autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:48


kecsurobi írta:
daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



Én nem tudom, azt írom le amit megértettem meg láttam a szerelőnél. Levette a motortér burkolatot, és onnan valahonnan olvasta le a kódokat. Meg is van mind a 4. És akkor láttuk hogy a gépbe teljesen más kód van írva, már amelyiknél megmutatta.
Azt mondta hogy nem teljesen biztos(bár valószínű) hogy bármelyik porlasztónak baja van, mert így a számítógép teljesen más adatokat kap mint a valóság, és ez is okozhatja a problémát. Az autó kb 1 éve van meg és már megvételkor ilyen volt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. június 17. szerda, 19:51

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:45


daflava írta:
kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.

de ahoz ki kel venni nem hogy megnézd a porlasztott hogy milyen?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:42


kecsurobi írta:
daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?

Nem vettük ki. Még az értékeket sem tudjuk így megmérni.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:40


daflava írta: Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

ki is vettétek a porlasztókat?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz daflava

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:35


Sziasztok

Olyan problémám van, hogy gázadáskor egy jó adag fekete füstök nyom ki az autó. Elvittem szerelőhöz, kiderült hogy nagy valószínűséggel a porlasztó lesz az. (Fogyasztás jó, autó jól megy, olajat nem eszi) Rádugták a gépre de a laptop valamiért nem volt hajlandó együttműködni az autóval. A 4 hengerből 2-t mutatott, porlasztókból szintén csak 2-t, és erre a 2re is teljesen lehetetlen adatokat írt. Ekkor belenéztünk a motortérbe, és kiderült hogy az autóban teljesen más kóddal rendelkező porlasztók vannak mint amit a számítógép írt. Valószínűleg ki lettek cserélve, és nem lettek ráprogramozva az autó számítógépére. A szerelő azt mondta megcsinálja. El is kezdte de nem engedi valamiért végrehajtani. Elmondta, hogy már több BMW-vel megcsinálta ezt ugyanezzel a programmal 4, és 6 hengeressel is minden probléma nélkül. Nem tudja, hogy itt mi lehet a gond. Ilyet még nem látott.

Kérlek segítsetek mi lehet a gond.
Köszi
Üdv

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:21




Bosch EPS 200-as padon be kell vizsgáltatni.[/quote]

be lett vizsgáltatva

[/quote]

utána mondták hogy 160 báron porlassz
csak hát ezt vagy elhiszi az ember vagy nem


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 19:18


bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)


akkor érdemes kicserélni a porlasztó csucsokat ha az adagoló is új? Akkor az elötöltés nem oda esik


Bosch EPS 200-as padon be kell vizsgáltatni.


be lett vizsgáltatva




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 16:30


kecsurobi írta:
bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)


akkor érdemes kicserélni a porlasztó csucsokat ha az adagoló is új? Akkor az elötöltés nem oda esik


Bosch EPS 200-as padon be kell vizsgáltatni.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 14:39


bmw320d4 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)


akkor érdemes kicserélni a porlasztó csucsokat ha az adagoló is új? Akkor az elötöltés nem oda esik


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 14:18


kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


Kétrugós porlasztó van benne, vizsgálni kell mindkét nyomásra. (Ennél már van pilot befecskendezés is)

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 13:32


kecsurobi írta:
kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?


Nem jól írtam 160 báron nyít, 206-on kéne neki ,csak az adagoló is új és így nagyobb nyomást ad neki, és nehogy bepisiljen azért érdemes kicserélni a porlasztó csúcsokat.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 10:57


kecsurobi írta: Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?


Vagy csak a szerelö vert at?
éreznem kelett volna teljesítmény csökkenést?

