Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 17:01


SirToma írta: Világos, akkor naggyából képben voltam.
Mindenféleképp cserélni fogom, lehete akkor vadászok egy bontottat.

Ezazez ugye?
Kieg fűtés

Nagyon köszi!!!
Tomi


Igen, erről van szó.
Ha találsz, akkor inkább az újabb fajtát vedd, aminek a cikkszáma 64 12 9 145 439. De ha nem lelsz ilyet, akkor jó a régebbi is.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 16:35


Tano írta:
SirToma írta: Tano, a kiegfűtésről elég lekötni a kábelt, amin keresztül vezérli, vagy teljesen ki kellene szerelni.
Decemberben meghalt a generátorom,csapágy baja volt, de mire beértem vele az nt-hez, elég szagos is volt, mondták is hogy leégett.
Namost, februáraban olvastam a kocsira, és akkor láttam a fent említett 2 hibakódot.
Töröltem, de visszaírta.Pénteken voltam az nt-ben frissítésen, azt mondták, lehet csak ráadták a gyújtást, miközben ki volt kötve.De akkor nem írná vissza, nem?
Újra most nem fussa, 120 pénzért, használtakkal meg nemtom.....
Hallottam hogy kikötik, akkor lassabban melegszik be a kocsi, vagy van valami hátránya?

Előre is köszi:Tomi


Ha nem akarod cserélni azonnal, akkor elég lekötni a kábelt, akkor már nem fog működni, csak a hibatárolóban fog panaszkodni a DDE. Használtan egyébként elektromosat már 10k-ért lehet kapni, szóval ez nem vészes összeg. Én is le akarom cserélni majd a Webastomat elektromosra.
Ha lekötött állapotban adták rá a gyújtást, akkor nem kerülhetett be a túlmelegedéses hibaüzenet. Ha meg tényleg rossz, akkor persze visszaírja a tárolóba, mivel minden indulásnál leellenőrzi a DDE.
Melegedni tényleg lassabban fog amíg ilyen hideg az idő. De jövő héten már melegeket jósolnak, amikor már a vezérés sem kapcsolná be. Hosszabbtávon mindenképp érdemes javítani a problémát


Világos, akkor naggyából képben voltam.
Mindenféleképp cserélni fogom, lehete akkor vadászok egy bontottat.

Ezazez ugye?
Kieg fűtés

Nagyon köszi!!!


Tomi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 26. kedd, 16:37

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 16:27


SirToma írta: Tano, a kiegfűtésről elég lekötni a kábelt, amin keresztül vezérli, vagy teljesen ki kellene szerelni.
Decemberben meghalt a generátorom,csapágy baja volt, de mire beértem vele az nt-hez, elég szagos is volt, mondták is hogy leégett.
Namost, februáraban olvastam a kocsira, és akkor láttam a fent említett 2 hibakódot.
Töröltem, de visszaírta.Pénteken voltam az nt-ben frissítésen, azt mondták, lehet csak ráadták a gyújtást, miközben ki volt kötve.De akkor nem írná vissza, nem?
Újra most nem fussa, 120 pénzért, használtakkal meg nemtom.....
Hallottam hogy kikötik, akkor lassabban melegszik be a kocsi, vagy van valami hátránya?

Előre is köszi:Tomi


Ha nem akarod cserélni azonnal, akkor elég lekötni a kábelt, akkor már nem fog működni, csak a hibatárolóban fog panaszkodni a DDE. Használtan egyébként elektromosat már 10k-ért lehet kapni, szóval ez nem vészes összeg. Én is le akarom cserélni majd a Webastomat elektromosra.
Ha lekötött állapotban adták rá a gyújtást, akkor nem kerülhetett be a túlmelegedéses hibaüzenet. Ha meg tényleg rossz, akkor persze visszaírja a tárolóba, mivel minden indulásnál leellenőrzi a DDE.
Melegedni tényleg lassabban fog amíg ilyen hideg az idő. De jövő héten már melegeket jósolnak, amikor már a vezérés sem kapcsolná be. Hosszabbtávon mindenképp érdemes javítani a problémát

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 14:57


Tano írta:
Jonerto írta: Na akkor bepróbálkozom, ha már megidéztetek.
A 4152 buxom flap üzenet a beömlőben lévő pillangószelepekre (amiket be szokott ugye szívni némelyik moci) vonatkozik. Szakadásra panaszkodik, szóval nézd meg a vezérlőjének a csatlakozását, lehet csak kontakt, vagy vezeték megtört.
A 4121 a motorvezérlő reléjére vonatkozik. Ez a vezérlő dobozában található. Lehet a relé rossz, de lehet hogy itt is érintkezési hiba van. Végig kell nézni egészen az aksitól a csatlakozásokat/vezetékeket ha a relé működik.

