, de sajnos a jelenség nem szünt meg! Most is leáll egyre többször és van hibalámpám is. A Heating oxygen sensor-t írja. H02S bank 1 felirattal. Lehet, hogy ez a baja vagy ez csak a leállás miatti következmény? Vagy mi okozhatja még ezt a hibát? Válaszokat előre is köszönöm!


Szia.

Nálam(M54B22) a szívósort és vákuumcsöveket, illetve a forgattyúsház szellőztetőt és csöveit kellett cserélni, hogy megszűnjön ez a hibajelenség

Vizsgáld át a vákkuumcsöveket, pl füst teszttel(youtubeon találsz videot róla), vagy járó notornál a vákuumcsöveket a disát és a szívósort körbefujkálod féktisztítőval. Hideg motornál csináld, tudtommal nem ajánlott forró notornál ezt a műveletet végrehajtani. Ha megváltozik az alapjárat, akkor ott van a gond.
Ha fals levegő miatt áll le a motorod(mint ahogy nekem is ez volt a hiba), akkor nagy szerencse kell hozzá hogy hamar rájöjj, hogy hol a hiba! Én rengeteget szoptam vele!

Remélem segítettem, sok szerencsét


Szia!

Igen, köszönöm! Kiindulásnak tökéletes. Megnézegetem ezeket hátha megtalálom a hiba okát. Ha nem akkor jelentkezem újra!

Pitykoo Elküldve: 2024-03-13 18:48 Menet közben leálló motor

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az utóbbi időben azt kezdte el csinálni az autó, hogy ha tolattam és kivettem rükvercből, hogy berakjam 1-be, kb 10-ből 3x leállt a motor! Aztán elkezdte csinálni azt, hogy ha körforgóhoz értem vagy lámpához és kivettem sebességből akkor megint csak leállt. Eddig nem volt hibakódom, aztán a legutóbbinál már igen. Akkor a vezérműtengely jeladót hozta hibának. Mondom végre megvan, vettem egyet és kicseréltem, de sajnos a jelenség nem szünt meg! Most is leáll egyre többször és van hibalámpám is. A Heating oxygen sensor-t írja. H02S bank 1 felirattal. Lehet, hogy ez a baja vagy ez csak a leállás miatti következmény? Vagy mi okozhatja még ezt a hibát? Válaszokat előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2019-11-04 21:46 Mi lehet a baj?

hil írta:
Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szia,
a generátor tengelyén a szabadonfutót megnézted?
Bye: hil



A tengelyt azt megpörgettem kint és forgott rendesen. Azt hogy tudom letesztelni?





Az egy szabadonfutó. Egyik irányban tekerve forgatja a generátort, a másik irányban áll a generátor tengelye. Nekem ez volt a hibás, nem adta át a forgást a generátornak, ezért nem volt töltés. Cseréltem a generátort gyári felújítottra (emlékeim szerint 40K volt a régi leadásával)és bár nem az volt a baj, a nyugalmam miatt úgyis cseréltem volna, mert nem akarok meglepit magamnak.
Bye: hil



Köszi.
Viszont közbe nézegettem. Alapjaraton 12,7 volt 4ezres fordulaton 13,5 volt és attol feljebb nem ment. Ez mire utalhat?

Sok minden lehetséges. A szabadonfutót úgy tudod megnézni, hogy csavarhúzóval benyúlva (óvatosan, nehogy valamit szétvágj vele) lefogod a forgórészt és a szabadonfútó szíjtárcsát tekergeted. Egyik irányban szabadon elforgatható, a másik irányban nem, mert hajtja a forgórészt. Lehet, hogy nem teljesen zár a szabadonfutó, amitől ingadozhat a töltőfesz.
Bye: hil


Akkor kiszedem majd vissza és átnézem azt is.
Köszi.

