Tano írta:
Jonerto írta:
Na akkor bepróbálkozom, ha már megidéztetek.![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_biggrin.gif)
A 4152 buxom flap üzenet a beömlőben lévő pillangószelepekre (amiket be szokott ugye szívni némelyik moci) vonatkozik. Szakadásra panaszkodik, szóval nézd meg a vezérlőjének a csatlakozását, lehet csak kontakt, vagy vezeték megtört.
A 4121 a motorvezérlő reléjére vonatkozik. Ez a vezérlő dobozában található. Lehet a relé rossz, de lehet hogy itt is érintkezési hiba van. Végig kell nézni egészen az aksitól a csatlakozásokat/vezetékeket ha a relé működik.
Köszi szépen.
Ez milyen problémákat okozhat,mennyire sürgős a javítása?
A pillangószelepes nem vészes, így legalább nem mozgatja, talán kisebb eséllyel szívja be. Ezt sokan ki is szokták venni, ledugózzák és akkor pláne nincs gond vele. De a zárlatot érdemes megszüntetni így is, mert jobb megelőzni egy elektromos tüzet.
A relét és kábeleit érdemes megnézni, mert úgy járhatsz vele, hogy egyszercsak nem indul be az autó pont amikor nagyon kellene.
![](http://static.bmwfanatics.hu/images/smiles/icon_wink.gif)
[/quote]
Tano, a kiegfűtésről elég lekötni a kábelt, amin keresztül vezérli, vagy teljesen ki kellene szerelni.
Decemberben meghalt a generátorom,csapágy baja volt, de mire beértem vele az nt-hez, elég szagos is volt, mondták is hogy leégett.
Namost, februáraban olvastam a kocsira, és akkor láttam a fent említett 2 hibakódot.
Töröltem, de visszaírta.Pénteken voltam az nt-ben frissítésen, azt mondták, lehet csak ráadták a gyújtást, miközben ki volt kötve.De akkor nem írná vissza, nem?
Újra most nem fussa, 120 pénzért, használtakkal meg nemtom.....
Hallottam hogy kikötik, akkor lassabban melegszik be a kocsi, vagy van valami hátránya?
Előre is köszi:Tomi