Köszi szépen.
Ez milyen problémákat okozhat,mennyire sürgős a javítása?


A pillangószelepes nem vészes, így legalább nem mozgatja, talán kisebb eséllyel szívja be. Ezt sokan ki is szokták venni, ledugózzák és akkor pláne nincs gond vele. De a zárlatot érdemes megszüntetni így is, mert jobb megelőzni egy elektromos tüzet.
A relét és kábeleit érdemes megnézni, mert úgy járhatsz vele, hogy egyszercsak nem indul be az autó pont amikor nagyon kellene.[/quote]

Tano, a kiegfűtésről elég lekötni a kábelt, amin keresztül vezérli, vagy teljesen ki kellene szerelni.
Decemberben meghalt a generátorom,csapágy baja volt, de mire beértem vele az nt-hez, elég szagos is volt, mondták is hogy leégett.
Namost, februáraban olvastam a kocsira, és akkor láttam a fent említett 2 hibakódot.
Töröltem, de visszaírta.Pénteken voltam az nt-ben frissítésen, azt mondták, lehet csak ráadták a gyújtást, miközben ki volt kötve.De akkor nem írná vissza, nem?
Újra most nem fussa, 120 pénzért, használtakkal meg nemtom.....
Hallottam hogy kikötik, akkor lassabban melegszik be a kocsi, vagy van valami hátránya?

Előre is köszi:Tomi



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 13:17


Jonerto írta: Na akkor bepróbálkozom, ha már megidéztetek.
A 4152 buxom flap üzenet a beömlőben lévő pillangószelepekre (amiket be szokott ugye szívni némelyik moci) vonatkozik. Szakadásra panaszkodik, szóval nézd meg a vezérlőjének a csatlakozását, lehet csak kontakt, vagy vezeték megtört.
A 4121 a motorvezérlő reléjére vonatkozik. Ez a vezérlő dobozában található. Lehet a relé rossz, de lehet hogy itt is érintkezési hiba van. Végig kell nézni egészen az aksitól a csatlakozásokat/vezetékeket ha a relé működik.

Köszi szépen.
Ez milyen problémákat okozhat,mennyire sürgős a javítása?[/quote]

A pillangószelepes nem vészes, így legalább nem mozgatja, talán kisebb eséllyel szívja be. Ezt sokan ki is szokták venni, ledugózzák és akkor pláne nincs gond vele. De a zárlatot érdemes megszüntetni így is, mert jobb megelőzni egy elektromos tüzet.
A relét és kábeleit érdemes megnézni, mert úgy járhatsz vele, hogy egyszercsak nem indul be az autó pont amikor nagyon kellene.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 10:55


Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Megkérek minden kedves,segítőkész fórumozót,aki ért a diaghoz,hogy segítsen!Van pár kép a galériámba,ezek a hibák mit jelentenek pontosan!Előre is köszönom a segítőkészséget!


No lássuk:
A kisegítő fűtésedre vonatkózóak két dolgot jelenthetnek.
A 43F1 az aktiválásának a testzárlatát jelenti, tehát nézd meg a kábeleket/csatlakozókat ami megy hozzá.
A 4AB2 a fűtőn belüli túl nagy hőmérsékletet jelenti, ezért azt kikapcsolja a DDE. Viszont ebben az esetben automatikusan beírja a 43F1 hibakódot is. Tehát ha a túlmelegedéssel van gond, akkor a vezeték zárlatos hibakódot figyelmen kívül hagyhatod.
Viszont ha mindkét hiba egyszerre állt fent, akkor a zárlattal kapcsolatosat kell figyelembe venni.

A világításos dolgok.
Az első terhelésérzékelőnek a testzárlatára panaszkodott, már nincs jelen. Kontakt hiba lehetett, vagy valami beázás. Lehet egy kis takarítás segít neki, hogy ne forduljon elő újra.
A fényszóró magasságállítómotor rossz. Műkodnek?
A harmadik pedig túl nagy feszültséget ír. Szerintem a trafód szarakodik.


