- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2016. szeptember 24. szombat, 08:03
Sziasztok!
Régebben intéztem már ezzel kapcsolatban kérdést felétek, de simán nem találom azt a topikot, ahol erről beszéltünk.
E46320d 136 ló,2001-es, M47d20 motor. Jndítás után nem alszik ki az olajnyomás lámpa, csak kb.5-6mp múlva. Ez így nem jó! Közben kopog a motor. Ha én használom, az hagyján is, de anya erre simán nem figyel.
Megnéztem az olajszűrő házat. Abban találtam 3db gumigyűrűt, ami szerintem men fogott úgy ahogy kellene. Ráadásul az olajszűrő olyan volt aminek a belsejében nem volt gumigyűrű. Kicseréltem olyanra amiben volt. Az a része most jó kell hogy legyen. Ennem ellenére ugyanaz a jelenség áll fenn.
Ezelőtt szó volt arról, hogy a láncfeszítő is elengedheti az olajat. Nos. Ki is cserélném, mert szerintem ha ott van a probléma, akkor az nagyobb baj a szememben. Úgy gondolom, ha a feszítő engedi el az olajat leállítás után,akkor az menet közben is veszteséget kell hogy jelentsen. Főleg ha tovább romlik a helyzet. 12000 forint nem a világ vége,de ha ez miatt rosszabb az olajzás, az nagyon rossz lehet.
Csak hát van egy problémám. Keresem azt a fránya láncfeszítőt a motoron, de nem igazán látom hol lehet? Nem tudna valaki valami jó képet vagy videót a motorról, ahol jól látszik a feszítő ezen a motoron feltenni nekem? Meg esetleg pár szóban leírni hogy hogy megy ez a csere?
Nagyon szépen köszönöm!
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 24. szombat, 08:05