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. június 17. szerda, 10:37


Udv
olyan van hogy mind a 4 porlasztó csucs elkopik és 40 baron nyit?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 15:45


raul227 írta:
andree írta:
raul227 írta: sziasztok
nekem olyan bajaim vannak,ha indítok,hidegen füstöl,ez oké is lenne,3 izzítógyertya nem megy,megvannak a gyertyák,csak még a héten nincs ki cserélje.az autóvillamossági(fa....sz) olyan trehányul szerelte össze a dolgokat,hogy hagytam is vele a csába,de említette hogy valamelyik porlasztó nem jó,vagy nem lesz jó,valami ilyesmit.gondolom ettől füstöl.most hívtam,nem elérhetö,igy meg se tudom kérdezni.diagolóm nincs,rajta vagyok a témán.nagy vonalakban:aki vett már porlasztót,hol érdemes,jó e a bontott,és kb milyen árban van,valamint egyszerü e a cseréje?
Szerk:Azóta hívtam,azt mondta,az egész porlasztót kell cserélni,mert valami elö ....valamit nem csinál a porlasztó.most ezt nem értem.ezelött benzines voltam.a porlasztóbol mennyi van benne?bocs ,tényleg nem vágom.


Szia, mivel neked még az adagolós motorod van így van benne 1db jeladós porlasztó és 3 sima. A jeladós porlasztód a hibás és a szerelőd erre mondhatta hogy nincs vagy inkább rossz az előtöltés vezérlésed. És jól mondta, ezt egyben kell cserélni. A bontott kb 20-35e az új pedig olyan 120e. A sima porlasztókat is érdemes beméretni ha az anyagiak megengedik, azokat fel lehet újítani. A jeladós az enyémben is nem régen volt cserélve, de a többit én sem mérettem be, talán majd az éven.


óriási nagy köszönet,ezt mondta pontosan,de én ezt nem tudom így elmondani,leírni.még egy kérdés:akkor nem porlasztócsúcsot kell venni?


Nerm! Komplett porlasztót, a jeladósat. Keresd a fórumon Szotakdavid fórumtársadat, neki mintha lett volna egy eladó.
Csak a vizualitás kedvéért: http://olx.hu/hirdetes/bmw-e46...1FSgL.html

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. január 21. szerda, 15:31


andree írta:
raul227 írta: sziasztok
nekem olyan bajaim vannak,ha indítok,hidegen füstöl,ez oké is lenne,3 izzítógyertya nem megy,megvannak a gyertyák,csak még a héten nincs ki cserélje.az autóvillamossági(fa....sz) olyan trehányul szerelte össze a dolgokat,hogy hagytam is vele a csába,de említette hogy valamelyik porlasztó nem jó,vagy nem lesz jó,valami ilyesmit.gondolom ettől füstöl.most hívtam,nem elérhetö,igy meg se tudom kérdezni.diagolóm nincs,rajta vagyok a témán.nagy vonalakban:aki vett már porlasztót,hol érdemes,jó e a bontott,és kb milyen árban van,valamint egyszerü e a cseréje?
Szerk:Azóta hívtam,azt mondta,az egész porlasztót kell cserélni,mert valami elö ....valamit nem csinál a porlasztó.most ezt nem értem.ezelött benzines voltam.a porlasztóbol mennyi van benne?bocs ,tényleg nem vágom.


Szia, mivel neked még az adagolós motorod van így van benne 1db jeladós porlasztó és 3 sima. A jeladós porlasztód a hibás és a szerelőd erre mondhatta hogy nincs vagy inkább rossz az előtöltés vezérlésed. És jól mondta, ezt egyben kell cserélni. A bontott kb 20-35e az új pedig olyan 120e. A sima porlasztókat is érdemes beméretni ha az anyagiak megengedik, azokat fel lehet újítani. A jeladós az enyémben is nem régen volt cserélve, de a többit én sem mérettem be, talán majd az éven.


óriási nagy köszönet,ezt mondta pontosan,de én ezt nem tudom így elmondani,leírni.még egy kérdés:akkor nem porlasztócsúcsot kell venni?