Szeva Tano!
Köszönöm a segítségeidet,a terhelésérzékelőt kipucoltam előzőleg,azért nem áll fenn a hiba,de magasságállító bal oldalt tényleg nem jó!Fűtést még ki kell bogoznom,melyik hiba jön előbb,meg átnézem,mi a baja!Köszönöm szépen,zseni vagy

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 09:51


Tano írta:
Jonerto írta: üdv.
Sajnos nem tudtam megfejteni a diagolás hibaüzeneteit,úgyhogy felrakom hátha valaki tud segíteni.

=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 03/23/13 14:01:00
ECU: D50M47A
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47A
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
16722 4152 (1427) buxom flap
-------------------------------------------------------------
16673 4121 DDE mai relay
=============================================================


Na akkor bepróbálkozom, ha már megidéztetek.
A 4152 buxom flap üzenet a beömlőben lévő pillangószelepekre (amiket be szokott ugye szívni némelyik moci) vonatkozik. Szakadásra panaszkodik, szóval nézd meg a vezérlőjének a csatlakozását, lehet csak kontakt, vagy vezeték megtört.
A 4121 a motorvezérlő reléjére vonatkozik. Ez a vezérlő dobozában található. Lehet a relé rossz, de lehet hogy itt is érintkezési hiba van. Végig kell nézni egészen az aksitól a csatlakozásokat/vezetékeket ha a relé működik.

Köszi szépen.
Ez milyen problémákat okozhat,mennyire sürgős a javítása?




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 00:01


ember84 írta: Sziasztok!
Megkérek minden kedves,segítőkész fórumozót,aki ért a diaghoz,hogy segítsen!Van pár kép a galériámba,ezek a hibák mit jelentenek pontosan!Előre is köszönom a segítőkészséget!


No lássuk:
A kisegítő fűtésedre vonatkózóak két dolgot jelenthetnek.
A 43F1 az aktiválásának a testzárlatát jelenti, tehát nézd meg a kábeleket/csatlakozókat ami megy hozzá.
A 4AB2 a fűtőn belüli túl nagy hőmérsékletet jelenti, ezért azt kikapcsolja a DDE. Viszont ebben az esetben automatikusan beírja a 43F1 hibakódot is. Tehát ha a túlmelegedéssel van gond, akkor a vezeték zárlatos hibakódot figyelmen kívül hagyhatod.
Viszont ha mindkét hiba egyszerre állt fent, akkor a zárlattal kapcsolatosat kell figyelembe venni.

A világításos dolgok.
Az első terhelésérzékelőnek a testzárlatára panaszkodott, már nincs jelen. Kontakt hiba lehetett, vagy valami beázás. Lehet egy kis takarítás segít neki, hogy ne forduljon elő újra.
A fényszóró magasságállítómotor rossz. Műkodnek?
A harmadik pedig túl nagy feszültséget ír. Szerintem a trafód szarakodik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 23:26


Jonerto írta: üdv.
Sajnos nem tudtam megfejteni a diagolás hibaüzeneteit,úgyhogy felrakom hátha valaki tud segíteni.

=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 03/23/13 14:01:00
ECU: D50M47A
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47A
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
16722 4152 (1427) buxom flap
-------------------------------------------------------------
16673 4121 DDE mai relay
=============================================================


Na akkor bepróbálkozom, ha már megidéztetek.
A 4152 buxom flap üzenet a beömlőben lévő pillangószelepekre (amiket be szokott ugye szívni némelyik moci) vonatkozik. Szakadásra panaszkodik, szóval nézd meg a vezérlőjének a csatlakozását, lehet csak kontakt, vagy vezeték megtört.
A 4121 a motorvezérlő reléjére vonatkozik. Ez a vezérlő dobozában található. Lehet a relé rossz, de lehet hogy itt is érintkezési hiba van. Végig kell nézni egészen az aksitól a csatlakozásokat/vezetékeket ha a relé működik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 21:06


Reméljük,majd ha jön Tano,megmond mindent,ő ilyenbe is mindentudó!!Nem tudom hol tanulta,de ügyes nagyon!!

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 20:31


üdv.
Sajnos nem tudtam megfejteni a diagolás hibaüzeneteit,úgyhogy felrakom hátha valaki tud segíteni.

=============================================================
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 03/23/13 14:01:00
ECU: D50M47A
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47A
-------------------------------------------------------------
RESULT: 2 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
16722 4152 (1427) buxom flap
-------------------------------------------------------------
16673 4121 DDE mai relay
=============================================================

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 15:17


Ne haragudjatok,de nem tudom beilleszteni a képeket,csak egyet sikerült,többi a galériámba van!



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. március 25. hétfő, 15:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 15:13

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 15:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 25. hétfő, 15:10






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 25. hétfő, 15:11