Pitykoo Elküldve: 2019-11-04 18:27 Mi lehet a baj?

hil írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szia,
a generátor tengelyén a szabadonfutót megnézted?
Bye: hil



A tengelyt azt megpörgettem kint és forgott rendesen. Azt hogy tudom letesztelni?





Az egy szabadonfutó. Egyik irányban tekerve forgatja a generátort, a másik irányban áll a generátor tengelye. Nekem ez volt a hibás, nem adta át a forgást a generátornak, ezért nem volt töltés. Cseréltem a generátort gyári felújítottra (emlékeim szerint 40K volt a régi leadásával)és bár nem az volt a baj, a nyugalmam miatt úgyis cseréltem volna, mert nem akarok meglepit magamnak.
Bye: hil



Köszi.
Viszont közbe nézegettem. Alapjaraton 12,7 volt 4ezres fordulaton 13,5 volt és attol feljebb nem ment. Ez mire utalhat?

Pitykoo Elküldve: 2019-11-04 17:49 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
hil írta:
Pitykoo írta: Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szia,
a generátor tengelyén a szabadonfutót megnézted?
Bye: hil



A tengelyt azt megpörgettem kint és forgott rendesen. Azt hogy tudom letesztelni?




Pitykoo Elküldve: 2019-11-04 17:38 Mi lehet a baj?

hil írta:
Pitykoo írta: Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Szia,
a generátor tengelyén a szabadonfutót megnézted?
Bye: hil



A tengelyt azt megpörgettem kint és forgott rendesen.




Pitykoo Elküldve: 2019-11-04 15:48 Mi lehet a baj?

Hali. Egy olyan kérdésem lenne, hogy menetkozben elkezdett villogni az aksi lámpa. Néha 10 percenként 1-1-et aztán egy idő múlva meg többet egymás után. Ak aksira rámérve 11,70V volt benne, beindìtás után mérve nem volt változás. Kiszedtem a generátort, leszedtem róla a fesszabályzót. A réz kontaktokat megcsiszoltam meg kipucoltam az egeszet. Szénkefe még jónak tűnik benne.
Ezután beindítva már 12,40-et mértem. Ez már haladás, de édes kevés. A kérdés az lenne, hogy hogy lehet kideríteni melyik a szar. A generátor vagy a fesz,szab.?
Válaszokat előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2019-02-17 09:57 váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez .
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.



És ha csak szimplán beülsz akkor a váltóra ránézve látszik valahogy, hogy ez az?


hát szerintem úgy nincs különbség. nem veszed észre.
még VIN kód alapján lehetne esetleg.


Köszönöm.
Csak azért érdeklődök, hogy ha elmegyek autót nézegetni véletlenül , tudjam valahogy ezt kiszűrni mert úgy hallottam ez a fajta ami jó.
De hát ki tudja lesz e belőle valami....

Pitykoo Elküldve: 2019-02-16 20:41 váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez .
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.


így van, német kiejtésben így ejtik a ZF-et. (czetef)
a váltó oldalán a tábláján látszik. de ha jól emlékszem a diag is mutatja.



És ha csak szimplán beülsz akkor a váltóra ránézve látszik valahogy, hogy ez az?

Pitykoo Elküldve: 2019-02-16 17:43 váltó

Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy honnan lehet felismerni hogy az autóban zf automata váltó van? Gondolom ez a zf lenne a kiejtés szerinti cetef váltó?
Ha hülyeséget írok bocsi, de hátha megtudom hogy is van ez .
E46, E60-61 ben érdekelne...
Köszi.

Pitykoo Elküldve: 2019-02-08 20:14 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hát igen, ez sajna lutri mindig. De mivel újra sose lesz pénz, meg ha lenne se biztos, hogy újat vennék.Bár ki tudja.
Majd megy az agyalás mi legyen...
Szerintem azért sem éri meg,mert az is ilyen vén,mint a mostanid...Ezer hibája lesz.A mostanira is már mennyit elköltöttél,hogy fasza legyen...Akkor már minimum az F széria,ha váltanék...Vagy maradni az e46-nál nagyobb motorral,mert ez mindig szép marad.Szerintem az e60 igen csak rusnya Amúgy meg a diesel a traktorokba való De neked gondolom az utazás miatt lenne jó a diesel.Én nagyon utálom a hangjukat is...És én melóba járni nem is BMW-t vennék...



