vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 08:13


eszti2002 írta:

Ahhoz hogy gyári programmal megnézzem be kell mennem egy bmw szervízbe, nem? Nemtom mire gondolsz!




Nem kell feltétlenül Bmw márkaszervizbe menni egy gyári programos diagnosztika miatt, sőt én nem is ajánlom a óradíj miatt...
Van egy jópár Bmw szaki akinek van ilyen programja.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2006

státusz eszti2002

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 07:12


szotakdavid írta:
eszti2002 írta: Sziasztok! Van egy problémám. Egyik reggel mikor elindultam az autómmal a turbó nem rendes hangot adott ki hanem egy másik fütyülős talán egy kicsit mélyebb hangot. rendesen húzott az autó csak fura hangja volt. aztán kb 180 km után megálltam fél órára és mikor újból elindultam nem húzott az autó. a fütyülős hang eltűnt. aztán kb 50 km után hazaértem és mikor leállítottam az autót fura búgó hang jött ki a motortérből. és nem hagyta abba. levettem a sarut az aksiról és mikor újra visszaraktam hangosabban búgott az a hang. az autó semmilyen hibaüzenetet nem ír ki.azt írja hogy minden rendben van. pedig előtte mindig szólt hogy ha bármi baja is volt. amikor lezártam az autót(még aksin volt) nem villogott az index. sőt mikor aznap reggel elindultam megálltam 3 km után. kb 20 perc múlva csak úgy bekapcsolt a riasztó. Lehet hogy nem csak a turbóval van gond hanem valami elektronikai problémája van? Lehet hogy valamilyen állat elrághatott valami vezetéket vagy csövet attól vannak ilyen problémai a kocsimnak? Légyszi segítsetek!!! Mennyi km-t vezethetek még vele? Vagy egyáltalán nem indulhatok el a kocsival? Előre is köszi!


Szia!füstölt szürkén a kocsi??nem egy ember panaszkodott már e87-re náluk beázott a kocsi. Gyári programmal ránéztetek??


Nekem eddig nem volt problémám vele. Amikor balesetem volt vele utána mindig valami hiba beütött de amúgy meg vagyok vele elégedve nagyon szeretem. Semmilyen füstöt nem láttam. Ahhoz hogy gyári programmal megnézzem be kell mennem egy bmw szervízbe, nem? Nemtom mire gondolsz!



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 19:39


Kérdés: Mitöl van az hogy indulásnál és rükverc-nél is remeg,ha nagyobb gázt adok akkor nem csinálja de amúgy remegteti az egészet annyira hogy vissza kell nyomnom a kuplungot!

Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 09:30


vivaladiesel írta:
Melch06 írta: Sziasztok !

Még igazán hideg sincs, és mégse tud a hőfok jelzöm normális állásba kerülni. Sokat járok Románia felé is és ott bizony 30fok is szokott lenni.


Szia.

Ez termosztát hiba. Anno a 320d-vel nekem is volt ilyen gondom.
Első körben az Egr termosztátot cseréld ki (általában az megy tönkre) ha még mindig nem javul a helyzet akkor pedig a "nagy" termosztátot.
Sokáig ne halogasd a cserét mert ez a hideg motorral történő használat eléggé motorkoptató... A fogyasztásnövekedésről nem is beszélve.



Köszönöm szépen.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 08:53


Melch06 írta: Sziasztok !

Még igazán hideg sincs, és mégse tud a hőfok jelzöm normális állásba kerülni. Sokat járok Románia felé is és ott bizony 30fok is szokott lenni.


Szia.

Ez termosztát hiba. Anno a 320d-vel nekem is volt ilyen gondom.
Első körben az Egr termosztátot cseréld ki (általában az megy tönkre) ha még mindig nem javul a helyzet akkor pedig a "nagy" termosztátot.
Sokáig ne halogasd a cserét mert ez a hideg motorral történő használat eléggé motorkoptató... A fogyasztásnövekedésről nem is beszélve.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 14. szerda, 08:54

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 08:39


Melch06 írta: Sziasztok !

Még igazán hideg sincs, és mégse tud a hőfok jelzöm normális állásba kerülni. Sokat járok Románia felé is és ott bizony 30fok is szokott lenni.


