audiw12a8 írta:
ute107 írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta:
Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!
De várom már
Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.
Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerintLetöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik
igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni
Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!
Mitől tanulná meg
Na hát mitől... a gázolajtól...
Attól tanulná meg kedves fórumozók, hogy az ecu tudja hogy mikor melyik hengernél van befecskendezés. És mivel minden autóban van már főtengely jeladó így azt is tudja a főtengely szöggyorsulásából hogy melyik henger dolgozik sokat és melyik keveset, így meg tudja oldani a hengerteljesítmény kiegyenlítést. A csörgés meg azért fog belőle elmúlni mert általában minden motoron van kopogás érzékelő így be tudja állítani a megfelelő un. pilot adagot is. Ha nem javul meg attól hogy kicserélsz/megjavíttatsz egy porlasztót és vissza rakod akkor ott szarok a porlasztók. Azzal hogy bekódolod nullázod az ecu agyát, így legfeljebb rövidebb ideig fog csörgedezni füstölni. itt nincsen kedvem tovább magyarázni mi hogy működik, remélem sokatoknak segítettem és pár ezrest megspórolok egy két embernek.
Aki egy két ezer forinton spórol az ne vegyen BMW-t
Nem várt fejleményeket okoz az is, ha nem vesszük figyelembe az injektorok kódolásának szükségességét. Új injektor beépítésénél - legtöbb esetben - az injektorokon található ún. IMA-kódot be kell táplálni a motorirányító egységbe. Az IMA-kódot a porlasztó gyártója generálja, ugyanis a jelenlegi gyártástechnológia nem alkalmas arra, hogy teljesen egyforma paraméterekkel rendelkező injektorokat hozzanak létre. Ez a kód viszont tartalmazza a porlasztó olyan sajátosságait, amit az ECU a működés során figyelembe vesz. Ha az IMA-kódot injektor csere után nem kapja meg az ECU, az adott hengernél ez járásegyenlőtlenséghez, kormoláshoz, akár motorkárosodáshoz is vezethet.