YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 13:18


YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?


Akkor elkelt!
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.


én vágom, de ha kikapcsolom az ülésfoglaltságjelzőt, akkor miért írja be mint hiba? ez oylan full nem értem kategória.
már gondoltam olyanra, hogy lehet az a baja, hogy amikor kikapcsoltam, akkor volt némi súly az ülésen kínomban másra nem tudok gondolni.


esetleg lehetséges az, hogy beállítás után az akksi sarut le kéne venni?
most visszaállítottam úgy ahogy volt, azaz ülésfoglaltság jelző aktív, de így is ég folyamatosan, hibatörlés után 2sec múlva rögtön visszajön a hiba és folyamatosna ég. szóval még erre gondolok, hogy esetleg kell egy akksi reset neki. bár lehet hülyeség.
más aki diaggal kapcsolta ki, neki utána rögtön nem égett többet?

mondjuk írnak német fórumon hasonlót, de ott is azt írják, amikor kikapcsolták ugyanúgy jelzett, addig, amíg a csatit le nem kötötték. tehát akkor nem elég kikapcsolni, le is kell kötni, szét kell húzni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 06. hétfő, 13:33

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 20:47


Akkor jól tudtam, mert ezt mind tudja a dis is, meg még többet is és az nekem fent van és tökéletesen működik szóval semmi értelme nem lenne felraknom az inpát, csak ez a Car memory probléma ha megoldódna az jó lenne.


YELLOW írta:
Ropika írta: Oks. Megpróbálom. Még két kérdés: A Carsoft az mire jó, és az Inpa-nak van e valami előnye a DIS-el szemben, azon kivűl hogy könnyebb felrakni, mert én úgy hallottam hogy kevesebbet tud mint a DIS ez igaz?


az inpa inkább diag, ezzel annyira nem lehet programozni. inkább hibakiolvasásra való, digitális és analóg adatok mérésére.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 19:51


Ropika írta: Oks. Megpróbálom. Még két kérdés: A Carsoft az mire jó, és az Inpa-nak van e valami előnye a DIS-el szemben, azon kivűl hogy könnyebb felrakni, mert én úgy hallottam hogy kevesebbet tud mint a DIS ez igaz?


az inpa inkább diag, ezzel annyira nem lehet programozni. inkább hibakiolvasásra való, digitális és analóg adatok mérésére.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 16:59


Ropika írta: Az nem lehet szerintem mert a legújabb fajta kábelem van ami még az új 7-est is viszi. Ha valaki tudja mi lehet az oka az írja meg légyszi, mert feleslegesen nem telepíteném fel az NCS-est hamár a DIS fent van azzal meg maga a diagnosztika szépen működik.


nickname írta: De miért nem tudja kiolvasni ? A diag kábel kommunikációs problémája az ok ?



Nem tudom a pontos okát, de én is jártam már így, hogy a DIS-ben a CKM panaszkodott, NCS-sel meg gond nélkül működött.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 16:11


Az nem lehet szerintem mert a legújabb fajta kábelem van ami még az új 7-est is viszi. Ha valaki tudja mi lehet az oka az írja meg légyszi, mert feleslegesen nem telepíteném fel az NCS-est hamár a DIS fent van azzal meg maga a diagnosztika szépen működik.


nickname írta:
Tano írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?


Azt jelenti, hogy nem tudta kiolvasni az autó adatait a vezérlőkből. Próbáld meg NCS-sel, azzal is egyszerű és gyorsabb megoldani.


De miért nem tudja kiolvasni ? A diag kábel kommunikációs problémája az ok ?





nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 15:40


Tano írta:
Ropika írta: Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?


Azt jelenti, hogy nem tudta kiolvasni az autó adatait a vezérlőkből. Próbáld meg NCS-sel, azzal is egyszerű és gyorsabb megoldani.


De miért nem tudja kiolvasni ? A diag kábel kommunikációs problémája az ok ?



Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 15:03


Oks. Megpróbálom. Még két kérdés: A Carsoft az mire jó, és az Inpa-nak van e valami előnye a DIS-el szemben, azon kivűl hogy könnyebb felrakni, mert én úgy hallottam hogy kevesebbet tud mint a DIS ez igaz?



YELLOW írta:
Ropika írta: Igen, csak nincs NCS-em. És nem tudom honnan szerezhetnék. Azt is ilyen körülményes telepíteni mint a DIS-t?


dehogyis... netről le lehet tölteni, hazsnáld a googlit. ha én is ezt tudom korábban, nem nyomtatom ki a több tíz oldalas DIS telepítést





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 14:39


Ropika írta: Igen, csak nincs NCS-em. És nem tudom honnan szerezhetnék. Azt is ilyen körülményes telepíteni mint a DIS-t?


dehogyis... netről le lehet tölteni, hazsnáld a googlit. ha én is ezt tudom korábban, nem nyomtatom ki a több tíz oldalas DIS telepítést

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 14:36


Igen, csak nincs NCS-em. És nem tudom honnan szerezhetnék. Azt is ilyen körülményes telepíteni mint a DIS-t?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 14:07


Ropika írta: Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?


Azt jelenti, hogy nem tudta kiolvasni az autó adatait a vezérlőkből. Próbáld meg NCS-sel, azzal is egyszerű és gyorsabb megoldani.

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 13:42


Sziasztok.

Egy kérdés! Szeretném azt megcsinálni az autón hogy amikor ráadom a gyújtást a szellőztető ne kapcsoljon be. Néztem hogy elvileg a Car Memory , vagy Key Memory-ban van ilyen állítási lehetőség. Lementem a kis laptopommal és amikor DIS-en belül beléptem Car Memory menübe a következő hibaüzenet jelent meg: "vin and zcs fa cannot be read out from ews kmb lsz contol unit"

Na ez mit jelenthet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 12:17


Tano írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?


Akkor elkelt!
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.


én vágom, de ha kikapcsolom az ülésfoglaltságjelzőt, akkor miért írja be mint hiba? ez oylan full nem értem kategória.
már gondoltam olyanra, hogy lehet az a baja, hogy amikor kikapcsoltam, akkor volt némi súly az ülésen kínomban másra nem tudok gondolni.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 12:06


YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?


Akkor elkelt!
Távolról látatlanban nekem nincs már ötletem. Valami csak nem stimmel, de mindent azért nem lehet így megoldani, ezt már látni kellene szerintem valakinek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 11:51


YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


senki többet harmadszor?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 21:53


valter320d írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Na most az ABG (légzsák) modul nem dobott hibát, korábban mégsem állította át az ülésfoglaltság jelzőt. most viszont valóban mind a 2 helyen átállította.
a bőkkenő csupán, annyi, hogy most már nem csak fészkelésre, hanem folyamatosan világít a légzsák lámpa INPA-ban ha törlöm a hibakódot, ugyanúgy beírja az utasoladli ülésfoglaltság jelzőt hibának oszt ki van kapcsolva.... nem akartam diódázni, de így lehet az lesz....


valaki? esetleg senki?


Akkor nem lehet szoftveresen kikapcsolni,mégiscsak diódázni kell????


hát nem értem én sem, ezért kérdezem. elvileg kikapcsoltam, de tényleg, gyakorlatilag rosszabb mint vót mert folymaatosan világít és mégis azt írja be hibának, ami ki van kapcsolva. vagy valamit ki kell még lőni, vagy passz.