Valoszinü termosztát hiba nézesd meg

Melch06
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Melch06

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 08:23


Sziasztok !

Még igazán hideg sincs, és mégse tud a hőfok jelzöm normális állásba kerülni. Sokat járok Románia felé is és ott bizony 30fok is szokott lenni.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 13. kedd, 20:52


Tano írta:
tomiho-ho írta:
Tano írta:
tomiho-ho írta: sziasztok

tudna valaki segiteni a kocsim egy napja elkezdte enni az olajat és fűstöl,a teljesitményéböl nem veszitett szerintem ugyan ugy megy elötte,a fűst szűrkés szinű ha jol láttam,valami ötlett?

köszi


És mégis mennyi az az olajfogyás? Kis távon is már mérhető, hogy egy nap alatt derült ki? Esetleg a vízszinted rendben van? Az olaj égés kékes füstöt adna, a szürkés inkább vizet jelent.


3-4dl olaj volt 1000km-re,de a vizem is fogyott be is jelzet a gép,a fűst inkább szűrkés szerintem,most cseréltem kartell gáz szűröt igy jobb a helyzet nem fűstöl alapjáraton csak ha nyomom neki de akor se veszélyes,a viznek is köze lehett a fűstöléshez?én nem értek hozzá de eddig akár hogy nyomtam neki semmi fűst nem jött ki belöle

köszi a válaszod


Az eldugult karterszűrő okozhat kék füstöt.
De a víznek is lehet köze a füstöléshez, főleg ha fogy a szintje is. Ekkor az EGR hűtőt érdemes megnézni. Páran már találkoztunk azzal, hogy ez megrepedt, és ezen keresztül bekerült a víz a rendszerbe, világosszürke füstöt produkálva.


Nekem repedt sőt Robinsonnak is,de nekünk nem eszi az olajat csak némi vizet eszik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. november 13. kedd, 20:15


tomiho-ho írta:
Tano írta:
tomiho-ho írta: sziasztok

tudna valaki segiteni a kocsim egy napja elkezdte enni az olajat és fűstöl,a teljesitményéböl nem veszitett szerintem ugyan ugy megy elötte,a fűst szűrkés szinű ha jol láttam,valami ötlett?

köszi


És mégis mennyi az az olajfogyás? Kis távon is már mérhető, hogy egy nap alatt derült ki? Esetleg a vízszinted rendben van? Az olaj égés kékes füstöt adna, a szürkés inkább vizet jelent.


3-4dl olaj volt 1000km-re,de a vizem is fogyott be is jelzet a gép,a fűst inkább szűrkés szerintem,most cseréltem kartell gáz szűröt igy jobb a helyzet nem fűstöl alapjáraton csak ha nyomom neki de akor se veszélyes,a viznek is köze lehett a fűstöléshez?én nem értek hozzá de eddig akár hogy nyomtam neki semmi fűst nem jött ki belöle

köszi a válaszod


Az eldugult karterszűrő okozhat kék füstöt.
De a víznek is lehet köze a füstöléshez, főleg ha fogy a szintje is. Ekkor az EGR hűtőt érdemes megnézni. Páran már találkoztunk azzal, hogy ez megrepedt, és ezen keresztül bekerült a víz a rendszerbe, világosszürke füstöt produkálva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tomiho-ho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. november 13. kedd, 18:56


Tano írta:
tomiho-ho írta: sziasztok

tudna valaki segiteni a kocsim egy napja elkezdte enni az olajat és fűstöl,a teljesitményéböl nem veszitett szerintem ugyan ugy megy elötte,a fűst szűrkés szinű ha jol láttam,valami ötlett?

köszi


És mégis mennyi az az olajfogyás? Kis távon is már mérhető, hogy egy nap alatt derült ki? Esetleg a vízszinted rendben van? Az olaj égés kékes füstöt adna, a szürkés inkább vizet jelent.