Hát ez igaz, ja. A sedan sokkal jobban tetszik nekem mint a kombi, de viszont az meg jó nagy. E46 kombi viszont nem tetszik valamiért. Meg is tartanám meg el is adnám már. Jó lenne valami új kihívás .
Majd agyalok még mi legyen. Az ujjakra sose lesz pénzem, meg a motorjai miatt lehet nem is vennék.
Majd lesz valami

Pitykoo Elküldve: 2019-02-02 20:39 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.


Ezt én is csak megerősíteni tudom. A FL utáni elektronikai szempontból, iDrive jobb lehet, de abban a dízelből meg az N47/N57 ami vezérműlánc problémáiról híres, de a befecskendezőkkel is lehet gond, a Te esetedben 6db lesz belőle...




Köszi!
Mindenképpen az M57 lenne a cél.
Az a baj, hogy ez az egyetlen autó a piacon ami megfizethető a számomra és tetszik is. A többi sajna sehogy se.
Nem egyszerű.....


a dízelek ára lement. én is mikor látok egy F31 dízelt ilyen 3-3-5 milláért, olyankor mindig megfordul a fejemben, de amint benyásokat nézek, az árak elég magasak lesznek. dízel meg nem kell, kitudja mennyi az annyi km-ben. az utóbbi 10 évben nagyon sokat futnak az autók még magyarországon is. 3-4 éves autókban 200ezer+ km van, pedig nem behozott.


Hát igen, ez sajna lutri mindig. De mivel újra sose lesz pénz, meg ha lenne se biztos, hogy újat vennék.Bár ki tudja.
Majd megy az agyalás mi legyen...

Pitykoo Elküldve: 2019-01-30 19:20 Autóvásárlás

gueszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem az E6x széria önmagában is kérdéses, bár az FL-es, állítólag nem annyira problémás. de ez megfejelve egy kitudja valóban mennyit futott dízellel + az automata váltó.... hááát. én kerülném. bármi elszáll, az zsebbe nyúlós lesz. én ezeket hallom.


Ezt én is csak megerősíteni tudom. A FL utáni elektronikai szempontból, iDrive jobb lehet, de abban a dízelből meg az N47/N57 ami vezérműlánc problémáiról híres, de a befecskendezőkkel is lehet gond, a Te esetedben 6db lesz belőle...




Köszi!
Mindenképpen az M57 lenne a cél.
Az a baj, hogy ez az egyetlen autó a piacon ami megfizethető a számomra és tetszik is. A többi sajna sehogy se.
Nem egyszerű.....


Pitykoo Elküldve: 2019-01-26 20:57 Autóvásárlás

Hali!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. BMW E61 530d vásárlásában gondolkodom.
Aki ért ezekhez a típusokhoz vagy csak ismeri, írjon nyugodtan, minden tanács sokat segíthet. A fő kérdésem az, hogy mennyire kell ettől félnem, mik a típushibái, mire figyeljek mikor megnézem a kiszemeltet. Ill. a váltó, hogy autómatát érdemes e venni és ha igen melyik fajtát, honnan ismerem fel hogy az van benne.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Pitykoo Elküldve: 2018-10-23 22:25 Vonóhorog

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki nem tudna egy képet küldeni amin látszik, hogy hova van felszerelve gyárilak a vonóhorog elektronika? Meg úgy a jobb hátúljáról, hogy hogy néz ki?
Előre is köszönöm!


Ami linket küldtem ott megtalálhatod. Íme. A képre kattintva nagyít is.


Köszi!
Lassacskán csak össze áll a dolog a fejemben.