3-4dl olaj volt 1000km-re,de a vizem is fogyott be is jelzet a gép,a fűst inkább szűrkés szerintem,most cseréltem kartell gáz szűröt igy jobb a helyzet nem fűstöl alapjáraton csak ha nyomom neki de akor se veszélyes,a viznek is köze lehett a fűstöléshez?én nem értek hozzá de eddig akár hogy nyomtam neki semmi fűst nem jött ki belöle

köszi a válaszod

sam87
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sam87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 13. kedd, 13:16


Sziasztok!
320d 2002
Olyan probléma merült fel nálam hogy elérem a 130-as tempot és utánna szinte teljesen erőtlenné válik az autóm.Újraindítást kővetően semmi probléma egész 130-ig!
Olyan mintha letiltana.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 14. szerda, 14:23

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 21:36


Lehet, hogy inkább kinyomócsapágy lesz.

szotakdavid írta: Felfigyeltem egy nyikorgó hangra,ha benyomom a kuplungot nincs hang ha felengedem van hang? kuplung csúszás??

Üdv D.




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 21:21


Felfigyeltem egy nyikorgó hangra,ha benyomom a kuplungot nincs hang ha felengedem van hang? kuplung csúszás??

Üdv D.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 18:37


eszti2002 írta: Sziasztok! Van egy problémám. Egyik reggel mikor elindultam az autómmal a turbó nem rendes hangot adott ki hanem egy másik fütyülős talán egy kicsit mélyebb hangot. rendesen húzott az autó csak fura hangja volt. aztán kb 180 km után megálltam fél órára és mikor újból elindultam nem húzott az autó. a fütyülős hang eltűnt. aztán kb 50 km után hazaértem és mikor leállítottam az autót fura búgó hang jött ki a motortérből. és nem hagyta abba. levettem a sarut az aksiról és mikor újra visszaraktam hangosabban búgott az a hang. az autó semmilyen hibaüzenetet nem ír ki.azt írja hogy minden rendben van. pedig előtte mindig szólt hogy ha bármi baja is volt. amikor lezártam az autót(még aksin volt) nem villogott az index. sőt mikor aznap reggel elindultam megálltam 3 km után. kb 20 perc múlva csak úgy bekapcsolt a riasztó. Lehet hogy nem csak a turbóval van gond hanem valami elektronikai problémája van? Lehet hogy valamilyen állat elrághatott valami vezetéket vagy csövet attól vannak ilyen problémai a kocsimnak? Légyszi segítsetek!!! Mennyi km-t vezethetek még vele? Vagy egyáltalán nem indulhatok el a kocsival? Előre is köszi!


Szia!füstölt szürkén a kocsi??nem egy ember panaszkodott már e87-re náluk beázott a kocsi. Gyári programmal ránéztetek??

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1996

státusz Misi88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 14:48


szotakdavid írta:
Misi88 írta:
minimal írta:
Misi88 írta: Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy 525 tds-t.
ma tankoltam bele először.
raktam bele 12 liter gázolajat és nem jelzi az üzemanyag jelző.
várni kell vele egy kicsit?
idáig jelezte hogy mennyi km-re elég stb...
meg a víz hőfok jelzőm is azt mutatja hogy forr a víz teljesen hideg állapotban álló motornál csak gyújtáson. a hőfok jeladót is kicseréltem már. a külső hőfok mérő is minusz negyvenet mutat
valami elektronoika lehet?


Nézd meg az aksi sarukat és földelőket is. Mozgasd át esetleg kontakt spray, ha pedig penészes a saru cseréld le hátha segít rajta.


Köszi a gyors válaszod!
már megnéztem zsír új aksi van benne és a saruk is fainak.
már le vettem a pozitívot és vártam kb 15 percet utána visszaraktam.
semmi változás. csak az órát kellett beállítanom utána.


Szia! tegyétek gépre lehet műszerfal hiba is,nézzd meg a külső h.jeladót lehet nincs is meg.műszerfal vissza jelzől gyújtásnál vissza jeleznek?


Vissza jelez minden!
abs kipörgésgátló légzsák stb... minden normálisan elalszik.
csak a vízhőfok mérőm akad ki már gyújtáson. érdekes mert ha járatom egy kicsit és utána fel pörgetem le esik nullára és nem is megy fel.
meg most az üzemanyag szintjelzőm is folyamatosan barnítja az arcomat.
Rárakatom gépre azért.
Köszi!